Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
No, nejsem si jist, jak u té XC60 - počítám, že rozměrově by to mohlo být podobné jako S80 (připadně prosím o opravu) a v ní máme v současné době už větší sedačky - 15-32kg. Navíc na Isofixu, díky kterému se nedají autosedačky šoupnout blíže ke dveřím a nejsem si jist, že by se tam vešla třetí sedačka.
Možná by to mohlo fungovat u malých sedaček, ale z těch děcka vyrostou a co po tom........
Možná by to mohlo fungovat u malých sedaček, ale z těch děcka vyrostou a co po tom........
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
S80 a XC90 jsou bezkonkurenčně nejširší.
A paradoxně - sedačky pro větší děti bývají prostorově úspornější. Ten Tetris se sedačkami se průběžně opakuje s tím, jak se sedačky obměňují s věkem
Kromě toho = rozhoduje i tvar sedáků: třeba kastle S60 vs. XC/V70II je stejně prostorná, ale sedačky u S60 jsou více utopené a dětské sedačky proto nejdou natlačit blíže ke dveřím.
P.
A paradoxně - sedačky pro větší děti bývají prostorově úspornější. Ten Tetris se sedačkami se průběžně opakuje s tím, jak se sedačky obměňují s věkem

Kromě toho = rozhoduje i tvar sedáků: třeba kastle S60 vs. XC/V70II je stejně prostorná, ale sedačky u S60 jsou více utopené a dětské sedačky proto nejdou natlačit blíže ke dveřím.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
až se žena vrátí z práce, zkusím udělat foto, jak to máme na zadních sedadlech 

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC chci
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Díky všem za odpovědi.
Ono změřit je by šlo, ale dost záleží na tvaru sedadel a jak moc jsou namáčklé na dveře přesně jak píše Pavel. Takže mi šlo spíš o praktickou zkušenost s opravdu třemi autosedačkami vedle sebe. Holt zajedu do nějakého bazaru a našťouchnu to tam, abysme vůbec věděli zda mít XC60 v hledáčku.
7-mi místné auto bylo do včerejška a náramně přišlo vhod, to se ví
A děkuji moc za odkazy a článek!
Ono změřit je by šlo, ale dost záleží na tvaru sedadel a jak moc jsou namáčklé na dveře přesně jak píše Pavel. Takže mi šlo spíš o praktickou zkušenost s opravdu třemi autosedačkami vedle sebe. Holt zajedu do nějakého bazaru a našťouchnu to tam, abysme vůbec věděli zda mít XC60 v hledáčku.
7-mi místné auto bylo do včerejška a náramně přišlo vhod, to se ví

A děkuji moc za odkazy a článek!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
V jedničkový XC90 sem mi věšly 2 plnohodnotný a ten jeden integrovaný podsedák a celkem to šlo. Ve V70II se 2+podsedák "vešlo", ale zapínání byl teror.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6128
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
máme V70 II a upřímně 3 sedačky našeho typu BeSafe Izi up x3 bez isofixu tam prostě nedám. I 10 leté dítě bez sedačky se mezi ně jen tak tak vleze. Důvod? Jsou extrémně široké jak v hlavové opěrce, tak i bocích zad. Pokud potřebuješ 3 sedačky vedle sebe, musíš prostě koupit hodně úzké sedačky. Jinak je to boj a boj a boj a padají samá sprostá slova.
Tady pro představu, kolik zabírá sedačka místa:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Muzu potvrdit. My mame tri sedacky, z toho jednu proti smeru jizdy, ale zapinani je stejne porod. Uz se tesim az nejstarsi syn povyroste a bude jenom na podsedaku uprostred. V70 II, takze do XC60 tri sedacky urcite nedas. Jedine XC90.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo XC90 II D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Vozím dvě děti a tři velký psy. Jestli máš rozmazlený nevychovaný děti, tak věřím, že to musí být peklo, ale můžes si za to sám

ok2ucx píše:Fragma píše:Myslím, že tři dětské sedačky by se tam měly určitě vejít. Viděl jsem tam dvě a mezi nimi bylo ještě dost místa...![]()
![]()
![]()
V Oktávce je taky "dost" místa mezi 2 sedačkami. Ano a 3 se tam >>vejdou<<, ale zapínat tam tři uřvané pacholky a mít pokaždé dorvané ruce - děkuji, nechci.
Upřímně (nic osobního): pokud s tím nemáš zkušenost, je taková věta pouze na úrovni hospodských tlachů...
P.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nechápu, jak tohle souvisí s dotazem. Prosím nadále bez osobních impertinencí a narážek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3630
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
2 Urvanej: tak jestli jednoho čokla vozí v dětský sedačce mezi dětma, tak to s tématem souvisí a ví že se tři vejdou 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo XC90 II D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
http://www.thecarcrashdetective.com/2015/06/3-across-installations-v60.html/
Abychom tady netlachali ...
Po zaregistrování je v diskuzi mnoho odkazů na fotky 3 sedaček v xc60, v xc90 je místa podstatně více, ale i v tý xc60 se to dá se správnýma sedačkama nahňácnout 
Abychom tady netlachali ...


-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Jak jsem slíbil, přidávám obrázek místa mezi dvěma sedačkami v naší S80 II.
Ta levá drží na ISOFIXu, ta druhá zatím jen na pásech
Ta levá drží na ISOFIXu, ta druhá zatím jen na pásech
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC chci
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Fragma - skvělý odkaz, děkuju!!!
Deshi - díky za foto, no moc místa mezi nimi vážně nezbývá, a to Römer patří mezi ty užší. Já je mám 2x plus MaxiCosi Tobi.
Deshi - díky za foto, no moc místa mezi nimi vážně nezbývá, a to Römer patří mezi ty užší. Já je mám 2x plus MaxiCosi Tobi.
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Caute chlapi. Je tu niekto ochotny kto by mi siel obzriet jedno auto v prahe? Mam on zaujem no ak nahodou bude na prvy dojem zle usetrim si cestu. Jedna sa o xc70 III my 2010 ma nabehane 380tKm. Udajne pravidelne servisovana vo volve ktore je 2.5 km daleko od bazaru takze idealne by bolo aj tam sa spytat a overit si to co je pisane v serviske. A ak by niekto mal pozret to aj na diagnostike. Moc by mi to pomohlo. Dakujem
http://volvo-xc70.autobazar.eu/24-cr-d5-awd-id8252829.html
http://volvo-xc70.autobazar.eu/24-cr-d5-awd-id8252829.html
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím, byl by někdo ochotnej z Plzne ci okoli semnou okouknout jednu XC70 z Plzne v bazaru ? Dík Jarda
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj, mám obecný dotaz. Ako rozpoznám, že auto má vo výbave adaptívny tempomat? Konkrétne sa mi jedná o staršie (cca. 2008-2010) modely S80, S(V)60 a XC60. Nie vždy je to totiž v inzeráte uvedené. Čo som zistil porovnávaním roznych kusov, tak by to mohlo byť takto:
- na volante je v ľavej časti 6 tlačítiek (v prípade adaptívneho tempomatu), pokiaľ tam je len obyč. tempovat, tak ich je len 5, to vrchné tlačítko je jedno veľké s nápisom Cruise
- na prednej maske je viditeľný radar, ktorý sníma situáciu pred autom (v prípade adaptívneho tempomatu), pokiaľ tam je obyč. tempomat, radar tam nie je
Je to tak správne? Ešte dotaz k tomu radaru - ten slúži len pre adaptívny tempomat, alebo aj pre City Safety systém?
Díky.
- na volante je v ľavej časti 6 tlačítiek (v prípade adaptívneho tempomatu), pokiaľ tam je len obyč. tempovat, tak ich je len 5, to vrchné tlačítko je jedno veľké s nápisom Cruise
- na prednej maske je viditeľný radar, ktorý sníma situáciu pred autom (v prípade adaptívneho tempomatu), pokiaľ tam je obyč. tempomat, radar tam nie je
Je to tak správne? Ešte dotaz k tomu radaru - ten slúži len pre adaptívny tempomat, alebo aj pre City Safety systém?
Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Myslím že máš pravdu, a City safety systém by měl mít snímače před zrcátkem...Marek71 píše:Ahoj, mám obecný dotaz. Ako rozpoznám, že auto má vo výbave adaptívny tempomat? Konkrétne sa mi jedná o staršie (cca. 2008-2010) modely S80, S(V)60 a XC60. Nie vždy je to totiž v inzeráte uvedené. Čo som zistil porovnávaním roznych kusov, tak by to mohlo byť takto:
- na volante je v ľavej časti 6 tlačítiek (v prípade adaptívneho tempomatu), pokiaľ tam je len obyč. tempovat, tak ich je len 5, to vrchné tlačítko je jedno veľké s nápisom Cruise
- na prednej maske je viditeľný radar, ktorý sníma situáciu pred autom (v prípade adaptívneho tempomatu), pokiaľ tam je obyč. tempomat, radar tam nie je
Je to tak správne? Ešte dotaz k tomu radaru - ten slúži len pre adaptívny tempomat, alebo aj pre City Safety systém?
Díky.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ano máš pravdu a Deshi taky, city safety je za zrcátkem, je to tam i pod sklem napsané


_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Presne ako hovoris. Adaptivny ma v presu radar na maske a na volante tlacitko navyse. Tym ze ma radar ma aj nudzove przdenie no to nieje city safety.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj Martine, auto je pěkné, pouze jsi vybral asi nejhorší místo na focení, to listí, sníh a špína na zemi vypadá nevábně a auto nevynikne...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj vospolok.
Rád by som sa stal novým majiteľom Volva (pravdepodobne S80) AWD automat a premýšľam nad motorizáciou. V podstate mám dve reálne možnosti, vychádzajúc z mojich potrieb a fin. možností:
D5 151kW
T6 210kW
Prečítal som pár vlákien ohľadne T6 a automatu a trochu som sa zdesil nad komentármi, ako že prevodovka odíde, T6 je zabiják automatu a pod. Potom mi ale došlo, že je reč o staršej generácii, kde bol použitý automat od od GM. S80 II už používa automat Aisin. Moj predpoklad teda je, že táto novšia prevodovka už by mala byť v pohode a nič, čo sa týkalo tej staršej od GM by sa nemalo týkať T6 + Aisin. Je to tak? Je už tento automat spoľahlivý? Samozrejme, za predpokladu, že auto malo poctivý servis a aj tak po kúpe asi budem meniť olej v automate, pokiaľ si nebudem istý, že bol menený. Mimochodom, kedy by mala byť prvá výmena? Viem, že interval by mal byť 60t, prvá výmena teda už v 60t, alebo stačí neskor?
Druhá vec je dilema D5 a T6. Jazdím dosť, nejakých 4000/mes. (v pondelok 500km CZ-DE, v piatok návrat a medzitým v týždni krátké 4km cesty do a z práce) , takže mi asi každý bude radiť D5. Moje srdce to ale tiahne skor k tej T6. Som zmierený s tým, že náklady na PHM budú reálne o cca. 1 KČ na km vyššie. Som ale ochotný toto akceptovať, pokiaľ to bude aspoň čiastočne vyvážené nižšími nákladmi na servis a hlavne spoľahlivosťou (a kultivovanosťou) toho benzínu. I keď, ten T6 je už tiež turbo a nie atmosféra. Predpokladám ale, že sa dá povedať, že bude jednoduchší a dlhodobo spoľahlivejsí ako diesel. Je to tak? Samozrejme, auto bude dostávať servis ako sa patrí, čo mám info, tak interval je u oboch 30.000km.
Díky za podnetné komentáre.
Rád by som sa stal novým majiteľom Volva (pravdepodobne S80) AWD automat a premýšľam nad motorizáciou. V podstate mám dve reálne možnosti, vychádzajúc z mojich potrieb a fin. možností:
D5 151kW
T6 210kW
Prečítal som pár vlákien ohľadne T6 a automatu a trochu som sa zdesil nad komentármi, ako že prevodovka odíde, T6 je zabiják automatu a pod. Potom mi ale došlo, že je reč o staršej generácii, kde bol použitý automat od od GM. S80 II už používa automat Aisin. Moj predpoklad teda je, že táto novšia prevodovka už by mala byť v pohode a nič, čo sa týkalo tej staršej od GM by sa nemalo týkať T6 + Aisin. Je to tak? Je už tento automat spoľahlivý? Samozrejme, za predpokladu, že auto malo poctivý servis a aj tak po kúpe asi budem meniť olej v automate, pokiaľ si nebudem istý, že bol menený. Mimochodom, kedy by mala byť prvá výmena? Viem, že interval by mal byť 60t, prvá výmena teda už v 60t, alebo stačí neskor?
Druhá vec je dilema D5 a T6. Jazdím dosť, nejakých 4000/mes. (v pondelok 500km CZ-DE, v piatok návrat a medzitým v týždni krátké 4km cesty do a z práce) , takže mi asi každý bude radiť D5. Moje srdce to ale tiahne skor k tej T6. Som zmierený s tým, že náklady na PHM budú reálne o cca. 1 KČ na km vyššie. Som ale ochotný toto akceptovať, pokiaľ to bude aspoň čiastočne vyvážené nižšími nákladmi na servis a hlavne spoľahlivosťou (a kultivovanosťou) toho benzínu. I keď, ten T6 je už tiež turbo a nie atmosféra. Predpokladám ale, že sa dá povedať, že bude jednoduchší a dlhodobo spoľahlivejsí ako diesel. Je to tak? Samozrejme, auto bude dostávať servis ako sa patrí, čo mám info, tak interval je u oboch 30.000km.
Díky za podnetné komentáre.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Na vse sis prakticky odpověděl. Jen 30 tis servisni interval bych zkrátil na polovic. Vezmi T6 i s tou se dá jezdit úsporně a mas pod zadkem výkon.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Kdyz si prohlížím spotřeby, rozdil je cca 3_4litry na sto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
hajnej:
Ano, ten rozdiel v spotrebe 3-4 litre je cca. 1 KČ/km a zatiaľ "vyhráva" v mojich úvahách T6.
A ten automat, je to teda tak ako predpokladám? Ten Aisin už je iná liga ako GM a nie je s ním zásadný problém pri poctivom servise?
Ano, ten rozdiel v spotrebe 3-4 litre je cca. 1 KČ/km a zatiaľ "vyhráva" v mojich úvahách T6.
A ten automat, je to teda tak ako predpokladám? Ten Aisin už je iná liga ako GM a nie je s ním zásadný problém pri poctivom servise?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: XC60