Volvo 945 B230fb, ehm 745 B230f, uff 945 B230ft, eh 745 B230 kost

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

tak děvčata a hoši, podělim se o další zážitek s krabicí. neopatrnou manipulací (čti vlastní blbostí) přestalo fungovat počitadlo kilometrů, odometr zkráceně.
Není to velká tragedie, škatule jezdí i dál, ale.. jednak člověk neví, kolik ujel. A tím ani pojišťovna, což by až tak nevadilo. Hlavně ale neví, kolik to žere a tady byl kámen úrazu.
Snadno jsem propadal dojmu, že to má spotřebu dopravního letadla. Prostě jsem se pustil do opravy.
Fáze nula, pokus o záměnu za jiný budíky nevyšel. Dýzlový do benzínu nejdou (a naopak taky ne), je jinej počet pinů u konektoru tuším otáčkoměru.
Fáze jedna, rozborka a zjištěný tušený příčiny (ožvýkal se korybut). Podařilo se budíky vyoperovat, rozebrat, tachometr oddělit a ručičku s mírným násilím vyndat.
Fáze dva, oprava. Kolečko vyměněno, následuje sborka. A tady nastal kámen úrazu. Sejmutá ručička nešla nasadit zpět na tisícihran osičky tachometru. Tak sem zatlačil pořádně a ..trenky zůstaly cajk, osička praskla.
Nejspíš vlivem předchozí rozborky.
Fáze tři, hledání náhradního řešení. Probíhá stále. Díky štědrosti člena VRZČ jsem dostal svolení popravit jeho dýzlový budíky a tachometr vykuchat. Tentokrát jsem na to šel od lesa, ručičku nepáčil, ale na prasáka nahřál střed pájkou a snadno vytáhnul. Ručička má sice uprostřed vypálenou díru, ale beru to jako přijatelnou cenu za nepoškozenej tachometr.
Fáze čtyři, sborka. Všechno probíhalo celkem bez potíží, jedině nahřejvání tisícihranu opět pájkou nebylo úplně snadný, takže ručička je nasunutá jenom na půlce výšky. Snad to bude stačit.
Fáze pět, test. Zdá se, alespoň pro zatím, že funguje jak tacho, tak odo.

shrnuto: oprava odometru není složitá, ručička jde snadněji vyndat/zandat nahřátím osičky

poděkování: Uřvanýmu za velkorysý poskytnutí budíků, olivínovi za neúnavnou trpělivost a konzultace, Tomášovi z Vranýho za morální podporu a ochotu a konečně Sergejovi za vstřícný podělení se o know-how.
pozn. samotný tachometry (rozuměj vykuchaný z budíků a oddělený z odometru) jsou záměnný asi v rámci celýho výrobního cyklu 740, v rámci budíků hraje roli rok výroby, tam už se s tím moc vekslovat nedá. Dýzl 86 měl jinej konektor budíku, kterým se připojuje do přístrojovky, než benzín 89.
Naposledy upravil(a) kolemjdouci dne 06 zář 2022 22:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

..a ještě pár fotek, asi bez komentáře
IMG_20220905_212346294.jpg
IMG_20220905_213254405.jpg
IMG_20220906_204413674.jpg
IMG_20220906_204859250.jpg
IMG_20220906_211303477_HDR.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

a ještě si tu odložím tohle:
https://dratek.cz/zitra-doma.cz/1734-auto-led-zarovka-t10-t13-t15-w3w-w5w-5050.html
žárovky do přístrojovky, hodně podobný originálním, led, za zajímavou cenu, tak jsem zvědavej, co přijde v poště :-)
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

tak odo i tacho fungujou, otázka je, jak přesně. Tacho přidává +10km/h, buď jsem nasadil špatně rafičku, nebo je dýzlový tacho jiný? Původní je u hodináře, tak uvidim, jestli se povede oprava.
Odo něco měří, ale chtělo by to ověřit.
Co se povedlo je osvětlení sdruženýho přístroje. Chvíli trvalo, než mi doteklo, že LEDky se musí zapojit správným směrem. Dokonce fungujou ty původní, tak to svítí tak hezky mžouravě :-)

Zkoušim se vrtat ve volnoběhu, je vyšší, cca 900-1000rpm. IAC má odpor 12-13Ohmů a měl by mít 8, může to bejt příčina?
Do škrtící klapky jsem jenom nakouk, ale nebylo nic vidět.
Když ucpu hadici od IAC, tak to chcípne. Když ji ale jenom přidusim, poměrně dost, tak motor běží celkem nízko.

Diagnostika nefunguje, hledám příčinu. Elektrika je tam nějaká napadená.

Budu rád za rady a nápady. Děkuju.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

kolemjdouci píše: 07 zář 2022 07:53 a ještě si tu odložím tohle:
https://dratek.cz/zitra-doma.cz/1734-auto-led-zarovka-t10-t13-t15-w3w-w5w-5050.html
žárovky do přístrojovky, hodně podobný originálním, led, za zajímavou cenu, tak jsem zvědavej, co přijde v poště :-)
svítí hezky, ale nakonec se ukázalo, že původní jsou v pořádku, jenom obráceně. Kdyby se někomu hodily, jsou k mání :-)
_________________
škatule hejbej se

jehlan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 189
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od jehlan »

Ahoj, napadá mě, zda-li není rozhozený senzor polohy škrtící klapky. Mělo by být slyšet kliknutí hned při otevření klapky. Jinak mám myslím náhradní IAC, zdá se, že pojedu prahu o vikendu, můžu dovést.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

Díky moc, podívám se na něj. Zkusím i škrtící klapku (tip od Tomáše) a v pořadí kandidátů je i lambda sonda.
IAC provís nevoz, děkuju, nebudu doma, a asi to byl planej poplach.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

aby to tady úplně nezatuchlo, tak pustím něco vzduchu.
Dovolil jsem si převzít štafetu od Kuby a zanořit se do jeho krabice.
Ponor to bude asi hlubší, tak snad nedojde kyslík.
Pro začátek mám kliku..
20241016_192306.jpg
..a k ní i hlavu a blok. Brusírna byla nečekaně rychlá, zima může začít :-)
20241024_142753.jpg
pořád ještě držím naději, že to pojmu jako lowcost (jak jinak), ale začíná se to zvrhávat.
Cílem není ani leštěnka, ani závoďák, ale pohyblivá škatule s vyhlídkou na budoucnost. Uvidíme.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 956
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od vityjan »

Držím palce :good:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od Petr Marek »

Já také a těším se na další povídání a fotografie. :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f

Příspěvek od kolemjdouci »

děkuju velmi! Je to takový plácání, ovšem pod odborným dohledem, tak je šance, že toho zkazím méně, než jindy.
Má to ale skvělý edukační účinky, zejména v kontrastu s internetovým šmírováním garážistů. Těm se zpravidla všechno daří na poprvé, všechno mají čistý a po ruce, žádný zádrhele a výjeby.
A taky vědí. Zjišťuju, že je ošemetný nevědět, co nevim.
Třeba takový gufero. Jednoduchá věc, vylisuju starý, zalisuju nový. Jenže. Když už si uvědomím, že dloubat ven starý gufero tupým nožem je jen o málo menší blbost, než ho dolovat nožem ostrým, a uvažuju o lisu (ano, doma lis nemám, ale odborná dílna jím samozřejmě vybavená je), tak hledám kulatinu správnýho průměru. Nacházím. Hledám něco, čím si to podložím, taky mám. Lisuju. Lisuju. Lisuju a koukám, jakým fofrem vypadává gufero a v těsným závěsu kulatina. K zemi, k Zemi, mířím i já, protože díru v podlaze nechcete mít ani na dílně a nehet z palce slejzá bolestivě a dlouho.
Opatrně vyčistím z pouzdra zbytky karbonu a snažím se nepodrápat dosedací plochu. Zjišťuju, že je hodin mnohem víc, než je potřeba a tak zalisování nového nechávám na příště. Stejně nevím, čím gufero namazat, aby šlo dobře do pouzdra a těsnilo.
Na dlouho to bude.
A aby to nebyly jenom nudný písmenka, tak zkusím obrázek s hádankou pro bystré oko a mozek. Co je špatně na obrázku?
20241025_153207.jpg
je to trochu chyták, protože špatně je hlavně to, co tam není, ale není to vidět. Nicméně nepochybuju, že to někdo odhalí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

kishmick
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kishmick »

Zdar! Já bych to tipoval na ty 2 vodící pouzdra hlavy (č. volvo: 415311), co teď nejsou vidět nahoře na bloku. Museli je z toho vyndat, aby to zbousili, při tom je zničili a nic neřekli.
Tak si je udělej. Je to trubička: venkovní průměr-15mm(vnitřní 13mm), síla stěny-1mm, výška-10mm.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Skvělej postřeh! To je první faul. Vina je to moje. Před rovnáním jsem je vyndal, ale dost na hulváta, takže leží na stole a jsou podřený. Místo nich už jsem tam napasoval jiný, který se podařilo vyndat šetrněji.
Při vyndavání doporučuju jednak dovnitř strčit trubičku co největšího průměru, aby se pouzdro při zmačknutí do kleští nezohýbalo, a druhak brát ho přes něco, mě se osvědčila zip páska. Pak už jde vytočit celkem dobře.

faul #2 jsou všechny písty v horní úvrati. Jsou tam daný jen tak, aby nepřekážely jinde.
#3 je chybějící klika, ta se dává samozřejmě před pístama, ale obnáší to víc kroků, který nemám ještě nastudovaný, takže příště
#4 je pcv, který tam taky nemá co dělat. Je tam jenom proto, aby nevypadnul náhon čerpadla při otáčení bloku
no a vůbec bude potřeba ještě chvíli okolo bloku skákat, než se bude moc do něj skládat. Je potřeba vyčistit olejový kanály, vyfoukat vzduchem bordel, aby někde nezůstaly špony (ikdyž by neměly, ale..), možná ho na stojanu přendat a chytit za bok, než zezadu, je potom lepší přístup ke krytům kliky.
_________________
škatule hejbej se

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14256
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od raolsa »

Možná fotka zkresluje, ale není jeden píst obráceně? Tzn. jedna šipka je druhou stranu než ostatní?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Dobrý připomínka, na to jsem zvládnul dát pozor. Fotka je neostrá a písty nejsou na klice, proto jsou mírně natočený a je to špatně vidět. Tohle je celkem blbuvzdorný, písty mají šipky a ojnice čísla. Problém nastává, když se rozhodí :-)
_________________
škatule hejbej se

Bergman Viktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1
Registrován: 8 měsíců
Bydliště: Jáchymov
Vůz: Volvo 740 2.3 83kw USA

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Bergman Viktor »

Zdravím vás kluci. Jsem Viktor je mi 18 let a jako první auto jsem si koupil Volvo 740 B230F 2.3 83kw USA. A moje otázka je zda z motoru b230f můžu udělat oturbenou verzi. Dostal jsem svody , turbo + veškerou instalaci olejovou . Takže za každou radu budu velice rád. Někde jsem se dočetl že to jde někde že ne. Tak se raději zeptat tady. Každému za nějakou radu děkuji

python.p
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6158
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od python.p »

Ahoj Viktore, stačí hledat, veškeré potřebné informace jsou tady, nebo v angličtině na TurboBricks. :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12908
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

To je ta stříbrná rantlovka z roku 87? Pokud to má ještě řízení LH2.2, tak to moc nepůjde, to auto si s tím neporadí. LH2.4 už by mohlo, ale potřebuje zapalovací jednotku z turba, jinak to dělá neplechu. Možná půjde "jen" koupit čipy do jednotek, ale tohle nevím. Každlopádně turbobricks.com je zdroj, kde je popsáno uplně všechno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 956
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od vityjan »

V avataru je Bušovka? Asi to bude muset tazatel rozlousknout :)
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

ikdyby to bylo lh2.4 tak přestavba se podle mě nevyplatí a je lepší sehnat B230ft, psal jsem tazateli sz s odkazem, volný překlad zde:
"Mezi B230f a B230ft jsou rozdíly uvnitř. B230ft má nižší kompresi (takže menší zdvih, jinou kliku?) a výfukové ventily plněné sodíkem. (nejsem si jistý ostřikem pístů, ten je asi i u NA, ale od roku 93?). Do R. 90 jsou tenčí ojnice, ty se pro turbo taky nehodí.
Pokud chcete dělat přestavbu a máte LH2.4, budete z turbo 740 nebo 940 potřebovat následující: turbo, turbo vodní a olejové potrubí, výfuk, výfuk potrubí (ideálně z vozu 1990+), mezichladič a potrubí (ideálně z vozu 1990+), montážní držáky mezichladiče, kryt ventilátoru, sací potrubí a airbox, a počítače.
Poté budete muset zjistit, jak nainstalovat (olejové) přívodní potrubí turba a odvodňovací potrubí turba do bloku motoru (vyvrtání bloku) a potrubí chladicí kapaliny turba do potrubí chladicí kapaliny pomocí T-fitinků. To je pravděpodobně největší bolest přeplňování motoru turbodmychadlem."
Shrnuto tedy jde to, ale bude to dost práce a výsledek stejně nebude 100%. A to vše za předpokladu, že výchozí motor je LH2.4 po r. 90. Lépe 93+ s ostřikem pístů (oilsquirters).
Znalejší prosím o opravu, upřesnění, díky.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

opět se podařilo vyšetřit trochu času a strávit pár směn u auta. Žrout času je to neskutečnej. Práce mi jde pomalu (volšový ruce), sem tam po sobě něco předělávám (marná hlava) a občas něco zkazím (volšový ruce + marná hlava). Ale pomalu se to posunuje. Motor s převodovkou jsou v autě, ale při spouštění jsem drbnul lak na torpédu. V rámci auta je to jedno, krasavec to není a nebude, ale z pohledu montáže je to chyba veliká. Učit se má člověk na starým kole a to je v tomhle případě splněný měrou vrchovatou :-)
Otočit obráceně danou páku řazení bylo dílem okamžiku a kardan tam po 3 hodinách skočil skoro sám.
S elektrikou si moc netykám, takže tisícihlavou saň kabelovýho svazku jsem přepral asi po hodině. Uvidíme, jestli bude motor vrčet, bručet, nebo škytat. Možná plivat.
Zbývají hadice a chladiče, zatím zkusmo neskládaný na místech, kde by asi mohly být za provozu.
Do konce roku, jak jsem si myslel, jezdit nebude. Ani nezavrčí. Ale v tom příštím by se něco podařit mohlo.
Ať vám to jezdí, volvistky a volvisti :-)

p.s. ano, vím, bez fotek je topik bezcenný. Foťte ale zadělaný od šmíru, v pološeru a hlavně zuřivě se snažící to nepodělat víc, než trochu. Nemožné toto.
_________________
škatule hejbej se

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Petr Marek »

Sice bez fotografií, ale popsáno dokonale a vtipně. :)

Jen pryč se zbytečnou skromností, u Tebe nemám strach, že by to nezavrčelo! 8)

Každopádně Ti to ve Vodochodech řádně zkritizujeme!! :wink:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od 3m3 »

A pak to zas prodá.... :Rose:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12908
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

Držím palce, ať tě elán a potěšení neopouští, protože ti nechutně závidím tu důslednost, se kterou se do toho vrháš. :good:
To mě ti popadne občas takovej kopr, že na auta třeba měsíc nesáhnu. :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Kamarádi díky!
Fotky zkusím udělat, do Vodochod by to dojet mohlo, někdy zjara :-) No a potom samozřejmě bude na prodej, co jinýho s takovým klumprem :-D
Odpor k práci znám dobře, skvěle se doplňuje s prokrastinací. V rámci který, ovšem, se dá koukat na videa o autech, který pomáhají dojít do garáže. A tak pořád dokola.
_________________
škatule hejbej se

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: clay60, Weight