tempomat nejde dorobit u verzii 97 a prve 98, ktore nemaju elektronicky plyn. teda ide dorobit, ale musis namontovat cely ten geret na pohyb plynoveho pedalu (taka nejaka vyveva)Davidian píše:jinak k těm rozdílum do roku 99 a od 99, každy je tady vyjmenuje, ale asi nikdo podle nich nedokáže určit zda je to auto do 99 nebo už s CANbus poviz můj vuz. Ale abych se zařadil do fronty znalcu tak tady možna ještě nebyla zmíněna hlavice radici paky
![]()
Odkud máte ověřeno, že u 98 nejde dodělat tempomat? Pravě ho budu kutit
A propo, jde u mého modelu dodělat TRACS?
Několik rad před koupí V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Několik rad před koupí V70
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Několik rad před koupí V70
ale u dieselu je od 97 pořad stejný pedal plynu, ne
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Několik rad před koupí V70
jestli to má být na mě, tak si mě asi špatně pochopil, myslel jsem to tak, že u dýzlu s MSA 15.8. co se liší mimo jiný plastovou váhou vzduchu, nejde dodělat tempomat jinde než v autorizáku.Davidian píše: Odkud máte ověřeno, že u 98 nejde dodělat tempomat? Pravě ho budu kutit
Řešil jsem to předloni na podzim, v autě už bylo všchno připravený, potenciometr na spojkovým a brzdovým pedálu, kabeláž k páčce, ale do tý řídící jednotky to prostě nahrát nešlo, zkoušel jsem maaru a bosch diesel servis. Takže buď dohrát v autorizáku nebo výměna řídící jednotky za jinou z auta s tempomatem. Jak je to u starší verze nevím, ale asi to bude snažší, jak už to tak bývá

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Několik rad před koupí V70
Tak to je samosebou, že se musí vyměnit ŘJ motoru, za jinou z auta s tempomatem. Myslel jsem že právě MSA 15.8 už to má jako ME7 u benzínu, kdy auto nepřijme řídící jednotku která někdy jezdila v jiným autě (v případě závady pokud nejde spravit, pomůžeš si pouze novou jednotkou), narozdíl od ME4 kde si můžeš jednotky přehazovat jak chceš..
Jinak ano, diesel má elektronickej pedál plynu od samýho začátku... takže pokud lze MSA15.8 nastartovat s řídící jednotkou z jinýho auta, potom k dodělání tempomatu stačí si z rozborky sehnat páčku, spínače pod pedály a řídící jednotku motoru.
Kolik vůbec teď chtějí za dohrání tempomatu do stávající ŘJ? Dohrání nezávislýho taky zlevnili celkem drasticky, tak třeba i ten tempomat by nemusel bejt taková hrůza. Stával (pouze ten software) tuším 8.
Jinak ano, diesel má elektronickej pedál plynu od samýho začátku... takže pokud lze MSA15.8 nastartovat s řídící jednotkou z jinýho auta, potom k dodělání tempomatu stačí si z rozborky sehnat páčku, spínače pod pedály a řídící jednotku motoru.
Kolik vůbec teď chtějí za dohrání tempomatu do stávající ŘJ? Dohrání nezávislýho taky zlevnili celkem drasticky, tak třeba i ten tempomat by nemusel bejt taková hrůza. Stával (pouze ten software) tuším 8.
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Několik rad před koupí V70
předloni na podzim mě to stálo 8000 se vším všudy, v civatransu dodávali jen páčku a software, čidla u spojky a brzdy tam už byla, z toho ta páčka stála nová asi 1300, takže jsem po starší nepátral.dali píše: Jinak ano, diesel má elektronickej pedál plynu od samýho začátku... takže pokud lze MSA15.8 nastartovat s řídící jednotkou z jinýho auta, potom k dodělání tempomatu stačí si z rozborky sehnat páčku, spínače pod pedály a řídící jednotku motoru.
Kolik vůbec teď chtějí za dohrání tempomatu do stávající ŘJ? Dohrání nezávislýho taky zlevnili celkem drasticky, tak třeba i ten tempomat by nemusel bejt taková hrůza. Stával (pouze ten software) tuším 8.
Zkusím najít fakturu a podívat se na aktuální cenu na http://www.autond.cz
edit:
tak páčka má číslo 9162455 a software 9438260
Naposledy upravil(a) pepa.paur dne 28 led 2013 18:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Několik rad před koupí V70
..když se tu tak diskutuje, předpokladejme že nevím co mam 15.7 nebo 15.8
Vahu vzduchu mam starou klapu, čidla na brzdě, spojce už tam jsou od výroby, kabel pro páčku připraven, páčku jsem si už dokoupil. Jak jsem to měl napichle, tak to nějake signály vysíla ale samozřejmě nefunguje.
Měl jsem jen ABS a TRACK jsem si taky dodělal po pátem pokusu, který běha zřejmě po CANbus
Takže se zatím autorizaku vyhýbam
Vahu vzduchu mam starou klapu, čidla na brzdě, spojce už tam jsou od výroby, kabel pro páčku připraven, páčku jsem si už dokoupil. Jak jsem to měl napichle, tak to nějake signály vysíla ale samozřejmě nefunguje.
Měl jsem jen ABS a TRACK jsem si taky dodělal po pátem pokusu, který běha zřejmě po CANbus
Takže se zatím autorizaku vyhýbam

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Několik rad před koupí V70
Pokud vím (kdysi jsem to zjišťoval) tak na diesel musí být odpovídající řídící jednotka - musí být z auta se stejnou klimou. Nejde přehodit řídící jednotka z manuální klimou do auta s automatickou klimou.
Takže dotyčný pro dodělání tempomatu musí sehnat páčku, řídící jednotku z auta s tempomatem a odpovídající klimou a ve výsledku bude mít auto najeté km z toho původního auta odkud pochází řídící jednotka. Pro tyto komplikace jsem od toho upustil (i když mi tempomat chybí a rád bych ho měl).
páčka 9162455 SCHALTER 1793,- včetně DPH
sw 9438260 TEMPOMATSYSTEM 6780,- včetně DPH
Takže dotyčný pro dodělání tempomatu musí sehnat páčku, řídící jednotku z auta s tempomatem a odpovídající klimou a ve výsledku bude mít auto najeté km z toho původního auta odkud pochází řídící jednotka. Pro tyto komplikace jsem od toho upustil (i když mi tempomat chybí a rád bych ho měl).
Tak dle doporučeného ceníku náhradních dílů je to za:josef.paur píše: tak páčka má číslo 9162455 a software 9438260
páčka 9162455 SCHALTER 1793,- včetně DPH
sw 9438260 TEMPOMATSYSTEM 6780,- včetně DPH
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............

Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Několik rad před koupí V70
Ahoj,
na tempomat stačí doplnit páčku, (u některých aut možná i čidlo pedálu spojky) a překonfigurovat auto. Tahle změna konfigurace je v jazyce Volva onen drahý SW.
Co se týká klimy - čistě teoreticky by se mohlo jednat o stejným způsobem provedenou změnu konfigurace + výměna panelu ovládání. Tohle jsme ale zatím nezkoušeli - netuším, jestli se nějak liší "železo" (klapky a vzduchovody) u auta s manuální klimou. Pokud ne, měla by stačit jen ta změna configu.
Vše, co se týká změn configu, je ale stále velmi čerstvé a ve vývoji: https://www.youtube.com/user/volvodash
Pavel
na tempomat stačí doplnit páčku, (u některých aut možná i čidlo pedálu spojky) a překonfigurovat auto. Tahle změna konfigurace je v jazyce Volva onen drahý SW.
Co se týká klimy - čistě teoreticky by se mohlo jednat o stejným způsobem provedenou změnu konfigurace + výměna panelu ovládání. Tohle jsme ale zatím nezkoušeli - netuším, jestli se nějak liší "železo" (klapky a vzduchovody) u auta s manuální klimou. Pokud ne, měla by stačit jen ta změna configu.
Vše, co se týká změn configu, je ale stále velmi čerstvé a ve vývoji: https://www.youtube.com/user/volvodash
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Několik rad před koupí V70
Na změnu klimy z manuálu na automatiku u P80 (850 c/s/v70) je třeba: čidlo vnitřní teploty do palubky, čidlo slunečního svitu na vršek palubky, servomotory na ovládání "kohoutů" (foukání teplýho/studenýho vzduchu) topení (MCC má bowdeny), ovládací panel ECC, jenže abyste ty všechny nový součástky měli kam zapojit, potřebujete ECC harness (kabelovej svazek), to by celkem šlo, co je ale horší, potřebujete ještě Dashboard Cable Harness, kvůli jehož přendání musíte rozvrtat půlku auta
pak už stačí jenom příslušná řídící jednotka motoru, nebo teoreticky to překonfigurování té původní. Přeházení všeho vypadá na pěknou noční můru a bude vyžadovat slušnou dávku masochismu.

-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Několik rad před koupí V70
Pokud chci takhle staré auto s konkrétní výbavou, tak je hovadina plánovat že to dodatečně dovybavím, protože je to naprosto nerentabilní.
Těch aut je mraky.
Takže si zadám do vyhledávače: Palubní PC, Tempomat, Automatická klima atd a čekám na nejlepší nabídku
Těch aut je mraky.
Takže si zadám do vyhledávače: Palubní PC, Tempomat, Automatická klima atd a čekám na nejlepší nabídku
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Několik rad před koupí V70
JJ, taky mi připadá, že takový hustý přerábky něčeho co lze řešit výběrem jinýho kusu jsou mrháním časem a penězma. Spíš je dobrý si dopředu nastudovat jaký jsou varianty toho co všechno v autě může bejt za výbavu, aby člověk nezjistil co mu tam chybí až když už auto má.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Několik rad před koupí V70
Aha, až teď jsem se zakoukal lépe do tématu a zjistil, že jsem ve špatné rubrice
Změny configu (tempomat / klima) - o kterých tu hovořím - platí až pro novější generaci (t.j. od S80/V70II/S60 nahoru).
Ani tady výměna klimy není patrně snadná, i zde se železo liší. U manuálu sice už nebudou bowdeny, ale i tak tak pár věcí bude chybět a jejich dodělávka nebude snadná.
Naopak tempomat je skutečně jen páčka, možná čidlo a ten SW (resp. změna configu).
Pavel

Změny configu (tempomat / klima) - o kterých tu hovořím - platí až pro novější generaci (t.j. od S80/V70II/S60 nahoru).
Ani tady výměna klimy není patrně snadná, i zde se železo liší. U manuálu sice už nebudou bowdeny, ale i tak tak pár věcí bude chybět a jejich dodělávka nebude snadná.
Naopak tempomat je skutečně jen páčka, možná čidlo a ten SW (resp. změna configu).
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Trutnovsko
Několik rad před koupí V70
Já bych podotknul, že mi každých cca 30t km vodejdou tyčky řízení....
...a zeptal bych se, když to tady zaznělo, kde seženu tu plastovou krabičku DO. Ve Volvu mi řekli že nelze ....
...a zeptal bych se, když to tady zaznělo, kde seženu tu plastovou krabičku DO. Ve Volvu mi řekli že nelze ....
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Několik rad před koupí V70
Kdybys dal origo, nestane se ti to. Vydržej tak 150tkm. Vhledem k tomu že jsem je měnil někde mezi 140-160tkm (úplně přesně nevím) teď mám najeto 280+ a tyčky pořád stejný, tak v těch 150tkm musely bejt ještě z výroby. Jenže stojej okolo 4000 za pár a spousta lidí si radši na stejným nájezdu 5x vymění shitový a vyhodí prachy za geometrii... a to se vyplatífaktotum píše:Já bych podotknul, že mi každých cca 30t km vodejdou tyčky řízení....

To samý ramena. Origo sice stojí 3500, ale minimálně 150tkm najede podle mojí zkušenosti. Další ze stejnýho soudku jsou tyčky stabilizátoru. Druhovýroba i do 1000kč za pár origo Volvo jsem platil něco přes trojku. Předtím jsem vzal na milost nějaký z druhovýroby a najely odhadem taky těch 30tkm.
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Několik rad před koupí V70
Ve Volvu kecaji, koupis i v CR napr Auto Ambo u Brna, cena ale asi 300 kc a je to jeste bez tlacitek nebo mozne z Ciny za cca 100 kc vcetne tlacitek a v kvalite snad lepsi nez original viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=37759faktotum píše:Já bych podotknul, že mi každých cca 30t km vodejdou tyčky řízení....
...a zeptal bych se, když to tady zaznělo, kde seženu tu plastovou krabičku DO. Ve Volvu mi řekli že nelze ....
Tam jsem objednal cca pro 50 lidi, takze to nevypada, ze byla dalsi poptavka - objednavalo se totiz vic kusu zaraz kvuli lepsi cene. Ale mozna ti poslou i jeden kus, akorat to bude stat vice.
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Trutnovsko
Několik rad před koupí V70
No jo..to máš asi pravdu. V servisu u dobrých přátel, kde mi dělají běžné opravy, mi vždy nabídnou co je možné tam dát, tak jsem vzal nejdražší repliky...cca 700,- Geo mi dělaj zadara..stejně jako spoustu jinejch prkotin. A ono to bude asi i tím, že ne a ne přesvědčit přítelkyni, aby zbytečně netočila volantem na místě.dali píše:Kdybys dal origo, nestane se ti to. Vydržej tak 150tkm. Vhledem k tomu že jsem je měnil někde mezi 140-160tkm (úplně přesně nevím) teď mám najeto 280+ a tyčky pořád stejný, tak v těch 150tkm musely bejt ještě z výroby. Jenže stojej okolo 4000 za pár a spousta lidí si radši na stejným nájezdu 5x vymění shitový a vyhodí prachy za geometrii... a to se vyplatífaktotum píše:Já bych podotknul, že mi každých cca 30t km vodejdou tyčky řízení....![]()
To samý ramena. Origo sice stojí 3500, ale minimálně 150tkm najede podle mojí zkušenosti. Další ze stejnýho soudku jsou tyčky stabilizátoru. Druhovýroba i do 1000kč za pár origo Volvo jsem platil něco přes trojku. Předtím jsem vzal na milost nějaký z druhovýroby a najely odhadem taky těch 30tkm.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Trutnovsko
Několik rad před koupí V70
Tak díky za info. Našel jsem na Ebay za 6 USD i s poštovnym.Haben píše:Ve Volvu kecaji, koupis i v CR napr Auto Ambo u Brna, cena ale asi 300 kc a je to jeste bez tlacitek nebo mozne z Ciny za cca 100 kc vcetne tlacitek a v kvalite snad lepsi nez original viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=37759faktotum píše:Já bych podotknul, že mi každých cca 30t km vodejdou tyčky řízení....
...a zeptal bych se, když to tady zaznělo, kde seženu tu plastovou krabičku DO. Ve Volvu mi řekli že nelze ....
Tam jsem objednal cca pro 50 lidi, takze to nevypada, ze byla dalsi poptavka - objednavalo se totiz vic kusu zaraz kvuli lepsi cene. Ale mozna ti poslou i jeden kus, akorat to bude stat vice.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Několik rad před koupí V70
O tom si myslím že to nebude. Při tom jakej má naftová 70 rejd se prostě točení volantem na místě nevyhneš, kdyby ses rozkrájel. Dělám to taky. Spíš mám obavy, že origo řízení bude mít životnost okolo 300tkmfaktotum píše:A ono to bude asi i tím, že ne a ne přesvědčit přítelkyni, aby zbytečně netočila volantem na místě.

Jinak ta výdrž dílů co jsem psal výše je většinu času na 17" kolech, který určitě životnosti neprospívaj, ale zase mě naučily vyhýbat se dírám a jakýmkoli nerovnostem když to jde.
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Několik rad před koupí V70
Mi se zda rejd TDička v normě S80 ma teda daleko horší
TO:Dali
Ty jsi taky někde psal, ohledně Palubaku, že stačí vyměna přistrojovky bez softu? Maš to ověřene..
Můžu mit přistrojovku s PC, ale nechci zbytečně vyhazovat dukáty, když budu muset nakonec stejně dolit soft

TO:Dali
Ty jsi taky někde psal, ohledně Palubaku, že stačí vyměna přistrojovky bez softu? Maš to ověřene..
Můžu mit přistrojovku s PC, ale nechci zbytečně vyhazovat dukáty, když budu muset nakonec stejně dolit soft

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Několik rad před koupí V70
Mám ověřený že u přístrojovky, kde je kontrolka "lambda" místo kontrolky s ikonou motoru (ponorka) to jde, protože jinak by mi to kluk kterýmu jsem to prodal vrátil. Nezapomeň si ze svých budíků přehodit samostatnej budík tachometru, ať nepřijdeš o údaj najetých kilometrů.
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Několik rad před koupí V70
Nepotěšils
...tak jsem se provětral a mám kontrolku motoru. Takže pokus omyl.
Jo, včera ním přišla DICE z Honkongu
...tak jsem se provětral a mám kontrolku motoru. Takže pokus omyl.

Jo, včera ním přišla DICE z Honkongu

Naposledy upravil(a) Davidian dne 10 bře 2013 11:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Několik rad před koupí V70
No každopádně na to aby to nebyl předem omyl potřebuješ opět budíky s kontrolkou motoru. Pak si nevzpomínám, jestli máš protiprokluz (TRACS nebo STC). Pokud jo tak opět budeš potřebovat budíky s kontrolkou buď TRACS OFF nebo autem za nímž jsou hadi, jak jede ve smyku...
Já jsem asi na DICE línej se s tím učit
Já jsem asi na DICE línej se s tím učit

-
Offline
- Příspěvky: 371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Několik rad před koupí V70
No tak to jsi mě teď zklamalok2ucx píše:Aha, až teď jsem se zakoukal lépe do tématu a zjistil, že jsem ve špatné rubrice![]()
Změny configu (tempomat / klima) - o kterých tu hovořím - platí až pro novější generaci (t.j. od S80/V70II/S60 nahoru).


_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............

Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 D5 AWD 09
Několik rad před koupí V70
Zdravím,
tak zítra si dovezu novou hračku.
Je to V70 2,4 (136 kw) D5 AWD, cca. 170 tis, černá metalíza, 2008/2009 a je to ital. Tak bez vyhřívání sed. Výbava jinak summum. Už se těším
Mám otázku, je tam instalovaná němčina, nevíte kolik stojí přehrátí na češtinu?
Díky
tak zítra si dovezu novou hračku.
Je to V70 2,4 (136 kw) D5 AWD, cca. 170 tis, černá metalíza, 2008/2009 a je to ital. Tak bez vyhřívání sed. Výbava jinak summum. Už se těším

Mám otázku, je tam instalovaná němčina, nevíte kolik stojí přehrátí na češtinu?
Díky
_________________
S60 T5 2004, Volvo III V70 D5 AWD 2009
S60 T5 2004, Volvo III V70 D5 AWD 2009
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Několik rad před koupí V70
rok vydrž a bude to u volva 650 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé