Chase - S80 V8

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Werscajk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 419
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

Chase - S80 V8

Příspěvek od Werscajk »

Tak tak, přidávám se k ostatním. Objednat nový rám ve Volvu. I když ho nemají, tak tam budou mít objednávku a až dorazí, tak zavolají. Pak pozink, nastříkat a přehodit. Levný to nebude, ale V8 si to zaslouží. ;)
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Chase - S80 V8

Příspěvek od Thor123 »

Škoda, že je tady vidět šetření pod vedením Forda, jinak si myslím, že by konstruktéři rozhodně volili rám z hliníkové slitiny jako u P2.
Jinak bych též šel cestou žárového pozinku a pak nalakovat do libovolné barvy.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Chase »

Werscajk píše: 16 dub 2021 09:48 Tak tak, přidávám se k ostatním. Objednat nový rám ve Volvu. I když ho nemají, tak tam budou mít objednávku a až dorazí, tak zavolají. Pak pozink, nastříkat a přehodit. Levný to nebude, ale V8 si to zaslouží. ;)
Na ten rám se v poslední objednávce čekalo i dva roky. Je otázkou, kdy vůbec bude další kolo...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Chase »

PetrXC70 píše: 04 bře 2021 08:05 Když mě Radek měnil silenbloky, koukal sem na něj, je to pravděpodobně ze 3 nebo 4mm profilovanýho plechu. To se jen tak nezkroutí, ani větší rámy z 2mm ocelovejch jeklů se nekroutí...

Dávám do zinkovny třeba i tahokov, menší rámečky, kari sítě a bez problémů...

Komaxit je samozřejmně taky dobrá volba, jen to nevydrží tolik, přeci jen, je to na spodku auta...

EDIT: Jen teda doplním, některý zinkovny uváděj až 70let bez koroze, běžně 30let, pokud by nad tím někdo přemýšlel, je potřeba zkontrolovat/udělat v rámu malý díry, tak, aby mohl zinek dovnitř a vzduch ven a opačně(VELMI DŮLEŽITÉ!!!)

Omlouvám se Chaseovi, klidně promazat...
Tak jsem dnes volal do dvou zinkoven tady na moravě a obě mě poslaly do háje s tím, že se ten rám zaprvé zkroutí, ale hlavně, že tyhle staré věci vůbec nedělají, protože jim to zasírá lázeň. Ať si to dám někam našopovat. Seš si tím, že se ten rám nezkroutí opravdu jistý, případně je možné to přes tebe zařítit? Protože pokud by se to fakt pokroutilo, nemám co dát pod motor. :/
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Zajsoft »

Hmmm tak to bych osobne asi nakombinoval sopovani a komaxit.
I s pozinkovanim to tak kombinuju, treba sem tak nechaval delat spodek ke trakturku/sekacce.
Stejne tak hlinikovej kryt pod motor, aby ho zbytecne nezrala sul... A jelikoz se s tim rad seru, tak na komaxit jeste bitumex/bitumen.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ondra a.
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 ocean race

Chase - S80 V8

Příspěvek od Ondra a. »

Škoda, že jsi tak daleko (já ted teda jezdím pravidelně kolem Brna) vzal bych to k Pánkovi do Kublova (střední čechy :lol: :lol: )
_________________
XC70 P3 Ocean race

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Chase - S80 V8

Příspěvek od Urvanej »

Kroucení je věc technologie, prostě se to ohřeje nad teplotu tání zinku a tam začne problém. Kdo řekne, že se to nezkroutí, tak tomu nerozumí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Chase »

Urvanej: takže dle tebe žárovej zinek blbost?
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Jasper
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 808
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Chase - S80 V8

Příspěvek od Jasper »

Nebudu delat chytreho,fakt tomu nerozumim,ale jak nechavaji vyrobci skleniku provest pozink na tech svych profilech? U nas je vyrobce,ktery vzdy nalozi hotove ramy a veze to do HK do Wieglu...Proc se to nekrouti? Nechaval me tam pozink plotove pole a branu+komaxit...10 let bez chybky...Ale jak rikam,spise recnicka otazka...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Zajsoft »

Ono je rozdil, zda se to v zinku macha (coz je to v cem se to krouti, neb dochazi ohrati az na teplotu lazne) a nebo zda je to zinkem sopovane, aneb zarove strikani...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Chase »

Zajsoft: problém je, že šopování ze své podstaty ochrání pouze venkovní stranu rámu, nikoliv všem jeho dutinu, že které to může veselé dál hnít.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Zajsoft »

No to je me jasny prave z te podstaty :D

Ale ono zalezi co se pouzije, da se to v necem taky pak proste a jednoduse utopit,
neco co tu rez uzavre. A pak v zakladovce, bitumen/bitumex, nebo neco na dutiny na bazi vosku.

A nebo ted me tak napada, co na to navarit/prisroubovat pomocnej "ram"/vyztuhy, aby se to nezkroutilo v zinkove lazni? A pak to z toho odrezat?
Samozrejme to bude o tu vahu drazsi, ale... ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Chase - S80 V8

Příspěvek od Urvanej »

Jasper: plotové pole, brána, schodiště, okapy, skleníky apod. jsou jednoduchý tvary, obdélníky, válce. Pokud se nerovnoměrně natahuje, tak se to pak snadno buď samo, nebo násilim srovná. Kdežto cokoliv tvarově složitějšího takhle dělat prostě nejde. Ten skleník se tam nedává celej, protože by se zkroutil (když pomineme, že by se nevešel), ale jen tam cpou jednotlivý profily.
Chase: podle mě je to risk jako hovado. Nikomu se do toho nebude chtít. Navíc přímo v tvym případě si myslim, že to stejně nemá valného významu, viz výše s kamínkama. Jakákoliv vrstva čehokoliv, co vytváří ochranou pasivní vrstvu (zinek, hliník, chrom...) nemá smysl, protože jakmile se vytvoří, tak jí odstřelí klidně i voda v rychlostech, kterýma auta jezdí (viz třeba prorezlý nerezový kolena potrubí na vodu v průmyslu). Tím chci říct, že bys to stejně musel natřít "gumoasflatem", takže vizuelně žádná změna a riziko poškození vysoké. Poplastování (komaxit) je taky k prdu, protože to odlítá, ta vrstva nesmí být tvrdá.
Já bych to opravil, očistil a použil běžný protikorozní barvy a navrch něco měkkýho na podvozky, prostě klasická úprava podvozku + vystříkal zevnitř jako dutiny.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jasper
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 808
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Chase - S80 V8

Příspěvek od Jasper »

Diky za vysvetleni. Ty tvary jsou tedy problem...Nicmene,nepolezu asi radeji vubec pod auto za par let...No a ostatni s V8? To ten motor jeste neztratili nebo je tady v tom Choze sam? :-)
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6180
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Chase - S80 V8

Příspěvek od python.p »

Ono to asi nějakou dobu bude držet. A víš jak to je se Shrodingerovou kočkou, takže tady to jsou Shrodingerovi rámy. :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Chase - S80 V8

Příspěvek od Nosound89 »

Já to raději nechci vidět.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Chase - S80 V8

Příspěvek od Kein »

Jestli korozi způsobuje teplota ze svodů tak bych být váma koupil nový rám, ten klidně nastříkal nějakou měkkou úpravou, ale hlavně bych odstínil ty svody. Ať už termo páskou nebo nějakým štítem, pokud tam je na to místo samozřejmě
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Chase - S80 V8

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, auto je staré 13 roků. Za tu dobu to shnilo se sériovou antikorozní úpravou. Otázka (nemyslím to špatně) bude se to řešit ještě jednou vzhledem k životnosti zbytku auta?

Dan
_________________
S90 B5

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Chase - S80 V8

Příspěvek od Kein »

tu jde o ten pocit mít na autě něco co se sere časem to bych nemohl.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Chase - S80 V8

Příspěvek od Daniel Kout »

Rozumím, na jednu stranu to mám stejně. Ta V8 za 10 roků asi ještě bude jezdit. Na straně druhé mě na několika S80/S60II prostě odcházelo víc věcí, že větší experimenty mi nepřišlo smysl dělat.
Ale nic proti tomu vymyslet a udělat to lépe.😉👍

Dan
_________________
S90 B5

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Zajsoft »

No ver tomu, ze bude. Proc jinak asi delat GO motoru a tak dale. Matej to taky v tomhle pripade, predpokladam stylem, ze ji poridil, proto, ze si ji chce nechat... Tj. dokud se nezbori, etc... A i pak clovek to radsi presklada do jine kastle, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Chase - S80 V8

Příspěvek od Chase »

Kein píše: 20 dub 2021 10:36 Jestli korozi způsobuje teplota ze svodů tak bych být váma koupil nový rám, ten klidně nastříkal nějakou měkkou úpravou, ale hlavně bych odstínil ty svody. Ať už termo páskou nebo nějakým štítem, pokud tam je na to místo samozřejmě
Zaprvé stojí 50k... A to důležitější, prostě nejsou.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5646
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Chase - S80 V8

Příspěvek od PetrXC70 »

Napsal sem do AV dílů, kolik by stál rám pod motor, pokud bude normální cena, koupim ho a nechám nazinkovat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Chase - S80 V8

Příspěvek od raolsa »

Ty ho pozinkovaný máš. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Chase - S80 V8

Příspěvek od Nosound89 »

Chase píše: 20 dub 2021 14:49
Kein píše: 20 dub 2021 10:36 Jestli korozi způsobuje teplota ze svodů tak bych být váma koupil nový rám, ten klidně nastříkal nějakou měkkou úpravou, ale hlavně bych odstínil ty svody. Ať už termo páskou nebo nějakým štítem, pokud tam je na to místo samozřejmě
Zaprvé stojí 50k... A to důležitější, prostě nejsou.
Počkej, co stojí 50k, ten rám? :shock:
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Giew, Petr Marek