Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zajímavé. Neznám.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!


_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska se zadařil decentní tuning masky na C70. Žebrování už bylo pořádně oloupané a kvetlo takovou tou nazelenalou barvou, takže myslím, že mu tenhle černý vzhled jen prospěje. Do budoucna by to chtělo ještě pořešit znáček.


_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No néé, tak z logiky věci z toho plyne nějaká termická vrstva na skle. (co v létě, nemáš třeba tolik rozpálenou palubku, v porovnání s jiným autem? V polarizačních brýlích se toto sklo z venku proti slunci jeví jako neprůhledné fialovo-růžové (zrcadlové jako brejle) ) Ale jelikož jsem se s tím nesetkal osobně, nechci plkat píkoviny.
Nosound89 píše:tak nic no
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jj, je tam nějaká antireflexní úprava tak to bude asi ono.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tahle značka znamená, že sklo pohlcuje, nebo odráží teplo, jak říkáš. Třeba slabou vrstvou Ag2O.Hájčus píše:...
Antireflexní zase pohlcuje odrazy, třeba z palubky, ale to má jinej piktogram.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Aha, já celou dobu myslel, že mám antireflexní (jako všechny nafialovělé co potkávám na silnici) a tohle vlastně jen pohlcuje teplo.
OK, díky za vysvětlení
OK, díky za vysvětlení

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak se říká u nás v práci. Aspoň ses něco dozvěděl a neumřeš hlópé... 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Díky 

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taxem nakonec pořídil Lemforder. Sehnal jsem je za dobrou cenu a když už jsem objednával, tak jsem rovnou objednal i zadní tlumiče, prachovky a horní uložení.Basstl píše: Zároveň jsem ale zjistil, že potřebuju vyměnit ramena.
Nějaký zkušenosti co vydrží a nestojí majlant? Teď tam myslím jsou Scantech.
Ještě mě čekají zesílený péra, zadní brzdy, pak technická a snad bude pokoj a budu se moct zase věnovat Dunkelrotu.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3714
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ja ted daval.lemforder na 850 tdi. Tak uvidime.
Uz je mam par lwt na 70 rv 97 AWD. Stav ted nevim, jezdim bez kardanu a prijde mi ze to zacina plavat. Musim.to zkouknout.
Uz je mam par lwt na 70 rv 97 AWD. Stav ted nevim, jezdim bez kardanu a prijde mi ze to zacina plavat. Musim.to zkouknout.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Důkladně vykoupat podvozek po zimě na křižovatce u Výstaviště 

_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zas tam je lokáč? 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Věř mi že sem se klepal když sem tam vjel a motoru se nechtělo dál. Na hovno bylo že sem jel první, tak sem si rozrážel hladinu sám. uffyoby píše:Zas tam je lokáč?

https://www.budejckadrbna.cz/zpravy/spolecnost/kdyz-po-dlouhe-dobe-v-budejcich-zaprsi.html
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na p80 ramena vždycky origo. Lem dávají tak 15-50 a hotovo, už to tady bylo několikrátBasstl píše:Taxem nakonec pořídil Lemforder. Sehnal jsem je za dobrou cenu a když už jsem objednával, tak jsem rovnou objednal i zadní tlumiče, prachovky a horní uložení.Basstl píše: Zároveň jsem ale zjistil, že potřebuju vyměnit ramena.
Nějaký zkušenosti co vydrží a nestojí majlant? Teď tam myslím jsou Scantech.
Ještě mě čekají zesílený péra, zadní brzdy, pak technická a snad bude pokoj a budu se moct zase věnovat Dunkelrotu.
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ramena za 11 na auto, který bylo ještě v prosinci těsně před smrtí, fakt nedám. 
Teď jsem tam měl Scantech a vydržely tam asi 80k km. Lemforder mi byl doporučen jako nejlepší neorigo náhrada.
S autem jezdí manželka a najede tak kolem 5k ročně.

Teď jsem tam měl Scantech a vydržely tam asi 80k km. Lemforder mi byl doporučen jako nejlepší neorigo náhrada.
S autem jezdí manželka a najede tak kolem 5k ročně.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jezdíš Volvem a chceš ceny jako na Felicii, no... Občas to tak neni
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A na to jsi přišel jak?Krystof P. píše:Jezdíš Volvem a chceš ceny jako na Felicii, no... Občas to tak neni
Ptal jsem se na ramena za slušnou cenu. Nechci tam dát nějaký sračky, ale nechci cpát prachy ani do originálů.
To auto není žádná vůně. Slouží jako druhý auto v rodině.
Tobě se zdá divný, že se mi nechce u auta který jezdí okolo komína a najede 5k ročně, investovat do ramen půlku jeho reálný ceny?
Teď tam taky nebyly originální ramena a vydržely asi 6 let a 80k km.
Pro Volvo ty ramena taky někdo vyrábí a podle toho co jsem vyčet, by to snad měl bejt právě Lemforder.
I kdyby to nebyla pravda a ramena vydržely třetinu toho co originál, tak je to furt dobrý, protože cena je taky třetinová.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nic neříkám. Pokud nechceš dávat na obyč auto prachy za originál a nevadí ti, že nevydrží tolik, tak je to naprosto v pohodě. S Lemförderem člověk obvykle chybu neudělá, ale taky mají pár věcí, který jsou kvalitativně blíž k meyle, než k originálu. Já osobně je beru pokaždý, když je ta možnost a originál není v hledáčku. Co bych dal třeba za stabilky na krabici v podobný kvalitě. Jenže nejsou, originál stojí 1500+ kus a jediná náhrada je meyle za stovku a taky tolik vydrží no.
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na druhou stranu mám kolem sebe lidi, co kroutí hlavou nad tím co dávám na starý auto za díly.
Ramena Lem, děrovaný Zimmermanny, Sachs tlumiče atd. Že prej proč nedám Staline, nebo podobnou srágoru.
Každej to má jinak...

Ramena Lem, děrovaný Zimmermanny, Sachs tlumiče atd. Že prej proč nedám Staline, nebo podobnou srágoru.
Každej to má jinak...

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak děrovaný kotouče jsou asi vyloženě nesmysl na ten nájezd a použití, ale proč dávat třeba tlumiče meyle, když sachse stojí o facku víc a nejspíš auto přežijou, že... Stejně si ty ušetřený dvě stovky do kasičky nedáš. Každej to má jinak a někdo si zase na auto za 400 tisíc obuje pneumatiky za litr kus no.
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ty kotouče jsem tam dal z několika důvodů.
1. už jsem je tam měl a brzdily parádně
2. auto tahá vozejk a je potřeba to ubrzdit
3. jezdí s tím manželka, tak koukám na její bezpečnost
4. sehnal jsem je za dobrou cenu
5. mám tam momentálně nazutý Meteory a s těma kotoučema to vypadá dobře
Ten litr navíc oproti obyčejným kotoučům beru jako investici do bezpečnosti.
se současným nájezdem to auto nejspíš přežijí.
Tuhle zimu jsem potkal Porsche Panamera se sjetejma Matadorama.
To bych si nedal ani na pekáč za 10k, natož na auto za 3 míče.
1. už jsem je tam měl a brzdily parádně
2. auto tahá vozejk a je potřeba to ubrzdit
3. jezdí s tím manželka, tak koukám na její bezpečnost
4. sehnal jsem je za dobrou cenu
5. mám tam momentálně nazutý Meteory a s těma kotoučema to vypadá dobře

Ten litr navíc oproti obyčejným kotoučům beru jako investici do bezpečnosti.
se současným nájezdem to auto nejspíš přežijí.

Tuhle zimu jsem potkal Porsche Panamera se sjetejma Matadorama.
To bych si nedal ani na pekáč za 10k, natož na auto za 3 míče.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na druhou stranu, jediný v čem jsou děrovaný prokazatelně lepší je to, že líp vypadaji a neustále čistí desku. Nadruhou stranu taky rády praskaji, rychleji ubíraji destičce, jsou dražší a dokonce už jsem viděl pár zkroucenejch, obecně si ale myslim, že jsou k tomu nejmíň náchylný z těch možností. Ale nebudu nic říkat, protože je sám používám a budu i nadále.
Panameru jsem teda ještě na matadorech neviděl, ani bych si netroufl myslet, že matador dělá něco v rozměru 275/45 a víc a s indexem rychlosti přes 100. Ale viděl jsem GLSo coupé na landsailech, co udělá 295, nebo 315 nebo co to má, pneumatika na 2,5 tunovym autě když se urve, to si nechci ani představit, když vezmu v potaz v jaký rychlosti to musí bejt.
Panameru jsem teda ještě na matadorech neviděl, ani bych si netroufl myslet, že matador dělá něco v rozměru 275/45 a víc a s indexem rychlosti přes 100. Ale viděl jsem GLSo coupé na landsailech, co udělá 295, nebo 315 nebo co to má, pneumatika na 2,5 tunovym autě když se urve, to si nechci ani představit, když vezmu v potaz v jaký rychlosti to musí bejt.
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na rozměr jsem nekoukal, možná neodpovídal předepsanýmu. Možná to bylo něco jako 255/50R19.
Potkal jsem ho na benzínce a zarazilo mě to. Škoda že jsem si to nevyfotil. Ty gumy měly tak s bídou 3mm.
Potkal jsem ho na benzínce a zarazilo mě to. Škoda že jsem si to nevyfotil. Ty gumy měly tak s bídou 3mm.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nic nechápeš, vyráběl si slicky aby mu to pořádně lepilo... néééé?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: honza601, Jakub Svoboda