Marek - 945, S90
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Marek - 945
Jen by mě zajímalo, zda tam náhodou nemáš takovouhle krabku. A kecám, neni mezi pantama a kloboukem, ale přímo na klobouku směrem vpřed. ( )
Frajer z Olomouce je zajímavej, protože pokud by to nekomunikovalo s motorem, tak by nezjistil ani tu váhu. Jsou tam 2, slovy dvě, jednotky, který mají vliv na chod motoru, jedna je zapalování(EZK), kterou váha nezajímá, a druhá je vstřikování (ECU), která váhu bere.
Frajer z Olomouce je zajímavej, protože pokud by to nekomunikovalo s motorem, tak by nezjistil ani tu váhu. Jsou tam 2, slovy dvě, jednotky, který mají vliv na chod motoru, jedna je zapalování(EZK), kterou váha nezajímá, a druhá je vstřikování (ECU), která váhu bere.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Marek - 945
nevim jak frajera z Olomouce znáš nebo neznáš ale máme všeobecně zkušenosti že si mechoší s diagnostikou rádi vymejšlí když si neví rady, dvě takový auta jsme loni zachránili před vrakáčem pouhým vyblikáním.... Máš dvě možnosti buď máš v loketce OBD2 konektor, pak by tě měla zajímat tato informace https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=42574 pokud tam konektor nemáš tak hledej 2 krabičky co ti posílal uřvanej. Pro obě varianty pak platí tohle http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html člověk si to může udělat doma sám a zadarmo...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Frajera znám dobře... Mám v loketce ten konektor na který jsme se připojily. Krabičky jsem tedy v tom případě nenašel. Pokusím se to tedy nějak vyblikatOndra. píše:nevim jak frajera z Olomouce znáš nebo neznáš ale máme všeobecně zkušenosti že si mechoší s diagnostikou rádi vymejšlí když si neví rady, dvě takový auta jsme loni zachránili před vrakáčem pouhým vyblikáním.... Máš dvě možnosti buď máš v loketce OBD2 konektor, pak by tě měla zajímat tato informace https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=42574 pokud tam konektor nemáš tak hledej 2 krabičky co ti posílal uřvanej. Pro obě varianty pak platí tohle http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html člověk si to může udělat doma sám a zadarmo...
Nakonec jsem sehnal originál v celkem slušném stavu (nebylo to nic snadného). Měl jsem respekt že ten polský bude z laminátu...Ondra. píše:nárazník pasovat bude, bývá rozdíl ale v horní liště která je buď zvlášť a nebo součástí nárazníku, ale pasovat to bude
Koupil jsem ten s tou chromovanou lištou. Nechám ho stříknout do laku, takže teď nastává otázka, zda na lakovat do černé i chromové lišty nebo je nechat v tom chromu ve kterém jsou?
Evropskou homologaci bohužel nemákV8ba píše:Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.
Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
Ten blinkr neměl u e-shopu na skladě ani dodavatel, takže jsem vzal ve Štěrboholech použitý, je sice polepen izolačkou, ale až ji sundám měl by vypadat fajnLUBOŠ píše:a nebo zde blinkr za pár korun http://shop.zavocar.cz/index.php?cPath=4310_11814
Stačí vám, že na autě byli originál svíčky, vzduchový filtr a rozvody???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Marek - 945
Jak píšeš, pokud máš zásuvku v loketce, tak je to komplikovanější, musíš si blikátko udělat.
Origo svíčky, rozvody a filtr by v tom případě chtěly vyměnit, protože po tom nájezdu už nebudou nic moc Ale jinak je to běžný jev a taky ti tim pádem hrozí kastról. Jukni pod víško oleje, zda tam je i něco jinýho, než černej humus. Castrol je jeden z nejlepších olejů na tvorbu úsad. Žádnej jinej jich tolik vytvořit neumí. 300tkm stačí jinak nezničitelnýmu motoru, aby byl na odpis.
Origo svíčky, rozvody a filtr by v tom případě chtěly vyměnit, protože po tom nájezdu už nebudou nic moc Ale jinak je to běžný jev a taky ti tim pádem hrozí kastról. Jukni pod víško oleje, zda tam je i něco jinýho, než černej humus. Castrol je jeden z nejlepších olejů na tvorbu úsad. Žádnej jinej jich tolik vytvořit neumí. 300tkm stačí jinak nezničitelnýmu motoru, aby byl na odpis.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Marek - 945
Ahoj,
Mám asi skoro stejné auto, zatím krátce, ale jsem nadmíru spokojen, všechno funguje jak má... Teda... Vyhřívání sedaček jsem nezkoušel pod dojmem Standova komentáře "když jsou sedačky textilní, tak není co řešit". Stírání světlometů jsem nekontroloval... Zkrabatělý tapicírunk mám taky a neřeším to. Nepotřebuju mít auto v dokonalém stavu, tohle auto je pro mně láska a když má tvoje milovaná bradavici na nose, tak ji halt miluješ s bradavicí na nose. Auto mám jako pracanta, vozím v něm tesařskou živnost, což obnáší například projíždění maliniště cestou na stavbu...
Velice rychle jsem přestal řešit i spotřebu, které jsem se ze začátku bál jak čert kříže - po najetí 1300km mi vychází 9,5L kombinovaná, t.j. 3,35Kč/km... Co k tomu dodat, buď chceš jezdit krabicí, nebo nechceš, nemám pocit, že by to plyn nějak zásadně vylepšil.
16ky v techničáku myslím mám, byl tam slušný seznam pneumatik. Techničák mám na stole, ale v tom je opět problém, to bys musel vidět ten stůl. Pokud by Ti ten techničák k něčemu byl, tak mi dej vědět, vyhrabu ho.
Když jsem kamarádovi (Subaru, 70.000km ročně) řekl, že najezdím 10-12tisíc ročně, tak se zasmál s dovětkem, že při takovém nájezdu se nemám na spotřebu vůbec koukat a už vůbec ne uvažovat o montáži LPG. Spotřeba je jen jedním dílkem ve skládance cena_vozu/servis/ručení/údržba/spotřeba...
Auto si chcu taky nechat jak dlouho to půjde. Nejsem mechanik, spoléhám na cit, auto maximálně šetřím, motor zatěžuju až po zahřátí takže mám odpich jak kloboučkář, snažím se co nejvíc předvídat abych zbytečně nebrzdíl a nezrychloval - ano, turbo a +kit vozím jaksi zbytečně. Nevim, LPG životnosti asi nepomůže...
Před montáží plynu bych poradil - sehnat co nejvíce lidí, co v podobném autě plyn mají, zjistit jak se to přesně chová. Auto ozkoušet alespoň jeden rok, pečlivě vést knihu jízd a evidovat tankování. Odhadnout zvýšené náklady na servis a skutečnou úsporu na palivu vzhledem ke stylu jízdy a obvyklé délce trasy. Pak opět přepočítat návratnost investice a zvážit, že auto může kdykoliv umžít na nějaké křižovatce...
Omlouvám se za poněkud nesmlouvavý tón, jsem přepracovaný.
Od srdce gratuluji, Tvoje krabka je fakt moc hezká! Jsem rád, že tu má někdo tak hodně podobné auto.
-hektolitr-
http://setkanitesaru.cz/volvo
Mám asi skoro stejné auto, zatím krátce, ale jsem nadmíru spokojen, všechno funguje jak má... Teda... Vyhřívání sedaček jsem nezkoušel pod dojmem Standova komentáře "když jsou sedačky textilní, tak není co řešit". Stírání světlometů jsem nekontroloval... Zkrabatělý tapicírunk mám taky a neřeším to. Nepotřebuju mít auto v dokonalém stavu, tohle auto je pro mně láska a když má tvoje milovaná bradavici na nose, tak ji halt miluješ s bradavicí na nose. Auto mám jako pracanta, vozím v něm tesařskou živnost, což obnáší například projíždění maliniště cestou na stavbu...
Velice rychle jsem přestal řešit i spotřebu, které jsem se ze začátku bál jak čert kříže - po najetí 1300km mi vychází 9,5L kombinovaná, t.j. 3,35Kč/km... Co k tomu dodat, buď chceš jezdit krabicí, nebo nechceš, nemám pocit, že by to plyn nějak zásadně vylepšil.
16ky v techničáku myslím mám, byl tam slušný seznam pneumatik. Techničák mám na stole, ale v tom je opět problém, to bys musel vidět ten stůl. Pokud by Ti ten techničák k něčemu byl, tak mi dej vědět, vyhrabu ho.
Když jsem kamarádovi (Subaru, 70.000km ročně) řekl, že najezdím 10-12tisíc ročně, tak se zasmál s dovětkem, že při takovém nájezdu se nemám na spotřebu vůbec koukat a už vůbec ne uvažovat o montáži LPG. Spotřeba je jen jedním dílkem ve skládance cena_vozu/servis/ručení/údržba/spotřeba...
Auto si chcu taky nechat jak dlouho to půjde. Nejsem mechanik, spoléhám na cit, auto maximálně šetřím, motor zatěžuju až po zahřátí takže mám odpich jak kloboučkář, snažím se co nejvíc předvídat abych zbytečně nebrzdíl a nezrychloval - ano, turbo a +kit vozím jaksi zbytečně. Nevim, LPG životnosti asi nepomůže...
Před montáží plynu bych poradil - sehnat co nejvíce lidí, co v podobném autě plyn mají, zjistit jak se to přesně chová. Auto ozkoušet alespoň jeden rok, pečlivě vést knihu jízd a evidovat tankování. Odhadnout zvýšené náklady na servis a skutečnou úsporu na palivu vzhledem ke stylu jízdy a obvyklé délce trasy. Pak opět přepočítat návratnost investice a zvážit, že auto může kdykoliv umžít na nějaké křižovatce...
Omlouvám se za poněkud nesmlouvavý tón, jsem přepracovaný.
Od srdce gratuluji, Tvoje krabka je fakt moc hezká! Jsem rád, že tu má někdo tak hodně podobné auto.
-hektolitr-
http://setkanitesaru.cz/volvo
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Vše bylo vyměněno , motor teď běží k nepoznaní oproti předešlému stavuUrvanej píše:Jak píšeš, pokud máš zásuvku v loketce, tak je to komplikovanější, musíš si blikátko udělat.
Origo svíčky, rozvody a filtr by v tom případě chtěly vyměnit, protože po tom nájezdu už nebudou nic moc Ale jinak je to běžný jev a taky ti tim pádem hrozí kastról. Jukni pod víško oleje, zda tam je i něco jinýho, než černej humus. Castrol je jeden z nejlepších olejů na tvorbu úsad. Žádnej jinej jich tolik vytvořit neumí. 300tkm stačí jinak nezničitelnýmu motoru, aby byl na odpis.
Ahoj,Hektolitr píše:Ahoj,
Mám asi skoro stejné auto, zatím krátce, ale jsem nadmíru spokojen, všechno funguje jak má... Teda... Vyhřívání sedaček jsem nezkoušel pod dojmem Standova komentáře "když jsou sedačky textilní, tak není co řešit". Stírání světlometů jsem nekontroloval... Zkrabatělý tapicírunk mám taky a neřeším to. Nepotřebuju mít auto v dokonalém stavu, tohle auto je pro mně láska a když má tvoje milovaná bradavici na nose, tak ji halt miluješ s bradavicí na nose. Auto mám jako pracanta, vozím v něm tesařskou živnost, což obnáší například projíždění maliniště cestou na stavbu...
Velice rychle jsem přestal řešit i spotřebu, které jsem se ze začátku bál jak čert kříže - po najetí 1300km mi vychází 9,5L kombinovaná, t.j. 3,35Kč/km... Co k tomu dodat, buď chceš jezdit krabicí, nebo nechceš, nemám pocit, že by to plyn nějak zásadně vylepšil.
16ky v techničáku myslím mám, byl tam slušný seznam pneumatik. Techničák mám na stole, ale v tom je opět problém, to bys musel vidět ten stůl. Pokud by Ti ten techničák k něčemu byl, tak mi dej vědět, vyhrabu ho.
Když jsem kamarádovi (Subaru, 70.000km ročně) řekl, že najezdím 10-12tisíc ročně, tak se zasmál s dovětkem, že při takovém nájezdu se nemám na spotřebu vůbec koukat a už vůbec ne uvažovat o montáži LPG. Spotřeba je jen jedním dílkem ve skládance cena_vozu/servis/ručení/údržba/spotřeba...
Auto si chcu taky nechat jak dlouho to půjde. Nejsem mechanik, spoléhám na cit, auto maximálně šetřím, motor zatěžuju až po zahřátí takže mám odpich jak kloboučkář, snažím se co nejvíc předvídat abych zbytečně nebrzdíl a nezrychloval - ano, turbo a +kit vozím jaksi zbytečně. Nevim, LPG životnosti asi nepomůže...
Před montáží plynu bych poradil - sehnat co nejvíce lidí, co v podobném autě plyn mají, zjistit jak se to přesně chová. Auto ozkoušet alespoň jeden rok, pečlivě vést knihu jízd a evidovat tankování. Odhadnout zvýšené náklady na servis a skutečnou úsporu na palivu vzhledem ke stylu jízdy a obvyklé délce trasy. Pak opět přepočítat návratnost investice a zvážit, že auto může kdykoliv umžít na nějaké křižovatce...
Omlouvám se za poněkud nesmlouvavý tón, jsem přepracovaný.
Od srdce gratuluji, Tvoje krabka je fakt moc hezká! Jsem rád, že tu má někdo tak hodně podobné auto.
moc děkuji za tvůj pohled na věc, názor a pochvalu krabici.
U kůže je v zimě to vyhřívání potřebnější. Zatím jsem ho ještě ani neměřil, ale do zimy to snad zvládnu dát dohromady.
Stírání světlometů jsem dal do kupy výměnou motorku z dílu 740tky.
Pomalu jsem věděl, že pokud auto nekoupím s LPG, tak ho do něj dám. Když si člověk spočítá, že má investici zpátky do 15 000km a pak jezdí za polovinu, tak jsem si řekl, že čím dřív, tak tím lépe... Proto už jsem na příští týden objednán na přestavbu
Na křižovatce sice umřít může, ale tak snad se to nestane Po velkém servisu a plánované přestavbě na LPG, bych si taky rád auto nechal maximálně možnou dobu.
Ondra. psal: je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má.
Éčko ve vinu nemám čili nemám ani evropskou homologaci Teď zůstává otázkou, zdali by to šlo nějak s tou kopií TP? Pokud by jsi měl, jak píše Ondra. stejná první písmena ve vinu a šlo to dopsat, tak ani nevíš jak bych ti byl vděčný. Mám totiž v TP jen 205/60 R15 a to mi ten rozměr přesně nesplňují ani zimní pneumatiky
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Marek - 945
Pěkná rakvička přeju hodně společně naježděnejch km bez nehod a hlavně ku spokojenosti auta i majitele.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Marek - 945
Poptej se na tvřm DI, tam ti to řeknou nejpřesnějiM.a.r.e.k píše: Ondra. psal: je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má.
Éčko ve vinu nemám čili nemám ani evropskou homologaci Teď zůstává otázkou, zdali by to šlo nějak s tou kopií TP? Pokud by jsi měl, jak píše Ondra. stejná první písmena ve vinu a šlo to dopsat, tak ani nevíš jak bych ti byl vděčný. Mám totiž v TP jen 205/60 R15 a to mi ten rozměr přesně nesplňují ani zimní pneumatiky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Marek - 945
Ahoj,
Rád bych Ti s tím pomohl. Můj VIN má T-čko:
YV1945811Txxxxxxx
Pneumatiky: (řádek 20 a 21 rubu TP)
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
Další záznamy:
"Alternativně lze použít pneumatik o rozměru 195/65 R 15 91 H
i 195/65 R 15 87 H na ráfcích 6J x 15 H2 ET 25 nebo 205/60 R 15 91 H
na ráfcích 6,5J x 15 H2 ET 20 i 7J x 15 H2 ET 20 nebo 205/50 R 16 86 H
i 205/55 R 16 88 H na ráfcích 6,5J x 16 H2 ET 25 i 7J x 16 H2 ET 20
nebo 215/45 ZR 17 (DUNLOP SP SPORT 8000, PIRELLI P-ZERO, MICHELIN
XGTV) na ráfcích 7J x 17 H2 ET 20. Ráfky mohou být i z lehké slitiny."
Tak snad Ti to k něčemu bude. Zaslat scan techničáku není problém, papírová kopie by se taky nějak pořídila, s odesíláním originálu bych byl opatrný, ale určitě bysme se nějak dohodli.
S tím LPG: Taky jsem ho bezpodmínečně chtěl, ale Standa mě přesvědčil, ať radši beru auto v dobrém technickém stavu, lhostejno zda má LPG. Teď už o něm neuvažuju... No ale jsem rozhodnopádně zvědav na Tvé LPG-poznatky.
Mít auto v dokonalém stavu musí být radost, zvlášť když je to láska :-) Vlastně první, co jsem s ním nechal udělat, byla oprava karoserie a rozleštění laku, protože moji milou by z toho, jak to auto vypadalo, dozajista trefilo.
Rád bych Ti s tím pomohl. Můj VIN má T-čko:
YV1945811Txxxxxxx
Pneumatiky: (řádek 20 a 21 rubu TP)
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
Další záznamy:
"Alternativně lze použít pneumatik o rozměru 195/65 R 15 91 H
i 195/65 R 15 87 H na ráfcích 6J x 15 H2 ET 25 nebo 205/60 R 15 91 H
na ráfcích 6,5J x 15 H2 ET 20 i 7J x 15 H2 ET 20 nebo 205/50 R 16 86 H
i 205/55 R 16 88 H na ráfcích 6,5J x 16 H2 ET 25 i 7J x 16 H2 ET 20
nebo 215/45 ZR 17 (DUNLOP SP SPORT 8000, PIRELLI P-ZERO, MICHELIN
XGTV) na ráfcích 7J x 17 H2 ET 20. Ráfky mohou být i z lehké slitiny."
Tak snad Ti to k něčemu bude. Zaslat scan techničáku není problém, papírová kopie by se taky nějak pořídila, s odesíláním originálu bych byl opatrný, ale určitě bysme se nějak dohodli.
S tím LPG: Taky jsem ho bezpodmínečně chtěl, ale Standa mě přesvědčil, ať radši beru auto v dobrém technickém stavu, lhostejno zda má LPG. Teď už o něm neuvažuju... No ale jsem rozhodnopádně zvědav na Tvé LPG-poznatky.
Mít auto v dokonalém stavu musí být radost, zvlášť když je to láska :-) Vlastně první, co jsem s ním nechal udělat, byla oprava karoserie a rozleštění laku, protože moji milou by z toho, jak to auto vypadalo, dozajista trefilo.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
Marek - 945
-> Urvanej, 'se omlouvám za fakt diletantskej dotaz - Tohle znamená, že tam ten Turbo-Kit není...?
Dík za odpověď.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Díky! VIN přesně sedíHektolitr píše:Ahoj,
Rád bych Ti s tím pomohl. Můj VIN má T-čko:
YV1945811Txxxxxxx
Pneumatiky: (řádek 20 a 21 rubu TP)
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
6J x 15 H2 ET 25; 195/65 R 15 90 H
Další záznamy:
"Alternativně lze použít pneumatik o rozměru 195/65 R 15 91 H
i 195/65 R 15 87 H na ráfcích 6J x 15 H2 ET 25 nebo 205/60 R 15 91 H
na ráfcích 6,5J x 15 H2 ET 20 i 7J x 15 H2 ET 20 nebo 205/50 R 16 86 H
i 205/55 R 16 88 H na ráfcích 6,5J x 16 H2 ET 25 i 7J x 16 H2 ET 20
nebo 215/45 ZR 17 (DUNLOP SP SPORT 8000, PIRELLI P-ZERO, MICHELIN
XGTV) na ráfcích 7J x 17 H2 ET 20. Ráfky mohou být i z lehké slitiny."
Tak snad Ti to k něčemu bude. Zaslat scan techničáku není problém, papírová kopie by se taky nějak pořídila, s odesíláním originálu bych byl opatrný, ale určitě bysme se nějak dohodli.
S tím LPG: Taky jsem ho bezpodmínečně chtěl, ale Standa mě přesvědčil, ať radši beru auto v dobrém technickém stavu, lhostejno zda má LPG. Teď už o něm neuvažuju... No ale jsem rozhodnopádně zvědav na Tvé LPG-poznatky.
Mít auto v dokonalém stavu musí být radost, zvlášť když je to láska Vlastně první, co jsem s ním nechal udělat, byla oprava karoserie a rozleštění laku, protože moji milou by z toho, jak to auto vypadalo, dozajista trefilo.
Takže na příští týden jsem domluven na přestavbu, takže až ten plyn zajedu dám hned info co a jak...
Až budu ohledně LPG na úřadě tak se tam poptám jak je to přesně s tím dopsáním TP v případě že máme stejná auta a zapsané jiné rozměry...
Chlapi, mám nechat tu chromovanou lištu na tom novém nárazníku a nechat to nalakovat bez lišty? Kromě masky na autě žádné chromované prvky nemám... Ať to zase není jak pěst na oko
Díky za názory
-
Offline
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Marek - 945
Jestli se mouhu zeptat, kde Ti budou dělat přestavbu na LPG??M.a.r.e.k píše:
Takže na příští týden jsem domluven na přestavbu, takže až ten plyn zajedu dám hned info co a jak...
Až budu ohledně LPG na úřadě tak se tam poptám .....
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Na konec jsem se rozhodl že to nechám předělat přímo v Olomouci. Na pána mám mnoho dobrých referencí, tak doufám že bude vše ok...LUBOŠ píše:Jestli se mouhu zeptat, kde Ti budou dělat přestavbu na LPG??
Luboši, řešili jsme umístění té přípojky na autě. Když bych to dal přímo k víku od nádrže (tak jak to máš ty), tak máme obavy aby se to tam váhou pistole časem nevyboulilo. Nedělá ti to tam zatím nějakou paseku?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Marek - 945
Hlavně ať ti plyn neladí po odpojení baterky. LHjetronic 2.4, kterej máš v autě, se učí, a pokud mu odpojíš baterku, učí se znova. Takže pokud bude ladit plyn na nenaučený jednotce, bude se pak jednotka učit na špatně nastavenej plyn. Tohle mu řekni, snad bude vědět co s tim. Ideálně se domluvte předem, jak na to, zda ti to tam nainstaluje, nechá tě vyjet nádrž benzínu a pak ti ten plyn nastaví, nebo jestli je schopen udělat instalaci bez odpojení baterky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Marek - 945
To do mě jeden plynař taky hučel, že se to vahou pistole vylomí, nepude zevnitř udělat odvětranej spoj atd... ale zatim to funguje a nic se nedeformuje
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Marek - 945
mam to taky pod vickem a pohoda. zvazil bych u lh2.4 jestlinby to nebylo vhodnejsi dat jeanovi... precejenom par bezradnych plynaru jsem u krabic uz videl...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Marek - 945
Ve víčku nádrže naprosto o.k., doporučuji.M.a.r.e.k píše:Na konec jsem se rozhodl že to nechám předělat přímo v Olomouci. Na pána mám mnoho dobrých referencí, tak doufám že bude vše ok...LUBOŠ píše:Jestli se mouhu zeptat, kde Ti budou dělat přestavbu na LPG??
Luboši, řešili jsme umístění té přípojky na autě. Když bych to dal přímo k víku od nádrže (tak jak to máš ty), tak máme obavy aby se to tam váhou pistole časem nevyboulilo. Nedělá ti to tam zatím nějakou paseku?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Takže už jezdím na LPGLUBOŠ píše:
Ve víčku nádrže naprosto o.k., doporučuji.
Přípojka se nakonec dala do nárazníku, protože v tom víčku od nádrže by nebyla odvětrána...
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Volvák mi dělá obrovskou radost, i když na opravách už spolkl mnoho peněz
Co se týče problému s 16tkovými koly, tak ten byl na konec vyřešen tak, že ve starém německém TP zapsány byli, takže jsem je nechal na úřadě s klasickou velikou ochotou za 50 korun dopsat. Jen mne nenapadlo se na německý TP podívat dříve...
Co se týče problému s 16tkovými koly, tak ten byl na konec vyřešen tak, že ve starém německém TP zapsány byli, takže jsem je nechal na úřadě s klasickou velikou ochotou za 50 korun dopsat. Jen mne nenapadlo se na německý TP podívat dříve...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Marek - 945
Máš ji moc pěknou
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
DíkyPetr.Chrpa píše:Máš ji moc pěknou
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Rád bych se vám pochlubil, jak nedávno dokázal můj kamarád nafotit mé Volvo.
Kdyby se vám fotky líbily, tak tady je odkaz na pár dalších v plné kvalitě včetně níže uvedených.
https://www.dropbox.com/sh/2ummugvcbak7xxx/AAC416e4_Z_sbdnI0KR3gql9a?dl=0#/
Zatím je tam jenom první várka, další fotografie teprve budou...
Kdyby se vám fotky líbily, tak tady je odkaz na pár dalších v plné kvalitě včetně níže uvedených.
https://www.dropbox.com/sh/2ummugvcbak7xxx/AAC416e4_Z_sbdnI0KR3gql9a?dl=0#/
Zatím je tam jenom první várka, další fotografie teprve budou...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre
Marek - 945
Nadhera. Vystavny kusok
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Marek - 945
Nezbývá nic než smeknout.
PS: na západě bychom tě vzali do klubu
PS: na západě bychom tě vzali do klubu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Marek - 945
Moc pěkný a ten motor přes tu kapotu prostě supr
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé