
Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
je jedno jestli je stěna 2; 2,5 nebo 3mm protože ve všech případech schází vnitřní kostra. Silikonový hadičky jsou fajn akorát tak na ostřikovače. Silikonová hadička aktuátor na 7psi spolehlivě neotevře i když se zkrátí na nejmenší možnou délku a to byla od renomovaného výrobce... 

_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Kdežto gumová jo
si tam teda natahej kompresorový cu trubky

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Jo, gumova s vnitrnim opletem jo.Kr.P píše:Kdežto gumová jo
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Ty tam ale standardně nejsou ! Vztahoval jsem to k řešení, který je tam z fabriky a nějak se mi nezdá, že by ta guma byla nějak lepší
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Tak důležité je asi brát v potaz parametry dané hadičky. Například Semperit má v rozměru ID 4mm verzi TU40 (hadička na olej) a FUB (palivová hadička). Podle tabulky je vidět, že TU40 zvládne podtlak 0,6baru což úplně stačí (většina 2.3T otevírá na 4,4psi). Palivová nemá tuto hodnotu udávanou vůbec.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Rozebraný motor, co je vhodné vyměnit ?
Takže silikon NE, to už jsem pochopil... palivový hadice budou stačit
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé