Kishmick - 940 Turbo-sedan

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1265
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Blade »

Krásná práce, za me je tenhle projekt za poslední dobu tady na klubu ten nej a nejvíc mě baví ho sledovat.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od python.p »

Nádhera!

Ale musím se zeptat, to fakt nejde udělat jinak aby se ty kabely neopírali o lauf? Nějak je líp ohnout nebo něco? :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Blade: dík, budu se snažit. Zatím, jak se zdá, se toho na 940ku a na Redblocky vyrábí stále více a více. Je to úpná mánie :D ! Člověk aby měl víc, jak jedno zaměstnání!
python.p: dík, máš pravdu. Já ten vlnovec nechal odhalenej spíš kvůli fotce, pak tam bude tepelnej obal. I když ty návleky toho snesou taky dost(před tim se dotýkaly taky a zatim dobrý)
P.S. Na tý fotce(v pravo dole) je vidět taky ta nová-červená hydr.hadice ke spojce. Je tam vidět, že by nemusela bejt dlouhá ani těch 110cm. Já chtěl udělat oblouk kolem tyče řízení, ale takhle zasahuje docela dost daleko-až k altíku. 100cm a i 90cm by klidně stačilo(v nabídce bylo 90, nebo pak 110, tak jsem vzal radši delší). Tak pro příště...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od S60 GOLD »

Jen otazka? Proc jsi skoncil s ladenim S60 T5? Porad hledam to kouzlo ladit starsi Volva….ja jsem bral ze treba ta 850 nebo S70 byla jeste ok. Ale ty starsi….v cem je to lepsi? Nemyslim to vubec spatne nebo ….
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Ahoj, už jsem to tady psal, když jsem se na to samý ptal jednoho Švéda z mobile.de před 3mi lety. Prodával tenkrát 850ku-sedan 400HP(perfektně udělanou za 11tis. EURO). Přestalo ho to prostě bavit, protože kolem sebe měl samý kluky, který se bavili se zadokolkou spíš technickou jízdou, než sprintama. Dneska driftuje skoro každej a při dnešních pokutách za rychlost si rozmyslíš se s někym nahánět na okresce nad 150km/h. S předokolkou se totiž nic jinýho dělat nedá. Naproti tomu na takovým lesním parkovišti si to se zadokolkou užiješ mnohem víc. To samý ti řeknou lidi, co přičichli třeba k rallye(je tady taky taková parta z mý generace - Porsche, Nissan, Subaru atd.). I kdybys měl u předokolky 1000koní, je to nakonec docela nuda. Proto už mám tu T5ku spíš jen na takový lepší daily.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od S60 GOLD »

Jo tak to ja na drifty nejsem vubec. Ale chapu. Tak hodne zazitku a at ti to dela jen radost :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

To jsi špatně pochopil. Nejen na drifty (to bych měl už dávno BMW). To auto má v sobě o hodně víc potenciálu z hlediska dalšího využití(např: veterán, rallye, i ty sprinty, tuning, luxus, design atd...). Dneska už takovejch aut moc neni a ameriky mě moc nebavěj. A ta 940ka(960ka) je ještě jako poslední zadokolka celkem dostupná a je jich ještě relativně dost.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Kishmicku, ten Single Bore - CP3550-13 "redukčák" umí zadek uplně zavřít, např. pro burnouty? :twisted:
OT: tos za to fakt vypláznul tu osmičku?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Ani omylem. Stál pouhých 1443,-. Je to super doprodej. Pak ti pošlu odkaz. A uzavře docela dost(75%?)-to stačí . Ony tyhle ventily nejsou prvotně určený na úplný uzavření zadních brzd. Dávaji to lidi hodně na Mustangy atd...aby nešli při prudkym brždění do hodin. Spoustu lidí, co znám, dělá burnouty jen občas a bez jakýhokoli ventilu a jde to taky. Samozřejmě trpí o dost víc zadní kotouče. Další faktor je ten, že už tam vlastně jeden pidi redukčák v autě lidi maji a ani o tom neví. Origo to bejvá cca dole zespoda, v místě-pod pedálem plynu? Takže když se ten účinek obou potom sečte, tak to zavře zadní brzdy asi skoro úplně-což občas potřebuješ.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zatmavení oken u starších volv a veteránů vůbec bylo vždy považováno za veliké barbarství(ještě, že moje 940ka není pouze veterán :D ). Zkusil jsem kompromis. Abych odstranil především zadní pohled s prosvítajícími a nechutně vyhížejícími zadními hlavovými opěrkami, zatmavil jsem pouze zadní sklo na 2O%. Boky jsem nechal originál lehce tónované z fabriky (trochu ztmavly taky- vlivem toho zadního). Celkově to nijak neruší ani při pohledu na celé auto.
940 - folie 20%.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 955
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od vityjan »

Já měl fólie na 945 a nemohu si to vynachválit. Funguje to parádně proti sluníčku a když jsem v něm občas přespal, tak má víc soukromí... Navíc to není nevratný dej :wink:
U současné devítky do to půjdu znovu, až najdu někoho důvěryhodného pro aplikaci...

Jinak ty "bílé" zadní lampy tomu sluší :good:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dík! :thumbup:
Tak jsem konečně vyměnil můj nově koupený, luxus. samosvor od Tenaci. Kroužek 48 zubů na tacháč/ABS jsem svařil jako první. Musí se to udělat perfekt na fest, aby šlo pak přes něj přetáhnout korunové kolo(nebo najistotu - obráceně: nejprve korun.kolo - pak navařit kroužek). Změřit backlash(odchylku) na starém origo Eatonu, vyndat ho a vyčistit skříň. Dále sundat stará ložiska(dostat se k origo podložkám), sundat korun.kolo a přehodit toto všechno(s novými ložisky) na ten nový Tenaci(na ložiska použitá metoda mrazák-plotna :D ). Usadit zpátky, změřit novou odchylku a zalepit víko. Odchylky vyšly dobře. Na starém Eatonu 0.14mm a na novém Tenaci 0.11mm(Volvo uvádí rozmezí 0.10 - 0.15mm). Víko bylo před tím zalepené bez těsnění. Já jsem dal navíc ještě origo těsnění, aby se předešlo škrtání nového kroužku o senzor uvnitř(častý jev u neorigo, hůře navařených kroužků). Celý jsem to očistil a natřel nápravu. Víko nastříkáno-černá polomat. Jak funguje, zkusím v týdnu.


Diff 1.jpg
Diff2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 07 srp 2024 10:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Dobrá práce. Nelekni se, v zatáčkách to bude nervóznější, ale hrabačky už budou dycky obouma a bez rizika :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdarec, dík. Dneska jsem nalil 2L oleje(udělal jsem nalévací hrdlo - od tuby na tlačnou pistoli), nasadil zadní plechy a jel jsem to zkusit. Fakt supr. Ty peníze za to stály. Prakticky se to chová ihned, jako zavařená zadní náprava(ale bez všech negativ zavaření). A do boku to jde ihned. Oni ty Torseny bejvaly u starších aut o dost línější, ale to, co vytvořil Jonas(Tenaci) s tímto, je nebe a dudy. Já si myslim, že je tam max.svornost, jaká se dá s diferákem typu Torsen vůbec vytvořit. Jestli máš ty ten Truetrack, tak si ho tam co nejdřív dej, fakt to úplně změní celý auto a bude tě bavit s tim jezdit. :D
Oil.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, šneci jsou nejvíc nejlepší, ale taky nejdražší :-) ale co bychom pro ty naše pekáče neudělali, že... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Tak mi přestal jít tachometr úplně a zároveň svítila kontrolka ABS. Přesně to, co jsem nechtěl. I když jsem čidlo k novému diffu oddálil od kroužku těsněním pod víko(č.1000205), které tam před tím nebylo, nestačilo to. Včera jsem čidlo vyndal a byl tam pěknej ubroušenej nános. Stačila 1mm podložka, nové čidlo a šlape to opět perfektně. Zároveň s tímto jsem udělal radši nový kabel. Takže poznatek pro lidi, co budou dávat jiný diferák a vařit kroužek - dejte radši origo těsnění pod víko a i podložku k čidlu(aby tak vznikl min. 2mm distance).
P.S. Přeměřil jsem znovu polohu kroužku na navaření: není to úplně 40mm, ale spíš 38-39 od kraje.
Ubroušené čidlo.jpg
Kabel.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zkusil jsem poprvé vytahování blatníků s novou válcovačkou. Zatím to zkouším na předku nahrubo. Dostal jsem se na +2cm maximum na každé straně. Lak není nic moc-takže nahřívání pistolí atd. vůbec neřeším. Stejně udělám v budoucnu celolak. K velkým brzdám dopředu musím dát vždy min. 2cm podložky. Takže to dělám hlavně proto, aby kola moc nepřesahovaly a aby nebyly problémy s případnou silniční kontrolou a na technický.
Válcovačka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Dneska zkouším nový termostat. Otevírání: při 74°C. Zase jeden z menších dílů, které jsme vzali ze Švédska s jinými-většími díly navíc. Je z KLRacing-https://shop.klracing.se/, nabízený jako závodní. Podle čísla je to termostat č.840909 na lodní motory Penta. Proč ne? Díly, které se prodávaji jako "spešl" ale jsou to vlastně OEM díly na jiné auto(loď) z minulosti, mi nevadí. Pokud to není za přehnanou cenu-což v tomto případě není a vlastně už by to ani nešlo sehnat, je tam možno i ocenit vynalézavost toho, kdo na to přišel, že to bude pasovat atd... Funguje perfektně.
Volvo Penta 840909.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 13 srp 2024 16:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od CouDy »

S autem si nádherně hraješ, nechápu kde na to bereš čas. Radost pohledět!!! ALE za ten silikon na přírubě bych zabíjel :evil:
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Zdar. Dík, ale to je jen začátek :D Na Redblocky je toho k dostání mraky (silikon už tam byl od minula). Uvažuju nad vícedrážkovými kladkami pro klikovku, vodní pumpu a altík na plochej vícedrážkovej řemen. Měl bych to jednodušší, protože auto nemá klimu. Uvidim. Jedno aktual. foto:
srpen ´24.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3597
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ty brzdy jsou strašnej nářez!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od Urvanej »

Ty termostaty pasují, protože to je uplně stejnej motor, jen ta penta verze je snad AQ151 a 171 je 16V. Kdyby se ti z toho podařilo ulovit klikovku, tak tam je zdvih na 2,5l nebo 2,6 :-)
Jen jsem netušil, že existuje verze 74°C. Já někde horko těžko dohledal a koupil tušim 82 do závoďáka.
EDIT: doplněno AQ...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

To Ejdou: Dík. Je to fakt dobrá vychytávka. Konečně to pořádně brzdí :D .
To Urvanej: Ty motory Volvo Penta jsou zajímavý. Právě to zkoumám na netu. A čísla termostatů, který jsem našel, jsem ti přidal do obrázku nahoru(k tomu Penta termostatu). Dneska jsem byl na technický a právě ten termostat s nejnižší teplotou není na emise moc dobrej(+když máš ještě větší chladič). Musel bys to před tim dost trápit, abys to zahřál nad 90°C. Pak jsou emise nejlepší. Nakonec jsme ty hodnoty bez problémů natočili(catalyzátor BSR 3") a štempl jsem dostal. Na 2roky zase klid. Jedno foto:
TP 2024.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Nový sportovní sedačky. Aby člověk nelítal ze strany na stranu a mohl se soustředit i na jiný věci, než jen na držení stability. Žádnej extrém. Aby se v tom dalo taky normálně jezdit. Mají ty polohovatelný kolečka na sklápění po stranách. Lyžiny se budou muset upravit. Barva do šeda snad trochu splyne se zadkem(mám tu origo černo-bílou kostku).
Sedačky Bride.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Kishmick - 940 Turbo-sedan

Příspěvek od kishmick »

Koupil jsem do zásoby další turbo-Redblock B230 ET ´85 z volva 740 v super stavu! :D Bude sloužit jako náhradní. Ačkoli má oproti jiným(B23, B230) několik menších slabin,a bral jsem ho převážně kvůli lepší hlavě 531, platil ve své době za jeden z nejlepších a proto ho asi udělám cca celý(čištění, ložiska, kované ojnice, hlava).
Odlišnosti: 1.Slabší klika na hlavních ložiskách('85-'89) 55mm oproti 63mm. 2. Poloviční - 180°axiální ložisko uprostřed kliky(a ne vzadu, jako B230FT). 3. Nemá ostřiky pístů. 4. Vysoký kompres.poměr 9:1(hlídat, aby se nepřekročil). Začínám měřením u ložisek, pak upgrade axiálního ložiska(koupí se jedna sada navíc a upraví se do drážky, kde dříve nic nebylo), pak udělám ostřiky pístů atd. Času dost...stávající motor zatím funguje dobře :D
P.S. B230ET měl ECU Motronic. Nehraje asi roli. K fungování s LH2.4 bude třeba jen přidat snímač otáček na blok, na jiný - "LH2.4-setrvačník".
B230ET.jpg
Thrust Bearing.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Zkumavka