Tohle sem nikdy neresil, proste nabijim v aute, kdyz menim tak proste u vypnuteho auta odpojim a pripojim novou. nikdy sem nemel problem krom kodu radia a hodin..
ale asi mam stary dobry srace rv 97
K tomu nabijeni v aute...koupil jsem si nabijecku ctek https://www.nabijeckyctek.cz/inpage/ctek-mxs-5-0-12v/#" a ta nabiji cez vsechny uvedene rezimy max. 14,7V ale v prvnim rezimu, ktery nejde vypnou "kontroluje" stav sulfatizace az pri napeti 15,8V. (pripadne mrknete manual)
Otazka je ci se nemam bat to nabijet tak.
Ja fakt nevim Nekdo nabiji v pripojenem aute, v servisech taky nemaji problem pripojit nabijecku jen tak na auto, a nekdo zase strasi tim jak mu to odpalilo kopec elektroniky
Já mám na dodávce na střeše solární panel, který dává až 200W a přes regulátor je to stále připojeno k baterce. Takže dobíjí jak je potřeba na 14V. Žádný problém O baterku se prostě nestarám, jestli jezdím, nebo ne.
Buď v pohodě.
Mám úplně stejnou nabíječku.
Tu sulfataci to při 15V čekne tak na vteřinu a s nula prd proudem, takže v klidu spi.
Ve všech třech našich autech nabíjím s baterií v autě.
Tvůj rychlo - spojko konektor jsem vyměnil za ctek indikační.
Tak vždy stačí jen kouknout a vidíš že buď nemusíš nic, nebo připojit, když je oranžová, nedejbože červená. https://www.battery-import.cz/prislusenstvi-2/ctek-konektor-komfort-m6-s-indikaci-stavu/
20180831_183716.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Ok, tak snad nic neskazim. Na ten indikator taky koukam, ale tam zelena sviti az nad 12,7V a to mi prijde zbytecne moc. Mam zapojenou autokameru s ochranou proti vyslehani baterie nastavenou na 12,4V...Ctek indikator by mel ukazovat takhle:
Green is above 12.7 volts
Yellow is between 12.4 and 12.7 volts
Red is below 12.4 volts
Souhlasí.
Zelená je, když s autem přijedu a je po náloži z altiku.
Oranžová bliká každou chvíli.
Červenou jsem ještě nezaznamenal.
Mohli by to soudruzi mít hozený o pár desetin níže k reálným hodnotám, ale budiž.
Prostě do červené mě to nezajímá, ale na druhou stranu vím, že i když je to červená, furt je tam dost a není to červená ala 11,5V
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)