STC (Stability and Traction Control) - systém řízení stability a trakce-protiprokluzová regulace(Volvo).jogin3 píše:Ja jezdim rychle jenom na rovince, tam si ten zavodek dam, ale rozhodne nebrazdim silnice jako na okruhu do zatacek co to da, pac na okruhu jekolem ty zatacky jeste dost mista kde to ubrzdit kdyzto na silnici jsou stromy, tam te to sic taky ubrzdi ,ale trochu jinak.
má S60 uzávěrku diferáku?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
má S60 uzávěrku diferáku?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
má S60 uzávěrku diferáku?
Tak pokud je to system rizeni stabilizace tak nevim ale kdyz dam schvalne smyk tak me neprijde ze by neco se snazilo tomu zabranit ci pak pomoct
Jinak je to urcite jenom na predni kola, coz u DSTC je na vsechny 4?

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 530
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo
má S60 uzávěrku diferáku?
Dočetl jsem se že při aktivaci DSTC by měl na dipleji zablikat výstražný trojuhelník ... to se mi zatím ještě nikdy nestalo i když je tady hodně nasněženo. Ale je pravda, že jezdím velmi klidně ... To se aktivuje až při nějakých extrémnějších tendencích ? Běžný (proti)prokluz kol, vyjíždění rozbředlé cesty do svahu atd se do toho nepočítá ? DSTC mám samozřejmě zapnuté ...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
má S60 uzávěrku diferáku?
Bliká to myslím ne při aktivaci, ale když už toho má systém plný zuby a nestíhá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 530
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo
má S60 uzávěrku diferáku?
Jinak si to AWD + DTSC nemůžu vynachválit, zejména ve zdejší sibiřské jablonecké zimě ... Předtím jsem měl Opela Omegu a to byl horor v zimě ... (máme to ještě domů do kopce). Ted si to vysloveně užívám a naschvál jen tak jezdím na těch nejhorších neprohrnutých cestách u lesa a kamarád volvo drží jako přibitý
no nádhera ... AWD bylo moje hlavní kriterium při pořizování 


-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
má S60 uzávěrku diferáku?
Kontrolka co jsem cetl v manualu blika kdyz je prave system aktivni. A odpovida to tomu i tak, kdyz jedu normalne nic neblika a pokud na to slapnu a zacnou kola prokluzovat a ruzne to zacne hazet hned zacne blikat kontrolka a auto jede krasne rovne a nehazi.
Ale furt me unika co vse teda je v STC
Jinak asi by jsme AWD bral taky, asopn by nebyli sjet yjenom rpedni gumy
a hlavne ted na snehu je problem se silnou predokoulkou se normalne rozjet, musis bud na 2jku nebo lehce polehoucku poustet spojku. To sem poznal kdyz me pri rozjezdu na snehu totalne nakleplo tipek s Audi RS4 kdy se rozjel normlane a ja moch delat co jsem chtel, proste me to hrabalo a nejelo a to sem se snazil, ale proste nema vyznam v tehlech podminkach se o neco takovyho snazit 
Ale furt me unika co vse teda je v STC
Jinak asi by jsme AWD bral taky, asopn by nebyli sjet yjenom rpedni gumy


_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
má S60 uzávěrku diferáku?
ked je naozaj vela snehu , aj ja mam s rozbiehanim trosku problem , (nemozem pustit plny kotol) , ale neviem ci to nieje 8 rocnymi pneumatikami 

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
má S60 uzávěrku diferáku?
tak plny kotel je jasny ze nemuze, ja se kolikrat nerozjedu ani s malym kotlem. ale ty 8rocni pneu uz by chteli jit na reciklaci no 

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
má S60 uzávěrku diferáku?
no z mojich skusenosti na snehu , STC zabranuje tomu aby som tocil 5000 otacok na mieste
uberie vykon a zabrani tomu aby sa koleso presmykovalo. to je asi jedina vec co to robi , stabilizacia ako esp tam rozhodne nieje , o com som sa presvedcil pred par dnami ... jedine co povazujem za naozaj dolezitu vec , je abs .

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé