XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabelů

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
sydney29
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 273
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od sydney29 »

přemek píše:stal se z volva spotřebák,nedovedu si představit koupit ojeté volvo tak za pět roků :shock:
Asi jako z každé jiné věci se stává "spotřebák", když to vše jede tak rychle na běžícím pásu :green: Včera jsem se prokousal na video produkce vozu Audi A8, a když vidím preciznost, s jakou přistupují a prověřují každé auto, které opustí závod, tak smekám. Tak v podstatě každá automobilka má svůj postup při výstupní kontrole, kde by se případné "maličkosti" měli najít a odstranit. U Volva XC 60 bych očekával bezchybný provoz, ale jak je vidět, jsou to stejně jen stroje a některé závady se hold projeví jen provozem vozu. Praxe a čas ukáže, jak je tento model XC 60 propracovaný a co ve finále vydrží. Nezbývá nic jiného, než držet pěstě úspěšnému prodeji nových vozů značky VOLVO a všem, kdo řeší dětské nemoce na novém vozu, někdy i pevné nervy. Technici a mechanici by měli určitě přistupovat uvážlivě a s respektem k zákazníkovy!!! :twisted: Nejsme žádné onuce.

Na druhou stranu, po pěti letech provozu nového vozu bych se asi nebál kupovat, protože už bude zajeté a odstraněny vady, "dětské nemoce" :green:

Tady je odkaz na produkci Audi :) : https://www.youtube.com/watch?v=4ktkfb1mmNI&feature=related
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 591
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od L4W »

Ja sem presvedcen, ze auto s takovou cenovkou by ani tyto "drobnosti" miti nemelo. Nelamal bych vsak nad volvem hul, tatova S80 II, se kterou za ty dva roky zatim najel neco okolo 90tis km, nepotkaly zadne podobne zavady. Zlobilo pouze jedno parkovaci cidlo a blblo otevirani kufru, oboje navic vyreseno jeste v zaruce, takze ok.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Roger »

S80 je jejich soucasny nej model, tak snad bude i kvalitativne trochu jinde alespon co se materialu tyka.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Svita
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V60CC B5 MY2023

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Svita »

I já se rychlostí blesku blížím k první servisce a tak už jsi také připravuju seznam:

1. Zmiňované zámky dveří - taky se mi to několikrát stalo, dveře jsem zabouchnul až na několikátý pokus.

2. Opakovaně mi nehlásí ostřikovač, že došla kapalina - poprvé vyměnili celý plovák a čidlo. Evidentně to ale neodzkoušeli, protože po čase jsem byl opět na suchu. Při druhé návštěvě servisu už přisli s ofiko fixem: pootočit vedle umístěný motorek o 90° - elmg. vlnění z motorku ruší čidlo. Funguje, tento týden jsem poprvé spatřil hlášku na dislpeji

3. Největší problém mám s elektronickou dětskou pojistkou ve spojení s keyless přístupem: zpočátku blblo zamykání - někdy nešlo při aktivní pojistce zamkout zvenčí tlačítkem na klice, musel jsem přes DO. Opakovaně hlásila kontrolka chybu dětské pojistky, po vypnutí a zapnutí pojistky chyba zmizela. Při první návštěvě v servisu vyměnili komplet zámky. Vada se ale projevovala shodně i nadále. Při druhé návštěvě se už podívali na kompletní systém. Zjistili (dle jejich tvrzení), že v 5. dveřích nebyla připojená anténa pro DO. Od té doby auto zamyká i odemyká správně, dětská pojistka taky funguje, pouze se mi stále objevuje hlášení porucha dětské pojistky - doporučen servis. Po deaktivaci a aktivaci zmizí. Vyřešení jsme už nechali na blížící se servisku.

4. Ještě si nejsem jistý funkčností vyhřívání trysek ostřikovače. Na staré S40 mi během několika minut po nastartování roztál na kapotě okolo ostřikovačů veškerý sníh a led (samozřejmě po předchozím hrubém ometení) a vytvořily se suché kruhy o průměru cca 10 cm. Něco takového však na XC60 nepozoruju (ani švagr na XC70). Sníh netaje ani na kapotě, ani na samotných tryskách. Jak to funguje vám? Mám přislíbeno při servisce proměření proudů a uvidíme.

5. No a pak je tu ono otravné pomalé otvírání a zavírání 5. dveří - jak závidím švagrovi jeho svižné dveře u XC70... Toho se ale asi nezbavím.


Doufám, že to nebude na servisce probíhat jako ve scéně u lékaře ve Vesničko má středisková. V Dekomu v Pardubicích zatím přístup solidní.
_________________
V60CC B5, MY2023
bylo:
XC60 D5 AWD, 205k Geartronic, MY 2010, Summum, bílá GALERIE
S40 1.8, 90 kW, MY 2001, stříbrná

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1066
Registrován: 21 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od tnemec »

Svita píše: 1. Zmiňované zámky dveří - taky se mi to několikrát stalo, dveře jsem zabouchnul až na několikátý pokus.
To je v pohodě, na mém prvním autě se to taky stávalo... Ačkoliv mé první auto nebylo Volvo, ale Škoda 120.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

CharlieCV
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od CharlieCV »

Svita píše:1. Zmiňované zámky dveří - taky se mi to několikrát stalo, dveře jsem zabouchnul až na několikátý pokus.
Tak si řekni, že by měla být provedena servisní akce dle T3 - T9168. Už čtvrtý den v klidu otvírám i zavírám :good:
_________________
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM, 136kW, RV 2009

THOmasoj
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od THOmasoj »

Svita píše: 4. Ještě si nejsem jistý funkčností vyhřívání trysek ostřikovače. Na staré S40 mi během několika minut po nastartování roztál na kapotě okolo ostřikovačů veškerý sníh a led (samozřejmě po předchozím hrubém ometení) a vytvořily se suché kruhy o průměru cca 10 cm. Něco takového však na XC60 nepozoruju (ani švagr na XC70). Sníh netaje ani na kapotě, ani na samotných tryskách. Jak to funguje vám? Mám přislíbeno při servisce proměření proudů a uvidíme.
S40 má vyhřívání trysek? moc jistej si tim nejsem... U mě to funguje tak, že mám v izolaci pod kapotou díry a trysky "vyhřejvá" motor... Každopádně jak se mi XC60 líbí, tak má těch dětských nemocí docela dost.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Svita
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V60CC B5 MY2023

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Svita »

No moje S40 MY2001 má elektrické vyhřívání trysek, které se projevuje, jak jsem popsal. I když je fakt, že rozmrazené koláče na kapotě by mohly odpovídat dírám v izolaci. Benzín se přeci jen zahřeje rychleji, než diesel. Pak by se vyhřívání týkalo opravdu jen samotných trysek. Kouknu na to...

XC60 by to měla mít také, ale neprojevuje se to
_________________
V60CC B5, MY2023
bylo:
XC60 D5 AWD, 205k Geartronic, MY 2010, Summum, bílá GALERIE
S40 1.8, 90 kW, MY 2001, stříbrná

CharlieCV
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov

Pro ty škodolibé, co se rádi baví - bezklíčové zamykání

Příspěvek od CharlieCV »

Včera jsem přišel na to, že mi opět nefunguje tlačítko zamykání na pravých zadních dveřích, kde byla klika už jednou měněna ... Počkám s tím ale na servisku, protože 2 x cesta CV-Ústí a zpět při spotřebě 10 litrů fakt není úplně zadarmo. Poprvé se podívají, že zas urezly kabely a při druhé (zbytečné) návštěvě vymění lakovanou kliku i s tlačítkem ... Ještě někdo si ho chce koupit? :o
_________________
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM, 136kW, RV 2009

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Corek »

Taková pěkná kára a takovej průser :bad:
To mi hlava neber.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od hajnej »

taky se mi tomu nechce věřit. kde se to vůbec vyrábí a s jakym modelem dohromady?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Svita
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V60CC B5 MY2023

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Svita »

hayney píše:taky se mi tomu nechce věřit. kde se to vůbec vyrábí a s jakym modelem dohromady?
V Gentu. Společně s 30, 40, 50 a částí 60...
_________________
V60CC B5, MY2023
bylo:
XC60 D5 AWD, 205k Geartronic, MY 2010, Summum, bílá GALERIE
S40 1.8, 90 kW, MY 2001, stříbrná

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Pro ty škodolibé, co se rádi baví - bezklíčové zamykání

Příspěvek od tomasss »

CharlieCV píše:...zas urezly kabely...
Jak muzou kabely ureznout, dyt jsou snad medeny ne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Marcelino125
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Žilina

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Marcelino125 »

Ja mám zasa takéto problémy: respektíve som mal:
1. pri doslapnuti spojky na maximum mi pukal pedal. tak nepríjemne, ze to bolo citit na nohe. takze to sa menilo hned od nova, povedali, ze vymenia cely pedal, urobili tak a od vtedy to ide ako hodinky....
2. taktiez Audio.... majú tam s tym nejaké problémy co som si cital..... mne osobne menili lavy predny a pravy zadny tapacir.... najprv to skusali iba s ichytmi na dverami nepomohlo, tak to vymenili cele..... pukalo to pri velkych basoch a potom to zacalo pukat/ praskat aj ked bolo radio vypnute a siel som napríklad po panelovke, alebo trosku nervonej ceste(spoj na moste)
3. ten mám teraz.... sedadlo spolujazdca piiiska, male nerovnosti a piska to ako mys...... nemal niekto podobny problem? myslel som, ze to bude klasicky problem kov o kov, ale premastili cele kolajnice a stale to pocut.... malickost, ale na nervy :D

Zatial je vsetko v zaruke ;-)
_________________
Volvo XC60 - 2 400cm3
Žilina

GDPR_user

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od GDPR_user »

Roger píše:jak je videt s kvalitou to jde pekne do haje...a nejen u Volva - Geely...novych modelu bych se taky bal, nejsou proverene casem
pokud se nepletu tak tady prozatím pořád řešíte Fordy.
Třebas Geely bude lepší.
Nemá někdo nápad jak udělat SUV z 960 kombi?? :lol: :lol: :lol:

mbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 126
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: XC 90 T6 2005
Bydliště: Košice

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od mbm »

martinopel píše:Nemá někdo nápad jak udělat SUV z 960 kombi?? :lol: :lol: :lol:
... noo, najlepsie pouzit nejaky offroad podvozok, najlepsie z volva c303 :)
volvo c303i.jpg
volvoo.jpg
pripadne takymto stylom:
Volvo_740_offroad_731151p.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995

CharlieCV
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov

Tak ... Volvo si oddychlo - Mé 2 roky staré XC60 je po záruc

Příspěvek od CharlieCV »

Tak jsem byl dnes na poslední servisní prohlídce - po dvou letech / 60 tis km. 2-letá záruka na mé auto skončila 1.2.2011 a přestože mi při koupi byla představována tříletá záruka, na některé detaily se nevztahuje.

Jde opět o reznuté kabelů, které mi dělá vrásky na čele:na konci prosince 2010 jsem volal do servisu Volvo Homolka Ústí nad Labem a žádal jsem o konzultaci s výrobcem, neboť mi opět přestalo fungovat tlačítko za PZ dveřích (OPĚT znamená to, že mi byla PZ klika v 3/2010 vyměněna) a řekl jsem technikovi, že do 80 km vzdáleného Ústí zajedu při příští garančce a požádal jsem jej, aby to reportoval do Volva a zjistil, zda-li stačí vyměnit tlačítko, nebo se bude opět měnit / lakovat celá klika, abychom stále neměnili kliky (2 ze čtyř jsou měněné) ....

Obávám se, že to neudělal, protože při dnešní "garančce" mě upozornil, že mám auto po záruce a že toto v tříleté záruce opravdu nebude (ověřil a nebylo). Přestože byl p. Vacek dnes velmi solidní, slušný a vstřícný, pravděpodobně bude problém buď ve Volvu jako takovém, nebo někde nad ním.
Není přeci možné každý rok měnit kliku na dveřích za cca 5 tis jen kvůli tomu, že Volvo někde něco blbě navrhlo, ne?

Takže ať je to pro mě šílená představa, o víkendu budu muset své, 2 roky staré XC60 sám rozebrat a podívat se, jak to opravit, protože měnit kliku kvůli urezlému kabelu opravdu nebudu, protože by mě to čekalo nejpozději za rok znova ... a to doufám, že to nepřijde u dalších dveří.

PS: Zamyslete se nad tím, než si koupíte něco, co se Vám líbí :x
_________________
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM, 136kW, RV 2009

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Roger »

proto kupuju auta "proverene casem a provozem"
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od eLzyx »

orezlý kabel přeci nemůže způsobit nefunkčnost, ne? A že by za rok urezl? Možné je vše, ale ... to by tam museli dávat licnu s třema žilkama ocelovýho drátu.
Každopádně, až to rozkucháš, nahoď foto, tohle mě zajímá - kde kdo co zase oyebal.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

CharlieCV
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov

Servisní prohlídka - ceny

Příspěvek od CharlieCV »

Servisní prohlídka po 2 letech (tedy pozáruční) u Volvo XC60 2009 v autorizovaném servisu Volvo Dávám to sem jenom kvůli dotazům pro představu 8)

Práce:
Servisní prohlídka 2. rok - 2 hod. 1800,- Kč
Kontrola, vyčištění brzd: 810,- Kč
Diagnostika, vyčtení závad: 270,- Kč
Geometrie: 900,- Kč
Palivový filtr (práce): 450,- Kč
Ostatní náklady (asi moje klika:-)): 237,60 Kč

Materiál:
Olej 0W-30, 6,5 litru: 3835,- Kč
těsnění: 57,- Kč
Filtr olejový: 478,- Kč
Filtr palivový: 1627,- Kč
Filtr vzduchový: 810,- Kč
Filtr pylový: 1698,- Kč
Čistič brzd: 144,- Kč
Glacidet, chladící kapalina a olej pro servo: 210,- Kč

Cena celkem: 13.329,- Kč (ceny uvedeny včetně DPH)
_________________
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM, 136kW, RV 2009

CharlieCV
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od CharlieCV »

eLzyx píše:orezlý kabel přeci nemůže způsobit nefunkčnost, ne? A že by za rok urezl?
No vážně urezl a už podruhé na stejném místě, i když byl už měněn celej kabel i s klikou :-) Nafotím a pošlu :ROFL:
_________________
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM, 136kW, RV 2009

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14362
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od raolsa »

Litr oleje 0w30 za 590,- Kč???? :shock: To je ze zlata?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od hajnej »

všechny položky jsou nastřelený o cca 80 % oproti normálu, takže i ten olej. čemu se divíš chlape?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od eLzyx »

na druhou stranu - geometrie za 900Kč je pohádková cena. T6R si řeklo o 1500Kč a ještě to udělali blbě.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

XC60 - "drobné" problémy - zamrzání dveří, reznutí kabel

Příspěvek od Kein »

Čím dál víc, mám rád svou 850 :) Káblíky nehnijou ani po 15letech. 8) Co se týče geomky v jakémkoliv servisu stojí 500kč laserová.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: HonzaT, M@C