PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
PetrXC70
Nevím co se tobě kde vyklepe, já už je mám na autě nějaký čas a drží v pohodě, jen tolik nestahnou podběhy k sobě.IgorS píše:Jasné, dá sa to aj tými plastovými, ktoré ani poriadne nedržia a za chvíľu sa vyklepú. Hlavne ak už boli hliníkové odvŕtané, pár krát už bol nárazník demontovaný a otvor sa zväčšil.
A je ešte aj možnosť dať tam za tých pár korún to čo tam patrí, drží a pri nitovaní nedeformuje otvory vsokým tlakom.
Na druhou stranu není třeba je při demontáži odvrtávat a stojí zlomek, co originál nýty.
Mám dojem, že mi je tenkrát radil take raolsa.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
PetrXC70
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
PetrXC70
Jo to lze taky použít, ale záleží na tom jak často tam člověk leze.
Já třeba odvrtával dvakrát pravý podběh kvůli siréně, ale jinak jsem tam nelezl.
Takže mám zanýtováno a neřeším to.
Já třeba odvrtával dvakrát pravý podběh kvůli siréně, ale jinak jsem tam nelezl.
Takže mám zanýtováno a neřeším to.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
PetrXC70
Podľa mojich skúseností, keďže som už dal niekoľko nárazníkov dole a hore, je najdôležitejšie, že tie špeciálne poplastované nity sú dlhé, vzadu tenšie a poplastované - pogumované. Tým pádom sú upravené tak, že pri nitovaní sa zdeformujú vzadu do "motýlika", priťahujú tak materiál v širšej oblasti a trhajú sauž pri menšej sile (čo na plasty stačí) ako obyčajný hliníkový, tvrdší nit, ktorý sa vyššou silou deformačne zatláča do plastových materiálov a tým ničí okraje otvorov.
Dôležité je, že každý máme svoje metódy upevňovania a sme s nimi spokojní.
Dôležité je, že každý máme svoje metódy upevňovania a sme s nimi spokojní.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
PetrXC70
Ale slupkový nýt funguje trochu jinak než obyčejný trhací. Už z názvu je patrné, že při nýtování se jakoby rozloupne, jako když loupeš banán, takže působí spíše na okolí otvoru, než na samotný otvor.
Někdy to vyfotím z druhé strany, jak to vypadá.
A další věc je, že při sundávání nárazníku není potřeba nic odvrtávat.
Někdy to vyfotím z druhé strany, jak to vypadá.
A další věc je, že při sundávání nárazníku není potřeba nic odvrtávat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
PetrXC70
Ak sa ten nit správa inak ako obyčajný, tak ok, potom sorry, chybne to posudzujem. Videl som už viacero dorasovaných nárazníkov/podbehov, kvôli tomu, že nejaký debil to nitoval obyčajnými nitmi. Tie bolo potrebné odvŕtavať, vrták sa samozrejme do nitu zahryzol a točil a točil až roztavil okolitý plast okolo diery.
Ak by som tie špeci nity musel kupovať 10 ks za 30 €, tak samozrejme by som to riešil alternatívne. Ale ak ich zoženiem za 5 €, tak sorry, za mňa nič iné alternatívne nebudem vymýšľať, lebo mám rád veci robiť poriadne. Do toho patrí aj vzhľad toho spoja a tak s týmito nitmi to vyzerá a drží ako profi originálne riešenie spoja. Ďalšou výhodou je aj to, že spoj drží de fakto v gume po okraji s hliníkovým jadrom a zvonku vlastne len na gumovej prírube. Odvŕtavanie nie je nutné, stačí odštipnúť tú vonkajšiu gumenú časť s kúskom hliníkového jadra a nit spoj sa uvoľní.
Ak by som tie špeci nity musel kupovať 10 ks za 30 €, tak samozrejme by som to riešil alternatívne. Ale ak ich zoženiem za 5 €, tak sorry, za mňa nič iné alternatívne nebudem vymýšľať, lebo mám rád veci robiť poriadne. Do toho patrí aj vzhľad toho spoja a tak s týmito nitmi to vyzerá a drží ako profi originálne riešenie spoja. Ďalšou výhodou je aj to, že spoj drží de fakto v gume po okraji s hliníkovým jadrom a zvonku vlastne len na gumovej prírube. Odvŕtavanie nie je nutné, stačí odštipnúť tú vonkajšiu gumenú časť s kúskom hliníkového jadra a nit spoj sa uvoľní.
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Vzhledem k tomu, že ty podběhy se nesundávají často, tak nejty sou lepší... Doufám, že to tlumení zvládnu udělat příští víkend, teda pokud dorazí...
Čekám i na nějaký těsnící gumy do dveří...
Čekám i na nějaký těsnící gumy do dveří...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Dneska sem z části vytlumil zadní dveře, jen antivibračnim materiálem, jelikož stále nedorazil matroš proti hluku. Všechno v pohodě, jen ty cvočky co držej tapec mě pijou krev...
Druhá "sranda" byla se zaseknutym pásem, ať sem dělal co sem dělal, nechtělo se to rozhýbat, tak sem musel celou sedačku rozdělat, abych se dostal na ten návin pásu v sedačce a jakmile sem se ho dotknul, začlo to fungovat, ale...
Teď pás funguje, normálně navíjí, ale jakmile sklopim sedadlo, už nejde pás vytáhnout. Takže nejde narovnat sedadlo, což znamená nesklápět levý opěradlo. Když povolim šroub, co drží pás u sedadla, opěradlo narovnám a pás zase funguje normálně...
Neví někdo co s tim je?
A nakonec výměna žhaviček, ovšem jen 4, protože pátá nedorazila na sklad
Druhá "sranda" byla se zaseknutym pásem, ať sem dělal co sem dělal, nechtělo se to rozhýbat, tak sem musel celou sedačku rozdělat, abych se dostal na ten návin pásu v sedačce a jakmile sem se ho dotknul, začlo to fungovat, ale...
Teď pás funguje, normálně navíjí, ale jakmile sklopim sedadlo, už nejde pás vytáhnout. Takže nejde narovnat sedadlo, což znamená nesklápět levý opěradlo. Když povolim šroub, co drží pás u sedadla, opěradlo narovnám a pás zase funguje normálně...
Neví někdo co s tim je?
A nakonec výměna žhaviček, ovšem jen 4, protože pátá nedorazila na sklad
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
PetrXC70
Na pásu ti chybí "cvoček", který brání dalšímu navinutí pásu po sklopení opěradla.
Na pásu mají být dva, jeden je proti tomu navinutí a druhý drží sponu nahoře, aby ti nezajela pod sedadlo, když sedák vyklopíš.
Na pásu mají být dva, jeden je proti tomu navinutí a druhý drží sponu nahoře, aby ti nezajela pod sedadlo, když sedák vyklopíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Mrknu na druhou stranu a zkusim někde sehnat. Díky...
Jo máš pravdu, není tam. Je tam jen malá direčka. Chtělo by to nějakej pěknej, ale mám trochu strach jet do Volva po zkušenostech s nejtama
Jo máš pravdu, není tam. Je tam jen malá direčka. Chtělo by to nějakej pěknej, ale mám trochu strach jet do Volva po zkušenostech s nejtama
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
PetrXC70
https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20191021092501&SearchText=seat+belt+button&switch_new_app=y
https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.9194823
https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.9194823
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5249
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
PetrXC70
Jsem ti přece psal, že tam chybí ten nýtek. Ten prudký kopec jsi zkoušel ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Kopec sem nezkoušel, jelikož sem měl celý opěradlo venku a pohyboval s ním všema možnejma směrama, ale nepomohlo to...
Dural8: dobrá rada!
Včera sem tlumil zadní dveře jen antivibrákem, tak samozřejmě dneska přišel matroš proti hluku
Dural8: dobrá rada!
Včera sem tlumil zadní dveře jen antivibrákem, tak samozřejmě dneska přišel matroš proti hluku
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Konečně! Dneska bylo krásně, takže ještě venku tlumení dveří...
Vnější plech antivibrák 2,7mm a na to protihlukovej materiál 10mm + hliníková vrstva...
Vnitřní plech zakrytej antivibrákem 1,8mm..
Celková hmotnost: zadní dveře cca 2,4kg
přední dveře cca 3,0kg
Rozdíl co se týče zvukovýho projevu repráků s nižší hlasitostí velkej, ale jak říkal Ejdou, tyhle základní repráky stojí za prd, takže je vyměnim za nějaký levný, ovšem o 20 let novější...
Ještě mi chybý slabej protihlukovej materiál na tapecy, nedorazil, tak to udělam příště + výměna některých příchytek, jelikož než sem zjistil jak fungujou...
Vnější plech antivibrák 2,7mm a na to protihlukovej materiál 10mm + hliníková vrstva...
Vnitřní plech zakrytej antivibrákem 1,8mm..
Celková hmotnost: zadní dveře cca 2,4kg
přední dveře cca 3,0kg
Rozdíl co se týče zvukovýho projevu repráků s nižší hlasitostí velkej, ale jak říkal Ejdou, tyhle základní repráky stojí za prd, takže je vyměnim za nějaký levný, ovšem o 20 let novější...
Ještě mi chybý slabej protihlukovej materiál na tapecy, nedorazil, tak to udělam příště + výměna některých příchytek, jelikož než sem zjistil jak fungujou...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Dva tejdny to leželo na poště, protože pošťevačka nedokázala vhodit lísteček do schránky!
Tlumení do kufru a podběhů + 8 plátů antivibráku…
A konečně má Eli pohodlí, sedačka už jí byla těsná...
Tlumení do kufru a podběhů + 8 plátů antivibráku…
A konečně má Eli pohodlí, sedačka už jí byla těsná...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
O víkendu sem přilepil spoiler...
Trvalo to dlouho, jelikož sem se k tomu nemohl furt dostat a nakonec stejně skončilo v lakovně...
Trvalo to dlouho, jelikož sem se k tomu nemohl furt dostat a nakonec stejně skončilo v lakovně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4222
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
PetrXC70
Moc pěkné! Xcéčku (nejen) fakt sluší. Jednou projekt Křídlo znovu opráším a půjdu zase do něj.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé