Basstl - C70 Green

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

2 Urvanej: a zvlášť bych vypíchl poslední větu z tvého druhého odkazu :) : "We will continue to offer the 2.5 inch CT26/20b down pipe and 2.5 inch exhaust for those customers who don't plan to make more than 300RWHP." Mluví o výkonu na kolech, takže o výkonu motoru asi tak 360 koní. Navíc i z těch grafů je vidět, že tam žádný extra velký rozdíl není. To radši utratím prachy za něco smysluplnějšího :) .
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Vypadá to že bych se do 14 dnů mohl dočkat cabria. :)
Ještě zbejvá napasovat downpipe s katem, nastavit podvozek, seřídit stahovačku u řidiče a nastrojit vymontovanej interiér (včetně mnou ještě nedodaných subwooferů).
Jo a namontovat rámy na podvozek.
Když tak koukám na tu fotku, tak mám dilema... R nárazník, nebo nechat tak jak to je?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Basstl píše: 20 črc 2020 17:02
Downpipe... :)
Basstl pěkný :green: :good:
Basstl píše: 02 srp 2020 00:24
Když tak koukám na tu fotku, tak mám dilema... R nárazník, nebo nechat tak jak to je?
Díval jsem se jak to vypadá s R a mně osobně se víc líbí origo u Ceček.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8183
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Petr Marek »

Originální nárazník se líbí víc i mě, ale R je prostě R, že? :wink:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Vidím to tak, že investuju cca 4k do nalakování eRkovýho nárazníku (který mám) a pak budu mít 2 možnosti.
Podle potřeby nebo nálady, je můžu prohazovat. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

spy
Offline
Příspěvky: 1163
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

Basstl - C70 Green

Příspěvek od spy »

Píšu to všude, jednoznačně origo :-) eRkový je na C70 moc hranatý
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Kdybych měl cupé, tak jednoznačně volím erkovej. :)
U cabria si nejsem jistej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Geometrie a vyrámování podvozku. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5642
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Basstl - C70 Green

Příspěvek od PetrXC70 »

Nebylo by efektivnější, kdyby byl celej ten rám nějak v kuse?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

To možná bylo, ale kdo by to dělal? Rámy UR se dají koupit. Háčko a boční trojúhelníky nahrazují původní obloukovej rám. Ještě mám zadní Háčko, ale to tam nejde kvůli většímu tlumiči výfuku. Zadek u cabria je ale hodně pevnej a nejspíš to nebude potřeba.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

spy
Offline
Příspěvky: 1163
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

Basstl - C70 Green

Příspěvek od spy »

Už jsi v tom jel a dokážeš porovnat stav před/po? Co tam na podvozku bylo, jen origo výztuhy? Plus předpokládám rozpěra mezi předními tlumiči?
Pokud by to mělo zásadní vliv, tak bych nad tím taky přemýšlel...kábro se prostě kroutí jak had.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Auto je ještě v Černošicích a ještě pořád na zvedáku, tak ještě nic nevím.
Je to jak píšeš, byla tam originál výztuha + rozpěra mezi tlumiči.
Ještě přemýšlím o úpravě výfuku, aby se tam vešel i zadní rám, i když tam je cabrio pevný dost, ale když už to mám... :)
Jsem na to hodně zvědavej, jak moc velkej rozdíl to bude.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Dnes nahrána ST2 na 175kW. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Dneska dorazily gumy. Konečně můžu obout Tritony. :)
Michelin Pilot Sport 4 225/40 ZR18.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Dneska jsem odvezl do Černošic kola a subwoofery.
Měl jsem možnost se s autem svézt a vyzkoušet ho.
Podvozek funguje parádně. Rámy dost pomohly. Nastavení tlumičů je na comfort a nejspíš to tak zůstane.
Není to ani měkký, ani tvrdý. Vyzkoušel jsem i na železničním přejezdu a bylo to úplně v pohodě. Žádná rána, jen zhoupnutí.
Brzdy parádní, motor po chipu hodně ožil.
Zbejvá už dodělat jen pár detailů. Nastrojit interiér, dodělat koncovku vejfuku.
Už se těším až bude auto doma a pořádně se projedu. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Zajsoft »

Comfort = kolik cvaknuti?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Nevím, zjistím. ;)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

To auto ke mě nechce. :no:
Dneska odešla pravá stahovačka. Ještě že mám připravenou novou, akorát si zase budu muset udělat výlet do Černošic.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Zajsoft píše: 13 srp 2020 22:08 Comfort = kolik cvaknuti?
Tlumiče jsou na maximu, tj na dorazu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Zajsoft »

Ale fuj a na tom se da jezdit? :D
Pacz kdyz sem to onehda ladil, s ohledem, ze mladou akorat zrovna braly brutalne klouby,
tak sem taky zacal na 0 a byla to hrozna lod :D Takze se postupne pripdavalo, nez se ozvala,
takze na meko to skoncilo nekde kolem 11-13cvaknuti. Samozrejme je otazka, jak hodne to mas vysoko/nizko, plus predpeti pruzin.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Pružiny mám zhruba na půlce rozsahu.
Jel jsem s tím jen kousek, ale přišlo mi to takhle příjemný. Tužší než původní podvozek a přitom pohodlný.
Až to budu mít doma, tak si s tím určitě ještě pohraju a budu zkoušet optimální naladění.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

peter cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2183
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Basstl - C70 Green

Příspěvek od peter cz »

Když už máš možnost výškového nastavení, tak to ještě ideálně nastavit na váhách ;-)
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

sedli02
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

Basstl - C70 Green

Příspěvek od sedli02 »

skulda píše: 13 čer 2020 08:22 podle VIDA a obrázků na netu to vypadá, že se tam dávali rovnou ve výrobě jen pro cabrio a "nelze" je měnit, takže neexistují jako ND, takže leda sehnat celý rám z cabria pokud by to chtěl někdo na coupé...
Ano ty rámový pevný silentbloky jsou u kupé. Ale shemtek z Anglie je už dělá taky :) Zrovna jsem je objednal asi za 5tisíc celá sada. Viz ten obrázek dává se jeden zespod jeden zeshora. Čili 8kusů na celej rám a budou taky celopevný.

https://www.facebook.com/shemtekautomotive/photos/a.768733819833985/4521556647884998/?type=3&theater

Najdětě si případně shemtekautomotive na FB. Doručuje i do CZ snad za kolem 15 Liber psal 175 Liber stojí ta sada . Čili asi 5,5 - 6 podle kurzu a druhu převodu. Já použil paypal.
107738071_4521556651218331_8289183537857815174_o.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

skulda
Offline
Příspěvky: 311
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

z čeho to je? tohle přeci vysoustruží student první týden na učňáku...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6180
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Basstl - C70 Green

Příspěvek od python.p »

To mě přesně napadlo. :) A podle mě to nebude nějakej echt materiál...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Nitty, raolsa, reiny78