
Mohu konstatovat že S60tky máme pořád, ta máti co měla 300k má 500k a moje se pohybuje kolem 370k km(pořád údajných).
Do dnešního dne mně ta auta nepřestala bavit! Neříkám že jsem k nim neměl jiná auta a nebo nezkoušel, ale když si člověk shrne stránky jako je poměr cena/výkon tak to prostě vede.
A hlavně oproti konkurenčním autům to prostě minimálně rezne a to je to co mně opravdu baví.
No a taky nemám potřebu si honit triko novějším autem.
Moje S60 prošla od té poslední zprávy 3x srážkou (sežrané ptáky chladičem nepočítám) se zvěří a z toho 2x celkem dost.
První zlikvidoval spodek nárazníku a všechny chladiče v řadě, alespoň se vyřešila utíkající klima

No a pak jedna únorová cesta z práce proti zapadajícímu slunku a srneček v devadesáti na levé světlo, no měl to rychlé a jeho let byl kolem 25-30m.
Celkem zlomový okamžik, pro něj rozhodně... Pro mně též, po chladičové akci jsem byl již opravdu pojištěn i na zvěř a likvidátor samozřejmě tuhle párty označil jako konečnou a to tedy totální škodu.
V dnešní době má pekný faceliftový gaykchár dle tabulek hodnotu kolem 50k
Promyslel jsem co dál a zda se na pozici daily usadí dle původního plánu německý übersedan z Gläserne Manufaktur.
No vzal jsem prachy co dali a začal shánět světlo, všechny byly ovšem z V70 a tedy šedý vnitřek. Tak jsem se nachal unést a objednal z Polska čočkové z MY07.
Samozřejmě se jednalo o UK světla a to jedno bylo uvnitř poškozené z nárazu, respektive utrhané a vylamané držáky paraboly.
Tedy jsem oslovil Sviť Líp a světla jim svěřil do péče (dnes od nich mám upravena již dvě auta a další přibude časem)
Auto bylo cca 7 měsícu mimo hru, nová baterka na půdě servisu skoro zdechla a tak vůbec to nebylo veselé.
Dnes je auto denně v provozu, má kosmetické vady, DSTC pořád nefunguje a bufik mám už cca 8let jen skladem, Rkové lízo je taky jen na skladě a aktuálně k němu přibyl zadní nárazník.
Skladem jsou sedačky z full Soft leather varianty. Aktuálně jsem naskladnil novou kabeláž kufru a chystám se na výměnu té zlámané.
V plánu je objednat origo zástěrky a je jen otázkou zda osadit pouze předek a nebo i zadek.
Origo 17" disky jsem ponechal máti a já přezbrojil na léto i zimu na 18" BBS, Zima Draco a léto Nebula.
Výměnou prošla hlavice řadičky a i gumy pedálů, na spojce už jsem bral kov. Taky kryt kapličky přišel z Rka.
Taky bych rád zprovoznil natáčení světel, bohužel v mém případě je nutné vyměnit i CEMku a tyhle srandy stojí to co úprava a oprava světel...
V plánu je auto dojezdit a udržovat v co nejlepším stavu, ale co si budem povídat X dílů už jako nové objednat nelze, no a lepší už to nebude.