XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Po 3km nemám ohřáté ani benzínové dvoulitrové žabožroutské cabrio.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG


Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Tak se kluci stavte a predvedu.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: XC60 D5 151kw
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Tak menší update. Teď jsem sedl do auta, bylo už prohřáté z předchozí jízdy ..
První cca 4km jízda městem 50-60 stupňů...
Pak jízda v zátěži dalších cca 6km převážně do kopce, dostal jsem maximum 80 stupňů.
Následovala otočka a cesta převážně dole z kopecka...příjezd k domu byl ve jménu 66 stupňů.
Horní hadice do chladiče byla vlažná, nebyla studena ani horka...
První cca 4km jízda městem 50-60 stupňů...
Pak jízda v zátěži dalších cca 6km převážně do kopce, dostal jsem maximum 80 stupňů.
Následovala otočka a cesta převážně dole z kopecka...příjezd k domu byl ve jménu 66 stupňů.
Horní hadice do chladiče byla vlažná, nebyla studena ani horka...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Tak to vypadá na vadný termostat.
Nový neznamená dobrý.
Nový neznamená dobrý.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2287
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Já dnes zkoušel při 4C - po 10ti km vlažným tempem spíš z kopce 73C pak chvilku vlnka 72 -74 a po cca dalších 3 km 85C. Topení na auto 22C většinou vnitřní okruh.
Příjde mi to jako standartní zahřívání diesla.
60C je tam relativně rychle a pak to leze pomalu v závislosti na jízdě a zátěži.
Příjde mi to jako standartní zahřívání diesla.
60C je tam relativně rychle a pak to leze pomalu v závislosti na jízdě a zátěži.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Kopcovitý terén, i při pohodové jízdě je to znát. Kuba tu křivku teploty musí mít doslova jako kolmici....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Jak jsem psal. Evidentne predni termostat nejak moc nefunguje.
Ja mam zadni a ohriva se to fakt rychle.
Ja mam zadni a ohriva se to fakt rychle.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
To není, že bych ti nevěřil, jen zírám...a trošku závidím, ale to nejsem určitě sám. 
Že by to tak ovlivňovalo umístění termostatu...?

Že by to tak ovlivňovalo umístění termostatu...?
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Predni a zadni je jinak konstrukcne zastaven
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Mam sice 136KW ale prikladam moj graf. dnes rano teplota -4.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Takže skoro jako já.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: XC60 D5 151kw
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Takže závěr pro mě bude takový, že kdo má termostat vzadu, tak se auto zahřívá pěkně a my, co máme termostat vepředu, tak máme smůlu?
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Mně se zase zdá, že mluvíme každý o něčem jiným. Ze začátku tady byly okresky volným tempem a najednou tady máme patrně dálnici,kdy se po 5 minutách s motorem 55 st.C hrne stopade v hodině. A buď jsou tyto grafy nepřesný, když ma motor v -4 minimálně 15 st. a nebo je to auto z garáže. Tak mi to vysvětlete.... Čumím teda jen na mobil,ale provozku po třech minutách tam nevidím a okresku ve stopadesáti při mínus čtyřech si taky neumím úplně představit. Tak buď jsem blbej a nebo jsem si vzal brejle na dálku misto na čtení.
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Nepovazoval som za dolezite pisat ze to je dialnica myslel som ze kazdemu to dojde. a ano po 8min a teplote 65° vyrazam na dalnicu na 160 tempomat. A co a sa tyka teploty chladiacej na zaciatku ide oto kedy zapnes aplikaciu na mobile ja to robim asi 2-3 minuty po nastartovani a vyrazeni takze uz teplota motora moze mat nejake ° navyse. Graf som poslal len pre zaujimavost a porovnanie. Tu prikladam este jeden cesta do prace dalnica zacina az od rychlosti 105. no teplotu vonkajsiu si nespominam.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Ok,ale tady se nesoutěží o to,kdo dříve dosáhne provozní teploty motoru, ať už jakýmkoliv způsobem... 

-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
to ani nikto netvrdi ty sam si s tym dosiel
ja som len ponukol nahlad na moj pripad aby si pripadne vedel porovnat alebo vyhodnotit.

-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
S čím bych měl tvůj případ porovnávat, když aplikaci spustíš až po určitém zahřátí vody a s napůl zahřátým autem najedeš na dálnici a nastavíš 160 a fičíš? Pokud má mít graf nějakou vypovídající hodnotu, tak to udělej jako ostatní diskutující a nejlépe ještě při běžné jízdě po okreskách. Jak rychle zahřeju auto volnoběhem na místě a nebo tempomatem na 160 po dálnici asi není ukazatel, který by nám napověděl, jestli je rozdíl v motorech se zadním a nebo předním termostatem, co se týče rychlosti zahřátí, a co je normální a co už naznačuje závadu třeba v termostatu. Pak má smysl si kazit oči zíráním do grafů..... Já jsem zvědavý na tvůj graf, bude důležitý, ale zvol jiný způsob měření a jinou trasu...díky. 

-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
A ten druhy graf co som postol nema vyznam ? tam je rychlost 105/110 sice dialnica ale tolko jazdim aj na okreske. Kazdopadne postol som co mam zaznamenane ak pomoze fajn ako nie tak nie no =)
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Tam ti zase teplota začíná vysoko. Chce to prostě sednout do vymrzlého vychladnutého auta, nastartovat, zapnout aplikaci a vyrazit běžným tempem po okreskách. Pak ten úsek od studeného auta po zahřátí na provozní teplotu v závislosti na čase a ujetých kilometrech bude to, co nás zajímá. Samozřejmě bez extrémů jako je zastavování, aby sis nakoupil a nebo pomalé jízdě na trojku deset kilometrů, jak to někteří experti předvádějí.... 
Tak, jak bude příležitost, tak to zkus, hned teď kvůli nám nemusíš.

Tak, jak bude příležitost, tak to zkus, hned teď kvůli nám nemusíš.

-
Offline
- Příspěvky: 2287
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
XC60 D5 151kw AT - teplota motoru
Ono to není zas tak rozdílné - v čase ano, ale v 6.12 má najeto 10km a teplotu 90C.
Já měl teplotu k 90C za 20min, ale najeto cca 11km takže časově jinak a kilometrově v přijatelné odchylce.
Já měl teplotu k 90C za 20min, ale najeto cca 11km takže časově jinak a kilometrově v přijatelné odchylce.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]