Basstl - C70 Green

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Přední stabilizátor, ramena, silentbloky, připojení chladiče k převodovce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Odkud jsi bral silentbloky do rámu vypadaj dobře sice už mám vyměněno na obou T5R ,ale ještě tady mám jednoho adepta.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

To bych taky rád věděl odkud ty silentbloky jsou... :D
Jsou totiž původní. Měl jsem koupený ty klasický gumový + PU vložky a když se sundala nápravnice, tak vykouklo tohle.
Nejspíš je to specialita pro cabria a rád bych věděl, jestli se dají někde koupit.
Tyhle jsou ale jak nový, tak spíš jen do zásoby, nebo na jiný auta.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2183
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Basstl - C70 Green

Příspěvek od peter cz »

Jo to už jsem víckrát někde četl, že to byla specialita pro kabria, ale nikde se nedá dohledat origo číslo. Myslím že výroba by nebyla složitá ;-) případně Kaplhenke vyrábí z delrinu.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Zajsoft »

Plus na XC90 se delala kombinace guma/PUR, PowerFlex, nebo VolvoPerfomance umi cistej PUR...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

Tak on hlavně celý podmotorový rám je u cabria jiný než u ostatních P80
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

skulda
Offline
Příspěvky: 311
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

podle VIDA a obrázků na netu to vypadá, že se tam dávali rovnou ve výrobě jen pro cabrio a "nelze" je měnit, takže neexistují jako ND, takže leda sehnat celý rám z cabria pokud by to chtěl někdo na coupé...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Dneska dorazily subwoofery z UK. :)
Doufám že kabeláž bude sedět a nebudu muset něco předělávat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Chladič serva. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

skulda
Offline
Příspěvky: 311
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

Basstl píše: 14 črc 2020 17:56 Dneska dorazily subwoofery z UK. :)
Doufám že kabeláž bude sedět a nebudu muset něco předělávat.
to máš do zadních sedaček? já to měl u dvou C70 a rozdíl při zapnutí téměř neznatelný, možná zlumit ostatní repro a těmhle přidat...
tyhle cos koupil mám těď kupátku v platě..., do sedaček nejdou, musely by se trochu vyřezat a asi by to i čumělo do kufru...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5645
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Basstl - C70 Green

Příspěvek od PetrXC70 »

Maj nějakej slušnej průměr?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Basáky jsou asi 8", i když vypadají trochu větší.
Do auta plně dostačující.

Downpipe... :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Sup
Offline
Příspěvky: 589
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Sup »

Hezky jedeš, tady jsou jiný, ale jka se poznají špatné silentblocky na podmotorovým rámu? Klidně do SZ

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Pokud nejsou vizuálně rozpadlý, nebo alespoň popraskaný, tak nic nepoznáš, ale tak nějak si říkám že po 20 letech už nebudou v plný kondici, tak to u všech aut měním preventivně. :) To se tedy netýká cabria, protože náhrada není.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Urvanej »

Kolipa máš průměr té DP? 4 palec (10cm)?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3606
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

to by asi bylo dost neúčelné, možná až kontraproduktivní. Leda, že by Jiří něco tajil a z Cabra udělá "Stage 5" a chystá se lišák na sprinty :)
76mm bohatě stačí do kolika? 400HP?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3270
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

DP je 3", kat Magnaflow a od katu dál 2,5" Ferrita.
U cabria nechci honit výkon.
Jednak se to auto na závodění moc nehodí a druhak tam je problematickej automat.
ST2 na 240PS bude stačit. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

On i ten třípalec je u našich motorů kontraproduktivní až neúčelný :D
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Urvanej »

No ono to na tej foto vypadalo hrozně tlustý :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6180
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Basstl - C70 Green

Příspěvek od python.p »

To je jen malej svěrák... :D

Proč kontraproduktivní? Měl jsem za to, že u turba je větší lauf lepší. U atmosféry to né úplně tak platí, to taky chápu. Ale kontraproduktivní? Turbuletní proudění místo laminárního? Problém s mezní vrstvou?
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3606
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

sám si rád počkám na fundovanej názor (jsem běžný řidič, playboy Éda, prostý pobíječ much)
Řekl bych, že to bude mít co do činění s nedostatečným tlakem, tu 10 cm rouru nemůže volví
pěti-vál bez obřího custom turba a razantních úpravách na motoru utlačit.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3316
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Vapik »

Já bych to jako sedlák, znalý atmosferických motorů a ještě ponejvíce dvoutaktů, viděl na malý protitlak za turbem. Velký protitlak je problém a malý taky.

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

V podstatě tak nějak :) .
Jediné, co potřebuješ od svodů a výfuku je to, dostat výfukové plyny co možná nejrychleji pryč. Nic jiného.
Jedno jestli je to NA motor nebo turbomotor, princip je stejný. První, na co výfukové plyny po otevření výfukových ventilů narazí jsou svody. Ať to budou z R nebo "obyčejné", vždy budou restriktivní. Dále plyny projdou turbínou turba, to je další zpomalení, a dostanou se do DP. A tam se stane co? Čím bude její průměr větší, tím bude jejich rychlost klesat (viz Venturiho efekt). Tím pádem se v DP budou výfukové plyny zdržovat déle, budou chladnout a tím bude vzrůstat jejich hustota, budou těžší a budou se pomaleji posunovat směrem od motoru dál. Zároveň do těchto již pomalejších plynů narážejí ještě horké nové a ty se zpomalují a zpomalují až nakonec vyplachování válců není tak efektivní, jak bychom si přáli.
Toto všechno platí v nízkých a středních otáčkách motoru, tedy v těch ve kterých se motor pohybuje v +/- 95% času.
Ve vysokých otáčkách nad třeba 5,5 tisíc, kdy je výfukových plynů již dostatek nebo až příliš mnoho se karta obrací a velký průměr DP je výhodou.
Celé je to podle mě o tom, že pokud stavím auto na závody, tak velká DP smysl má, ale jen v tom případě, že zároveň řeším i svody. Pokud stavím auto na v podstatě běžné ježdění s občasným výletem do nelegálních rychlostí, pak je velká DP pro mě kontraproduktivní, protože to, co získám nahoře, ztratím dole.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6180
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Basstl - C70 Green

Příspěvek od python.p »

Takže tak nějak jsem si myslel. Díky
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Basstl - C70 Green

Příspěvek od Urvanej »

Vím, že to je trochu jinej level výkonu, ale dokazuje to, že 3 palce je pro ty hodnoty kolem 300 kobylek uplně v pohodě. :-) Např i zde.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]