0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4941
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Ondra. »

aha tak na to radši peču neb na naftový devítce je sundat vanu docela pruda :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Dony »

Ondra. píše:aha tak na to radši peču neb na naftový devítce je sundat vanu docela pruda :)
Tak to nejni podmínka,že to dělat musíš to určitě ne, mělo by stačit to nechat vykapat, ale stejně tam podle mě něco málo zůstane:-) Já jen říkam jak bych si to udělal sobě:-)
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od old.fashioned »

Dony píše:
old.fashioned píše:dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky
Myslím že Dali nejni z těch lidí kdo ti napíše že spotřebsa kleska o 0.1l on bude spíš koukat jak to vytunit a spotřeba ho nezajímá :D
to je mi jasný :D ale vzhledem k tomu, že je to ode zdi ke zdi (skoro), srovnání spotřeby by mohlo bejt zajímavý
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4941
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Ondra. »

Dony píše: Tak to nejni podmínka,že to dělat musíš to určitě ne, mělo by stačit to nechat vykapat, ale stejně tam podle mě něco málo zůstane:-) Já jen říkam jak bych si to udělal sobě:-)
no asi nebudu hasit co mě nepálí. S motorem problémy nemam tak to radši pokoušet nebudu :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

Dony píše:Nemělo, jen teda já osobně po nalití tohodle a následnym vypuštení, bych sundal olejovou vanu a pořadně to vyčistil včetně sacího koše.. Dost oleje zustavá při výměně ve vaně a stímhle hajzlem a rozpuštenym karbonem bych si to tam nechtěl nechat...
mi zbývá poměrně dost oleje po výměně, takže tohle nevypustitelné bláto prostě vypláchnu 1-2litrama čerstvýho oleje.
Sundavat vanu by se mi nechtělo, protože je s tím v domácích podmínkách (na heveru) neskutečný "voser". A v místním servisu by to akorát dojebali.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 659
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Dony »

eLzyx píše:
Dony píše:Nemělo, jen teda já osobně po nalití tohodle a následnym vypuštení, bych sundal olejovou vanu a pořadně to vyčistil včetně sacího koše.. Dost oleje zustavá při výměně ve vaně a stímhle hajzlem a rozpuštenym karbonem bych si to tam nechtěl nechat...
mi zbývá poměrně dost oleje po výměně, takže tohle nevypustitelné bláto prostě vypláchnu 1-2litrama čerstvýho oleje.
Sundavat vanu by se mi nechtělo, protože je s tím v domácích podmínkách (na heveru) neskutečný "voser". A v místním servisu by to akorát dojebali.
Chápu je neco jiného to dělat doma na dvorku, nebo vpraci na heveru...
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od michal_0077 »

moje volvo je taky slusne zakarbonovany... podle faktur to auto jezdilo na Mobil 0W-40 a posledni vymenu na 5W-40 a motor je cernej vevnitr jak bota... radsi se ani nezamyslim nad tim jestli to nekdo vymeny oleje jen nefakturoval...

kazdopadne bych tam mel strach nalejt nejakej drijak... dekarbonizaci provadim postupne, zkracenou vymenou. a uz to je asi na auto moc rychle zacala chcat zpetna hadice od turba :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

mě taky + kroužky na olejovém chladiči
Ale řekl bych, že to začalo chcát po tom, co jsem tomu trochu víc naložil ... asi 300km "na krev", pak došel benzin (to tam byla plná)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od michal_0077 »

jo tak to asi bude stejna pricina... ja mel taky jednu takovou RZ v noci na nemecke dalnici :)
u me chladic zatim suchej...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

old.fashioned píše:dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky
Pokud ti jde o spotřebu benzínu, tak to asi jentak srovnat nepůjde. 1000km cestu domu to auto dalo za krásných 9,0něco od tankování do tankování (PC 8,5). S chrochtem bych obdobným stylem jel zhruba za 7 a možná o něco rychlejc. Tady na couračky mi PC ukazuje 12-12,5. Dobrý je, že se s tím dá jet vpohodě 100 na šestku, takže až přestanu testovat, asi by se dalo dostat na celkem rozumnou spotřebu.
Spotřeba oleje by asi šla porovnat snáz.
Dony píše:Myslím že Dali nejni z těch lidí kdo ti napíše že spotřebsa kleska o 0.1l on bude spíš koukat jak to vytunit a spotřeba ho nezajímá :D
Dal jsem si předsevzetí tohle auto netunit, se třetím nepoužitelným autem budu pořád tam kde jsem byl :green:
Nějak mi připadá že se k celkovýmu pojetí tohodle auta nehodí aby bylo slyšet na 5km a jezdilo ostrý vracečky po třech kolech :oops: Sežralo by to dost peněz za kloudnej podvozek. Udělat z toho rovinkovou raketu by asi drahý nebylo, ale asi bych si to neužil a bylo by to o hubu... podvozek stačí s bídou na sériovej výkon.

Jedna velice špatná fotka, co jsem v tomhle parádním počasí zvládnul, pak jí smáznu až dodělám nějaký pořádný a dám je do galerie:
image 4911.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od 3m3 »

Stribrna nenapadna,presne takhle si predstavuju T5ku,kazdej druhej blbecek co bude chtit zavodit bude akorat tak koukat.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od old.fashioned »

dali píše: [Pokud ti jde o spotřebu benzínu, tak to asi jentak srovnat nepůjde. 1000km cestu domu to auto dalo za krásných 9,0něco od tankování do tankování (PC 8,5). S chrochtem bych obdobným stylem jel zhruba za 7 a možná o něco rychlejc. Tady na couračky mi PC ukazuje 12-12,5. Dobrý je, že se s tím dá jet vpohodě 100 na šestku, takže až přestanu testovat, asi by se dalo dostat na celkem rozumnou spotřebu.
Spotřeba oleje by asi šla porovnat snáz.
no, ani mě nazajímají absolutní hodnoty spotřeby, jako jejich změna při stejným režimu jízdy po přechodu na 5w-50 :)
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

3m3 píše:Stribrna nenapadna,presne takhle si predstavuju T5ku,kazdej druhej blbecek co bude chtit zavodit bude akorat tak koukat.
Další plusovej bod je že při konfiguraci někdo zaškrtnul "Bez označení motoru" :good:

kV8ba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od kV8ba »

Taky přispěju svojí trošku do mlýna, když už je tu tenhle topic. Nikdy jsem si nemyslel, že to s tím kastrolem je tak tragický, ale musim dát Martinovi za pravdu.
Takhle vypadá redblok s téměř 350tkm ježděný v poslední době stoprocentně na castrol a předtím asi taky na castrol, páč výměny probíhali v autorizáku.
DSCN0410.JPG
Musim říct, že sem takhle zas*anej motor na vlastní oči ještě neviděl. Má cenu tohle nějak zkoušet rozpustit (tím BG109) nebo radši nechat osudu? Samozřejmě mam obavy, aby až se to všechno rozpustí, to ten motor nepohřbilo úplně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4941
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Ondra. »

myslíte si že to he tichá dohoda o udržování trhu??? Za ty léta celý Volvo musí vědět jak to s tim kastrolem je.... Pak lidi nemají vymejšlet konspirační teorie :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Drak3n »

Díky. S podvozkem bohužel musím potvrdit tvoje slova. Je to tupý, naklání se to, vůbec nevím co to auto dělá a kde ho mám. Na druhou stranu parádní dálniční koráb, kterej by vyžehlil snad i nejhorší úseky D1 v pomalým pruhu (nezkoušel jsem) bez jedinýho pazvuku, ale chrochták (kterýho po 10 letech věrný služby čeká odstávka a repase, kvůli překlenutí jsem tuhle V70 koupil) je proti tomu na okreskách supersport. Prostě je to super příjemný a kultivovaný auto, dokud se nezačne tlačit na pilu.
A to ma sport chassis alebo standartny podvozok ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

GDPR_user

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

kV8ba píše:Taky přispěju svojí trošku do mlýna, když už je tu tenhle topic. Nikdy jsem si nemyslel, že to s tím kastrolem je tak tragický, ale musim dát Martinovi za pravdu.
Takhle vypadá redblok s téměř 350tkm ježděný v poslední době stoprocentně na castrol a předtím asi taky na castrol, páč výměny probíhali v autorizáku.
DSCN0410.JPG
Musim říct, že sem takhle zas*anej motor na vlastní oči ještě neviděl. Má cenu tohle nějak zkoušet rozpustit (tím BG109) nebo radši nechat osudu? Samozřejmě mam obavy, aby až se to všechno rozpustí, to ten motor nepohřbilo úplně...
Strč do toho BG109 nechej to hodku vrčet na volnoběh,potom Mobil 1 5W50 zkrať výměnu filtru na 2000km další výměna filtru po 5000km po dalších 5000km vyměň olej filtr a znovu BG109

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

IMG_4029.JPG
bych řekl, že to má vypadat zhruba takhle 8) I když ... do dokonalosti ještě krapánek chybí. Ještě trocha zaCastrólování zbývá
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

Drak3n píše:A to ma sport chassis alebo standartny podvozok ?
Jak se pozná Dynamic Chasis? Vzadu mám nivomaty, a pružiny s červeným pruhem.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

Aplikováno BG109 30minut na volnoběh, necháno 24hodin odkapat, potom Mobil 1 5W50, vešlo se ho tam oproti udávaným 5,5 litrů skoro 6 na horní rysku, takže asi odkapáno důkladně. Do nádrže BG44K... tak uvidíme. Každopádně se ztišil chod motoru, hlavně za studena. Už je slyšet jen vrnění vstřiků. Část snížení hluku má ale na svědomí dotažení svorníků na svodech (poradili mi angláni, že prej se samy od sebe povolujou, a taky že volný byly).
Měření spotřeby je asi zatím irelevantní, protože se na ní jasně podepíše těch 30 minut volnoběhu.
Naposledy upravil(a) dali dne 19 lis 2013 22:50, celkem upraveno 1 x.

GDPR_user

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:Aplikováno BG109 30minut na volnoběh, necháno 24hodin odkapat, potom Mobil 1 5W50, vešlo se ho tam oproti udávaným 5,5 litrů skoro 6 na horní rysku, takže asi odkapáno důkladně. Do nádrže BG244K... tak uvidíme. Každopádně se ztišil chod motoru, hlavně za studena. Už je slyšet jen vrnění vstřiků. Část snížení hluku má ale na svědomí dotažení svorníků na svodech (poradili mi angláni, že prej se samy od sebe povolujou, a taky že volný byly).
Měření spotřeby je asi zatím irelevantní, protože se na ní jasně podepíše těch 30 minut volnoběhu.
To se bavíš o naftě?? BG244 je do dieselu

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

Oprava, zmotal jsem oba názvy dohromady, je to BG44K :roll:

GDPR_user

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:Oprava, zmotal jsem oba názvy dohromady, je to BG44K :roll:
Už jsem se lekl.

4am
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 20
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: ML

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od 4am »

Ahoj mám dotaz, zdá se, že mám zakarbonovaný motor také, doteď jsem jezdil 0w30 Valvoline A5/B5 interval 15tis., předtím do 88tis. nevím, auto má 135tis. skutečných .
Karbon na víčku i pod víčkem. Mohu použít také ten BG109 ? a mám pak dát 0w30 Mobil 1 , nebo 5w50? mám motor B5244S5 - 2,4 S40II.
Díky moc za radu
_________________
Volvo XC60 D4 AWD 2016 R-Design
Volvo S40 II 2,4 2006
BMW E34 530i 1988
Toyota Auris 1.6 VVTi 2007

Maples
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 76
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: XC70 2.5T AWD 2005

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Maples »

Pokud motor nežere olej, držel bych se předepsaný viskozity. Měnil jsem ted u auta, co jezdilo odjakživa na castrol (128t) za Mobil1 0w30 a spokojenost. Dávat hustší začne mít smysl u motorů, co maj hodně nalítáno a řidší olej začnou žrát, a když už, 5w30 je Tvýmu původnímu blíž, než 5w50.)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé