jaký hever do dílny

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2380
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

jaký hever do dílny

Příspěvek od Hájčus »

edit: PRODÁNO
Takže kdyby se někomu hodil, mám tu jeden fungl nágl origo zabalený, nikdy nepoužitý tento hever.
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-3-25t-nizkoprofilovy-bjc/
zpracování poctivé, váží 32kg, dvoupísek, nahoru to zvedá jak ranní erekce (čti úplně samo a bez námahy, jen čumíš, že už to je nahoře.. )
fortelný kolesa, maznice, možnost kontroly hladiny oleje, praktický molitan na páce proti ojebání kastle. Neviklá se, nekňučí. Za mě :good:
pokud má někdo zájem, nechť mě kontaktuje. Janek
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4978
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

jaký hever do dílny

Příspěvek od Ondra. »

tak jsem právě dělal olej v převodovce na octavii a celou dobu jsem přemýšlel co máte proti těm heverům za 500. Má ten úplně obyč, kupovaný v autokelly před 9-10 lety, sem tam dotáhnu kolečka, ale jinak slouží. Jo jednou jsem měnil O-kroužek na povolováku. Každou půlsezonu s tim přezouvam X aut a rozbouchal jsem s nim tři řitě Volv. A pořád slouží :D Nesjíždí (i když h osamozřejmě jistim...). Holt jsem měl kliku na dobrej kus
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5894
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

jaký hever do dílny

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Spis to bude tou koupi pred 10 lety.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

peter cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2190
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

jaký hever do dílny

Příspěvek od peter cz »

Spíš to je o štěstí na kus :D Tak 10 let zpět jsem si kupoval první, po půl roce se ulomilo jedno rameno. Na reklamaci jsem dostal novej, který fungoval x let, jen občas sjížděl. Asi dva roky zpět jsem koupil další, akorát stříbrnej a ten zase funguje bez problémů. Ty větší jsou fajn, ale já jsem třeba limitovanej tím, že dělám v garáži pro jedno auto a s tim velkým se tam prostě nevejdu.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4978
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

jaký hever do dílny

Příspěvek od Ondra. »

asi máte pravdu oba
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2245
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

jaký hever do dílny

Příspěvek od Munga »

Já mám také malej cca 10-15let starej 1,5t a maká, ale na těžké auto raději rezervu tak používám 3t a hlavně to má větší zdvih i stabilitu. Samozřejmě i velkej vždy podkládám protože Komoušským čínanům fakt život nesvěřím.

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2557
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

jaký hever do dílny

Příspěvek od z-d-e-n-a »

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1704
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

jaký hever do dílny

Příspěvek od labanos »

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

jaký hever do dílny

Příspěvek od Werscajk »

Hájčus píše: 26 lis 2020 21:56 ...
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-3-25t-nizkoprofilovy-bjc/
zpracování poctivé, váží 32kg, dvoupísek, nahoru to zvedá jak ranní erekce (čti úplně samo a bez námahy, jen čumíš, že už to je nahoře.. )
fortelný kolesa, maznice, možnost kontroly hladiny oleje, praktický molitan na páce proti ojebání kastle. Neviklá se, nekňučí. Za mě :good:
...
POZOR, POZOR!!! Dva kousky na daném odkazu opět skladem!!! :)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

VB
Offline
Člen VK
Příspěvky: 675
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

jaký hever do dílny

Příspěvek od VB »

_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

jaký hever do dílny

Příspěvek od Urvanej »

Ale nepochopil jsem z toho, jak se nastavuje šířka auta.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

zvedavec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1180
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno

jaký hever do dílny

Příspěvek od zvedavec »

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5808
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

jaký hever do dílny

Příspěvek od Warcz »

Mít garáž tak bych to asi bral. Tohle mi přijde docela praktický i skladný. Ještě otazka jestli to pujde pod auto narvat i "zepředu" ono v normální garáži není z boku tolik místa...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

zvedavec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1180
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno

jaký hever do dílny

Příspěvek od zvedavec »

no možná by to tam šlo nažduchat :-) Základní parametry: hmotnost: 45 kg, nosnost zvedáku 3000 kg, maximální zdvih 600 mm, rozměry 1635 x 1300 x 115 mm.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14365
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

jaký hever do dílny

Příspěvek od raolsa »

Musíš to narvat pod auto před garáží a pak jsou potřeba 3 lidi, aby se to dostalo do garáže. Jeden řídí a dva to postrkují pod autem. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5808
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

jaký hever do dílny

Příspěvek od Warcz »

Nebo to uvážeš na špagátu za kouli a nacouváš :-) na těch videich to vypada hodně dobře, ale takové praktické věci to mužou dost zkomplikovat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1704
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

jaký hever do dílny

Příspěvek od labanos »

O dost elegantnější řešení mi přijde ten Rennstand (https://www.etamfg.com/shop.html?store-page=Rennstand-Each-p252276669), jenom jsem to u náš nenašel prodávat...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

VB
Offline
Člen VK
Příspěvky: 675
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

jaký hever do dílny

Příspěvek od VB »

Mají i menší
Elektrický nůžkový zvedák Procarosa 3000 je ideální pro menší prostory, nepotřebuje téměř žádný prostor okolo vozidla pro manipulaci
https://www.procarosa.cz/elektricky-nuzkovy-zvedak-procarosa-ud-3000/
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 903
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

jaký hever do dílny

Příspěvek od jirkaTDI »

VB: přesně tento zvedák Autolift 3000 má kamarád na autodílně asi půl roku a nemůže si ho vynachválit a můžu potvrdit, že se s ním pracuje parádně a je mnohem stabilnější oproti klasickýmu zvedáku, jen teda ta cena... na hobby se asi nevyplatí.

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 743
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

jaký hever do dílny

Příspěvek od zdenal111 »

Můj veterán na vždy - nosnost 6000kg ++ ,výška zdvihu 80cm, minim 16cm, váha asi 80kg , dodávku vytlačí jako pírko :D přežije opravdu vše ,,ocel,,
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

jancho
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4648
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

jaký hever do dílny

Příspěvek od jancho »

Dobrý retro :-)
Ale věřím, že to je kvalitní dříč.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

outdoor
Offline
Příspěvky: 194
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

jaký hever do dílny

Příspěvek od outdoor »

tak jsem měl ten z OBI na 2.5Tun (za 2200,-) na doporučení IgorS a včera jsem ho vrátil, sjížděl sám dolů a tekl z něho olej. bez problému mi vrátili kačky. poohlédnu se po něčem jiném.
jo měl jednu nevýhodu, byl dost vysoký a po V70II to šlo jen taktak..

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2475
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Bílý

jaký hever do dílny

Příspěvek od jirka87 »

Já můžu doporučit po pár použitích ten výše probíraný Gude.

Za mě topka a je to jedna z mála investice, kterých vůbec nelituju a jsem na sebe vlastně pyšnej, že jsem konečně vzal prachy a vrazil je do toho, co má smysl. A tohle smysl mělo.

https://www.peva.cz/katalog/zbozi/auto-moto_137/zvedaky--hevery_2476/produkt/posuvny-hydraulicky-zvedak-gude-grh-2-5510-l--18033?gclid=Cj0KCQiAvbiBBhD-ARIsAGM48bxP_CHdAbVFUszH2hnBEYDq2X6qXY9KeYcc-igoYqidQeCjlc_eRnQaAq02EALw_wcB

Akorát mě teda hodně nakrklo, že ke zvedáku nebyl gumový špunt na tu zvedací plochu. Nicméně jsem to vyřešil hokejovým pukem za 29Kč :D

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1704
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

jaký hever do dílny

Příspěvek od labanos »

Od Güde mam podpěry a věřím jim, určitě bych se zvedáku nebál. Ty gumy, i různé tvarované, jdou koupit na aláči cca do 100 Kč.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

outdoor
Offline
Příspěvky: 194
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jihozápad
Vůz: bylo V70

jaký hever do dílny

Příspěvek od outdoor »

tož, díky za tip na typ...;-) ten zdvih je fakt reálný?

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jergus.balaz