Šíbrův první osobní Gaykchár
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#1 Šíbrův první osobní Gaykchár
Tak se rok s rokem sešel a stesk po S80 Executive sílil. Moje V70AWD je sice fajn auto, ale její spotřeba 10+ Naturalu, plus litru Mobilu na 1k km k tomu, mně decentně unavoval.
No a jednoho dne Krtek při brouzdání internetem, našel pornografickou gaykcháru v plný polní za bakšiš.
Nertrvalo dlouho a manželka svolila, že si mohu koupit třetí wágen, když mi jeden žere trávu kolem silnice a ten druhej i malé děti kolem ní...
Tedy, díky patří Krtkovi za nalezení a schválení, Márrovi za rady a porady.
A hlavně Honzovi (Jean z Auto Ambo) za diagnostiku, projetí a fajn setkání (Btw moc pěkné to tam mají )
Měl lví podíl na shození ceny do míst, kde startují 2003 v průměrné výbavě.
Jinak se jedná o S60 D5 MY2005 Summum, s celohliníkovou 120Kw Dpětkou, takže žádný plastový ojeb se nekoná
Převodovka klasika M56 a spotřeba i s rozhozenou geometrií je více než směšná
V rodině je to první volvo své generace co nemá Four-C
Auto má téměř veškerou myslitelnou výbavu co šla do S60 narvat.
Co nemá je: TV(analog)Tuner, CD měnič v kufru(radio má 6), výstražný trojůhelník, 16"brzdy ( ) Alarm, síťový program v kufru a bufík (Fr.) BLIS (i když nevím jestli se na úplně první FL dodával)
Jinak myslím že jsem na nic nezapoměl a auto má vše, absolutně vše.
Hlavně že má šíbr
Další fotky dodám později, až auto projde revitalizační kůrou...
Jo a V70 zůstává, ale pokud by jí někdo fakt moc chtěl, tak se nechám ukecat
No a jednoho dne Krtek při brouzdání internetem, našel pornografickou gaykcháru v plný polní za bakšiš.
Nertrvalo dlouho a manželka svolila, že si mohu koupit třetí wágen, když mi jeden žere trávu kolem silnice a ten druhej i malé děti kolem ní...
Tedy, díky patří Krtkovi za nalezení a schválení, Márrovi za rady a porady.
A hlavně Honzovi (Jean z Auto Ambo) za diagnostiku, projetí a fajn setkání (Btw moc pěkné to tam mají )
Měl lví podíl na shození ceny do míst, kde startují 2003 v průměrné výbavě.
Jinak se jedná o S60 D5 MY2005 Summum, s celohliníkovou 120Kw Dpětkou, takže žádný plastový ojeb se nekoná
Převodovka klasika M56 a spotřeba i s rozhozenou geometrií je více než směšná
V rodině je to první volvo své generace co nemá Four-C
Auto má téměř veškerou myslitelnou výbavu co šla do S60 narvat.
Co nemá je: TV(analog)Tuner, CD měnič v kufru(radio má 6), výstražný trojůhelník, 16"brzdy ( ) Alarm, síťový program v kufru a bufík (Fr.) BLIS (i když nevím jestli se na úplně první FL dodával)
Jinak myslím že jsem na nic nezapoměl a auto má vše, absolutně vše.
Hlavně že má šíbr
Další fotky dodám později, až auto projde revitalizační kůrou...
Jo a V70 zůstává, ale pokud by jí někdo fakt moc chtěl, tak se nechám ukecat
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#2 Šíbrův první osobní Gaykchár
S60 po FL, je pořád pěkný auto, škoda jen toho mála místa na zadních seslích. Těším se na víc fotek.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#3 Šíbrův první osobní Gaykchár
souhlas, S60 po F/L vůbec nestárne
a tmavý barvy jí moc sluší
a tmavý barvy jí moc sluší
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#4 Šíbrův první osobní Gaykchár
Tak auto prošlo větší kontrolou a podvozkově je na tom velice dobře, všechny problémy způsobovaly pneumatiky.
Takže zde stačilo udělat pouze geometrii a nazout nové gumy, což bylo stejnak nutno, jelikož má být prý zima bo co...
Ovšem přišlo nepříjemné překvapení ve formě motoru alá olejnička, který už je ve fázi promazávat trávník...
Takže se bude přetěsňovat hlava, nějaké trubičky a vstřiky... plus spodní záchyt motoru a horní silenblok.
Jinak je auto očividně v cajku.
Takže zbývá vychytat nepodstatné mouchy, alá changer v rádiu, laser DVD pro navi, čtecí kroužek na volantu a zrcátko u spolujezdce které jede jen vertikálně.
A pak kosmetiku, plus nainstalovat origo gumové vany a isofix (vše již na skladě).
No a v poslední řadě dodělat bufíka s časovačem, ale to asi až příští rok.
Takže zde stačilo udělat pouze geometrii a nazout nové gumy, což bylo stejnak nutno, jelikož má být prý zima bo co...
Ovšem přišlo nepříjemné překvapení ve formě motoru alá olejnička, který už je ve fázi promazávat trávník...
Takže se bude přetěsňovat hlava, nějaké trubičky a vstřiky... plus spodní záchyt motoru a horní silenblok.
Jinak je auto očividně v cajku.
Takže zbývá vychytat nepodstatné mouchy, alá changer v rádiu, laser DVD pro navi, čtecí kroužek na volantu a zrcátko u spolujezdce které jede jen vertikálně.
A pak kosmetiku, plus nainstalovat origo gumové vany a isofix (vše již na skladě).
No a v poslední řadě dodělat bufíka s časovačem, ale to asi až příští rok.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#5 Šíbrův první osobní Gaykchár
Cos to kópil ty janku bydlíš naproti základní škole, jak si obhájíš to, že ten tvuj novej ropnej kočár sešle na půlku z těch dětí nějaký karcinomy ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#6 Šíbrův první osobní Gaykchár
krasotka!
celohlinik s M56 v plnce proste nemuze byt spatna volba, silna gratulace! o chlup lepsi snad muze byt uz jen kombajn verze
Hezky se na to kouka, tak at Ti to maze kde ma a pekne reprezentativne slape at mas o vikendech co kvalitne nalešťovat krome bambusu
celohlinik s M56 v plnce proste nemuze byt spatna volba, silna gratulace! o chlup lepsi snad muze byt uz jen kombajn verze
Hezky se na to kouka, tak at Ti to maze kde ma a pekne reprezentativne slape at mas o vikendech co kvalitne nalešťovat krome bambusu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#7 Šíbrův první osobní Gaykchár
Tobě gaykchár můžeme odpustit... Těším se na více fotek!
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#8 Šíbrův první osobní Gaykchár
Díky soudruzi
BTW:já už u ZŠ nebydlím, přestěhoval jsem se na venkov vedle "ekofarmy"
A V70 by nebyla taková stylovka, vedle druhé S60
Každopádně motor byl přetěsněn a spodní záchyt je též nový.
Teď se bude nějakou chvilku řešit jen kosmetika.
BTW:já už u ZŠ nebydlím, přestěhoval jsem se na venkov vedle "ekofarmy"
A V70 by nebyla taková stylovka, vedle druhé S60
Každopádně motor byl přetěsněn a spodní záchyt je též nový.
Teď se bude nějakou chvilku řešit jen kosmetika.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#9 Šíbrův první osobní Gaykchár
Kudy z nudy?
17" nebo 16,5" nebo 16" místo 15"?
17" nebo 16,5" nebo 16" místo 15"?
- Přílohy
-
- 20141213_001829.jpg (71.57 KiB) Zobrazeno 2586 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#10 Šíbrův první osobní Gaykchár
Tak se vracím na místo činu
Auto prošlo nějakou renovací laku, asi tak na 90% ještě to má mouchy, trochu mi udělal potíže origo Volvo Clear Coat při opravě škrábanců... Budu tedy muset předělat, vidim to na dlouhé zimní večery před aplikací keramiky.
Naposled jsem se rozhodoval jaké brzdy, ve finále to vyhrála varianta s kterou jsem nepočítal
Rka pryč a rozhodl jsem se pro 315-316 z XC90, jelikož origo 286 mně opravdu nevzrušovali...
Jinak kompletní 305 brzdiče jsem skladem měl z S80
Ovšem osud tomu chtěl jinak a zasáhla vyšší moc, respektive vrakovištník obecný
Takže při montáži jsme přišli na to že místo 316 brzdičů nás obštastnil 336
A já měl dávno brzdiče zrenovovaný a koupený ATE kotouče a keramicky destičky...
Naštestí jsme to zjistili ve čtvrt na šest v pátek a užásný dodavatel od Bartáků nám ještě přivezl 336 kotouče s destičkami a to po pracovní době při cestě domů. Bohužel už ne ATE ale Zimmermany, ale což chtěl jsem se dostat domů a mít operaci z krku.
Pro moji potěchu se tam namontovaly ony ATE keramické destičky
V přiložených fotkách je vidět evoluce ve velikosti
Také máme nové letní kolečka, při přezouvání se nabarvili zadní brzdiče aby ladili po montáži s předními.
Jsme po servisce a půjdem na další přetěsnění motoru. Také potřebujeme nové tlumiče a silenbloky ramen.
A teď pár fotek
Auto prošlo nějakou renovací laku, asi tak na 90% ještě to má mouchy, trochu mi udělal potíže origo Volvo Clear Coat při opravě škrábanců... Budu tedy muset předělat, vidim to na dlouhé zimní večery před aplikací keramiky.
Naposled jsem se rozhodoval jaké brzdy, ve finále to vyhrála varianta s kterou jsem nepočítal
Rka pryč a rozhodl jsem se pro 315-316 z XC90, jelikož origo 286 mně opravdu nevzrušovali...
Jinak kompletní 305 brzdiče jsem skladem měl z S80
Ovšem osud tomu chtěl jinak a zasáhla vyšší moc, respektive vrakovištník obecný
Takže při montáži jsme přišli na to že místo 316 brzdičů nás obštastnil 336
A já měl dávno brzdiče zrenovovaný a koupený ATE kotouče a keramicky destičky...
Naštestí jsme to zjistili ve čtvrt na šest v pátek a užásný dodavatel od Bartáků nám ještě přivezl 336 kotouče s destičkami a to po pracovní době při cestě domů. Bohužel už ne ATE ale Zimmermany, ale což chtěl jsem se dostat domů a mít operaci z krku.
Pro moji potěchu se tam namontovaly ony ATE keramické destičky
V přiložených fotkách je vidět evoluce ve velikosti
Také máme nové letní kolečka, při přezouvání se nabarvili zadní brzdiče aby ladili po montáži s předními.
Jsme po servisce a půjdem na další přetěsnění motoru. Také potřebujeme nové tlumiče a silenbloky ramen.
A teď pár fotek
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#11 Šíbrův první osobní Gaykchár
No a jelikož jsem psal že plánuji nějaké koberce a isofix, tak jsem rovnou (díkybohu) koupil ochranu sedačky před dětmi (nejlepší by bylo vozit je v kufru u rezervy)
Tedy přidávám něco málo ze stavu před a po, jak lak tak interiér. Ale zatím jen taková malá ochutnávka
Tedy přidávám něco málo ze stavu před a po, jak lak tak interiér. Ale zatím jen taková malá ochutnávka
- Přílohy
-
- 20150315_190639.jpg (55.89 KiB) Zobrazeno 2392 x
-
- 20150208_195804.jpg (74.5 KiB) Zobrazeno 2392 x
-
- 20150324_220900.jpg (68.35 KiB) Zobrazeno 2392 x
-
- 20150301_165402.jpg (51.75 KiB) Zobrazeno 2392 x
-
- 20150301_172527.jpg (62.03 KiB) Zobrazeno 2392 x
-
- 20141115_133442.jpg (64.26 KiB) Zobrazeno 2392 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#12 Šíbrův první osobní Gaykchár
Pepo, ty to máš jako hračku v měřítku 1:1 fakt je vidět že tě to baví. Budu potřebovat takovou péči na Xko (co se laku týče) tak se u tebe budu muset objednat a nechat si to u tebe přeleštit. Viděl jsem to tuším u Kuka a tohle je taky pěkná mňamka. Vidím, že M5 pořád žije No a to čištění interiéru, hmmmm nemám co bych dodal, jak by řekl láďa11, stříknul jsem si do bavlnky.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#13 Šíbrův první osobní Gaykchár
pěkný Pepo
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#14 Šíbrův první osobní Gaykchár
nice, jak a cim se daji takhle spravit ty ryhy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#15 Šíbrův první osobní Gaykchár
Díky panové
Jasně Martine, dej vedět Saaba jsem ještě nedělal Když tak ti pošlu odkazy na nějaké svoje práce
No jak na škrábance... Že by kouzlo osobnosti? Základ je origo lakovací tužka, jen bacha na ten clearcoat rádo to dělá bublinky když je člověk neopatrnej.
A pak musíš mít koule a trpělivost, opatrnost vzít různé smirky a pod vodou brousit (já teda používám clay lubrikace) No a pak leštit. Samo úkonů kolem dělám trochu víc
Tohle byla prvotina takového rozsahu...
Auto na tom nebylo kosmeticky nejlépe, spíš dost špatně. Ale dnes i když ještě není hotové, vypadá lépe jak 80% ostatních
Jinak přístí týden si jedu na SK konečně vyzvednut Rkové lízatko, odtrhovou hranu, spoiler nebo co to je
viz foto
Jasně Martine, dej vedět Saaba jsem ještě nedělal Když tak ti pošlu odkazy na nějaké svoje práce
No jak na škrábance... Že by kouzlo osobnosti? Základ je origo lakovací tužka, jen bacha na ten clearcoat rádo to dělá bublinky když je člověk neopatrnej.
A pak musíš mít koule a trpělivost, opatrnost vzít různé smirky a pod vodou brousit (já teda používám clay lubrikace) No a pak leštit. Samo úkonů kolem dělám trochu víc
Tohle byla prvotina takového rozsahu...
Auto na tom nebylo kosmeticky nejlépe, spíš dost špatně. Ale dnes i když ještě není hotové, vypadá lépe jak 80% ostatních
Jinak přístí týden si jedu na SK konečně vyzvednut Rkové lízatko, odtrhovou hranu, spoiler nebo co to je
viz foto
- Přílohy
-
- spoileR.jpg (33.27 KiB) Zobrazeno 2294 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#16 Šíbrův první osobní Gaykchár
Pěkně si s tim hraješ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#17 Šíbrův první osobní Gaykchár
Kdo si hraje, nezlobí
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#18 Šíbrův první osobní Gaykchár
Přesně tak a hraju si dál, dnes strojně vyleštena všechna okna a nanesena protekce od GTechniq.
Na čelní a řidičovo se zrcátkem G1 a na zbytek se zrcátkem spolujezdce G5.
Namontována kamera, už jen dodělat pevné zabudování napájení a to sám dělat nebudu,
jelikož mi elektroinstalace říká asi tolik co problematika vodohospodářství Bengálska...
Jedna z nočního mytí
Na čelní a řidičovo se zrcátkem G1 a na zbytek se zrcátkem spolujezdce G5.
Namontována kamera, už jen dodělat pevné zabudování napájení a to sám dělat nebudu,
jelikož mi elektroinstalace říká asi tolik co problematika vodohospodářství Bengálska...
Jedna z nočního mytí
- Přílohy
-
- 20150706_233613.jpg (58.89 KiB) Zobrazeno 2157 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#19 Šíbrův první osobní Gaykchár
Ty volve ty jses pacient Pepo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#20 Šíbrův první osobní Gaykchár
Dlouho jsem se neozval Tak jsem přišel vše napravit
Jelikož máme dvě šede a obě chtějí péči, tak jsem trochu na roztrhání. AWD odstaveno na vedlejší kolej a slouží jako atrakce pro pavouky a k nasírání sousedů
Nejdříve k máti kousku, ten překročil v srpnu 300k km a i přes přítomnost powerboxu má původní vstřiky, motor, turbo atd.
Dnes už má cca 306k km a nějaké drobné.
Mimo to, díky vanovému šutru a blbé souhře okolností dostalo novou vanu a kryt motoru a s tím ruku v ruce předčasnou servisku...
S tím se po dvouhodínách blikání varexu ozvala baterka a byť drží kapacitu dobře, tak už jí nemá dostatečnou.
Přišlo tedy na novou a jelikož ta původní byla ještě z fabriky!!! A nikdy kufr neopustila... Dopřál jsem jí opět original
Tedy bez jednoho měsíce 11let provozu a oněch 305k km!!! Nevím kde parkovala do oněch 130k km než jsme jí adoptovali, ale za nás pouze venku za jakéhokoli počasí.
S vanovým šutrem šli Eibach pružiny pryč a přišli nové od Lej.... (No prostě to z hlavy nenapíšu )
Plus dostala časovač odvětrávání, za to díky Volvučesky! Jak jinak...
Jinak moje Šede žije a funguje, ovšem podvozek je trochu ve smyku. takže došlo na objednání nějakych fičur alá Sachs tlumiče s komplet uloženim, silentbloky ramen a pravý motoru.
K tomu ATE zadní kotouče a díky 50% slevám na brzdové systémy v Elitu jsem naskladnil po úspěchu předních, dvě sady zadních destiček Ceramic pro obě šede.
No a jelikož jsem absolutně nadšen efektivitou XC90 brzdičů na své, dnes jsem naskladnil další brzdiče i na máti S60
Takže až přijde čas na výměnu destiček a případně kotoučů, tak tam půjdou rovnou repáslé XC90 brzdy i s Ceramic deskama.
Výhledově přístí rok, jelikož to stejnak déle nevydržím
No a díky tomu že potřebuji zadní brzdy i na V70AWD a moje šede má zadní zánovní, dostane předčasne nové, tím srovnám špinění zadní a přední nápravy A AWD dostane ony zánovní komponenty, díky bohu za MY00!
No a máme i jednu nehodu, kdy při průjezdu nějakou vykur_enou ulicí někde na Praze 10, na mně zaútočil zákeřně kaštan padající ze stromu z nějaké zahrady za garáží směřující do silnice. Za tohle bych majitele zahrady nejraději nakopal do řitě!
Jelikož se promáčkl sloupek, no taky to byla rána jako z děla
Tak a pár foteček pro inspiraci
Jelikož máme dvě šede a obě chtějí péči, tak jsem trochu na roztrhání. AWD odstaveno na vedlejší kolej a slouží jako atrakce pro pavouky a k nasírání sousedů
Nejdříve k máti kousku, ten překročil v srpnu 300k km a i přes přítomnost powerboxu má původní vstřiky, motor, turbo atd.
Dnes už má cca 306k km a nějaké drobné.
Mimo to, díky vanovému šutru a blbé souhře okolností dostalo novou vanu a kryt motoru a s tím ruku v ruce předčasnou servisku...
S tím se po dvouhodínách blikání varexu ozvala baterka a byť drží kapacitu dobře, tak už jí nemá dostatečnou.
Přišlo tedy na novou a jelikož ta původní byla ještě z fabriky!!! A nikdy kufr neopustila... Dopřál jsem jí opět original
Tedy bez jednoho měsíce 11let provozu a oněch 305k km!!! Nevím kde parkovala do oněch 130k km než jsme jí adoptovali, ale za nás pouze venku za jakéhokoli počasí.
S vanovým šutrem šli Eibach pružiny pryč a přišli nové od Lej.... (No prostě to z hlavy nenapíšu )
Plus dostala časovač odvětrávání, za to díky Volvučesky! Jak jinak...
Jinak moje Šede žije a funguje, ovšem podvozek je trochu ve smyku. takže došlo na objednání nějakych fičur alá Sachs tlumiče s komplet uloženim, silentbloky ramen a pravý motoru.
K tomu ATE zadní kotouče a díky 50% slevám na brzdové systémy v Elitu jsem naskladnil po úspěchu předních, dvě sady zadních destiček Ceramic pro obě šede.
No a jelikož jsem absolutně nadšen efektivitou XC90 brzdičů na své, dnes jsem naskladnil další brzdiče i na máti S60
Takže až přijde čas na výměnu destiček a případně kotoučů, tak tam půjdou rovnou repáslé XC90 brzdy i s Ceramic deskama.
Výhledově přístí rok, jelikož to stejnak déle nevydržím
No a díky tomu že potřebuji zadní brzdy i na V70AWD a moje šede má zadní zánovní, dostane předčasne nové, tím srovnám špinění zadní a přední nápravy A AWD dostane ony zánovní komponenty, díky bohu za MY00!
No a máme i jednu nehodu, kdy při průjezdu nějakou vykur_enou ulicí někde na Praze 10, na mně zaútočil zákeřně kaštan padající ze stromu z nějaké zahrady za garáží směřující do silnice. Za tohle bych majitele zahrady nejraději nakopal do řitě!
Jelikož se promáčkl sloupek, no taky to byla rána jako z děla
Tak a pár foteček pro inspiraci
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 881
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#21 Šíbrův první osobní Gaykchár
Teda Pepo to musel bejt pořádnej kaštan! To spadl kus stromu ne?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#22 Šíbrův první osobní Gaykchár
to ti vytáhnou, neboj.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#23 Šíbrův první osobní Gaykchár
tohle se dá taky vytáhnout???martines píše:to ti vytáhnou, neboj.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#24 Šíbrův první osobní Gaykchár
určitě jo, dělá to tady uživatel lakio, já jinak jezdim http://www.karosar.cz a vytáhnou ti všechno co není vytahaný a kde nejsou ostrý hrany.Deshi píše: tohle se dá taky vytáhnout???
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#25 Šíbrův první osobní Gaykchár
Děkuji přátelé za reakce Za všechny od začátku
Jj taky myslím že to snad půjde, je to docela neštastné místo, ale jsou to kouzelníci.
No právě že větev to nebyla... kaštan jsem identifikoval podle rány a zbytků... Strom si matně pamatuji.
No rány... Spíš jsem to tipoval na nějakou cihlu na víku kufru
Jj taky myslím že to snad půjde, je to docela neštastné místo, ale jsou to kouzelníci.
No právě že větev to nebyla... kaštan jsem identifikoval podle rány a zbytků... Strom si matně pamatuji.
No rány... Spíš jsem to tipoval na nějakou cihlu na víku kufru
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 928 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa