Tak jsem byl dnes na
poslední servisní prohlídce - po dvou letech / 60 tis km. 2-letá záruka na mé auto skončila 1.2.2011 a přestože mi při koupi byla představována tříletá záruka, na některé detaily se nevztahuje.
Jde opět o reznuté kabelů, které mi dělá vrásky na čele:na konci prosince 2010 jsem volal do servisu Volvo Homolka Ústí nad Labem a žádal jsem o konzultaci s výrobcem, neboť mi opět přestalo fungovat tlačítko za PZ dveřích (OPĚT znamená to, že mi byla PZ klika v 3/2010 vyměněna) a řekl jsem technikovi, že do 80 km vzdáleného Ústí zajedu při příští garančce a požádal jsem jej, aby to reportoval do Volva a zjistil, zda-li stačí vyměnit tlačítko, nebo se bude opět měnit / lakovat celá klika, abychom stále neměnili kliky (2 ze čtyř jsou měněné) ....
Obávám se, že to neudělal, protože při dnešní "garančce" mě upozornil, že mám auto po záruce a že toto v tříleté záruce opravdu nebude (ověřil a nebylo). Přestože byl p. Vacek dnes velmi solidní, slušný a vstřícný, pravděpodobně bude problém buď ve Volvu jako takovém, nebo někde nad ním.
Není přeci možné každý rok měnit kliku na dveřích za cca 5 tis jen kvůli tomu, že Volvo někde něco blbě navrhlo, ne?
Takže ať je to pro mě šílená představa, o víkendu budu muset své, 2 roky staré XC60 sám rozebrat a podívat se, jak to opravit, protože měnit kliku kvůli urezlému kabelu opravdu nebudu, protože by mě to čekalo nejpozději za rok znova ... a to doufám, že to nepřijde u dalších dveří.
PS: Zamyslete se nad tím, než si koupíte něco, co se Vám líbí
