PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Podle dat výrobce 70L. Nejvíc jsem tam dal 68.5. dojezd jsem měl 10km. Víc jsem si netroufl.
Mě ukazuje taky nevyrovnaně. Na první čtvrtku ujedu cca 350-370km. Na druhou čtvrtku (půlka) cca 300. Na třetí čtvrtku 300 a na poslední čtvrtku max. 250 (spíš 150-200). Sedí to tak i podle tankování. Dojezd na plnou ukazuje správně, stejně tak průměrnou podle tankování na desetinu přesně, ale mezi plnou a prázdnou to ukazuje stav paliva orientačně. Neřeším.
Mě ukazuje taky nevyrovnaně. Na první čtvrtku ujedu cca 350-370km. Na druhou čtvrtku (půlka) cca 300. Na třetí čtvrtku 300 a na poslední čtvrtku max. 250 (spíš 150-200). Sedí to tak i podle tankování. Dojezd na plnou ukazuje správně, stejně tak průměrnou podle tankování na desetinu přesně, ale mezi plnou a prázdnou to ukazuje stav paliva orientačně. Neřeším.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
+ cca 5L bezpečnostní rezerva, ta se neuvádí.
-
Offline
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
PetrXC70
Z mých skromných zkušeností DPF může být relativně v pohodě i po velké porci km. Mám 340 000 km, originál DPF. Ex-mechanik (šaman) sice strašně chlastal, ale co fakt uměl, byly motory. Pořád mi tloukl do hlavy, že jak byl problém s DPF, bylo něco s motorem. Kámoš si jezdil nechat pořád na XC60 2009 co půl roku čistit filtr (krátký trasy) a ten mu to dal do kupy a od tý doby po problémech (a taky to pořádně jelo
)

-
Online
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
PetrXC70
Na motorech v práci jsem ještě nepotkal vadné dpf, maximálně prasklý držák. Nicméně máme testovací režimy nastaveny tak že když na konci testu na brzdě po cca 6 hodinách běhu na deklarovaný výkon potřebujeme spustit regeneraci tak dpf musím softwarové naplnit jinak by se nespustila. Takže pokud auto jezdí tak jak bylo navrženo a zároveň na něm není neco porouchané bude i v tomhle nájezdu dpf v pořádku.
-
Offline
- Příspěvky: 870
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
PetrXC70
Pokud to jezdilo delší dobu s vadnýma čidlama, tak ten stav umí jít do kopru velmi rychle. Navíc zanesení nespalitelným popílkem může být po 400-500tkm na hraně úplně běžně i na autě, kde je jinak všechno OK. D5 prostě nemůže při klidný jízdě brát 10l, tam je něco hodně špatně. Nechat vyčistit DPF za mě není taková investice, aspoň bude známý reálný stav a půjde to relevantně diagnostikovat. Pokud byla špatná lambda nebo čidla diferenčních tlaků, tak je podle mě v jednotce guláš.
-
Offline
- Příspěvky: 6210
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Jak píšou kluci tak DPF je symptom... něco musí být špatně. 10l jsem neviděl ani když jsem tomu docela šlapal.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 3613
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
PetrXC70
OT, když tu řešéte ty nesrovnalosti ve spotřebě
mám závadu na motoru, svítí žlutá ponorka - asi od 02/2025. Po napojení na diagnostiku snad jen vadná lambda sonda. Všiml jsem si, že od té doby mi začal zlobit palivoměr. Dřív jsem s tou přečipovanou T5 ujel denodenním popojížděním po Praze v průměru tak 460-480km, než se rozsvítila rezerva. V současné době se to po opakovaných tankováních ustálilo na dojezdu cca 420km než se rozsvítí rezerva (v drtivé většině případů Praha, kolony, popojíždění, časté akcelerace)
No jo, ale co je mi divné, že od té doby, co mi svítí na budíkách závada motoru, tak nikdy nenatankuji více než cca 62L (ve chvíli, kdy se palivoměr jeví prakticky na minimu a dojezd svítí 30-50km). Dřív jsem ve stejné situaci tankoval tak 68L. Takže v autě by mělo být pořád minimálně takovejch 10-13L benzinu (kolik má P2 V70 nádrž? myslim že 72-75L, ne?) Nevím ,jestli to může mít spojitost s lambdou. Do auta tankuji 8 let v kuse pouze 100 oktan a poslední půl roku přidávám při každém tankování i VIF (auto je pocitově takové spokojenější, lépe se mu dýchá a lépe jde za plynem)
mám závadu na motoru, svítí žlutá ponorka - asi od 02/2025. Po napojení na diagnostiku snad jen vadná lambda sonda. Všiml jsem si, že od té doby mi začal zlobit palivoměr. Dřív jsem s tou přečipovanou T5 ujel denodenním popojížděním po Praze v průměru tak 460-480km, než se rozsvítila rezerva. V současné době se to po opakovaných tankováních ustálilo na dojezdu cca 420km než se rozsvítí rezerva (v drtivé většině případů Praha, kolony, popojíždění, časté akcelerace)
No jo, ale co je mi divné, že od té doby, co mi svítí na budíkách závada motoru, tak nikdy nenatankuji více než cca 62L (ve chvíli, kdy se palivoměr jeví prakticky na minimu a dojezd svítí 30-50km). Dřív jsem ve stejné situaci tankoval tak 68L. Takže v autě by mělo být pořád minimálně takovejch 10-13L benzinu (kolik má P2 V70 nádrž? myslim že 72-75L, ne?) Nevím ,jestli to může mít spojitost s lambdou. Do auta tankuji 8 let v kuse pouze 100 oktan a poslední půl roku přidávám při každém tankování i VIF (auto je pocitově takové spokojenější, lépe se mu dýchá a lépe jde za plynem)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Tohle jsem ti psal už několikrát od začátku eskapády s tím čidlem diferenčního tlaku. Kdo ví, jak dlouho ti to ukazovalo záporné hodnoty, přičemž skutečnost byla jistojistě jiná a čert ví, jak dlouho ti to kvůli tomu neregenerovalo a tím pádem se klíďo píďo mohl pořádně nabombit jak sazemi, tak popílkem. 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Jak psali kluci výše, jednotka může být teď "zmatená". Chybu by ti to hodilo jen v případě, že by si jednotka myslela, že je plný. Ale jak jsi viděl - ona ti přesně spočítá vstupní data. Ale zda jsou tato data relevantní, to už vědět nemůže.
Vypálit by jít měla - pokud bude co vypalovat - tedy saze. Pokud by to byl popílek, tam už by to bylo bez šance.
A i po úspěšném vypálit zbývá jen doufat, že ke všemu došlo jen chybou vadného čidla diferenčního tlaku a tím nedocházelo k regeneraci a ne chybou nějaké jiné komponenty motoru (vstřiky, egr, kroužky,...)
Vypálit by jít měla - pokud bude co vypalovat - tedy saze. Pokud by to byl popílek, tam už by to bylo bez šance.
A i po úspěšném vypálit zbývá jen doufat, že ke všemu došlo jen chybou vadného čidla diferenčního tlaku a tím nedocházelo k regeneraci a ne chybou nějaké jiné komponenty motoru (vstřiky, egr, kroužky,...)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6210
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Jak to asi pozná, když máš vadnej senzor, nebo ěnco jiného...PetrXC70 píše: včera, 14:52 A když by byl úplně zanesenej, rozsvítila by se chyba ne? Je šance, že se to ještě vypálí?
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 6210
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Co by se na něm mělo resetovat? Senzor tlaku měří tlak...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Ve VIDĚ je napsáno, že po výměně senzoru by se měl v ECM resetovat. Je tam i postup.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6210
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Takže se to udělalo jen na půl?
Okej

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé