u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#26 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
No i kdyby to šlo opravit, tak by to asi nebylo nějak na dlouho si myslím...jestli to teče někde na okrajích, kde to je zalisovaný z výroby, tak to nespraví nikdo. Díra nevím jestli jde, ale stejně bych radši sehnal jetej dobrej nebo novej...pro klid na duši.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#27 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Pasuje IC z 2,3 T5 na itala 2,0 T5?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#28 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Měl by pasovat ,ale raději si to projeď nějakýma dílama pro jistotu.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#29 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
IC může být zespoda trochu od oleje, je tam totiž origo malá dírka práve kvůli odtoku oleje. Taky si zkontroluj hadice kolem volnoběžnýho ventilu, já měl jednu prasklou po délce. Sahara je nasazena ne vodním chladiči, jestli se nemýlím.
dali: díky za veselý začátek dne!
dali: díky za veselý začátek dne!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#30 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Tak to je super, jde ta dírka vidět když je IC na autě nebo se to musí rozdělat a sundat??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#31 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Je to vidět i na autě, jen musíš sundat ten dekl pod chladičema...
#32 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Dirka je z pohledu zepredu na leve strane, intercooler pasuje nezavisle na motorizaci a olej v sani muzes mit nejspis z odvetrani kliky, zkontroluj na hadici pred turbem PTC ventil jestli neni ucpanej a pak pripadne komplet odvetrani PCV, a to ze ti to od spoda moc nejede je normalni, mam take itala a zacina tahat tak v 2,6K rpm.
Takze tak
Takze tak
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#33 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Ted jsem byl projet 2,3 T5 a ta už pěkně táhne ve 2500 ot. Jinak takovej malej dotázek. Když odpojím tu hadičku na akutátoru tak by to mělo být pořád zavřený a táhnout už odspoda. Nedalo by se tím eliminovat špatné nastavení hřídelky než seženu tem manometr??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#34 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
No počkej to bude naopak pořád otevřený...takže to nepotáhne vůbec. To se kvůli tahu zavírá ve správném okamžiku...a ne otevírá...takže když to odpojíš, tak to přestane zavírat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#35 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Už jsem to odpojil a kromě toho že mi šla ručička až za bílé pole nebyla v nízkých otáčkách žádná změna. Ve vyšších to jelo pořád stejně. No zítra prohlídnem ten IC a pak zkusím poštelovat to táhlo. To odvětrání kliky bude schovaný pod sáním jak je volnoběžný motorek??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#36 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Pleteš se, ventil se otvírá tlakem a pretlaci pruzinusmolda píše:No počkej to bude naopak pořád otevřený...takže to nepotáhne vůbec. To se kvůli tahu zavírá ve správném okamžiku...a ne otevírá...takže když to odpojíš, tak to přestane zavírat.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#37 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Aha aha...hmhm tak to mám v hlavě blbě zakódovaný...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#38 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Ještě jedna otázečka, nemůže být v háji ukazatel tlaku na přístrojovce? U druhé T5 nastartuju a ručička se nakloní doleva a při přidání jde na střed a v zátěži doprava, ale tady je pořád uprostřed i po nastartování a jenom v plné zátěži jde doprava. Kdyby to nebylo tak složitý to přehodit na zkoušku tak to udělám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#39 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Nevím,ale spíše bych tipoval problém někde s tím podtlakem .Zkontroluj schválně hadičku co ti vede pod palubkou do motor.prostoru jestli není někde ohnutá nebo skříplá ,když turbo tlačí třeba to roztáhne a potom se zase nějak skřípne.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#40 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Jo musím pátrat pěkně postupně..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#41 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Hlavně neodpojuj hadičku na ten aktuátor!
Pokud se odpojí táhlo aktuátoru z klapkywastegate, tak zůstane otevřená, nic ji nevrazí zpět.
Pokud se odpojí hadička z aktuátoru, tak zůstane stále zavřený wastegate a ojnice je kouknou na světlo bóží.
Takže pružinka je v aktuátoru, tu přetlačuje tlak v sání a tyčka se vzrůstajícím tlakem z aktuátoru vyjíždí a otevírá wastegate.
Takže ste měli oba pravdu, jen každej mluvil o něčem jinym Jen Marten si chtěl zavraždit motor.
Pokud se odpojí táhlo aktuátoru z klapkywastegate, tak zůstane otevřená, nic ji nevrazí zpět.
Pokud se odpojí hadička z aktuátoru, tak zůstane stále zavřený wastegate a ojnice je kouknou na světlo bóží.
Takže pružinka je v aktuátoru, tu přetlačuje tlak v sání a tyčka se vzrůstajícím tlakem z aktuátoru vyjíždí a otevírá wastegate.
Takže ste měli oba pravdu, jen každej mluvil o něčem jinym Jen Marten si chtěl zavraždit motor.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#42 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Motor to naštěstí přežil a IC je v pořádku, byl jenom od kapaliny do serva, protože vedle rozí hadice. Takže jdu zhánět manometr na seřízení klapky wastegaťe.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#43 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Nezapomeň, že potřebuješ přesný manometr a hlavně na malý tlak. Třeba v gumách máš mezi 30 - 40 psi a tady potřebuješ 1,8 psi. Já si objednal v práci přesný regulátor s manometrem od Festa. Pak sem napíšu přesný typ.
Edit: Tak je to: MS6-LRP-1/4-D4-A8M
Co jsem koukal na ceny tak to není nic levného.
Edit: Tak je to: MS6-LRP-1/4-D4-A8M
Co jsem koukal na ceny tak to není nic levného.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#44 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Super, tak tady je manometr kterým se to dá změřit za 50 Kč. http://stroje.bazos.cz/inzerat/37270105/Tlakomery-manometry.php
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#45 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Jj, ale já to mám i s regulátorem, kterým si nastavím ten správný tlak, popřípadě zjistím tlak při kterém to začne otvírat.
Čím to chceš nastavovat ty? On samotný manometr ti je celkem k ničemu.
Čím to chceš nastavovat ty? On samotný manometr ti je celkem k ničemu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#46 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
jak píše Petr.chrpa: Koupil jsem pistoli na tlakování kol obrátil hadice a vyměnil manometr a už to jede
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#47 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Není nad domácího kutila. Hlavně že to funguje. Až mi to dorazí tak sem hodím fotky toho mýho výmyslu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#48 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
už aby to bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#49 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Urvanej píše:Pokud se odpojí hadička z aktuátoru, tak zůstane stále zavřený wastegate a ojnice je kouknou na světlo bóží.
Se sériovým ECU možná ne, spíš to udělá "cut off". Vlastní zkušenost s praskou hadičkou ovládání wg.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#50 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Jestli ti neběhá ručička jako u druhýho auta, tak je nejspíš prasklá/děravá hadička k budíku. K přesnýmu nastavení otevíracího tlaku wastegate perfektně poslouží rtuťový krevní tlakoměr.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek