
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
aha tak na to radši peču neb na naftový devítce je sundat vanu docela pruda 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Tak to nejni podmínka,že to dělat musíš to určitě ne, mělo by stačit to nechat vykapat, ale stejně tam podle mě něco málo zůstane:-) Já jen říkam jak bych si to udělal sobě:-)Ondra. píše:aha tak na to radši peču neb na naftový devítce je sundat vanu docela pruda
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
to je mi jasnýDony píše:Myslím že Dali nejni z těch lidí kdo ti napíše že spotřebsa kleska o 0.1l on bude spíš koukat jak to vytunit a spotřeba ho nezajímáold.fashioned píše:dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
no asi nebudu hasit co mě nepálí. S motorem problémy nemam tak to radši pokoušet nebuduDony píše: Tak to nejni podmínka,že to dělat musíš to určitě ne, mělo by stačit to nechat vykapat, ale stejně tam podle mě něco málo zůstane:-) Já jen říkam jak bych si to udělal sobě:-)

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
mi zbývá poměrně dost oleje po výměně, takže tohle nevypustitelné bláto prostě vypláchnu 1-2litrama čerstvýho oleje.Dony píše:Nemělo, jen teda já osobně po nalití tohodle a následnym vypuštení, bych sundal olejovou vanu a pořadně to vyčistil včetně sacího koše.. Dost oleje zustavá při výměně ve vaně a stímhle hajzlem a rozpuštenym karbonem bych si to tam nechtěl nechat...
Sundavat vanu by se mi nechtělo, protože je s tím v domácích podmínkách (na heveru) neskutečný "voser". A v místním servisu by to akorát dojebali.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Chápu je neco jiného to dělat doma na dvorku, nebo vpraci na heveru...eLzyx píše:mi zbývá poměrně dost oleje po výměně, takže tohle nevypustitelné bláto prostě vypláchnu 1-2litrama čerstvýho oleje.Dony píše:Nemělo, jen teda já osobně po nalití tohodle a následnym vypuštení, bych sundal olejovou vanu a pořadně to vyčistil včetně sacího koše.. Dost oleje zustavá při výměně ve vaně a stímhle hajzlem a rozpuštenym karbonem bych si to tam nechtěl nechat...
Sundavat vanu by se mi nechtělo, protože je s tím v domácích podmínkách (na heveru) neskutečný "voser". A v místním servisu by to akorát dojebali.
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
moje volvo je taky slusne zakarbonovany... podle faktur to auto jezdilo na Mobil 0W-40 a posledni vymenu na 5W-40 a motor je cernej vevnitr jak bota... radsi se ani nezamyslim nad tim jestli to nekdo vymeny oleje jen nefakturoval...
kazdopadne bych tam mel strach nalejt nejakej drijak... dekarbonizaci provadim postupne, zkracenou vymenou. a uz to je asi na auto moc rychle zacala chcat zpetna hadice od turba
kazdopadne bych tam mel strach nalejt nejakej drijak... dekarbonizaci provadim postupne, zkracenou vymenou. a uz to je asi na auto moc rychle zacala chcat zpetna hadice od turba

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
mě taky + kroužky na olejovém chladiči
Ale řekl bych, že to začalo chcát po tom, co jsem tomu trochu víc naložil ... asi 300km "na krev", pak došel benzin (to tam byla plná)
Ale řekl bych, že to začalo chcát po tom, co jsem tomu trochu víc naložil ... asi 300km "na krev", pak došel benzin (to tam byla plná)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
jo tak to asi bude stejna pricina... ja mel taky jednu takovou RZ v noci na nemecke dalnici 
u me chladic zatim suchej...

u me chladic zatim suchej...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Pokud ti jde o spotřebu benzínu, tak to asi jentak srovnat nepůjde. 1000km cestu domu to auto dalo za krásných 9,0něco od tankování do tankování (PC 8,5). S chrochtem bych obdobným stylem jel zhruba za 7 a možná o něco rychlejc. Tady na couračky mi PC ukazuje 12-12,5. Dobrý je, že se s tím dá jet vpohodě 100 na šestku, takže až přestanu testovat, asi by se dalo dostat na celkem rozumnou spotřebu.old.fashioned píše:dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky
Spotřeba oleje by asi šla porovnat snáz.
Dal jsem si předsevzetí tohle auto netunit, se třetím nepoužitelným autem budu pořád tam kde jsem bylDony píše:Myslím že Dali nejni z těch lidí kdo ti napíše že spotřebsa kleska o 0.1l on bude spíš koukat jak to vytunit a spotřeba ho nezajímá

Nějak mi připadá že se k celkovýmu pojetí tohodle auta nehodí aby bylo slyšet na 5km a jezdilo ostrý vracečky po třech kolech

Jedna velice špatná fotka, co jsem v tomhle parádním počasí zvládnul, pak jí smáznu až dodělám nějaký pořádný a dám je do galerie:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Stribrna nenapadna,presne takhle si predstavuju T5ku,kazdej druhej blbecek co bude chtit zavodit bude akorat tak koukat.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
no, ani mě nazajímají absolutní hodnoty spotřeby, jako jejich změna při stejným režimu jízdy po přechodu na 5w-50dali píše: [Pokud ti jde o spotřebu benzínu, tak to asi jentak srovnat nepůjde. 1000km cestu domu to auto dalo za krásných 9,0něco od tankování do tankování (PC 8,5). S chrochtem bych obdobným stylem jel zhruba za 7 a možná o něco rychlejc. Tady na couračky mi PC ukazuje 12-12,5. Dobrý je, že se s tím dá jet vpohodě 100 na šestku, takže až přestanu testovat, asi by se dalo dostat na celkem rozumnou spotřebu.
Spotřeba oleje by asi šla porovnat snáz.

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Další plusovej bod je že při konfiguraci někdo zaškrtnul "Bez označení motoru"3m3 píše:Stribrna nenapadna,presne takhle si predstavuju T5ku,kazdej druhej blbecek co bude chtit zavodit bude akorat tak koukat.

-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Taky přispěju svojí trošku do mlýna, když už je tu tenhle topic. Nikdy jsem si nemyslel, že to s tím kastrolem je tak tragický, ale musim dát Martinovi za pravdu.
Takhle vypadá redblok s téměř 350tkm ježděný v poslední době stoprocentně na castrol a předtím asi taky na castrol, páč výměny probíhali v autorizáku. Musim říct, že sem takhle zas*anej motor na vlastní oči ještě neviděl. Má cenu tohle nějak zkoušet rozpustit (tím BG109) nebo radši nechat osudu? Samozřejmě mam obavy, aby až se to všechno rozpustí, to ten motor nepohřbilo úplně...
Takhle vypadá redblok s téměř 350tkm ježděný v poslední době stoprocentně na castrol a předtím asi taky na castrol, páč výměny probíhali v autorizáku. Musim říct, že sem takhle zas*anej motor na vlastní oči ještě neviděl. Má cenu tohle nějak zkoušet rozpustit (tím BG109) nebo radši nechat osudu? Samozřejmě mam obavy, aby až se to všechno rozpustí, to ten motor nepohřbilo úplně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
myslíte si že to he tichá dohoda o udržování trhu??? Za ty léta celý Volvo musí vědět jak to s tim kastrolem je.... Pak lidi nemají vymejšlet konspirační teorie 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
A to ma sport chassis alebo standartny podvozok ?Díky. S podvozkem bohužel musím potvrdit tvoje slova. Je to tupý, naklání se to, vůbec nevím co to auto dělá a kde ho mám. Na druhou stranu parádní dálniční koráb, kterej by vyžehlil snad i nejhorší úseky D1 v pomalým pruhu (nezkoušel jsem) bez jedinýho pazvuku, ale chrochták (kterýho po 10 letech věrný služby čeká odstávka a repase, kvůli překlenutí jsem tuhle V70 koupil) je proti tomu na okreskách supersport. Prostě je to super příjemný a kultivovaný auto, dokud se nezačne tlačit na pilu.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Strč do toho BG109 nechej to hodku vrčet na volnoběh,potom Mobil 1 5W50 zkrať výměnu filtru na 2000km další výměna filtru po 5000km po dalších 5000km vyměň olej filtr a znovu BG109kV8ba píše:Taky přispěju svojí trošku do mlýna, když už je tu tenhle topic. Nikdy jsem si nemyslel, že to s tím kastrolem je tak tragický, ale musim dát Martinovi za pravdu.
Takhle vypadá redblok s téměř 350tkm ježděný v poslední době stoprocentně na castrol a předtím asi taky na castrol, páč výměny probíhali v autorizáku. Musim říct, že sem takhle zas*anej motor na vlastní oči ještě neviděl. Má cenu tohle nějak zkoušet rozpustit (tím BG109) nebo radši nechat osudu? Samozřejmě mam obavy, aby až se to všechno rozpustí, to ten motor nepohřbilo úplně...
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Jak se pozná Dynamic Chasis? Vzadu mám nivomaty, a pružiny s červeným pruhem.Drak3n píše:A to ma sport chassis alebo standartny podvozok ?
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Aplikováno BG109 30minut na volnoběh, necháno 24hodin odkapat, potom Mobil 1 5W50, vešlo se ho tam oproti udávaným 5,5 litrů skoro 6 na horní rysku, takže asi odkapáno důkladně. Do nádrže BG44K... tak uvidíme. Každopádně se ztišil chod motoru, hlavně za studena. Už je slyšet jen vrnění vstřiků. Část snížení hluku má ale na svědomí dotažení svorníků na svodech (poradili mi angláni, že prej se samy od sebe povolujou, a taky že volný byly).
Měření spotřeby je asi zatím irelevantní, protože se na ní jasně podepíše těch 30 minut volnoběhu.
Měření spotřeby je asi zatím irelevantní, protože se na ní jasně podepíše těch 30 minut volnoběhu.
Naposledy upravil(a) dali dne 19 lis 2013 22:50, celkem upraveno 1 x.
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
To se bavíš o naftě?? BG244 je do dieseludali píše:Aplikováno BG109 30minut na volnoběh, necháno 24hodin odkapat, potom Mobil 1 5W50, vešlo se ho tam oproti udávaným 5,5 litrů skoro 6 na horní rysku, takže asi odkapáno důkladně. Do nádrže BG244K... tak uvidíme. Každopádně se ztišil chod motoru, hlavně za studena. Už je slyšet jen vrnění vstřiků. Část snížení hluku má ale na svědomí dotažení svorníků na svodech (poradili mi angláni, že prej se samy od sebe povolujou, a taky že volný byly).
Měření spotřeby je asi zatím irelevantní, protože se na ní jasně podepíše těch 30 minut volnoběhu.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Oprava, zmotal jsem oba názvy dohromady, je to BG44K 

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Už jsem se lekl.dali píše:Oprava, zmotal jsem oba názvy dohromady, je to BG44K
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: ML
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Ahoj mám dotaz, zdá se, že mám zakarbonovaný motor také, doteď jsem jezdil 0w30 Valvoline A5/B5 interval 15tis., předtím do 88tis. nevím, auto má 135tis. skutečných .
Karbon na víčku i pod víčkem. Mohu použít také ten BG109 ? a mám pak dát 0w30 Mobil 1 , nebo 5w50? mám motor B5244S5 - 2,4 S40II.
Díky moc za radu
Karbon na víčku i pod víčkem. Mohu použít také ten BG109 ? a mám pak dát 0w30 Mobil 1 , nebo 5w50? mám motor B5244S5 - 2,4 S40II.
Díky moc za radu
_________________
Volvo XC60 D4 AWD 2016 R-Design
Volvo S40 II 2,4 2006
BMW E34 530i 1988
Toyota Auris 1.6 VVTi 2007
Volvo XC60 D4 AWD 2016 R-Design
Volvo S40 II 2,4 2006
BMW E34 530i 1988
Toyota Auris 1.6 VVTi 2007
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: XC70 2.5T AWD 2005
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Pokud motor nežere olej, držel bych se předepsaný viskozity. Měnil jsem ted u auta, co jezdilo odjakživa na castrol (128t) za Mobil1 0w30 a spokojenost. Dávat hustší začne mít smysl u motorů, co maj hodně nalítáno a řidší olej začnou žrát, a když už, 5w30 je Tvýmu původnímu blíž, než 5w50.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé