PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5793
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Já tedy osobně bych jim nevěřil, páč nikdo z těch co tam jsou těžko znají P3. Jen prostý měniči dílů.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
PetrXC70
V angličtině je pro to krásnej termín... parts cannon. Prostě začneš měnit a měnit až najdeš tu chybnou součástku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Dneska auto přivezu zpět, zítra odvezu do Petroni, kouknou na ten haldex a zeptám se na to víko. Kardan asi zkontrolujou taky...
Uvidim, co mi řeknou... O kardanu mi v Petroni říkali, nějakej unašeč?
Z Volva volal, jak kdyby se to auto rozpadalo na heveru... Chtěl sem, aby zkontrolovali poloosy, k tomu se ani nedostali...
Jako aktuálně přemejšlim, že to byla fakt chyba nenechat to někde zkontrolovat. Pro představu, jak sem nasranej - cena auta 230tis, servis a doplňky za minulej rok 270tis...
No a tehle rok to vypadá, že budu pokračovat... Za ty prachy sem si mohl jít koupit třeba tohle - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/207826354
Uvidim, co mi řeknou... O kardanu mi v Petroni říkali, nějakej unašeč?
Z Volva volal, jak kdyby se to auto rozpadalo na heveru... Chtěl sem, aby zkontrolovali poloosy, k tomu se ani nedostali...
Jako aktuálně přemejšlim, že to byla fakt chyba nenechat to někde zkontrolovat. Pro představu, jak sem nasranej - cena auta 230tis, servis a doplňky za minulej rok 270tis...
No a tehle rok to vypadá, že budu pokračovat... Za ty prachy sem si mohl jít koupit třeba tohle - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/207826354
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14250
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
PetrXC70
Jop, první tak 3 roky mě auto taky stálo majlant. Ale pak už jenom běžný servis. Jako třeba výměna motoru, podpálený ventil a podobně. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
PetrXC70
To je vážně peklo. Hloupý je, že to dohromady dát musíš.
Jestli je to v takovém stavu, jaký uvádí servis, tak bys to hodně špatně prodával. A až to dáš do kupy, tak to zase prodat chtít nebudeš, protože ty statisíce za servis ti nikdo při prodeji nedá
Jestli je to v takovém stavu, jaký uvádí servis, tak bys to hodně špatně prodával. A až to dáš do kupy, tak to zase prodat chtít nebudeš, protože ty statisíce za servis ti nikdo při prodeji nedá
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4572
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
PetrXC70
Tohle auto je snad prokleté. Stejné finanční peklo si s ním prožil předchozí majitel, tedy můj bratr. A nutno dodat, že on dělal už druhý repas automatu. Ten nájezd je asi prostě znát. Zdá se, že P2 byly i po překonání 400tis odolnější. Alespoň na mě to tak působí. Samozřejmě že to je kus od kusu a vše záleží na péči, kterou auto dostane. Ale toto auto má za sebou péči až nadstandardní, řekl bych.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Si myslim, že než to koupil brácha, tak se k autu moc slušně nechovali a tohle je důsledek...
Jediný co mě potěšilo, když sem auto přebíral ve Volvu, tak technik říkal, že motor a převodovka je ok....
Jak píše JendaSL, nezbývá, než to dát dohromady...
Jediný co mě potěšilo, když sem auto přebíral ve Volvu, tak technik říkal, že motor a převodovka je ok....
Jak píše JendaSL, nezbývá, než to dát dohromady...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5793
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Hele, kardany maj v AV za 5000Kč, olej určitě teče vrchem odvětráním, takže bych to tak tragicky neviděl. A víko ventilů seženeš u Patočky jako já a Hajnej.
Jo a ani se neptej kolik stalo moje XC na servisu...... a to ma ted 300tis
Jo a ani se neptej kolik stalo moje XC na servisu...... a to ma ted 300tis
-
Offline
- Příspěvky: 903
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PetrXC70
Já ti nevím, znám osobně spoustu mechaniků z Průhonic a velká většina jich je tam více jak 15 let.Jakub Svoboda píše: 10 úno 2025 12:43 Já tedy osobně bych jim nevěřil, páč nikdo z těch co tam jsou těžko znají P3. Jen prostý měniči dílů.
P3 zná většina těch mechaniků do šroubku. Úplně bych ty kluky nepodceňoval.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 5793
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Ok, mé osobní a pár známých jsou bohužel jiné. Prostě se s P3 už nechtějí zabývat a působí tak. Takže pokud znají a nechtějí, je věc druhá, kterou jsem nepoznal.
Už jen to, že Petrovi zavolaj, že nestihli poloosy. VTF?
Už jen to, že Petrovi zavolaj, že nestihli poloosy. VTF?
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Nesthli/nechtěli se tim zabejvat, jelikož zjistili, že je kardan v háji...
Tak plán zněl přetěsnit haldex, vyměnit kardan a pak začít řešit vibrace při brždění. + teda jiný gumy(sou tam ty starý zimní) nebo jiný kola.
Já od nich chtěl zjistit, jestli je špatná pravá poloosa nebo kotouče. Furt tam sou ty vibrace při brždění. Buď kotouče vymění v Petroni, nebo já o víkendu. To že zjistili únik olejů, to je dobře...
Tak plán zněl přetěsnit haldex, vyměnit kardan a pak začít řešit vibrace při brždění. + teda jiný gumy(sou tam ty starý zimní) nebo jiný kola.
Já od nich chtěl zjistit, jestli je špatná pravá poloosa nebo kotouče. Furt tam sou ty vibrace při brždění. Buď kotouče vymění v Petroni, nebo já o víkendu. To že zjistili únik olejů, to je dobře...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
PetrXC70
Tak to je ještě dobrý, já to měl s diskotékou - všechny asistenti umřeli a všechny chyby co mohli se střídali na displeji.jirka789 píše: 13 led 2025 19:30 Jojo, já takhle nechal jednou zapojený OBD že se podívám ze zvědavosti na teplotu oleje po cestě. Vyskočila mi hláška "Parkovací asistent - servis" a odpojilo to čidla. No a jak jinak to mohlo dopadnout, než že po asi hodině na dálnici na to člověk úplně zapomněl a při parkování jsem nacouval sloupek cedule, který nebyl vůbec vidět![]()
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Dají, Radek měřil a házelo to, pak se měřilo ještě samotný ložisko a házelo taky...
Ložisko vyměněný, chvíli ok (cca 200km) a vibruje to znovu.
Teď je auto v servisu, přetěsní se haldex, ventilový víko. Brzdy/kotouče prej vyměnit jen s destičkama. Nevim, jak velkej to má vliv, kdyby se vyměnily jen ty kotouče, když maj teď brzdy najeto cca 6tis.
Zejtra budou volat, tak uvidim. Popřípadně koupim desky a vyměnim sám...
Ložisko vyměněný, chvíli ok (cca 200km) a vibruje to znovu.
Teď je auto v servisu, přetěsní se haldex, ventilový víko. Brzdy/kotouče prej vyměnit jen s destičkama. Nevim, jak velkej to má vliv, kdyby se vyměnily jen ty kotouče, když maj teď brzdy najeto cca 6tis.
Zejtra budou volat, tak uvidim. Popřípadně koupim desky a vyměnim sám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Tak auto mám zpět...
Haldex přetěsněnej, olej doplněnej. Někde u turba byla prasklá spona a proto víc oleje.
Byl dělanej test těsnosti a ventilový víko by chtělo přetěsnit, ale neni to nic zásadního. Ten kardan vůli má, ale taky žádnej velkej problém. Prej s tim mam zatim v klidu jezdit... Největší vůli tam má ten unašeč.
Co se týče brzd, tak bez vibrací. Údajně ani na dálnici. Tak nevim, co s tim dělám... Nechám to teď bejt, na jaře přetěsnit víko a asi ten unašeč.
A opravdu hodně mě potěšilo, když sem slyšel, že auto je v dobrym stavu...
A pak mam dotaz, svítí tam hláška: Rezervujte si čas na servis. Svítila už předtim, jen sem zapomněl říct o vymazání. Můžu nějak já?
Haldex přetěsněnej, olej doplněnej. Někde u turba byla prasklá spona a proto víc oleje.
Byl dělanej test těsnosti a ventilový víko by chtělo přetěsnit, ale neni to nic zásadního. Ten kardan vůli má, ale taky žádnej velkej problém. Prej s tim mam zatim v klidu jezdit... Největší vůli tam má ten unašeč.
Co se týče brzd, tak bez vibrací. Údajně ani na dálnici. Tak nevim, co s tim dělám... Nechám to teď bejt, na jaře přetěsnit víko a asi ten unašeč.
A opravdu hodně mě potěšilo, když sem slyšel, že auto je v dobrym stavu...

A pak mam dotaz, svítí tam hláška: Rezervujte si čas na servis. Svítila už předtim, jen sem zapomněl říct o vymazání. Můžu nějak já?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
PetrXC70
Po všem co tu píšeš, by mě hláška "auto je v dobrym stavu..." spíš rozesmála k slzám, než potěšila.
Ale snad budeš mít aspoň chvíli klid
Ale snad budeš mít aspoň chvíli klid
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4572
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
PetrXC70
Reset můžeš sám. Na YouTube je návod.PetrXC70 píše: 13 úno 2025 16:16 Tak auto mám zpět...
Haldex přetěsněnej, olej doplněnej. Někde u turba byla prasklá spona a proto víc oleje.
Byl dělanej test těsnosti a ventilový víko by chtělo přetěsnit, ale neni to nic zásadního. Ten kardan vůli má, ale taky žádnej velkej problém. Prej s tim mam zatim v klidu jezdit... Největší vůli tam má ten unašeč.
Co se týče brzd, tak bez vibrací. Údajně ani na dálnici. Tak nevim, co s tim dělám... Nechám to teď bejt, na jaře přetěsnit víko a asi ten unašeč.
A opravdu hodně mě potěšilo, když sem slyšel, že auto je v dobrym stavu...![]()
A pak mam dotaz, svítí tam hláška: Rezervujte si čas na servis. Svítila už předtim, jen sem zapomněl říct o vymazání. Můžu nějak já?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Našel sem, nechal sem "i" třkrát bliknout, pak to píplo a hláška je furt... Zkusim ještě zítra. Díky
Přidáno za 1 minuta 44 sekund:
Přidáno za 1 minuta 44 sekund:
Spíš bude problém v tom, že sem moc důvěřivej a když mi volaj z Volva, že je potřeba vyměnit kardan tak to beru jako hotovou věc...JendaSL píše: 13 úno 2025 16:45 Po všem co tu píšeš, by mě hláška "auto je v dobrym stavu..." spíš rozesmála k slzám, než potěšila.
Ale snad budeš mít aspoň chvíli klid![]()
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5793
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Přečti si znovu co jsem psal výše. 

-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Chvíli sem se autem přestal zabejvat a teď mě všechno přijde v pohodě:)
Včera sem mrknul na kliku u spolujezdce(nefunkční zamykání tlačítkem) a nic poškozenýho na kabelech sem nenašel... Tak třeba až se bude měnit zámek...
Včera sem mrknul na kliku u spolujezdce(nefunkční zamykání tlačítkem) a nic poškozenýho na kabelech sem nenašel... Tak třeba až se bude měnit zámek...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5793
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Hurá, já takto jezdím 5 let, tedy vyjma toho mlácení gumy na kardanu.
Měl jsi kliku celou venku i odpojenou? Určitě to bude nalomený
Měl jsi kliku celou venku i odpojenou? Určitě to bude nalomený
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé