Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5952
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Ja matici navaroval. Taky mi rupla
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Rozborka bufíku - návod
Co se týká té "zátky" v trysce - netuším, k čemu tam je (na okrasu?), ale pokud je membrána v pořádku, tak přes ní žádný tlak ani palivo neprochází a i ta zátka by měla být v suchu.
Naopak - pokud má membrána díru, tak palivo se tlačí přes ni a tahle zátka stejně nic neudrží.
Měl jsem kdysi MY02 z Dánska - benzín - tam byla membrána skrznaskrz prožraná dánským benzínem a ten pak chcal i přes tu zátku a hořelo to všude kolem. Bylo potřeba vyměnit membránu, což takový problém není, horší je zapertlovat celý ten regulátor tlaku zpět - bez přípravku skoro nemožné. Ať je to jak chce, tady bych nešetřil a koupil celý ten subsystém nový. Dostaneš současně jak novou trysku tak i membránu, motorek, vrtulku -- a je šance, že to vydrží déle než půl sezóny. Sice je to balík peněz, ale zde si zahráváme s ohněm. Beze srandy - pár nekontrolovaně hořících bufíků jsem viděl, od té doby k nim mám velký respekt.
/PL
Naopak - pokud má membrána díru, tak palivo se tlačí přes ni a tahle zátka stejně nic neudrží.
Měl jsem kdysi MY02 z Dánska - benzín - tam byla membrána skrznaskrz prožraná dánským benzínem a ten pak chcal i přes tu zátku a hořelo to všude kolem. Bylo potřeba vyměnit membránu, což takový problém není, horší je zapertlovat celý ten regulátor tlaku zpět - bez přípravku skoro nemožné. Ať je to jak chce, tady bych nešetřil a koupil celý ten subsystém nový. Dostaneš současně jak novou trysku tak i membránu, motorek, vrtulku -- a je šance, že to vydrží déle než půl sezóny. Sice je to balík peněz, ale zde si zahráváme s ohněm. Beze srandy - pár nekontrolovaně hořících bufíků jsem viděl, od té doby k nim mám velký respekt.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5952
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rozborka bufíku - návod
Mohu potvrdit, mám foto jedné pěkné XC90 po požáru co jsem viděl v AV.
Osobně jsem také dal raději nový hořák při dostavbě Webasta do mé XC70III.
Osobně jsem také dal raději nový hořák při dostavbě Webasta do mé XC70III.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Rozborka bufíku - návod
Do P2 stojí komplet hořák s prací v autorizáku kolem 8-9 tis Kč, což není zase tolik vzhledem k tomu, jakou parádu to udělá a že má člověk větší bezpečí.Jakub Svoboda píše:Mohu potvrdit, mám foto jedné pěkné XC90 po požáru co jsem viděl v AV.
Osobně jsem také dal raději nový hořák při dostavbě Webasta do mé XC70III.
Důležité je taky sledovat, jak se topení chová a při anomálii typu kouř/zvuk zpozornět a řešit.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5952
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rozborka bufíku - návod
Do P3 jen hořák cca 5500Kč - origo Webasto. Ve Volvu tě stáhnou o cca 11tis. bez práce za úplně stejný identický díl - který je jen přebalený od Webasto. Ale je v krásné modré krabičce.
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Rozborka bufíku - návod
Tak matku jsem nechal přivařit. Koupil jsem nové vodní čerpadlo.
Bufík jsem celý vyčistil motorek ventilátoru taky vše jsem poskládal a namontoval spatky .Ventilátor jede Vodní čerpadlo jede ale zas mi nezačne cvakat palivové čerpadlo tak já už nevím. Chci se zeptat u přímého startu spustí se bufik za každé venkovní teploty nebo je to nějak omezene?
Bufík jsem celý vyčistil motorek ventilátoru taky vše jsem poskládal a namontoval spatky .Ventilátor jede Vodní čerpadlo jede ale zas mi nezačne cvakat palivové čerpadlo tak já už nevím. Chci se zeptat u přímého startu spustí se bufik za každé venkovní teploty nebo je to nějak omezene?
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 5952
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rozborka bufíku - návod
Max 15 stupňů, pak už jenom led na teplotní čidlo
-
Offline
- Příspěvky: 3544
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Nevím, ale někdo tu psal, že si přímým startem pouštěl bufík i v létě při dvaceti stupních.
Nicméně diagnostikou by to mělo jít kdykoliv.
Nicméně diagnostikou by to mělo jít kdykoliv.
-
Offline
- Příspěvky: 5952
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rozborka bufíku - návod
U P3 jsem ho při více jak 15 st. Nespustil.
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Ja poustel v lete ale bylo mezi 15-20 C
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
Rozborka bufíku - návod
Díky za odpovědi . Tak teplotou to asi nebude.
Když jsem to skoušel bylo 8 tak jsem to zkusil schladit na 4 a stejnak nešlo . Ten buf prostě semnou nechce kamarádit . To jsem zvědav co to bude tentokrát že se nechce rozjet palivová pumpa.
Když jsem to skoušel bylo 8 tak jsem to zkusil schladit na 4 a stejnak nešlo . Ten buf prostě semnou nechce kamarádit . To jsem zvědav co to bude tentokrát že se nechce rozjet palivová pumpa.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 3544
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Pokud je naftové čerpadlo v pořádku, může být špatný snímač přehřátí bufíku.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Rozborka bufíku - návod
Jsem na tom podobně. Bufík se roztočí, ale nechytne. Palivové čerpadlo necvaká. Budu se tomu zítra věnovat přes diag.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Na C30 s Eberspacherem to stejne. Proste 2x se roztoci ventilator a slus. Ale palivova pumpa musi byt ok, neb pres diag funguje a VIDA hlasi Faulty Signal ventilatoru.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14508
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Zkusit rozebrat motorek ventilátoru na prvočinitele a řádně vyčistit a promazat. Ale nevím jestli to u C30 půjde.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5952
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rozborka bufíku - návod
Jak mi psal Hajnej asi dnes řádí bufíkový virus, který napadá Eberspacher.
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
S C30 si hraje uz 4 mesice servisak. Motorek jiz 2x rozebran, vycisten, nove uhliky, nova loziska a stale vysledek, ze se blizi jaro a zena nebufikuje
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14508
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Jednotku někdo kontroloval? Jestli není sežraný tišťák?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Jednotka byla total vyplavena. Tu opravoval a ta uz je ok.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14508
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Měl by jsi možnost půjčit si někde jinou na vyzkoušení?
Jinak mě napadá ještě kabeláž a nebo pak nový motorek, no.
Jinak mě napadá ještě kabeláž a nebo pak nový motorek, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
To je vec servisaka. On to zvladne. Akorat vymena za nove dily by byla asi stejne draha, ale vyrazne rychlejsi. Rikal, ze sestavi novy motorek a da ho tam.
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
Jo a kabelaz delal taky novou 

-
Offline
- Příspěvky: 5952
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rozborka bufíku - návod
Aha, já myslel, že už po opravě jednotky dávno bufíkuješ.
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Rozborka bufíku - návod
ano, měl jsme to v listopadu v plánu... 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé