Zamykání vozu KeyLess systém

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od Warcz »

Je to ochrana proti zloději. Vyhačkovani, nebo rozbiti okna auto neotevře. V kombinaci s alarmem to byla podle mě dobra věc. Jestli se nepletu nove Volva už to nemaji. Asi to par lidi zamklo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5798
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Za chvili je jdu kuchnout, ale motorky mam doma, takze furt to vypada na variantu pouzit polovinu mechaniky z novych a cast s motorky necham puvodni.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od Nosound89 »

Dej pak prosím vědět jestli to šlo přehodit na původní s deadlockem, nebo ne.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

Já jsem to nezkoušel přehodit na původní s deadlockem. Já jsem z toho novýho zámku z Dufy nakonec vymontoval pouze ten motorek a ten jsem dal do původního originálního zámku. Protože představa, že to budu rozdělávat a skládat ještě jednou mě vyděsila natolik, že jsem nechtěl riskovat. Fakt se to dělalo strašně blbě. Strávil jsem nad tím 2 dny. Strašně tam překážejí kabelový svazky, který nejdou rozpojit resp. některé jdou, ale nedostaneš je při montáži do původních úchytů :(.

Takže jsem to neodzkoušel, jesti by to chodilo s tím novým zámkem
Mám tady ten nový zámek z Dufy rozmontovanej. Kdyžtak to vyfotím a dám to sem.
V tom novým zámku od Dufy nejsou v tom spodním konektoru osazené 2 piny (to bude pro ten druhej motorek na deadlock) - na rozdíl od toho původního origo volváckýho zámku. V tom origo zámku jsou osazeny všechny piny toho konektoru (myslím že tam je 10 pinů).

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od marekbm »

sežeň si vidu. první dveře jsem udělal až na potřetí. a to právě proto, že jsem si to nakonec našel ve vidě. je tam pěkně popsané krok za krokem.
měnil jsem motorky na všech dveřích a ty poslední jsem dal za asi 1/2 hoďky (rozebrat dveře, rozebrat zámek, vyměnit motorky a vše složit).
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

Fakt, jo? Vida je volví diagnostika? A tam jsou i manuály k servisu?
Já mám doma ještě Citroen C6 3.0HDI k tomu jsem si koupil diagnostiku LEXIA, ale k tomu žádný servisní postupy nejsou. Všechno googlím, jenže tam je to větší problém, těch aut je strašně málo, to jejich fórum moc nefunguje, nikdo Ti neporadí. To tady je to fakt paráda.
Jinak díky za radu.

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1122
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od Tom0 »

Přesně tak , ve Vidě všechno najdeš.
Já dělal první dveře snad 6 hodin a když odešel na třetích, tak za 2hod hotovo .
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5798
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jeste k tem zamkům Topran. Netusim do jake vybavy jsou, ale tvarove vubec nesedi s Keyless co jsem doposud videl. Kazdopadne jsem vcera vecer patral a dospel k zaveru, ze existuji 3 verze pro predni L i P dvere a pro zadni dokonce 4 verze pro L i P. Tam jevjeste rozdil v detske pojistce mechnicke ci elektronicke.
Mam doma par zamku na rozborky, kdy vrchni cast s motorky je stejna, tu jsem chtel dat na Topran a ani za boha nic nepasuje.
Tudiz oba zamky zitra vracim prodejci a hotovo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

Jenom ještě dotaz k tý Vidě. Nejsou tam i čísla originálních dílů ? Já mám totiž zkušenost z C6, že pokud mám číslo originál náhradního dílu a seženu podle něj nějakou repliku, tak to pasuje a funguje. Takže kdybychom měli čísla těch originálních dílů (jasmě podle VIN) nedocházelo by tak často k tomu, že koupímě něco jinýho, nevím.
Jasně, chytráci namítnou, kupovat jen originál. Jasně, jenže když mi odešel motorek ruční brzdy na C6 a v Citroenu řekli, že stoji 35 tis. (asi byl celý ve zlatě), no tak jdete po replice nebo na vrakáč.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od marekbm »

je tam vše. i alternativy podle výbavy.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

Tak to super. Kde tu Vidu nejlépe koupi?

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14261
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od raolsa »

Dveře.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

No tak to je pecka. Tohle v tý LEXII není. Jak je to s tou Vidou?
Proč se ptám. Tý LEXIE na Citroeny existuje spousta typů. Když nevíš, tak se může stát, že Tvoje auto vůbec neosahuje. Akualizovat to nejde (je to nějaká Čína).
Takže kde to sehnat a existuje více provedení?
Díky moc

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14261
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od raolsa »

Vidu 2014D si stáhni z netu. Někdy jsou trochu potíže s instalací. Pokud by jsi chtěl i napíchnout auto tak potřebuješ ještě kabel s krabičkou, který se jmenuje Dice. Vida na prohlížení postupů a obrázků kabel nepotřebuje.

Konkrétní odkaz na stažení se sem dávat nesmí!
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

Aha, super. Tak to hned zkusím stáhnout a nainstalovat.
Asi bych ale zkusil i ten kabel s krabičkou, i když aktuálně nemám žádný potíže. Auto jede jak z praku. Jen lemy zadních blatníků reznou, tak to půjde po Vánocích do lakovny.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od marekbm »

no právě, jakmile jednou připojíš a načteš chyby, začne ta správná sranda :) .
ale máš citróna, takže sado-maso máš asi jako koníček :D
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

No co se týče Citroenů tak těch jsem měl a mám několik. Dodávky Jumper, Jumpy, BX, C4, C6. Tak já v tom moc absolutně nevidím problém. Naježděno mám v těch autech možná milion kilometrů.
Měl jsem i několik Fordů a syn má Jaguara XJ. Po těchto zkušenostech nejvíce problémů je samozřejmě s nejvybavenějšími řekněme prémiovými auty, bez rozdílu značky. Tedy Jaguar a C6.

Naše Mondeo má najeto 250 tis. Naprosto bez jakéhokoliv problémů, věřte, nevěřte (běžný servis, spojka, rozvody). JUMPY má 220 tis (taky bežný servis, rozvody). JUMPER bude mít brzy 100 tis. taky zatím žádný problém. Navíc máme ve firmě Fiata Doblo - naprosto bez problémů. Všechno jsou to auta, který polykaj spousty kilometrů. U těch Citroenů bych řekl, že ty motory jsou fakt dobrý, málo žerou, spolehlivost velmi dobrá. Co je problém Citroenů je elektronika, myslím hlavně špatně odladěné firmware např. v parkovacích asistentech. Nebo u starýho Jumpy (r. 2013) si občas klimatizace dělala co chtěla (řeknu 2x do roka) a po asi 90-ti tisících odešel DPF.

Moje zkušenost:
průsery, a to drahý, jsou s drahými, řekněme prémiovými auty. Opět se mi třeba potvrdilo, že spolehlivou bezklíčovou kliku k autu neumí udělat asi nikdo.
Na druhou stranu je s těmito auty fakt poježdění super. Taková C6 fakt nemá co se týče podvozku konkurenta, pokud tedy nejsi okruhový jezdec. V C6 poznáš, že jsi úplně jinde po ujetí prvních 100 metů. Fakt.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od marekbm »

já dycky chtěl c6 v6 (benzín) se vzduchovým podvozkem. to auto když vidím (ano patřím do malé skupiny, co je naprosto mimo z tohodle auta a pak ještě renault velsatis) tak brečím jak malé děcko.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od Zajsoft »

zbass: ono kdyby jsi se naucil si precist PM(Soukromé zprávy), tak by jsi zjistil, ze sem Ti na zacatku prosince psal.
Sem kousek od Tebe, mam origio diagnostiku a VIDU Ti klidne nahraju... :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

Já jsem si to chtěl jenom nainstalovat a zjistil jsem, že podle toho návodu to nejde. Tak jsem se chtěl jen zeptat, kde najdu ten setup.exe
Jinak díky za nabídku, když se mi to nepodaří, ozvu se. Tu soukr. zprávu jsem přehlídnul.

zbass
Offline
Příspěvky: 45
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Vůz: V70 III

Zamykání vozu KeyLess systém

Příspěvek od zbass »

marekbm píše: 18 pro 2022 14:05 já dycky chtěl c6 v6 (benzín) se vzduchovým podvozkem. to auto když vidím (ano patřím do malé skupiny, co je naprosto mimo z tohodle auta a pak ještě renault velsatis) tak brečím jak malé děcko.
No C6 V6 v benzínu musí být super, já to chtěl taky. Jenže se to blbě shání a cenově je to docela rána. Já mám V6 ale ropáka. Není to ono, ale barvu mám jako Jackues Chirack :). A 3.0 HDI se vyrobilo jen asi 5000 ks, takže očekávám do 5-10 let, že to bude taky docela ceněná kára. Mám to vyloženě na nedělní výlety nebo prostě svezení za odměnu. Je to fakt zážitek. Zajímavý je, že C5 s tímto podvozkem je celkem o ničem, moc nechápu proč. Měl jsem v 90. letech BX taky s hydropneumatikou (vše ale jen mechanickly) a dodnes na to nelze zapomenout. Proto jsem chtěl tu C6...

Ale Volvo mě taky strašně moc překvapilo. Ten podvozek je taky výbornej. Pětiválec D5 je super, akorát by mohl být tišší. Ale v režimu sport zní zajímavě.
My jsme koupili malej byt na horách (Deštné v O.h-) a tak jsem chtěl nějakou čtyřkolku. Napřed Subaru Outback. Pak se ale objevila na bazaru ta nyní již moje V70 AWD v neuvěřitelný výbavě, ve výborným stavu (ikdyž s 270 000 km na tachometru), s Polestar paketem (má to 169 kW), DAC, LDW, BLIS, RSE, natáčení světel do zatáčky (to má i C6). Jediný průšvih se objevil s tím zámkem pravých předních dveří toho keyless a druhý rez na lemech zadních blatníků - po Vánocích to půjde do lakovny. Jinak automat chodí super, dokonce myslím, že líp než u C6 (tam ten hydroměnič podle mě nechávají příliš dlouho klouzat). Prvním vlastníkem bylo Volvo Průhonice a pak to tam až doteď pořád jezdilo, měnil se např. každých 60 tis. olej v převodovce a je to znát. Jezdím s tím taky strašně rád (já to původně vybíral jako pro manželku, ale ...)

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]