Výmena XC90 2005 za novšie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Výmena XC90 2005 za novšie
Ešte ma zaujíma audio - ktoré hrá lepšie?
Harman/Kardon alebo Bowers & Wilkins?
Sú tu fajnšmekri na kvalitnú hudbu?
Harman/Kardon alebo Bowers & Wilkins?
Sú tu fajnšmekri na kvalitnú hudbu?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Výmena XC90 2005 za novšie
Tak som niečo našiel:
https://theproductanalyst.com/harman-kardon-vs-bowers-wilkins/
https://www.swedespeed.com/threads/bowers-wilkins-vs-harman-kardon-at-lower-volumes.638942/
atď
Pre hudobných fajnšmekrov bude asi BW správna cesta.
https://theproductanalyst.com/harman-kardon-vs-bowers-wilkins/
https://www.swedespeed.com/threads/bowers-wilkins-vs-harman-kardon-at-lower-volumes.638942/
atď
Pre hudobných fajnšmekrov bude asi BW správna cesta.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
Výmena XC90 2005 za novšie
fyi, predove stupne mame. treba se vam budou hodit.mr1 píše: 30 lis 2022 09:25 Nemáme tabulku převodových poměrů, mezi 5q a 6q. Jestli to není jenom víc rozhozený. V šestiqvaltu je rozdíl mezi pětkou a šestkou asi jen 200-250 ot. Teď nevím. Ano, i to je dobrý. Ale líbilo by se mi, kdyby to bylo jak první C5 2,7 HDI - do pětky se to chovalo jak naprosto standartní 5q převodovka, kterou si řadil běžně. A konečná šestka byla položená úplně jinam. To spadlo asi o 1500 otáček dolů, možná i víc. Už si to vážně nepamutuju, ale to byla teda velká paráda.
AW55-50
Gear ratios: (1) 4.77:1 (2) 3.00:1 (3) 1.96:1 (4) 1.32:1 (5) 1.02:1
TF-80SC
Gear ratios: (1) 4.15:1 (2) 2.37:1 (3) 1.56:1 (4) 1.15:1 (5) 0.86:1 (6) 0.69:1
rozsah 6q je 6.01, rozsah 5q je 4.67. tj i kdyby tam byl vyrazne jiny prevod na diferencialu stejne bude mit 6q na dalnici nejspis nizsi otacky.
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Výmena XC90 2005 za novšie
Tak sa žena rozhodla pre novú XC90
Našiel som v DE XC90 D5 173 kW, 2017 nájazd okolo 145 tis km.
Je to skutočne zlá voľba? Naštudoval som si nejaké info o VEA motoroch, ale v súčasnosti u každého výrobcu asi neexistuje naftový motor, ktorý by nemal muchy. Z tých novších, od roku 2017.
Dajte ešte nejaké postrehy. Na čo sa pripraviť, alebo ma úplne odhovoriť
Našiel som v DE XC90 D5 173 kW, 2017 nájazd okolo 145 tis km.
Je to skutočne zlá voľba? Naštudoval som si nejaké info o VEA motoroch, ale v súčasnosti u každého výrobcu asi neexistuje naftový motor, ktorý by nemal muchy. Z tých novších, od roku 2017.
Dajte ešte nejaké postrehy. Na čo sa pripraviť, alebo ma úplne odhovoriť

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Výmena XC90 2005 za novšie
To neděláš dobře s naftou MY2017, viz předchozí příspěvky. Kup si k autu rovnou náhradní hadici na powerpulse a vysokotlakou od turba.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Výmena XC90 2005 za novšie
Znamená to, že je lepší model 165kW? Bez Power Pulse?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Výmena XC90 2005 za novšie
Nejaká hadica za pár € ťa nemusí zaujímať, tie autá majú iné omnoho nákladnejšie problémy.
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Výmena XC90 2005 za novšie
Jerguš, nestraš ma
čo si potom žena kúpi?

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výmena XC90 2005 za novšie
Mě přijde, že Boss vůbec předchozí příspěvky nebere vážněUrvanej píše: 22 zář 2023 08:36 To neděláš dobře s naftou MY2017, viz předchozí příspěvky. Kup si k autu rovnou náhradní hadici na powerpulse a vysokotlakou od turba.

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 690
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Výmena XC90 2005 za novšie



_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Výmena XC90 2005 za novšie
Vtipkovia
To si ako volvák už nemám kupovať Volvo do rodiny? Mám hodiť výhybku na iné značky?

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Výmena XC90 2005 za novšie
To je pravda, ale tohle můžeš vyměnit a pokračovat v jízdě a nemusíš končit na odtahovce.jergus.balaz píše: 22 zář 2023 11:41 Nejaká hadica za pár € ťa nemusí zaujímať, tie autá majú iné omnoho nákladnejšie problémy.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Výmena XC90 2005 za novšie
Ono to je o tom, kto mal to auto pred tebou, ako na ňom jazdil a ako robil servis. Keby som si mal ja znova kupovať jazdenu XC90, tak v prvom kroku ma zaujíma, ako často bol meneny olej v motore a prevodovke, čím častejšie, tým lepšie. Ďalší faktor by bola priemerná spotreba, ak je viac ako 8L (u dieselu), tak mi je jasné že bývalý majiteľ jazdil veľa mesto, alebo tlačil na plyn a "preťažoval" motor. Potom pri jazde by ma zaujímalo ako radi automat, pri bežnej jazde a otáčkach do 2t nesmie byť cítiť preradenie. Taktiež keď sa aj v normal režime pritlaci plyn o podlahu, cca okolo 3t musí byť cítiť "pripnutie" druhého turba. Ak to tam nie je, pravdepodobne už bude chytene. Potom či už motor žerie olej, či tečie do svetiel, či bolo havarované, a pod.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Výmena XC90 2005 za novšie
Pamatuju si, jak tu fungoval Ivo tehdy ještě 108, koupil novou MY16, za půl roku mu praskla 2 vysokotlaká a jednou powerpuls + další věci, a tak se to opakovalo tak dlouho, až se nakrknul změnil si nick na ivo109 a donutil je mu auto vyměnit za novou MY17. Tam to bylo jen o polovinu lepší... a pak koupil tušim LR a ztratil se. (asi proto, že měl ještě víc problémů s autem než u volva) 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Výmena XC90 2005 za novšie
Land Rovery se serou? To není možný !




_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Výmena XC90 2005 za novšie
Ja mám 2019, modelová rada 2020 s mildhybrid, a powerpulse už nemám. Ale netuším či sa to tam ešte dávalo.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výmena XC90 2005 za novšie
Máš možnost byt dal Volvak. Ale v benzínu.Boss píše: 22 zář 2023 12:41 VtipkoviaTo si ako volvák už nemám kupovať Volvo do rodiny? Mám hodiť výhybku na iné značky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Výmena XC90 2005 za novšie
2018,108 tis.km,D5,174 kW...Zadny problem s motorem. Powerpulse vyresen svorkou za 10 Kc z instalaterstvi. Auto v zadnem pripade nedoporucuji,ptz tady jsou ty clanky a vsichni to meli doma a vi o cem mluvi...Tvl kasli na to a kup si co chces a libi se ti. Neni na trhu auto,ktere se nemuze porouchat...A benzin v xc40 T5 me tedy osobne moc nevyhovuje. Ja jsem od prirody priznivce nafty...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion
XC60 T8 Ultra Red Fusion
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5317
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Výmena XC90 2005 za novšie
Nad BW fajnšmekři zapláčou, kdybych za to dal co chtějí za příplatek byl bych smutný. Zřejmě i po vytlumeni dveří kdy to hraje o dost lépe se vydám cestou výměny reproduktorů. Takže chromové kryty reproduktorů vypadají prémiově, ale to je všechno. Klidně koupit se základním audiem a nechat dorobit lepšajšie.Boss píše: 18 črc 2023 09:00 Tak som niečo našiel:
https://theproductanalyst.com/harman-kardon-vs-bowers-wilkins/
https://www.swedespeed.com/threads/bowers-wilkins-vs-harman-kardon-at-lower-volumes.638942/
atď
Pre hudobných fajnšmekrov bude asi BW správna cesta.
Smutné, ale cítím to tak. Za cenovou 100000,-Kč to určitě nehraje.
Naposledy upravil(a) PINĎABC dne 23 zář 2023 07:31, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Výmena XC90 2005 za novšie
Jestli ti staci vyzkouset D5 a B&W v akci,tak seber zenu,napis SZ a prijed si to projet a poslechnout. Tomu rikam objektivizace vsech nazoru,ktere respektuji.
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion
XC60 T8 Ultra Red Fusion
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výmena XC90 2005 za novšie
No jako taky se mi zdá, že jsme škarohlídi. Ale prostě po tom se člověk dočítá, má jisté obavy a nemůže s klidným svědomím říct, že jsou ty nové diesely super bez problémů.Jasper píše: 22 zář 2023 17:20 2018,108 tis.km,D5,174 kW...Zadny problem s motorem. Powerpulse vyresen svorkou za 10 Kc z instalaterstvi. Auto v zadnem pripade nedoporucuji,ptz tady jsou ty clanky a vsichni to meli doma a vi o cem mluvi...Tvl kasli na to a kup si co chces a libi se ti. Neni na trhu auto,ktere se nemuze porouchat...A benzin v xc40 T5 me tedy osobne moc nevyhovuje. Ja jsem od prirody priznivce nafty...![]()
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1159
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Výmena XC90 2005 za novšie
Podle toho co jsem zaslechnul na brněnských srazech, začínají se nákladně sypat i novější benziňáky zhruba mezi 270 - 350k km.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Výmena XC90 2005 za novšie
Aha. Tak to jsem si myslel,ze uz je u novych aut najezd,ktery dozije malo ktery povoz. Ted uz tomu zacinam pomalu rozumet. Vy ty dnesni auta stale porovnavate s Vasimi neznicitelnymi tanky k neutahani...Takze 100% souhlasit budou vsichni. "Volvo uz neni co byvalo...". A tim jsme rozlouskli poruchovost dnesnich Volv,ktera s nejvetsi pravdepodobnosti nevybocuje z normalu v porovnani s ostatnimi. Takze si vlastne zena tady tazatele vybrala xc90tku spravne
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion
XC60 T8 Ultra Red Fusion
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Výmena XC90 2005 za novšie
a to je takový problém si vyměnit zaolejované, změklé hadice vzduchu k turbu preventivně?Urvanej píše: 22 zář 2023 08:36 To neděláš dobře s naftou MY2017, viz předchozí příspěvky. Kup si k autu rovnou náhradní hadici na powerpulse a vysokotlakou od turba.
a mimochodem tyto hadice odchází i u jiných značek
https://www.youtube.com/watch?v=ILW07xN17cE
nebo
https://www.youtube.com/watch?v=mISSsVOKlYU
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Výmena XC90 2005 za novšie
ksw: tak teď nevim, jestli si děláš srandu, nebo nečteš 
Jedná se v této diskusi o v podstatě nové auto XC90 MY16-20 a hadice (jedno je myslim trubka) umíraji na design, nikoliv stáří. Už je asi 4. verze tej trubky, která snad už funguje.
Ale já o tom nic nevím, jen co jsem tady pochytil.

Jedná se v této diskusi o v podstatě nové auto XC90 MY16-20 a hadice (jedno je myslim trubka) umíraji na design, nikoliv stáří. Už je asi 4. verze tej trubky, která snad už funguje.
Ale já o tom nic nevím, jen co jsem tady pochytil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé