Tak tady jsem to taky prohledával https://www.drive2.ru/l/675476998138630009/
a asi opravdu nic jiného nezbyde než to zkusit
Zítra jedu na Prahu, tak až pojedu zpátky, beru si vše potřebné a zkusím za jízdy, jen tady v tom odkaze píše, že kalibroval postupně, tak nevím, jak to dopadne, když dobře tak dám vědět, jinak děkuji za nápady a rady. K.
BLIS na XC60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: VOLVO XC60 2014
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
BLIS na XC60
Ještě z jednoho odkazu na RU.
Po přečtení o pohonu stejných nadšenců jsme se vydali na projížďku, aby se radary naučily správně fungovat. Jeli jsme a jeli a kalibrační čísla byla všechna nula... Poté si Anton přečetl, že proces kalibrace by měl probíhat rychlostí alespoň 55 km/h!.. Švédové) Po přečtení této informace jsme změnili cestu oblasti na vyšší rychlost, a jakmile byla rychlost vhodná, hle! čísla se začala měnit a kalibrační proces se začal plnit! Nevím, kolik času a kilometrů uběhlo, ale kontrolky (neustále svítící při kalibraci) stále svítily... Už jsme se začínali rozčilovat... ale pak jedna kontrolka zhasla a po ní o kilometr později, další!
Všechno fungovalo! HURÁ!
Po přečtení o pohonu stejných nadšenců jsme se vydali na projížďku, aby se radary naučily správně fungovat. Jeli jsme a jeli a kalibrační čísla byla všechna nula... Poté si Anton přečetl, že proces kalibrace by měl probíhat rychlostí alespoň 55 km/h!.. Švédové) Po přečtení této informace jsme změnili cestu oblasti na vyšší rychlost, a jakmile byla rychlost vhodná, hle! čísla se začala měnit a kalibrační proces se začal plnit! Nevím, kolik času a kilometrů uběhlo, ale kontrolky (neustále svítící při kalibraci) stále svítily... Už jsme se začínali rozčilovat... ale pak jedna kontrolka zhasla a po ní o kilometr později, další!
Všechno fungovalo! HURÁ!
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: VOLVO XC60 2014
BLIS na XC60
Chlapi měl bych ještě jeden dotaz a to ohledně připojení rohů na dveřích, já koupil rohy s ebay a přišly mi s takovýma redukcema, kde byl na černým drátu mezi konektorama odpor viz foto v příloze, ale je je vyrušil a napojil napřímo bez toho odporu, protože jsem nikde neviděl, že by takové redukce někdo při montáži použil a samozřejmě to hlásí chyby na ty diody B11D668, B118C13, B118D13..máte někdo BLIS a jak to máte napojené? To by mohl být problém proč nemůžu pokračovat v kalibraci
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5626
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
BLIS na XC60
Já tam nic takovýho nemám, sou tam jen ty diody...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: VOLVO XC60 2014
BLIS na XC60
Tak podám info k instalaci BLIS odpor tam opravdu žádný být nemusí, měl jsem vadný konektor po opravě a proměření funkčnosti rohů jsem se "zakousl" do kalibrace a dotáhl do úspěšného konce BLIS plně funkční, takže, kdo budete dodělávat a budete mít potíže s kalibrací, mohu už i poradit
Jinak děkuji všem, kteří mi taky poradily a navedli na správný směr, tak hodně šťastných kilometrů všem

Jinak děkuji všem, kteří mi taky poradily a navedli na správný směr, tak hodně šťastných kilometrů všem

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
BLIS na XC60
Co jsem vyhrál?raolsa píše: 02 čer 2024 18:01 Hm, taky je tu ještě možnost poškozené kabeláže, či jiný problém někde po trase.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: VOLVO XC60 2014
BLIS na XC60
Vážení, tak musím požádat o radu ohledně BLIS, po úspěšné instalaci mě dlouhodobě trápí neustale se vracející chyby pouze pravé strany při vyhodnocení "předmětu" v mrtém úhlu mi BLIS napíše poruchu viz příloha (CTA funguje normálně), už jsem vyzkoušel,novou instalaci propojení radarů, jiný pravý radar, proměřil několikrát instalaci s jednotky dveří k LED diodě, zkusil prohodit rohy pomocí lepící pásky mezi sebou a pořád stejný, jediný co mě napadá, že by to mohla dělat jednotka dveří (chybný SW), máte někdou nějaký nápad co by to mohlo ještě být??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: VOLVO XC60 2014
BLIS na XC60
Tak se mi snad povedlo odstranit potíže s vracející se chybou BLIS a to tím, že jsem do instalace pro připojení LED diody na rohu dveří "vložil" odpor na který jsem se ptal v příspěvku výš, já tam ten odpor mít musím jinak to bude nejspíš hlásit ten otevřený obvod, zatím vše funguje, obě strany objekty hlásí bez poruchy, píšu to sem, kdyby se náhodou někdo potýkal s podobným problémem 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé