0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

Koupil jsem V70T5 2005, najeto 260tisíc. Doteď to jezdilo na 0W-30 long life, do 160tisíc Castrol ve Volvu, pak 0W-30 Liqui Moly. Intervaly výměny zpočátku 30tkm (první čtyři tuším) od 120tisíc po 20tkm. Nevím jaká kvalita je ten Liqui Moly, ale pod nalévacím víčkem je to slušně zakastrolovaný.
Chci co nejdřív vyměnit olej za Mobil 1 5W-50. Může samotnej přechod z vody 0W-30 na olej 5W-50 něčemu uškodit?
Co nějakej průplach, je vhodnej, jsou rizika? Třeba BG109? Martine?
Předem díky za komentáře.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Mohu ti dát jen moji zkušenost BG109 jsem užil zatím na VW T4 a 850 T5rku - tady jsem se docela bál ,protože nebylo jasné co do toho lili servis byl do 125000 a do 265000 ani záznam ,tak jsem dal první Mobil 5-40 a po ujetí asi 1800km jsem udělal průplach BG109 a potom Mobil 5-50 -po výplachu se zvedla komprese o 1bar jinak zatím mám najeto jen 250km a v poho.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3078
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

moje V70 2.4i (já vím, nemá turbo) byla 230t km provozována na "autorizovaný" Castrol, olejový filtr zanešený do cirka 5-7mm výšky karbonem, ve futrálu na filtr bláto. Víčko resp. hrdlo zakarbonované až hrůza. Nalil jsem do toho Mobil 5W40, najezdil jsem 4000km, olej jsem vylil, filtr opět vyměnil. Obojí jak filtr tak olej černý jak po 20t km. Nalévací hrdlo se začíná blýskat (evidentně je ten karbon rozpouštěn), olej po ujetí dalších 1000km tmavý asi jako po první výměně a ujetí prvních 50km.

V S60 2.4T jsem dělal něco podobného, akorát měla v době koupě najeto 124t km, takže nebyla tak zakastrólovaná. Teď má 155t km, je 500km po roční výměně oleje a olej je zatím čistý (aby taky ne, když v tom měním olej po 2500km/roce).


Jinak gratulace k novému vozu :good:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Dony »

Liqui Moly bych videl jako jeden z mála funkčních věcí. Ale já osobně bych tam nalil Mobil 1 po 5 tis ho vypust a znova
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

Díky za komentáře. Já bych to viděl na výplach BG109 a pak rovnou 5W-50 a další výměna podle zabarvení? Co myslíte?
eLzyx píše:Jinak gratulace k novému vozu :good:
Díky. S podvozkem bohužel musím potvrdit tvoje slova. Je to tupý, naklání se to, vůbec nevím co to auto dělá a kde ho mám. Na druhou stranu parádní dálniční koráb, kterej by vyžehlil snad i nejhorší úseky D1 v pomalým pruhu (nezkoušel jsem) bez jedinýho pazvuku, ale chrochták (kterýho po 10 letech věrný služby čeká odstávka a repase, kvůli překlenutí jsem tuhle V70 koupil) je proti tomu na okreskách supersport. Prostě je to super příjemný a kultivovaný auto, dokud se nezačne tlačit na pilu.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3078
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

V70II, S60 a S80 jsou super auta na denní ježdění. Neotravují, hýčkají, snesou sem tam i mírně ostřejší jízdu. Ale na prasečinky to chce 850 nebo první generaci sedmdesátek.
Já mám na S60 nový Kayaby, je to tvrdý jako prase, ale stejně to čitelné jako C70 není ani zdaleka. C70 se nechala vodit mnohem lépe. Tam jsem poznal i jestli jedu čistý asfalt, nebo už gumuju pravou lajnu ( tu obyčejnou nestrukturální/nezvučící verzi).

btw - buď rád, že nejsme Fordisté, poslední Mondeo je proti V70/S60 jak loďka na rozbouřené močůvce. U něj nejenže absolutně netuším co je pod koly, ale ani netuším jak se to bude chovat po plném propružení, nebo v dlouhé táhlé ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

GDPR_user
Ověřený

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

Nalej BG109 nechej cca 30min vrčet na volnoběh,po cca 15-20min by mělo jít z výfuku cítit vůně BG což je známkou toho,že začíná spávně fungovat.
Po cca 30min olej vypusť,pokud máš dostatek času,nechej jej třebas vytékat přes noc.Následně nový filtr olej pokud možno Mobil1 5W50 první výměnu zkrátit na 10000km případně můžeš do nového oleje aplikovat BG110 případně BG112 do dieselů.Při následné výměně znovu aplikovat BG109.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3078
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

co ta BG208 ... funguje to?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

matej.sagat
Ověřený
Offline
Příspěvky: 242
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od matej.sagat »

eLzyx: možná ano, možná ne.. já to tam nalil před 100l benzinu, a záhadně zmizely poslední zbytky rezonancí v interiéru, které jsem řešil.
Možná placebo, možná důsledek nižších teplot venku, možná věci mezi nebem a zemí. Ale nastalo to po požití 208 :)

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3078
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

řeším nadspotřebu. Auto bylo napíchlé na diagnostiku a nic neobvyklého neodhalila (občasnou chybu na DSTC a čidlo kvality vzduchu). Přesto to žere jak prokopnutý(aktuálně 12 při svižné, ale nesportovní jízdě) a dle mého to nejede tak jak by mělo. Napadá mne jestli není ucpaný katalyzátor, nebo zakarbonovaný spalovací prostor (netěsní ventily?).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

matej.sagat
Ověřený
Offline
Příspěvky: 242
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od matej.sagat »

eLzyx: na porovnání spotřeby je u mě ještě brzo.. ale nečekám od toho, že by se to asi pohlo dolů. Zatim je jen dojem, že motor má poněkud uhlazenější chod, no a ty rezonance nejsou

GDPR_user
Ověřený

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

eLzyx píše:co ta BG208 ... funguje to?
Nemáš koule na to zkusit to?? :wink:
Funguje.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3078
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

koule mám, ale korunky jsou mršky kutálivé ... a dávat 500 za nějaké případné placebo se mi nechce. Tak se raději ptám.

Jsem i zvažoval takovou levnou dekarbonizaci ... vodní mlhu do sání :oops: Akorát nevím co by tomu řekla váha vzduchu :crazy:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

GDPR_user
Ověřený

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

eLzyx píše:koule mám, ale korunky jsou mršky kutálivé ... a dávat 500 za nějaké případné placebo se mi nechce. Tak se raději ptám.

Jsem i zvažoval takovou levnou dekarbonizaci ... vodní mlhu do sání :oops: Akorát nevím co by tomu řekla váha vzduchu :crazy:
Prozatím vše co jsem od BG zkusil fungovalo.Neboj a jdi do toho.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3078
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od eLzyx »

OK, zanedlouho bych měl jet do Prahy na služebku, tak bych si to tam mohl vyzvednout
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3000
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od 3m3 »

Trochu mimo tema ale Dali kdy nam ukazes ten novy prirustek do rodiny?
Bg sem taky nalil tak uvidime.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od hajnej »

eLzyx píše: zakarbonovaný spalovací prostor (netěsní ventily?).
na toto téma si přiložím. dva dny zpátky jsme zkoušeli s kámošem čistit jeho VW T4 starej 1.9 TDI a prali do sání vodu :)
prej se to chová mnohem líp studený
Naposledy upravil(a) hajnej dne 09 lis 2013 23:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od hajnej »

eLzyx píše:k

Jsem i zvažoval takovou levnou dekarbonizaci ... vodní mlhu do sání :oops: Akorát nevím co by tomu řekla váha vzduchu :crazy:
a je to tady. tak to naper za váhu vzduchu :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Jendaaa
Offline
Příspěvky: 183
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Jendaaa »

Ahoj! Taky jsem teď měnil olej na XC70 D5, na rady místních jsem tedy dal Mobil1 5W50. Chci se jen zeptat na jednu věc. Asi budu za blbce :), ale přesto se zeptám pro klid na duši. Má vložka olejového filtru daný směr, jakým se tam má dát? Dal jsem filtr MANN, žádnou šipku nebo nápis jsem na tom nenašel, předpokládám, že je to asi jedno... Dal jsem ho nápisem se značkou směrem nahoru. Díky.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od dali »

3m3 píše:Trochu mimo tema ale Dali kdy nam ukazes ten novy prirustek do rodiny?
To je dobrá otázka :oops: Doufám že to stihnu eště na letňácích....
martinopel píše:Nalej BG109 nechej cca 30min vrčet na volnoběh,po cca 15-20min by mělo jít z výfuku cítit vůně BG což je známkou toho,že začíná spávně fungovat.
Po cca 30min olej vypusť,pokud máš dostatek času,nechej jej třebas vytékat přes noc.Následně nový filtr olej pokud možno Mobil1 5W50 první výměnu zkrátit na 10000km případně můžeš do nového oleje aplikovat BG110 případně BG112 do dieselů.Při následné výměně znovu aplikovat BG109.
Díky, tohle přesně jsem potřeboval vědět :good:
Teď ještě nějakej tip kde to nejrychlejc sehnat. Doporučil by někdo nějakej osvědčenej e-shop?
První položka mýho hledání mě celkem rozsekala
http://www.zbozi.cz/?q=bg%20109&typ=nabidky&seradit=nejlevnejsi
e-shop Castrol Oleje prodává BG109 :lol: To asi doporučujou aplikovat s každou výměnou :green:

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Dony »

3m3 píše:Trochu mimo tema ale Dali kdy nam ukazes ten novy prirustek do rodiny?
Bg sem taky nalil tak uvidime.
No já sem taky zvědav:-)
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvky: 797
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od old.fashioned »

dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Dony »

old.fashioned píše:dali, můžeš pak prosím tě čistě informativně sem hodit, jak se změnila (případně se nezměnila) spotřeba? Díky
Myslím že Dali nejni z těch lidí kdo ti napíše že spotřebsa kleska o 0.1l on bude spíš koukat jak to vytunit a spotřeba ho nezajímá :D
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4738
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Ondra. »

deá se čistě hypoteticky s BG109 něco zkazit? asi 3 roky se mi tu válí kupoval jsem to tenkrát s devítkou že to tam naleju ale nenašel jsem odvahu to nalejt do etalonu, mam obavu aby po 370k to toho neuvolnilo moc a neucpaly se mi nějaký kanálky???? Jinak do 850 to určitě naleju mam v olejovým okruhu dost kondenzátu tak to asi bude chtít propláchnout (není fouklý těsnění ale auto hodně dlouho stálo na trávě...)
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 10 lis 2013 21:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Dony
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

0W-30 -> 5W50 Peak Life + dekastrolizace motoru

Příspěvek od Dony »

Ondra. píše:deá se čistě hypoteticky s BG109 něco zkazit? asi 3 roky se mi tu válí kupoval jsem to tenkrát s devítkou že to tam naleju ale nenašel jsem odvahu to nalejt do etalonu, mam obavu aby po 370k to toho neuvolnilo moc a neucpal jsme nějaký kanálky???? Jinak do 850 to určitě naleju mam v olejovým okruho dost kondenzátu tak to asi bude chtít propláchnout (není fouklý těsnění ale auto hodně dlouho stálo na trávě...)
Nemělo, jen teda já osobně po nalití tohodle a následnym vypuštení, bych sundal olejovou vanu a pořadně to vyčistil včetně sacího koše.. Dost oleje zustavá při výměně ve vaně a stímhle hajzlem a rozpuštenym karbonem bych si to tam nechtěl nechat...
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé