Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Pegos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 255
Registrován: 12 roků
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pegos »

Jj tak uvidíme ono teorie a praxe je něco jiného snad to vydrží déle :) a když to klekné tak holt upustím od Volva a půjdu do něčeho jiného neb co tady vždy čtu tak 90% aut volvo nic nevydrží. :lol:
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

prave 90% aut volvo vydrzi toho dost ;) len model T6 je jeden z TOP poruchovych resp len jeho prevodovka. Je prilis slaba na tak silny vykon. Docitas sa to tu vsade je to casovana bomba a pri kupe T6ky musis s tym pocitat ze ti moze odist automat zo dna na den. Ziadne priznaky nic. proste bam a klakne. Repas s performance kitom vychadza tusim na 80-90 tis ? (opravte ma ak sa mylim) a ten yb uz mohol zvladnut aj chip. Neni dovod upustit od volva ked to klakne. Ak chces T6 kup si ju ale rataj s tym co som ti napisal vyssie. :beer:

Pegos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 255
Registrován: 12 roků
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pegos »

Tak já jsem si jí koupil :D jelikož se mi líbí jak vzhledově tak výkonem a co jsem zjištoval tak ten kit prý vyjde na 15 tis. kč což by nebylo až tak moc. :Yahoo!: ale jestli je to pravda nevím.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tak jestli mas prevodovku ve 100 % poradku a ten kit zajisti jeji trvanlivost alespon dalsich 200 000 km s beznou udrzbou a daji se ty poddimenzovane komponenty i nyni vymenit, asi bych na nic necekal.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ve Zline se ti mohu stavit a zjistit co a jak, pripadne projet, prohlidnout. Ale az 10.8. Odjizdim na tyden pryc
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Asi záleží, kde se ptáš. Tady ti Oktávku sotva kdo doporučí.

S60 není marná, v P2 generaci se vyráběla tuším až do 2009, takže je to nejnovější P2 auto, které se dá získat. Je mezi nimi (myslím) i relativně nejméně naftových. Stačí vybírat. Zrovna jedna pěkná bledě modrá se tu nabízí...

Na řeči oktávkářů nedej, oni neví, co říkají.
Mýty, jakože oktávka je české a levné auto, nikdy nebyly pravda.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Mozna sem tam neco drazsi je, ale ze by to byla vrazda, to urcite ne. Zkus se treba podivat, co bezne silentbloky, cepy a nevim co stoji zde http://www.autodily-cardo.cz
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 752
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

jako jaky "negativni reakce kdyz vsem reknu...", jaka nulova podpora? chces nejaky auto, tak si ho koupis, ne? nebo cekas na pozehnani od maminky a kamosu v ksiltofkach?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Snad o koncernových příznivců nemůžeš ani čekat nic jinýho?

Pokud to chceš mít podložené fakty, najdi v katalozích typické ND (ale stejné kvality, řekněme v originále nebo v kvalitě dobrých druhovýrobců) a pak se dá argumentovat. Možná by se i nám protáhly obličeje při zjištění mnohých cen z koncernu? Ceny běžných dílů jsou pak plus mínus stejné, u koncernu však existuje obrovská poptávka po těch levných dílech, v mnoha případech je pak následována i velkou nabídkou falzifikátů a dílů pochybné kvality.

Pokud máš v okolí pouze příznivce Š/VW/Audi, tak se nedej, klidně si pluj proti proudu, poznávej, měj Volvo. Fakta jsou jedna věc (třeba bezpečnost těchto vozů), emoce jsou další (říkáš, že tě chytlo za srdíčko). V poslední době jsem pár lidí, co takto plují, potkal.
Pár dalších už mám "rozpracovaných" a někteří další se už pacienty stali... 8)

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Pokud potrebujes info od stavajicich volvistu, zajed sem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=45677&hilit=Vodochody&start=25
Urcite se ti odpovedi dostane a urcite se najdou i taci, co te svezou nebo ti na projizdku auto pujci.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hauser
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 121
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 8
Vůz: S80

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hauser »

Tak po kratší "rozhodovací" odmlce chci poděkovat všem za rady, názory a zkušenosti ze života a tramtadá
rozhodl jsem se pro S60 2.5T AWD s automatem.
No ani nepoznám že řadí (olej dle servisky pravidelně měněn), jen podle otáčkoměru, protože jinak je v autě krásné ticho. Slyšet je až když ho vytočím.
Je to tahle - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-2-5t-awd_i62, servisovaná u nich.
Byl jsem se na ni podívat, projet a proměřit/vyzkoušet zadní sedadla a kufr.
"Kufrově stačí", dcerka má na zadních sedačkách místa dost a než vyroste tak to pár let potrvá.

Kočárek by se do S60 tedy nevešel, ale už jsme na golfkách, takže pohoda. V nynější V40 jsme s golfkama a vším potřebným měli roletu na kufru zataženou a když toto vezmu v potaz, tak kufr v S60 je pak v podstatě objemově stejnej. Jen upozorním na výšku "vstupního otvoru" do kufru, který je u S60 cca 40cm (primární důvod, proč se tam nenacpe kočárek). Obouruční meč jsem i ve V40 vozil na straně u dveří mezi sedačkou a sloupkem protože se do kufru nevešel, ale tam ho přece vozíme všichni :evil:

Kdyby někdo chtěl, mají tami Rko - http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-s60-r_i57
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta

meCZoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70 2.5T AWD 2003
Bydliště: Jihlava

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od meCZoun »

Gratuluju k šedesátce. Když jsem ještě jezdil na bitvy, tak jsem vozil obouručák úplně stejně jako ty, akorát že to bylo ve staré dobré Škodě 100. Volvo přišlo až mnohem později ;)
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To vypada dobre a jeste k tomu z duveryhodneho servisu. At dela radost
Naposledy upravil(a) Haben dne 11 srp 2015 13:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

vvs60
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků
Bydliště: Slovakia
Vůz: S60

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vvs60 »

Páni, prosím o zhodnotenie tohto auta:
http://auto.bazar.sk/12654154-volvo-s60-2-4-t
V akom stave môže byť turbo po toľkých km, čo by stál katalizátor, atď.
Díky.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Sice nevím, co je "hydraulika na škrtiacej klapke", ale tohle je poslední ročník, kde se malér zvaný klapka od Magnetti Maléry vyskytoval (s výjimkou pozdějších bifuelů). Klapka je řešitelná ultimátním repasem, cenovka je v rozsahu 10-20tis. Kč.

Druhá otázka, proč je KO katalyzátor?

Asi by to chtělo vidět a regulérně zdiagnostikovat, pak to nemusí být úplně marné auto...

Pavel

P.S. Jo - ještě není zmínka o dvouhmotě. V těchto km už by se mohla (při patřičném jízdním stylu) ozývat...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

vvs60
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků
Bydliště: Slovakia
Vůz: S60

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vvs60 »

Díky za info.
Takže aj tento benzínový motor má dvojhmotu :(
Ako sa taká dvojhmota diagnostikuje? Klepe to na voľnobeh, alebo vibruje pri vyšších otáčkach?
Na ten katalyzátor sa majiteľa spýtam.
A turbo po 300 tisíc km môže byť ešte OK?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12944
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Katalyzátor toho přežije hafo, když funguje lambda sonda. Pokud nefunguje, nebo je tam blbě seřízený LPg, tak ho zabiješ za pár desítek tisíc. Jeho diagnostika je možná v podstatě jen měřením tlaku před a za a to nikdo jen tak neudělá, protože na emisích nevíš, zda je chyba někde v řízení nebo v katu samotném. Nizméně tento kus Případně lze kat vyměnit za nějaký neorigo nebo origo jetý.
Turbo to vydržet může, protože u volva mají vodní chlazení, takže spíš umřou na vypadlou hadici, nebo špatný zacházení.
Jinak na takovym nájezdu a věku auta už jsou všechny závady individuální. Dvouhmota může bejt ještě dobrá původní, nebo taky kaput druhá. Klapku zmínil ok2ucx. Za ty peníze to může být dobrý svezení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

vvs60 píše:Takže aj tento benzínový motor má dvojhmotu :(
Ako sa taká dvojhmota diagnostikuje? Klepe to na voľnobeh, alebo vibruje pri vyšších otáčkach?
Pokud už je hodně dodělaná, nelze přeslechnout při chcípání motoru. Klepe lehce podobně, jako starý kompresor v ledničce (když se její motor zastavuje).

Ve 300 tis. zkrátka těžko radit: hromada věcí už může (ale nemusí) být zralá na výměnu/údržbu. Levná koupě s relativně drahým ponákupním servisem má tu obrovskou výhodu, že stoprocentně víš, co všechno je vyměněno a mělo by (teoreticky) vydržet poměrně dlouho (řekněme třeba dalších 5 let / 150 tis. km).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

xjr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od xjr1 »

Zdravím kolegové, poprosil bych o radu, či spíš zkušenosti. Mám možnost koupit XC90 2011, cca 100.000km, s motorem D5 147kW. Mám se připravit na nějaké větší investice (dpf, převodovka, nevím co ještě:-)), nebo je reálná šance, že to vydrží jezdit další 3 roky/60tkm pouze s běžnou údržbou?
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW

makaveli
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Tuklaty
Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od makaveli »

Zdravím všechny zapálené volvisty,

dle mého prvního příspěvku, je jasné, že já se možná jednou taky volvistou stanu, nicméně momentálně jsem pouze ve fázi hledání vhodného rodinného vozu. V rámci .cz jsem našel asi 2 mé favority, tak se chci zeptat, jestli náhodou daná auta neznáte, případně mi nedoporučíte koupi jiného vozu, který tu není. Nejlépe od fandy z fora (koukal jsem zde a nikdo nic neprodává - pokud pominu V70tku D5 z T6R).

Chtěl bych si pořídit V70, pokud možno v automatu a samozřejmě s jasnou historií. Ideálně po faceliftu (to auto se mi po něm více líbí).

Tak a teď moji 2 favorité:

http://auto.bazos.cz/inzerat/50602339/Volvo-V70-24-D5-Momentum-AT-Cesko-Serviska.php - výhodu vidím, že vůz byl kupován v .cz, pokud by byla i vedená řádně serviska ve Volvu, očekávám, že by to nemuselo být úplně vražda.

http://auto.bazos.cz/inzerat/50861339/Volvo-V70-24-D5-SUPER-STAV--zimni-kola.php +/- stejný počet km, ale jedná se o mladší ročník, takže bych očekával, že km budou sedět.

Auto vybírám již delší dobu a opouštím jednu z prémiových značek (MB) a rád bych pořídil novější vůz, který bude kvalitní a zároveň bezpečný.

Co jsem pochopil, tak servis v okolí Prahy nemá cenu nikde jinde dělat než u pana Patočky, resp. v T6R.

díky za jakýkoliv postřeh

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

makaveli: Ahoj, obě jsou z fotek pěkný kusy, jaká bude realita je otázka. Ta první koupená v ČR asi bude menší riziko jak druhá, kde se o původu prodávající vůbec nezmiňuje. Nehledě na to, že pokud sedí všechno co prodávající píše do popisu, zdá se mi to podezřele levný. Na druhou stranu to nemáš daleko, tak vem s sebou někoho zkušenýho a vyražte to omrknout. :wink:

makaveli
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Tuklaty
Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od makaveli »

marekl píše:makaveli: Ahoj, obě jsou z fotek pěkný kusy, jaká bude realita je otázka. Ta první koupená v ČR asi bude menší riziko jak druhá, kde se o původu prodávající vůbec nezmiňuje. Nehledě na to, že pokud sedí všechno co prodávající píše do popisu, zdá se mi to podezřele levný. Na druhou stranu to nemáš daleko, tak vem s sebou někoho zkušenýho a vyražte to omrknout. :wink:
Jj, to jsem si taky říkal, Kladno (Slaný) je kousek, nicméně po prověření VIN (auto je z roku 2010, koupeno v .de, poslední záznam ve volvo v roce 2011 s 100t km na hrbu) a následném telefonátu s prodávajícím (nikoliv majitelem, auto privezene do .cz v. 2014, nyní se řeší v průhonicích pojistná událost - tukanec zezadu) jsem se rozhodl, si udělat výlet do Brna. Tam auto bylo koupený u palace volvo, nynější majitel to prodává, protože dostal služební a vše co mi o aute řekl, tak sedělo s tím, co mi řekli ve volvo brno.

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Jestli je to všechno pravda, nečekej na nic, vem s sebou mechanika a jeďte to prověřit. :Bravo:

makaveli
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Tuklaty
Vůz: S212 350cdi bylo: V70III D5 Momentum

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od makaveli »

Tak jsem ráno vyjel vlakem do Brna a domů jsem se vrátil již s vozem. Auto jede pěkně, nikde nic nebouchá a celkově z něho mám pozitivní pocit. Nicméně bych se chtěl zeptat na nějaké věci, tak to asi hodím do samostatného tématu.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

scourge píše:Ahoj, prosím o radu. Podobně jako několik uživatelů přede mnou, bych se rád zeptal na váš názor na konkrétní inzerát prodeje Volva. Úplně upřímně přiznávám, že jsem čistě uživatel auta a příliš toho o nich nevím - věci se učím většinou za pochodu. V současné době vybírám nové auto a jsem z toho už dost unavený, protože trávím hodiny a hodiny čtením informací, zkušeností, inzerátů atd. a pořád z toho nejsem úplně moudrý. Základní požadavek je prostorné a pohodlné auto pro vysokého řidiče, na delší trasy/cestování po Evropě, které je spolehlivé, bezpečné a vyžaduje rozumnou míru údržby. Manuální převodovka, a vzhledem k tomu, že půjde o ojetinu, tak benzín. Přecházím z poděděné felicie 1.6, takže cokoliv, i popelnice na podvozku z kočárku bude lepší, tohle už nejde. Nejvíc se mi líbí modely V70 a XC70, obojích je ale v benzínu a manuálu strašně málo.

Našel jsem jeden inzerát, který mne zaujal, samozřejmě, jsou to jen fotky a tak mám jen první dojem. Podle něj ale auto vypadá docela dobře, nicméně v bazaru stojí určitě od zimy (na netu je několik inzerátů stejného bazaru na různých portálech a jsou tam i fotky se sněhem). Nechápu, proč by ho nikdo nekoupil půl roku. Rád bych se vyhnul nějakým problémům, zvlášť, pokud by byly odhalitelné už takhle na začátku. Na případnou obhlídku bych si rád vzal mechanika ze servisu. Rovněž se snažím prověřit i bazar. Auto pochází údajně z Německa.
http://www.docar.cz/volvo-v70-2-5-t-2/

Budu velmi vděčný za jakýkoliv názor, radu, doporučení, opravdu se v tomto ohledu moc neorientuji, takže i cokoliv k zvolenému modelu/roku, co se týká spolehlivosti, poruchovosti, smysluplnosti oproti jiným atd.
Díky moc.
Koukám, že tu pomoc pěkně flákáme. Už jsi pořídil nebo pořád lovíš?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]