info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2076 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Topí to.
Nevím jestli ta zátka má ještě nějakou jinou funkci než těsnit. Můžu rozebrat některou z těch asi 10 špatných trysek co tu mám a prozkoumat.
Nevím jestli ta zátka má ještě nějakou jinou funkci než těsnit. Můžu rozebrat některou z těch asi 10 špatných trysek co tu mám a prozkoumat.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 89
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#2077 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ta zátka úplně těsnit nemá musí kolem ní pocházet vzduch za membránu.pokud se membrána proleptá teče tudy nafta(benzín).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2078 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak nový hořák už vesele hučí v autě...
Ale byl to trochu boj. Vrazil jsem ho napřed do druhého bufa, který mám. Ten ale po instalaci do auta pálil pojistku. Takže ven, prendat do původního bufa a ten samozřejmě šlape. Uf...
U druhého bude asi nějaký problém v elektrice no...
Ale byl to trochu boj. Vrazil jsem ho napřed do druhého bufa, který mám. Ten ale po instalaci do auta pálil pojistku. Takže ven, prendat do původního bufa a ten samozřejmě šlape. Uf...
U druhého bude asi nějaký problém v elektrice no...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2079 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jo elektrika, to je boj.
U mě nová tryska má ještě jeden efekt - bufík je tak o polovinu tišší než předtím.
Když jsem byl ráno venčit pejska, tak jsem původně myslel, že mi bufík zase nejde. Vždycky jsem ho totiž od baráku jasně slyšel. Ale teď jsem musel hodně napínat uši, abych ho zaslechl.
U mě nová tryska má ještě jeden efekt - bufík je tak o polovinu tišší než předtím.
Když jsem byl ráno venčit pejska, tak jsem původně myslel, že mi bufík zase nejde. Vždycky jsem ho totiž od baráku jasně slyšel. Ale teď jsem musel hodně napínat uši, abych ho zaslechl.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#2080 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tyjo bych nerekl ze tryska muze mit vliv na hlucnost, sak to tam jen prska benzin ne ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2081 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No když to prská blbě nebo moc, tak to špatně hoří a hučí no...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 89
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#2082 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak po prvním testu to vypadá že žhavička půjde opravovat .teď jen najít chvilku a otestovat ji v autě.
- Přílohy
-
- IMG_20231219_105439_040.jpg (88.08 KiB) Zobrazeno 680 x
-
- Vlevo opravená
- IMG_20231219_131728_450.jpg (102.06 KiB) Zobrazeno 680 x
-
- levá opravená. Práva starší ale funkční.
- IMG_20231219_112123_167.jpg (67.6 KiB) Zobrazeno 680 x
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2084 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pěkný. Jakej má ten drát odběr?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 89
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#2085 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Odběr přesně nezměřím,při střídě 50% bere cca 8A.odpor by měl být stejný jako u původní žhavičky.
Dnes byla chvilka času a proběhl test.první hodina bez problemu.
https://youtu.be/oDzeUfACwro?si=S-Bu0fj1Z1Fi8phO
Zvuk z mobilu není nic moc.
Dnes byla chvilka času a proběhl test.první hodina bez problemu.
https://youtu.be/oDzeUfACwro?si=S-Bu0fj1Z1Fi8phO
Zvuk z mobilu není nic moc.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2086 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak konečně se mi podařilo odstranit podivnou nefunkčnost mého bufa. Projevovalo se to tak, že buf naskočil, ale po pár vteřinách chodu zase chcípl a startoval znovu. V diag se objevila chyba flame senzor - přerušení (volný překlad). Kuba si možná vzpomene, jak mi ráno na srazu v Kuželně bufík vypnul po nastartování. No a taky byl příznak, že při naprogramování sice bufík nastartoval, běžel, ale po nějaké době chcípl a auto nebylo vytopené.
No, nejdřív jsem vyměnil trysku, která to měla taky za sebou a buf vyčistil. Bohužel to na tuto nefunkčnost nemělo vliv.
A teprve včera jsem si vyšetřil trochu času se na to podívat, protože buf už přestal fungovat úplně, respektive chytal a chcípal a neudržel stálý chod.
Nejdřív jsem si myslel, že to někde přisává vzduch do paliva, ale test hadičky před čerpadlem nic neobjevil.
Zaměřil jsem se tedy na samotné palivové čerpadlo. Odpojil jsem výstup, pumpu spustil a zjistil, že z ní sice fluše nějaké palivo, ale zdálo se mi to málo a připadlo mi to, že je v tom vzduch.
Připojil jsem tedy náhradní čerpadlo, spustil a množství paliva bylo násobně vyšší a bez vzduchu.
Trochu s obavami jsem zapojil hadičku a zkusil bufík spustit.
No a k mému překvapení bufík na druhý pokus (asi trochu zavzdušněno) chytil a už zůstal běžet standardně. Nechal jsem ho topit asi 15 minut a pak ho vypnul. Měl jsem vyzkoušeno, že po této době (když ještě jakž takž běžel) chcípal.
Pak jsem ho nechal cca 30 minut odpočinout a zkusil nový start. To už chytil normálně a běžel.
Takže jsem měl napůl vyhráno.
No dneska proběhl ostrý test s naprogramováním odjezdu a v danou dobu bylo auto vytopeno na příjemnou teplotu. A to bylo venku asi 10°C. Při takové teplotě mi to auto ještě nikdy nevytopilo, protože bufík zapíná cca 30 minut před odjezdem a to bylo prostě málo.
Pumpu jsem použil tuto https://www.autoterm.cz/cs/cerpadla-webasto-eberspacher/cerpadlo-pro-eberspacher-hidronic-3kw-5kw.html akorát jsem si v práci nechal z nerezu vysoustružit redukci, kterou jsem zastrčil do původní sací hadice z nádrže a s čerpadlem propojil hadičkou.
No, nejdřív jsem vyměnil trysku, která to měla taky za sebou a buf vyčistil. Bohužel to na tuto nefunkčnost nemělo vliv.
A teprve včera jsem si vyšetřil trochu času se na to podívat, protože buf už přestal fungovat úplně, respektive chytal a chcípal a neudržel stálý chod.
Nejdřív jsem si myslel, že to někde přisává vzduch do paliva, ale test hadičky před čerpadlem nic neobjevil.
Zaměřil jsem se tedy na samotné palivové čerpadlo. Odpojil jsem výstup, pumpu spustil a zjistil, že z ní sice fluše nějaké palivo, ale zdálo se mi to málo a připadlo mi to, že je v tom vzduch.
Připojil jsem tedy náhradní čerpadlo, spustil a množství paliva bylo násobně vyšší a bez vzduchu.
Trochu s obavami jsem zapojil hadičku a zkusil bufík spustit.
No a k mému překvapení bufík na druhý pokus (asi trochu zavzdušněno) chytil a už zůstal běžet standardně. Nechal jsem ho topit asi 15 minut a pak ho vypnul. Měl jsem vyzkoušeno, že po této době (když ještě jakž takž běžel) chcípal.
Pak jsem ho nechal cca 30 minut odpočinout a zkusil nový start. To už chytil normálně a běžel.
Takže jsem měl napůl vyhráno.
No dneska proběhl ostrý test s naprogramováním odjezdu a v danou dobu bylo auto vytopeno na příjemnou teplotu. A to bylo venku asi 10°C. Při takové teplotě mi to auto ještě nikdy nevytopilo, protože bufík zapíná cca 30 minut před odjezdem a to bylo prostě málo.
Pumpu jsem použil tuto https://www.autoterm.cz/cs/cerpadla-webasto-eberspacher/cerpadlo-pro-eberspacher-hidronic-3kw-5kw.html akorát jsem si v práci nechal z nerezu vysoustružit redukci, kterou jsem zastrčil do původní sací hadice z nádrže a s čerpadlem propojil hadičkou.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 89
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#2087 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dobrá věc se podařila .
Já mám už nějaký pátek v autě čínskou pumpu a bufíkuje v pohodě .jeden konec jde prešroubovat ze staré pumpy,druhý se musí upravit .https://www.aliexpress.com/item/1005006311268081.html
Já mám už nějaký pátek v autě čínskou pumpu a bufíkuje v pohodě .jeden konec jde prešroubovat ze staré pumpy,druhý se musí upravit .https://www.aliexpress.com/item/1005006311268081.html
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2088 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak ještě někoho na opravu motorků a máme pro P2 vyřešeno
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2089 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Njn, ty motorky jsou velký problém. Kvůli nim se musí měnit celý hořák, páč už je samotné neprodávají.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#2090 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Takže můj typ na palivovou pumpu se potvrdil. Hurá, tak si konecně uživej teplo.
To my s Webastem se nudíme, já osobně již 6 tou sezónu.
To my s Webastem se nudíme, já osobně již 6 tou sezónu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2091 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Doufám, že se už taky pár sezón budu jenom nudit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#2092 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
AVdily mají někoho, kdo ty motorky repasuje.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#2093 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dobra prace raolso, ja tam mam tu pumpu na vase doporuceni taky a bezi to bezproblemove....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2094 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No já vzal raději origo ze skandixu, jelikož jsem neměl čas řešit ty případné redukce...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 89
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#2095 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak motorek většinou stačí pořádně vyčistit.pokud není úplně vyhořelý.
- Přílohy
-
- IMG_20220204_164215.jpg (93.91 KiB) Zobrazeno 552 x
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2096 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Většinou jsou v háji ložiska, to by nebyl problém, ale druhý průšvih jsou vydřené kroužky a uhlíky a to už problém je.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2097 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak dejte vědět, jak jste ráno topili.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2098 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No já zase na časovač netopil. Prý "topení vypnuto, málo paliva".
A to mám ručičku jeden dílek před půlkou.
Ale na přímý start to chytlo hned.
A to mám ručičku jeden dílek před půlkou.
Ale na přímý start to chytlo hned.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 149
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2099 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No jak je to nahnuté doleva, tak může být problém. Já před týdnem na horách čtvrt nádrže, dojezd 350km, ale stál jsem hodně na levou stranu a nespustil.
To před barákem na rovině se spustí i na rezervu s odjezdem 80km.
To před barákem na rovině se spustí i na rezervu s odjezdem 80km.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#2100 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak stále se mi projevuje závada že mi nechce ve velkém mrazu zapnout bufík. Mám vypozorované že tak do -5°C se zapne ale dnes -13°C a opět se nezapnul. Stane se to vždy když jsou velké mrazy.
Nová baterka, před 3dny byla na nabíječce, benzínu dost a na přímý start po zapnutí motoru se vždy připojí.
Nějaký nápad ?
Nová baterka, před 3dny byla na nabíječce, benzínu dost a na přímý start po zapnutí motoru se vždy připojí.
Nějaký nápad ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek