Šíbrův první osobní Gaykchár

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1035
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Šíbrův první osobní Gaykchár

Příspěvek od Sibr »

Super, koukám že aktuální odmlka dělá lehce přes sedm let :oops:
Mohu konstatovat že S60tky máme pořád, ta máti co měla 300k má 500k a moje se pohybuje kolem 370k km(pořád údajných).
Do dnešního dne mně ta auta nepřestala bavit! Neříkám že jsem k nim neměl jiná auta a nebo nezkoušel, ale když si člověk shrne stránky jako je poměr cena/výkon tak to prostě vede.
A hlavně oproti konkurenčním autům to prostě minimálně rezne a to je to co mně opravdu baví.
No a taky nemám potřebu si honit triko novějším autem.

Moje S60 prošla od té poslední zprávy 3x srážkou (sežrané ptáky chladičem nepočítám) se zvěří a z toho 2x celkem dost.
První zlikvidoval spodek nárazníku a všechny chladiče v řadě, alespoň se vyřešila utíkající klima :D
No a pak jedna únorová cesta z práce proti zapadajícímu slunku a srneček v devadesáti na levé světlo, no měl to rychlé a jeho let byl kolem 25-30m.
Celkem zlomový okamžik, pro něj rozhodně... Pro mně též, po chladičové akci jsem byl již opravdu pojištěn i na zvěř a likvidátor samozřejmě tuhle párty označil jako konečnou a to tedy totální škodu.
V dnešní době má pekný faceliftový gaykchár dle tabulek hodnotu kolem 50k
Promyslel jsem co dál a zda se na pozici daily usadí dle původního plánu německý übersedan z Gläserne Manufaktur.

No vzal jsem prachy co dali a začal shánět světlo, všechny byly ovšem z V70 a tedy šedý vnitřek. Tak jsem se nachal unést a objednal z Polska čočkové z MY07.
Samozřejmě se jednalo o UK světla a to jedno bylo uvnitř poškozené z nárazu, respektive utrhané a vylamané držáky paraboly.
Tedy jsem oslovil Sviť Líp a světla jim svěřil do péče (dnes od nich mám upravena již dvě auta a další přibude časem)
Auto bylo cca 7 měsícu mimo hru, nová baterka na půdě servisu skoro zdechla a tak vůbec to nebylo veselé.

Dnes je auto denně v provozu, má kosmetické vady, DSTC pořád nefunguje a bufik mám už cca 8let jen skladem, Rkové lízo je taky jen na skladě a aktuálně k němu přibyl zadní nárazník.
Skladem jsou sedačky z full Soft leather varianty. Aktuálně jsem naskladnil novou kabeláž kufru a chystám se na výměnu té zlámané.
V plánu je objednat origo zástěrky a je jen otázkou zda osadit pouze předek a nebo i zadek.
Origo 17" disky jsem ponechal máti a já přezbrojil na léto i zimu na 18" BBS, Zima Draco a léto Nebula.
Výměnou prošla hlavice řadičky a i gumy pedálů, na spojce už jsem bral kov. Taky kryt kapličky přišel z Rka.
Taky bych rád zprovoznil natáčení světel, bohužel v mém případě je nutné vyměnit i CEMku a tyhle srandy stojí to co úprava a oprava světel...

V plánu je auto dojezdit a udržovat v co nejlepším stavu, ale co si budem povídat X dílů už jako nové objednat nelze, no a lepší už to nebude.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé