Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
jony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 850 T5 kombi 96' red

Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od jony »

je jedno jestli je stěna 2; 2,5 nebo 3mm protože ve všech případech schází vnitřní kostra. Silikonový hadičky jsou fajn akorát tak na ostřikovače. Silikonová hadička aktuátor na 7psi spolehlivě neotevře i když se zkrátí na nejmenší možnou délku a to byla od renomovaného výrobce... :%)
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od Krystof P. »

Kdežto gumová jo :-D si tam teda natahej kompresorový cu trubky

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od tomasss »

Kr.P píše:Kdežto gumová jo :-D
Jo, gumova s vnitrnim opletem jo.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od Krystof P. »

Ty tam ale standardně nejsou ! Vztahoval jsem to k řešení, který je tam z fabriky a nějak se mi nezdá, že by ta guma byla nějak lepší

jony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 850 T5 kombi 96' red

Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od jony »

Tak důležité je asi brát v potaz parametry dané hadičky. Například Semperit má v rozměru ID 4mm verzi TU40 (hadička na olej) a FUB (palivová hadička). Podle tabulky je vidět, že TU40 zvládne podtlak 0,6baru což úplně stačí (většina 2.3T otevírá na 4,4psi). Palivová nemá tuto hodnotu udávanou vůbec.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?

Příspěvek od metju »

Takže silikon NE, to už jsem pochopil... palivový hadice budou stačit
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé