PetrXC70

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Nitty
Offline
Příspěvky: 222
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

PetrXC70

Příspěvek od Nitty »

Tohle je přesně důvod nekupovat další ojetinu. Sypat zase do něčeho o pár let mladšího
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

PetrXC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já tedy osobně bych jim nevěřil, páč nikdo z těch co tam jsou těžko znají P3. Jen prostý měniči dílů.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

PetrXC70

Příspěvek od Urvanej »

V angličtině je pro to krásnej termín... parts cannon. Prostě začneš měnit a měnit až najdeš tu chybnou součástku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Dneska auto přivezu zpět, zítra odvezu do Petroni, kouknou na ten haldex a zeptám se na to víko. Kardan asi zkontrolujou taky...

Uvidim, co mi řeknou... O kardanu mi v Petroni říkali, nějakej unašeč?

Z Volva volal, jak kdyby se to auto rozpadalo na heveru... Chtěl sem, aby zkontrolovali poloosy, k tomu se ani nedostali...

Jako aktuálně přemejšlim, že to byla fakt chyba nenechat to někde zkontrolovat. Pro představu, jak sem nasranej - cena auta 230tis, servis a doplňky za minulej rok 270tis...

No a tehle rok to vypadá, že budu pokračovat... Za ty prachy sem si mohl jít koupit třeba tohle - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/207826354
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14250
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

PetrXC70

Příspěvek od raolsa »

Jop, první tak 3 roky mě auto taky stálo majlant. Ale pak už jenom běžný servis. Jako třeba výměna motoru, podpálený ventil a podobně. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

JendaSL
Offline
Člen VK
Příspěvky: 124
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: je toho víc

PetrXC70

Příspěvek od JendaSL »

To je vážně peklo. Hloupý je, že to dohromady dát musíš.
Jestli je to v takovém stavu, jaký uvádí servis, tak bys to hodně špatně prodával. A až to dáš do kupy, tak to zase prodat chtít nebudeš, protože ty statisíce za servis ti nikdo při prodeji nedá ☹️
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4572
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

PetrXC70

Příspěvek od jancho »

Tohle auto je snad prokleté. Stejné finanční peklo si s ním prožil předchozí majitel, tedy můj bratr. A nutno dodat, že on dělal už druhý repas automatu. Ten nájezd je asi prostě znát. Zdá se, že P2 byly i po překonání 400tis odolnější. Alespoň na mě to tak působí. Samozřejmě že to je kus od kusu a vše záleží na péči, kterou auto dostane. Ale toto auto má za sebou péči až nadstandardní, řekl bych.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Si myslim, že než to koupil brácha, tak se k autu moc slušně nechovali a tohle je důsledek...

Jediný co mě potěšilo, když sem auto přebíral ve Volvu, tak technik říkal, že motor a převodovka je ok....

Jak píše JendaSL, nezbývá, než to dát dohromady...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

PetrXC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Hele, kardany maj v AV za 5000Kč, olej určitě teče vrchem odvětráním, takže bych to tak tragicky neviděl. A víko ventilů seženeš u Patočky jako já a Hajnej.
Jo a ani se neptej kolik stalo moje XC na servisu...... a to ma ted 300tis
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 903
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

PetrXC70

Příspěvek od Thor123 »

Jakub Svoboda píše: 10 úno 2025 12:43 Já tedy osobně bych jim nevěřil, páč nikdo z těch co tam jsou těžko znají P3. Jen prostý měniči dílů.
Já ti nevím, znám osobně spoustu mechaniků z Průhonic a velká většina jich je tam více jak 15 let.
P3 zná většina těch mechaniků do šroubku. Úplně bych ty kluky nepodceňoval.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

PetrXC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ok, mé osobní a pár známých jsou bohužel jiné. Prostě se s P3 už nechtějí zabývat a působí tak. Takže pokud znají a nechtějí, je věc druhá, kterou jsem nepoznal.

Už jen to, že Petrovi zavolaj, že nestihli poloosy. VTF?
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Nesthli/nechtěli se tim zabejvat, jelikož zjistili, že je kardan v háji...

Tak plán zněl přetěsnit haldex, vyměnit kardan a pak začít řešit vibrace při brždění. + teda jiný gumy(sou tam ty starý zimní) nebo jiný kola.

Já od nich chtěl zjistit, jestli je špatná pravá poloosa nebo kotouče. Furt tam sou ty vibrace při brždění. Buď kotouče vymění v Petroni, nebo já o víkendu. To že zjistili únik olejů, to je dobře...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

PetrXC70

Příspěvek od python.p »

jirka789 píše: 13 led 2025 19:30 Jojo, já takhle nechal jednou zapojený OBD že se podívám ze zvědavosti na teplotu oleje po cestě. Vyskočila mi hláška "Parkovací asistent - servis" a odpojilo to čidla. No a jak jinak to mohlo dopadnout, než že po asi hodině na dálnici na to člověk úplně zapomněl a při parkování jsem nacouval sloupek cedule, který nebyl vůbec vidět :ROFL:
Tak to je ještě dobrý, já to měl s diskotékou - všechny asistenti umřeli a všechny chyby co mohli se střídali na displeji.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1785
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

PetrXC70

Příspěvek od Tomas78 »

Sorry, že plevelím, ale zajímám mne Tvoje téma. Nedají se ty brzdy (kotouče) zkontrolovat před výměnou "budíkem" (úchylkoměrem)?

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Dají, Radek měřil a házelo to, pak se měřilo ještě samotný ložisko a házelo taky...

Ložisko vyměněný, chvíli ok (cca 200km) a vibruje to znovu.

Teď je auto v servisu, přetěsní se haldex, ventilový víko. Brzdy/kotouče prej vyměnit jen s destičkama. Nevim, jak velkej to má vliv, kdyby se vyměnily jen ty kotouče, když maj teď brzdy najeto cca 6tis.

Zejtra budou volat, tak uvidim. Popřípadně koupim desky a vyměnim sám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1785
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

PetrXC70

Příspěvek od Tomas78 »

Držím palce, budu dále sledovat. Jen nesměle se zeptám (nejsem zkušeňák jako kluci tady): určitě máš dobře geo (sbíhavost) na předku? Ono to umí leccos.

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Jo jo, geometrie byla dělaná minulej rok asi 5x.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1785
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

PetrXC70

Příspěvek od Tomas78 »

:thumbup: :)

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Tak auto mám zpět...

Haldex přetěsněnej, olej doplněnej. Někde u turba byla prasklá spona a proto víc oleje.

Byl dělanej test těsnosti a ventilový víko by chtělo přetěsnit, ale neni to nic zásadního. Ten kardan vůli má, ale taky žádnej velkej problém. Prej s tim mam zatim v klidu jezdit... Největší vůli tam má ten unašeč.

Co se týče brzd, tak bez vibrací. Údajně ani na dálnici. Tak nevim, co s tim dělám... Nechám to teď bejt, na jaře přetěsnit víko a asi ten unašeč.

A opravdu hodně mě potěšilo, když sem slyšel, že auto je v dobrym stavu... :)

A pak mam dotaz, svítí tam hláška: Rezervujte si čas na servis. Svítila už předtim, jen sem zapomněl říct o vymazání. Můžu nějak já?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

JendaSL
Offline
Člen VK
Příspěvky: 124
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: je toho víc

PetrXC70

Příspěvek od JendaSL »

Po všem co tu píšeš, by mě hláška "auto je v dobrym stavu..." spíš rozesmála k slzám, než potěšila.
Ale snad budeš mít aspoň chvíli klid 😉
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4572
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

PetrXC70

Příspěvek od jancho »

PetrXC70 píše: 13 úno 2025 16:16 Tak auto mám zpět...

Haldex přetěsněnej, olej doplněnej. Někde u turba byla prasklá spona a proto víc oleje.

Byl dělanej test těsnosti a ventilový víko by chtělo přetěsnit, ale neni to nic zásadního. Ten kardan vůli má, ale taky žádnej velkej problém. Prej s tim mam zatim v klidu jezdit... Největší vůli tam má ten unašeč.

Co se týče brzd, tak bez vibrací. Údajně ani na dálnici. Tak nevim, co s tim dělám... Nechám to teď bejt, na jaře přetěsnit víko a asi ten unašeč.

A opravdu hodně mě potěšilo, když sem slyšel, že auto je v dobrym stavu... :)

A pak mam dotaz, svítí tam hláška: Rezervujte si čas na servis. Svítila už předtim, jen sem zapomněl říct o vymazání. Můžu nějak já?
Reset můžeš sám. Na YouTube je návod.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Našel sem, nechal sem "i" třkrát bliknout, pak to píplo a hláška je furt... Zkusim ještě zítra. Díky

Přidáno za 1 minuta 44 sekund:
JendaSL píše: 13 úno 2025 16:45 Po všem co tu píšeš, by mě hláška "auto je v dobrym stavu..." spíš rozesmála k slzám, než potěšila.
Ale snad budeš mít aspoň chvíli klid 😉
Spíš bude problém v tom, že sem moc důvěřivej a když mi volaj z Volva, že je potřeba vyměnit kardan tak to beru jako hotovou věc...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

PetrXC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Přečti si znovu co jsem psal výše. :wink:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5618
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

PetrXC70

Příspěvek od PetrXC70 »

Chvíli sem se autem přestal zabejvat a teď mě všechno přijde v pohodě:)

Včera sem mrknul na kliku u spolujezdce(nefunkční zamykání tlačítkem) a nic poškozenýho na kabelech sem nenašel... Tak třeba až se bude měnit zámek...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

PetrXC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Hurá, já takto jezdím 5 let, tedy vyjma toho mlácení gumy na kardanu.

Měl jsi kliku celou venku i odpojenou? Určitě to bude nalomený
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé