0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Koupil jsem V70T5 2005, najeto 260tisíc. Doteď to jezdilo na 0W-30 long life, do 160tisíc Castrol ve Volvu, pak 0W-30 Liqui Moly. Intervaly výměny zpočátku 30tkm (první čtyři tuším) od 120tisíc po 20tkm. Nevím jaká kvalita je ten Liqui Moly, ale pod nalévacím víčkem je to slušně zakastrolovaný.
Chci co nejdřív vyměnit olej za Mobil 1 5W-50. Může samotnej přechod z vody 0W-30 na olej 5W-50 něčemu uškodit?
Co nějakej průplach, je vhodnej, jsou rizika? Třeba BG109? Martine?
Předem díky za komentáře.
Chci co nejdřív vyměnit olej za Mobil 1 5W-50. Může samotnej přechod z vody 0W-30 na olej 5W-50 něčemu uškodit?
Co nějakej průplach, je vhodnej, jsou rizika? Třeba BG109? Martine?
Předem díky za komentáře.
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Mohu ti dát jen moji zkušenost BG109 jsem užil zatím na VW T4 a 850 T5rku - tady jsem se docela bál ,protože nebylo jasné co do toho lili servis byl do 125000 a do 265000 ani záznam ,tak jsem dal první Mobil 5-40 a po ujetí asi 1800km jsem udělal průplach BG109 a potom Mobil 5-50 -po výplachu se zvedla komprese o 1bar jinak zatím mám najeto jen 250km a v poho.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
moje V70 2.4i (já vím, nemá turbo) byla 230t km provozována na "autorizovaný" Castrol, olejový filtr zanešený do cirka 5-7mm výšky karbonem, ve futrálu na filtr bláto. Víčko resp. hrdlo zakarbonované až hrůza. Nalil jsem do toho Mobil 5W40, najezdil jsem 4000km, olej jsem vylil, filtr opět vyměnil. Obojí jak filtr tak olej černý jak po 20t km. Nalévací hrdlo se začíná blýskat (evidentně je ten karbon rozpouštěn), olej po ujetí dalších 1000km tmavý asi jako po první výměně a ujetí prvních 50km.
V S60 2.4T jsem dělal něco podobného, akorát měla v době koupě najeto 124t km, takže nebyla tak zakastrólovaná. Teď má 155t km, je 500km po roční výměně oleje a olej je zatím čistý (aby taky ne, když v tom měním olej po 2500km/roce).
Jinak gratulace k novému vozu
V S60 2.4T jsem dělal něco podobného, akorát měla v době koupě najeto 124t km, takže nebyla tak zakastrólovaná. Teď má 155t km, je 500km po roční výměně oleje a olej je zatím čistý (aby taky ne, když v tom měním olej po 2500km/roce).
Jinak gratulace k novému vozu
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Liqui Moly bych videl jako jeden z mála funkčních věcí. Ale já osobně bych tam nalil Mobil 1 po 5 tis ho vypust a znova
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Díky za komentáře. Já bych to viděl na výplach BG109 a pak rovnou 5W-50 a další výměna podle zabarvení? Co myslíte?
Díky. S podvozkem bohužel musím potvrdit tvoje slova. Je to tupý, naklání se to, vůbec nevím co to auto dělá a kde ho mám. Na druhou stranu parádní dálniční koráb, kterej by vyžehlil snad i nejhorší úseky D1 v pomalým pruhu (nezkoušel jsem) bez jedinýho pazvuku, ale chrochták (kterýho po 10 letech věrný služby čeká odstávka a repase, kvůli překlenutí jsem tuhle V70 koupil) je proti tomu na okreskách supersport. Prostě je to super příjemný a kultivovaný auto, dokud se nezačne tlačit na pilu.eLzyx píše:Jinak gratulace k novému vozu
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
V70II, S60 a S80 jsou super auta na denní ježdění. Neotravují, hýčkají, snesou sem tam i mírně ostřejší jízdu. Ale na prasečinky to chce 850 nebo první generaci sedmdesátek.
Já mám na S60 nový Kayaby, je to tvrdý jako prase, ale stejně to čitelné jako C70 není ani zdaleka. C70 se nechala vodit mnohem lépe. Tam jsem poznal i jestli jedu čistý asfalt, nebo už gumuju pravou lajnu ( tu obyčejnou nestrukturální/nezvučící verzi).
btw - buď rád, že nejsme Fordisté, poslední Mondeo je proti V70/S60 jak loďka na rozbouřené močůvce. U něj nejenže absolutně netuším co je pod koly, ale ani netuším jak se to bude chovat po plném propružení, nebo v dlouhé táhlé ...
Já mám na S60 nový Kayaby, je to tvrdý jako prase, ale stejně to čitelné jako C70 není ani zdaleka. C70 se nechala vodit mnohem lépe. Tam jsem poznal i jestli jedu čistý asfalt, nebo už gumuju pravou lajnu ( tu obyčejnou nestrukturální/nezvučící verzi).
btw - buď rád, že nejsme Fordisté, poslední Mondeo je proti V70/S60 jak loďka na rozbouřené močůvce. U něj nejenže absolutně netuším co je pod koly, ale ani netuším jak se to bude chovat po plném propružení, nebo v dlouhé táhlé ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Nalej BG109 nechej cca 30min vrčet na volnoběh,po cca 15-20min by mělo jít z výfuku cítit vůně BG což je známkou toho,že začíná spávně fungovat.
Po cca 30min olej vypusť,pokud máš dostatek času,nechej jej třebas vytékat přes noc.Následně nový filtr olej pokud možno Mobil1 5W50 první výměnu zkrátit na 10000km případně můžeš do nového oleje aplikovat BG110 případně BG112 do dieselů.Při následné výměně znovu aplikovat BG109.
Po cca 30min olej vypusť,pokud máš dostatek času,nechej jej třebas vytékat přes noc.Následně nový filtr olej pokud možno Mobil1 5W50 první výměnu zkrátit na 10000km případně můžeš do nového oleje aplikovat BG110 případně BG112 do dieselů.Při následné výměně znovu aplikovat BG109.
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
co ta BG208 ... funguje to?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
eLzyx: možná ano, možná ne.. já to tam nalil před 100l benzinu, a záhadně zmizely poslední zbytky rezonancí v interiéru, které jsem řešil.
Možná placebo, možná důsledek nižších teplot venku, možná věci mezi nebem a zemí. Ale nastalo to po požití 208
Možná placebo, možná důsledek nižších teplot venku, možná věci mezi nebem a zemí. Ale nastalo to po požití 208
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
řeším nadspotřebu. Auto bylo napíchlé na diagnostiku a nic neobvyklého neodhalila (občasnou chybu na DSTC a čidlo kvality vzduchu). Přesto to žere jak prokopnutý(aktuálně 12 při svižné, ale nesportovní jízdě) a dle mého to nejede tak jak by mělo. Napadá mne jestli není ucpaný katalyzátor, nebo zakarbonovaný spalovací prostor (netěsní ventily?).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
eLzyx: na porovnání spotřeby je u mě ještě brzo.. ale nečekám od toho, že by se to asi pohlo dolů. Zatim je jen dojem, že motor má poněkud uhlazenější chod, no a ty rezonance nejsou
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Nemáš koule na to zkusit to??eLzyx píše:co ta BG208 ... funguje to?
Funguje.
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
koule mám, ale korunky jsou mršky kutálivé ... a dávat 500 za nějaké případné placebo se mi nechce. Tak se raději ptám.
Jsem i zvažoval takovou levnou dekarbonizaci ... vodní mlhu do sání Akorát nevím co by tomu řekla váha vzduchu
Jsem i zvažoval takovou levnou dekarbonizaci ... vodní mlhu do sání Akorát nevím co by tomu řekla váha vzduchu
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Prozatím vše co jsem od BG zkusil fungovalo.Neboj a jdi do toho.eLzyx píše:koule mám, ale korunky jsou mršky kutálivé ... a dávat 500 za nějaké případné placebo se mi nechce. Tak se raději ptám.
Jsem i zvažoval takovou levnou dekarbonizaci ... vodní mlhu do sání Akorát nevím co by tomu řekla váha vzduchu
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
OK, zanedlouho bych měl jet do Prahy na služebku, tak bych si to tam mohl vyzvednout
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Trochu mimo tema ale Dali kdy nam ukazes ten novy prirustek do rodiny?
Bg sem taky nalil tak uvidime.
Bg sem taky nalil tak uvidime.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
na toto téma si přiložím. dva dny zpátky jsme zkoušeli s kámošem čistit jeho VW T4 starej 1.9 TDI a prali do sání vodueLzyx píše: zakarbonovaný spalovací prostor (netěsní ventily?).
prej se to chová mnohem líp studený
Naposledy upravil(a) hajnej dne 09 lis 2013 23:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
a je to tady. tak to naper za váhu vzduchueLzyx píše:k
Jsem i zvažoval takovou levnou dekarbonizaci ... vodní mlhu do sání Akorát nevím co by tomu řekla váha vzduchu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Ahoj! Taky jsem teď měnil olej na XC70 D5, na rady místních jsem tedy dal Mobil1 5W50. Chci se jen zeptat na jednu věc. Asi budu za blbce , ale přesto se zeptám pro klid na duši. Má vložka olejového filtru daný směr, jakým se tam má dát? Dal jsem filtr MANN, žádnou šipku nebo nápis jsem na tom nenašel, předpokládám, že je to asi jedno... Dal jsem ho nápisem se značkou směrem nahoru. Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
To je dobrá otázka Doufám že to stihnu eště na letňácích....3m3 píše:Trochu mimo tema ale Dali kdy nam ukazes ten novy prirustek do rodiny?
Díky, tohle přesně jsem potřeboval vědětmartinopel píše:Nalej BG109 nechej cca 30min vrčet na volnoběh,po cca 15-20min by mělo jít z výfuku cítit vůně BG což je známkou toho,že začíná spávně fungovat.
Po cca 30min olej vypusť,pokud máš dostatek času,nechej jej třebas vytékat přes noc.Následně nový filtr olej pokud možno Mobil1 5W50 první výměnu zkrátit na 10000km případně můžeš do nového oleje aplikovat BG110 případně BG112 do dieselů.Při následné výměně znovu aplikovat BG109.
Teď ještě nějakej tip kde to nejrychlejc sehnat. Doporučil by někdo nějakej osvědčenej e-shop?
První položka mýho hledání mě celkem rozsekala
http://www.zbozi.cz/?q=bg%20109&typ=nabidky&seradit=nejlevnejsi
e-shop Castrol Oleje prodává BG109 To asi doporučujou aplikovat s každou výměnou
-
Offline
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
No já sem taky zvědav:-)3m3 píše:Trochu mimo tema ale Dali kdy nam ukazes ten novy prirustek do rodiny?
Bg sem taky nalil tak uvidime.
-
Offline
- Příspěvky: 797
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Myslím že Dali nejni z těch lidí kdo ti napíše že spotřebsa kleska o 0.1l on bude spíš koukat jak to vytunit a spotřeba ho nezajímáold.fashioned píše:dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
deá se čistě hypoteticky s BG109 něco zkazit? asi 3 roky se mi tu válí kupoval jsem to tenkrát s devítkou že to tam naleju ale nenašel jsem odvahu to nalejt do etalonu, mam obavu aby po 370k to toho neuvolnilo moc a neucpaly se mi nějaký kanálky???? Jinak do 850 to určitě naleju mam v olejovým okruhu dost kondenzátu tak to asi bude chtít propláchnout (není fouklý těsnění ale auto hodně dlouho stálo na trávě...)
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 10 lis 2013 21:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru
Nemělo, jen teda já osobně po nalití tohodle a následnym vypuštení, bych sundal olejovou vanu a pořadně to vyčistil včetně sacího koše.. Dost oleje zustavá při výměně ve vaně a stímhle hajzlem a rozpuštenym karbonem bych si to tam nechtěl nechat...Ondra. píše:deá se čistě hypoteticky s BG109 něco zkazit? asi 3 roky se mi tu válí kupoval jsem to tenkrát s devítkou že to tam naleju ale nenašel jsem odvahu to nalejt do etalonu, mam obavu aby po 370k to toho neuvolnilo moc a neucpal jsme nějaký kanálky???? Jinak do 850 to určitě naleju mam v olejovým okruho dost kondenzátu tak to asi bude chtít propláchnout (není fouklý těsnění ale auto hodně dlouho stálo na trávě...)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé