info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No když to prská blbě nebo moc, tak to špatně hoří a hučí no...
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak po prvním testu to vypadá že žhavička půjde opravovat
.teď jen najít chvilku a otestovat ji v autě.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pěkný. Jakej má ten drát odběr?
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Odběr přesně nezměřím,při střídě 50% bere cca 8A.odpor by měl být stejný jako u původní žhavičky.
Dnes byla chvilka času a proběhl test.první hodina bez problemu.
https://youtu.be/oDzeUfACwro?si=S-Bu0fj1Z1Fi8phO
Zvuk z mobilu není nic moc.
Dnes byla chvilka času a proběhl test.první hodina bez problemu.
https://youtu.be/oDzeUfACwro?si=S-Bu0fj1Z1Fi8phO
Zvuk z mobilu není nic moc.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak konečně se mi podařilo odstranit podivnou nefunkčnost mého bufa. Projevovalo se to tak, že buf naskočil, ale po pár vteřinách chodu zase chcípl a startoval znovu. V diag se objevila chyba flame senzor - přerušení (volný překlad). Kuba si možná vzpomene, jak mi ráno na srazu v Kuželně bufík vypnul po nastartování.
No a taky byl příznak, že při naprogramování sice bufík nastartoval, běžel, ale po nějaké době chcípl a auto nebylo vytopené.
No, nejdřív jsem vyměnil trysku, která to měla taky za sebou a buf vyčistil. Bohužel to na tuto nefunkčnost nemělo vliv.
A teprve včera jsem si vyšetřil trochu času se na to podívat, protože buf už přestal fungovat úplně, respektive chytal a chcípal a neudržel stálý chod.
Nejdřív jsem si myslel, že to někde přisává vzduch do paliva, ale test hadičky před čerpadlem nic neobjevil.
Zaměřil jsem se tedy na samotné palivové čerpadlo. Odpojil jsem výstup, pumpu spustil a zjistil, že z ní sice fluše nějaké palivo, ale zdálo se mi to málo a připadlo mi to, že je v tom vzduch.
Připojil jsem tedy náhradní čerpadlo, spustil a množství paliva bylo násobně vyšší a bez vzduchu.
Trochu s obavami jsem zapojil hadičku a zkusil bufík spustit.
No a k mému překvapení bufík na druhý pokus (asi trochu zavzdušněno) chytil a už zůstal běžet standardně.
Nechal jsem ho topit asi 15 minut a pak ho vypnul. Měl jsem vyzkoušeno, že po této době (když ještě jakž takž běžel) chcípal.
Pak jsem ho nechal cca 30 minut odpočinout a zkusil nový start. To už chytil normálně a běžel.
Takže jsem měl napůl vyhráno.
No dneska proběhl ostrý test s naprogramováním odjezdu a v danou dobu bylo auto vytopeno na příjemnou teplotu. A to bylo venku asi 10°C. Při takové teplotě mi to auto ještě nikdy nevytopilo, protože bufík zapíná cca 30 minut před odjezdem a to bylo prostě málo.
Pumpu jsem použil tuto https://www.autoterm.cz/cs/cerpadla-webasto-eberspacher/cerpadlo-pro-eberspacher-hidronic-3kw-5kw.html akorát jsem si v práci nechal z nerezu vysoustružit redukci, kterou jsem zastrčil do původní sací hadice z nádrže a s čerpadlem propojil hadičkou.

No, nejdřív jsem vyměnil trysku, která to měla taky za sebou a buf vyčistil. Bohužel to na tuto nefunkčnost nemělo vliv.
A teprve včera jsem si vyšetřil trochu času se na to podívat, protože buf už přestal fungovat úplně, respektive chytal a chcípal a neudržel stálý chod.
Nejdřív jsem si myslel, že to někde přisává vzduch do paliva, ale test hadičky před čerpadlem nic neobjevil.
Zaměřil jsem se tedy na samotné palivové čerpadlo. Odpojil jsem výstup, pumpu spustil a zjistil, že z ní sice fluše nějaké palivo, ale zdálo se mi to málo a připadlo mi to, že je v tom vzduch.
Připojil jsem tedy náhradní čerpadlo, spustil a množství paliva bylo násobně vyšší a bez vzduchu.
Trochu s obavami jsem zapojil hadičku a zkusil bufík spustit.
No a k mému překvapení bufík na druhý pokus (asi trochu zavzdušněno) chytil a už zůstal běžet standardně.

Pak jsem ho nechal cca 30 minut odpočinout a zkusil nový start. To už chytil normálně a běžel.
Takže jsem měl napůl vyhráno.
No dneska proběhl ostrý test s naprogramováním odjezdu a v danou dobu bylo auto vytopeno na příjemnou teplotu. A to bylo venku asi 10°C. Při takové teplotě mi to auto ještě nikdy nevytopilo, protože bufík zapíná cca 30 minut před odjezdem a to bylo prostě málo.
Pumpu jsem použil tuto https://www.autoterm.cz/cs/cerpadla-webasto-eberspacher/cerpadlo-pro-eberspacher-hidronic-3kw-5kw.html akorát jsem si v práci nechal z nerezu vysoustružit redukci, kterou jsem zastrčil do původní sací hadice z nádrže a s čerpadlem propojil hadičkou.

-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dobrá věc se podařila
.
Já mám už nějaký pátek v autě čínskou pumpu a bufíkuje v pohodě .jeden konec jde prešroubovat ze staré pumpy,druhý se musí upravit .https://www.aliexpress.com/item/1005006311268081.html

Já mám už nějaký pátek v autě čínskou pumpu a bufíkuje v pohodě .jeden konec jde prešroubovat ze staré pumpy,druhý se musí upravit .https://www.aliexpress.com/item/1005006311268081.html
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak ještě někoho na opravu motorků a máme pro P2 vyřešeno 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Njn, ty motorky jsou velký problém. Kvůli nim se musí měnit celý hořák, páč už je samotné neprodávají. 

-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Takže můj typ na palivovou pumpu se potvrdil. Hurá, tak si konecně uživej teplo.
To my s Webastem se nudíme, já osobně již 6 tou sezónu.
To my s Webastem se nudíme, já osobně již 6 tou sezónu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Doufám, že se už taky pár sezón budu jenom nudit. 

-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
AVdily mají někoho, kdo ty motorky repasuje.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 748
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dobra prace raolso, ja tam mam tu pumpu na vase doporuceni taky a bezi to bezproblemove....
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No já vzal raději origo ze skandixu, jelikož jsem neměl čas řešit ty případné redukce...
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak motorek většinou stačí pořádně vyčistit.pokud není úplně vyhořelý.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Většinou jsou v háji ložiska, to by nebyl problém, ale druhý průšvih jsou vydřené kroužky a uhlíky a to už problém je.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak dejte vědět, jak jste ráno topili.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No já zase na časovač netopil. Prý "topení vypnuto, málo paliva". 
A to mám ručičku jeden dílek před půlkou.
Ale na přímý start to chytlo hned.

A to mám ručičku jeden dílek před půlkou.
Ale na přímý start to chytlo hned.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No jak je to nahnuté doleva, tak může být problém. Já před týdnem na horách čtvrt nádrže, dojezd 350km, ale stál jsem hodně na levou stranu a nespustil.
To před barákem na rovině se spustí i na rezervu s odjezdem 80km.
To před barákem na rovině se spustí i na rezervu s odjezdem 80km.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 748
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak stále se mi projevuje závada že mi nechce ve velkém mrazu zapnout bufík. Mám vypozorované že tak do -5°C se zapne ale dnes -13°C a opět se nezapnul. Stane se to vždy když jsou velké mrazy.
Nová baterka, před 3dny byla na nabíječce, benzínu dost a na přímý start po zapnutí motoru se vždy připojí.
Nějaký nápad ?
Nová baterka, před 3dny byla na nabíječce, benzínu dost a na přímý start po zapnutí motoru se vždy připojí.
Nějaký nápad ?
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak evidentně jste tu dva s podobným problémem u benzínového bufika.
Těch příčin může být několik. První bych zkusil vyzkoumat, jestli se bez motoru nespustí vůbec, nebo spustí a pak vypne...
Těch příčin může být několik. První bych zkusil vyzkoumat, jestli se bez motoru nespustí vůbec, nebo spustí a pak vypne...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 748
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jestli myslíš Raolsu tak ten to vyřešil novou palivovou pumpou. Tu mám taky novou. A stále nekvoká při mrazu 

-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No vyřešil jen z části. Taky mu to občas nekvokne. 
Ale jak jsem psal, zkus ráno bez časování a bez motoru přímý start, co to bude dělat...

Ale jak jsem psal, zkus ráno bez časování a bez motoru přímý start, co to bude dělat...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14273
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě už teď kvoká bez problémů. Akorát občas dobiju baterii a sem tam musím natankovat. 

-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
zdravím všechny milovníky bufíku,
jel jsem ho teď v podsatě celou zimu ráno i odpo na čas a co mám novou baterku tak nevytrestal ani jednou. dojíždím cca 40km a o víkendu jednou měsíčně někam skrz republiku 300km cca.
jak jsem to tu tak četl, tak mě to může stejně vytrestat...
co powerbanky na jump starty? z allíku za 1-2 tis, má to většinou i nabíječku do zapalování a USBčka, hodí se.. asi bych to doplnil jako už totální jistotu k mé rozsáhlé autoKPZ
takže někdo zkušenost?
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-jump-start-battery.html
jel jsem ho teď v podsatě celou zimu ráno i odpo na čas a co mám novou baterku tak nevytrestal ani jednou. dojíždím cca 40km a o víkendu jednou měsíčně někam skrz republiku 300km cca.
jak jsem to tu tak četl, tak mě to může stejně vytrestat...
co powerbanky na jump starty? z allíku za 1-2 tis, má to většinou i nabíječku do zapalování a USBčka, hodí se.. asi bych to doplnil jako už totální jistotu k mé rozsáhlé autoKPZ
takže někdo zkušenost?
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-jump-start-battery.html
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé