Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj tak uvidíme ono teorie a praxe je něco jiného snad to vydrží déle
a když to klekné tak holt upustím od Volva a půjdu do něčeho jiného neb co tady vždy čtu tak 90% aut volvo nic nevydrží. 
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
prave 90% aut volvo vydrzi toho dost
len model T6 je jeden z TOP poruchovych resp len jeho prevodovka. Je prilis slaba na tak silny vykon. Docitas sa to tu vsade je to casovana bomba a pri kupe T6ky musis s tym pocitat ze ti moze odist automat zo dna na den. Ziadne priznaky nic. proste bam a klakne. Repas s performance kitom vychadza tusim na 80-90 tis ? (opravte ma ak sa mylim) a ten yb uz mohol zvladnut aj chip. Neni dovod upustit od volva ked to klakne. Ak chces T6 kup si ju ale rataj s tym co som ti napisal vyssie. 
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak já jsem si jí koupil
jelikož se mi líbí jak vzhledově tak výkonem a co jsem zjištoval tak ten kit prý vyjde na 15 tis. kč což by nebylo až tak moc.
ale jestli je to pravda nevím.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jestli mas prevodovku ve 100 % poradku a ten kit zajisti jeji trvanlivost alespon dalsich 200 000 km s beznou udrzbou a daji se ty poddimenzovane komponenty i nyni vymenit, asi bych na nic necekal.
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ve Zline se ti mohu stavit a zjistit co a jak, pripadne projet, prohlidnout. Ale az 10.8. Odjizdim na tyden pryc
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi záleží, kde se ptáš. Tady ti Oktávku sotva kdo doporučí.
S60 není marná, v P2 generaci se vyráběla tuším až do 2009, takže je to nejnovější P2 auto, které se dá získat. Je mezi nimi (myslím) i relativně nejméně naftových. Stačí vybírat. Zrovna jedna pěkná bledě modrá se tu nabízí...
Na řeči oktávkářů nedej, oni neví, co říkají.
Mýty, jakože oktávka je české a levné auto, nikdy nebyly pravda.
Pavel
S60 není marná, v P2 generaci se vyráběla tuším až do 2009, takže je to nejnovější P2 auto, které se dá získat. Je mezi nimi (myslím) i relativně nejméně naftových. Stačí vybírat. Zrovna jedna pěkná bledě modrá se tu nabízí...
Na řeči oktávkářů nedej, oni neví, co říkají.
Mýty, jakože oktávka je české a levné auto, nikdy nebyly pravda.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mozna sem tam neco drazsi je, ale ze by to byla vrazda, to urcite ne. Zkus se treba podivat, co bezne silentbloky, cepy a nevim co stoji zde http://www.autodily-cardo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jako jaky "negativni reakce kdyz vsem reknu...", jaka nulova podpora? chces nejaky auto, tak si ho koupis, ne? nebo cekas na pozehnani od maminky a kamosu v ksiltofkach?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Snad o koncernových příznivců nemůžeš ani čekat nic jinýho?
Pokud to chceš mít podložené fakty, najdi v katalozích typické ND (ale stejné kvality, řekněme v originále nebo v kvalitě dobrých druhovýrobců) a pak se dá argumentovat. Možná by se i nám protáhly obličeje při zjištění mnohých cen z koncernu? Ceny běžných dílů jsou pak plus mínus stejné, u koncernu však existuje obrovská poptávka po těch levných dílech, v mnoha případech je pak následována i velkou nabídkou falzifikátů a dílů pochybné kvality.
Pokud máš v okolí pouze příznivce Š/VW/Audi, tak se nedej, klidně si pluj proti proudu, poznávej, měj Volvo. Fakta jsou jedna věc (třeba bezpečnost těchto vozů), emoce jsou další (říkáš, že tě chytlo za srdíčko). V poslední době jsem pár lidí, co takto plují, potkal.
Pár dalších už mám "rozpracovaných" a někteří další se už pacienty stali...
Pavel
Pokud to chceš mít podložené fakty, najdi v katalozích typické ND (ale stejné kvality, řekněme v originále nebo v kvalitě dobrých druhovýrobců) a pak se dá argumentovat. Možná by se i nám protáhly obličeje při zjištění mnohých cen z koncernu? Ceny běžných dílů jsou pak plus mínus stejné, u koncernu však existuje obrovská poptávka po těch levných dílech, v mnoha případech je pak následována i velkou nabídkou falzifikátů a dílů pochybné kvality.
Pokud máš v okolí pouze příznivce Š/VW/Audi, tak se nedej, klidně si pluj proti proudu, poznávej, měj Volvo. Fakta jsou jedna věc (třeba bezpečnost těchto vozů), emoce jsou další (říkáš, že tě chytlo za srdíčko). V poslední době jsem pár lidí, co takto plují, potkal.
Pár dalších už mám "rozpracovaných" a někteří další se už pacienty stali...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud potrebujes info od stavajicich volvistu, zajed sem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=45677&hilit=Vodochody&start=25
Urcite se ti odpovedi dostane a urcite se najdou i taci, co te svezou nebo ti na projizdku auto pujci.
Urcite se ti odpovedi dostane a urcite se najdou i taci, co te svezou nebo ti na projizdku auto pujci.
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak po kratší "rozhodovací" odmlce chci poděkovat všem za rady, názory a zkušenosti ze života a tramtadá
rozhodl jsem se pro S60 2.5T AWD s automatem.
No ani nepoznám že řadí (olej dle servisky pravidelně měněn), jen podle otáčkoměru, protože jinak je v autě krásné ticho. Slyšet je až když ho vytočím.
Je to tahle - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-2-5t-awd_i62, servisovaná u nich.
Byl jsem se na ni podívat, projet a proměřit/vyzkoušet zadní sedadla a kufr.
"Kufrově stačí", dcerka má na zadních sedačkách místa dost a než vyroste tak to pár let potrvá.
Kočárek by se do S60 tedy nevešel, ale už jsme na golfkách, takže pohoda. V nynější V40 jsme s golfkama a vším potřebným měli roletu na kufru zataženou a když toto vezmu v potaz, tak kufr v S60 je pak v podstatě objemově stejnej. Jen upozorním na výšku "vstupního otvoru" do kufru, který je u S60 cca 40cm (primární důvod, proč se tam nenacpe kočárek). Obouruční meč jsem i ve V40 vozil na straně u dveří mezi sedačkou a sloupkem protože se do kufru nevešel, ale tam ho přece vozíme všichni
Kdyby někdo chtěl, mají tami Rko - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-r_i57
rozhodl jsem se pro S60 2.5T AWD s automatem.
No ani nepoznám že řadí (olej dle servisky pravidelně měněn), jen podle otáčkoměru, protože jinak je v autě krásné ticho. Slyšet je až když ho vytočím.
Je to tahle - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-2-5t-awd_i62, servisovaná u nich.
Byl jsem se na ni podívat, projet a proměřit/vyzkoušet zadní sedadla a kufr.
"Kufrově stačí", dcerka má na zadních sedačkách místa dost a než vyroste tak to pár let potrvá.
Kočárek by se do S60 tedy nevešel, ale už jsme na golfkách, takže pohoda. V nynější V40 jsme s golfkama a vším potřebným měli roletu na kufru zataženou a když toto vezmu v potaz, tak kufr v S60 je pak v podstatě objemově stejnej. Jen upozorním na výšku "vstupního otvoru" do kufru, který je u S60 cca 40cm (primární důvod, proč se tam nenacpe kočárek). Obouruční meč jsem i ve V40 vozil na straně u dveří mezi sedačkou a sloupkem protože se do kufru nevešel, ale tam ho přece vozíme všichni
Kdyby někdo chtěl, mají tami Rko - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-r_i57
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Gratuluju k šedesátce. Když jsem ještě jezdil na bitvy, tak jsem vozil obouručák úplně stejně jako ty, akorát že to bylo ve staré dobré Škodě 100. Volvo přišlo až mnohem později 
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To vypada dobre a jeste k tomu z duveryhodneho servisu. At dela radost
Naposledy upravil(a) Haben dne 11 srp 2015 13:32, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Páni, prosím o zhodnotenie tohto auta:
http://auto.bazar.sk/12654154-volvo-s60-2-4-t
V akom stave môže byť turbo po toľkých km, čo by stál katalizátor, atď.
Díky.
http://auto.bazar.sk/12654154-volvo-s60-2-4-t
V akom stave môže byť turbo po toľkých km, čo by stál katalizátor, atď.
Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Sice nevím, co je "hydraulika na škrtiacej klapke", ale tohle je poslední ročník, kde se malér zvaný klapka od Magnetti Maléry vyskytoval (s výjimkou pozdějších bifuelů). Klapka je řešitelná ultimátním repasem, cenovka je v rozsahu 10-20tis. Kč.
Druhá otázka, proč je KO katalyzátor?
Asi by to chtělo vidět a regulérně zdiagnostikovat, pak to nemusí být úplně marné auto...
Pavel
P.S. Jo - ještě není zmínka o dvouhmotě. V těchto km už by se mohla (při patřičném jízdním stylu) ozývat...
Druhá otázka, proč je KO katalyzátor?
Asi by to chtělo vidět a regulérně zdiagnostikovat, pak to nemusí být úplně marné auto...
Pavel
P.S. Jo - ještě není zmínka o dvouhmotě. V těchto km už by se mohla (při patřičném jízdním stylu) ozývat...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za info.
Takže aj tento benzínový motor má dvojhmotu
Ako sa taká dvojhmota diagnostikuje? Klepe to na voľnobeh, alebo vibruje pri vyšších otáčkach?
Na ten katalyzátor sa majiteľa spýtam.
A turbo po 300 tisíc km môže byť ešte OK?
Takže aj tento benzínový motor má dvojhmotu
Ako sa taká dvojhmota diagnostikuje? Klepe to na voľnobeh, alebo vibruje pri vyšších otáčkach?
Na ten katalyzátor sa majiteľa spýtam.
A turbo po 300 tisíc km môže byť ešte OK?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Katalyzátor toho přežije hafo, když funguje lambda sonda. Pokud nefunguje, nebo je tam blbě seřízený LPg, tak ho zabiješ za pár desítek tisíc. Jeho diagnostika je možná v podstatě jen měřením tlaku před a za a to nikdo jen tak neudělá, protože na emisích nevíš, zda je chyba někde v řízení nebo v katu samotném. Nizméně tento kus Případně lze kat vyměnit za nějaký neorigo nebo origo jetý.
Turbo to vydržet může, protože u volva mají vodní chlazení, takže spíš umřou na vypadlou hadici, nebo špatný zacházení.
Jinak na takovym nájezdu a věku auta už jsou všechny závady individuální. Dvouhmota může bejt ještě dobrá původní, nebo taky kaput druhá. Klapku zmínil ok2ucx. Za ty peníze to může být dobrý svezení.
Turbo to vydržet může, protože u volva mají vodní chlazení, takže spíš umřou na vypadlou hadici, nebo špatný zacházení.
Jinak na takovym nájezdu a věku auta už jsou všechny závady individuální. Dvouhmota může bejt ještě dobrá původní, nebo taky kaput druhá. Klapku zmínil ok2ucx. Za ty peníze to může být dobrý svezení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud už je hodně dodělaná, nelze přeslechnout při chcípání motoru. Klepe lehce podobně, jako starý kompresor v ledničce (když se její motor zastavuje).vvs60 píše:Takže aj tento benzínový motor má dvojhmotu![]()
Ako sa taká dvojhmota diagnostikuje? Klepe to na voľnobeh, alebo vibruje pri vyšších otáčkach?
Ve 300 tis. zkrátka těžko radit: hromada věcí už může (ale nemusí) být zralá na výměnu/údržbu. Levná koupě s relativně drahým ponákupním servisem má tu obrovskou výhodu, že stoprocentně víš, co všechno je vyměněno a mělo by (teoreticky) vydržet poměrně dlouho (řekněme třeba dalších 5 let / 150 tis. km).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím kolegové, poprosil bych o radu, či spíš zkušenosti. Mám možnost koupit XC90 2011, cca 100.000km, s motorem D5 147kW. Mám se připravit na nějaké větší investice (dpf, převodovka, nevím co ještě:-)), nebo je reálná šance, že to vydrží jezdit další 3 roky/60tkm pouze s běžnou údržbou?
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny zapálené volvisty,
dle mého prvního příspěvku, je jasné, že já se možná jednou taky volvistou stanu, nicméně momentálně jsem pouze ve fázi hledání vhodného rodinného vozu. V rámci .cz jsem našel asi 2 mé favority, tak se chci zeptat, jestli náhodou daná auta neznáte, případně mi nedoporučíte koupi jiného vozu, který tu není. Nejlépe od fandy z fora (koukal jsem zde a nikdo nic neprodává - pokud pominu V70tku D5 z T6R).
Chtěl bych si pořídit V70, pokud možno v automatu a samozřejmě s jasnou historií. Ideálně po faceliftu (to auto se mi po něm více líbí).
Tak a teď moji 2 favorité:
http://auto.bazos.cz/inzerat/50602339/Volvo-V70-24-D5-Momentum-AT-Cesko-Serviska.php - výhodu vidím, že vůz byl kupován v .cz, pokud by byla i vedená řádně serviska ve Volvu, očekávám, že by to nemuselo být úplně vražda.
http://auto.bazos.cz/inzerat/50861339/Volvo-V70-24-D5-SUPER-STAV--zimni-kola.php +/- stejný počet km, ale jedná se o mladší ročník, takže bych očekával, že km budou sedět.
Auto vybírám již delší dobu a opouštím jednu z prémiových značek (MB) a rád bych pořídil novější vůz, který bude kvalitní a zároveň bezpečný.
Co jsem pochopil, tak servis v okolí Prahy nemá cenu nikde jinde dělat než u pana Patočky, resp. v T6R.
díky za jakýkoliv postřeh
dle mého prvního příspěvku, je jasné, že já se možná jednou taky volvistou stanu, nicméně momentálně jsem pouze ve fázi hledání vhodného rodinného vozu. V rámci .cz jsem našel asi 2 mé favority, tak se chci zeptat, jestli náhodou daná auta neznáte, případně mi nedoporučíte koupi jiného vozu, který tu není. Nejlépe od fandy z fora (koukal jsem zde a nikdo nic neprodává - pokud pominu V70tku D5 z T6R).
Chtěl bych si pořídit V70, pokud možno v automatu a samozřejmě s jasnou historií. Ideálně po faceliftu (to auto se mi po něm více líbí).
Tak a teď moji 2 favorité:
http://auto.bazos.cz/inzerat/50602339/Volvo-V70-24-D5-Momentum-AT-Cesko-Serviska.php - výhodu vidím, že vůz byl kupován v .cz, pokud by byla i vedená řádně serviska ve Volvu, očekávám, že by to nemuselo být úplně vražda.
http://auto.bazos.cz/inzerat/50861339/Volvo-V70-24-D5-SUPER-STAV--zimni-kola.php +/- stejný počet km, ale jedná se o mladší ročník, takže bych očekával, že km budou sedět.
Auto vybírám již delší dobu a opouštím jednu z prémiových značek (MB) a rád bych pořídil novější vůz, který bude kvalitní a zároveň bezpečný.
Co jsem pochopil, tak servis v okolí Prahy nemá cenu nikde jinde dělat než u pana Patočky, resp. v T6R.
díky za jakýkoliv postřeh
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
makaveli: Ahoj, obě jsou z fotek pěkný kusy, jaká bude realita je otázka. Ta první koupená v ČR asi bude menší riziko jak druhá, kde se o původu prodávající vůbec nezmiňuje. Nehledě na to, že pokud sedí všechno co prodávající píše do popisu, zdá se mi to podezřele levný. Na druhou stranu to nemáš daleko, tak vem s sebou někoho zkušenýho a vyražte to omrknout. 
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jj, to jsem si taky říkal, Kladno (Slaný) je kousek, nicméně po prověření VIN (auto je z roku 2010, koupeno v .de, poslední záznam ve volvo v roce 2011 s 100t km na hrbu) a následném telefonátu s prodávajícím (nikoliv majitelem, auto privezene do .cz v. 2014, nyní se řeší v průhonicích pojistná událost - tukanec zezadu) jsem se rozhodl, si udělat výlet do Brna. Tam auto bylo koupený u palace volvo, nynější majitel to prodává, protože dostal služební a vše co mi o aute řekl, tak sedělo s tím, co mi řekli ve volvo brno.marekl píše:makaveli: Ahoj, obě jsou z fotek pěkný kusy, jaká bude realita je otázka. Ta první koupená v ČR asi bude menší riziko jak druhá, kde se o původu prodávající vůbec nezmiňuje. Nehledě na to, že pokud sedí všechno co prodávající píše do popisu, zdá se mi to podezřele levný. Na druhou stranu to nemáš daleko, tak vem s sebou někoho zkušenýho a vyražte to omrknout.
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli je to všechno pravda, nečekej na nic, vem s sebou mechanika a jeďte to prověřit. 
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tuklaty
- Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem ráno vyjel vlakem do Brna a domů jsem se vrátil již s vozem. Auto jede pěkně, nikde nic nebouchá a celkově z něho mám pozitivní pocit. Nicméně bych se chtěl zeptat na nějaké věci, tak to asi hodím do samostatného tématu.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Koukám, že tu pomoc pěkně flákáme. Už jsi pořídil nebo pořád lovíš?scourge píše:Ahoj, prosím o radu. Podobně jako několik uživatelů přede mnou, bych se rád zeptal na váš názor na konkrétní inzerát prodeje Volva. Úplně upřímně přiznávám, že jsem čistě uživatel auta a příliš toho o nich nevím - věci se učím většinou za pochodu. V současné době vybírám nové auto a jsem z toho už dost unavený, protože trávím hodiny a hodiny čtením informací, zkušeností, inzerátů atd. a pořád z toho nejsem úplně moudrý. Základní požadavek je prostorné a pohodlné auto pro vysokého řidiče, na delší trasy/cestování po Evropě, které je spolehlivé, bezpečné a vyžaduje rozumnou míru údržby. Manuální převodovka, a vzhledem k tomu, že půjde o ojetinu, tak benzín. Přecházím z poděděné felicie 1.6, takže cokoliv, i popelnice na podvozku z kočárku bude lepší, tohle už nejde. Nejvíc se mi líbí modely V70 a XC70, obojích je ale v benzínu a manuálu strašně málo.
Našel jsem jeden inzerát, který mne zaujal, samozřejmě, jsou to jen fotky a tak mám jen první dojem. Podle něj ale auto vypadá docela dobře, nicméně v bazaru stojí určitě od zimy (na netu je několik inzerátů stejného bazaru na různých portálech a jsou tam i fotky se sněhem). Nechápu, proč by ho nikdo nekoupil půl roku. Rád bych se vyhnul nějakým problémům, zvlášť, pokud by byly odhalitelné už takhle na začátku. Na případnou obhlídku bych si rád vzal mechanika ze servisu. Rovněž se snažím prověřit i bazar. Auto pochází údajně z Německa.
http://www.docar.cz/volvo-v70-2-5-t-2/
Budu velmi vděčný za jakýkoliv názor, radu, doporučení, opravdu se v tomto ohledu moc neorientuji, takže i cokoliv k zvolenému modelu/roku, co se týká spolehlivosti, poruchovosti, smysluplnosti oproti jiným atd.
Díky moc.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

