245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2142
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Nižbor

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od jojo »

Nějak mi nejde dohromady ten fuel distributor a redblok (pravděpodobně) B230F. To dáváš dohromady víc věcí najednou?
Zajímavý jsou taky ty zesílený ramena přední nápravy...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

GDPR_user

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

Kr.P píše:Proč tady má každej debilní tendenci všechno okecávat ? Kdyby to věděl a chtěl, asi to tak udělá ne ? Každej si to prostě musí vyzkoušet, vy jste taky nespadli učení z višně...
Máš pravdu,proto bude nejlépe,když nebudeš reagovat. :ROFL:

GDPR_user

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

jojo píše:Nějak mi nejde dohromady ten fuel distributor a redblok (pravděpodobně) B230F. To dáváš dohromady víc věcí najednou?
Zajímavý jsou taky ty zesílený ramena přední nápravy...
B230F měl LH-Jet ale např B21ET K-Jet :wink:

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2142
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Nižbor

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od jojo »

To vím, ale na obrázku vidím pěknej barevnej B230F. Mechanickou stříkačku nevidno. Proto ten dotaz na fuel distributor.
Podle mýho laickýho názoru by nejlepší byl redblok s turbínou a dvojvačkovou hlavou. Jak se to jmenovalo, B234FT?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13132
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Urvanej »

B234FT se nikdy nedělal. blok na B234F je slabej, aby unesl nějaký větší psychický nátlak, proto se, když už někdo tomu chce dát tu energii a peníze, používá blok B230 a 16V hlava. Je tam pak zase problém s napínákem rozvoďáku, kterej u 8V je na makovici a na 16V na bloku, ale je to v pohodě řešitelný.
Taky je potřeba použití 16V pístů, který maji vybrání na ventily. Pak už je jen otázka propočtů a nutnýho ubrázní na hlavě či bloku, nebo výkonovýho cíle a podle toho se pak použijí písty z turba, nebo atmosféry (ne/mají prohlubeň) aby se dosáhlo potřebné komprese.
Tvuj názor je správnej :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

sergej: tych cca 13 ci kolko eur naviac ma nezatial nezabilo, pri tom mnozstve co tento rok utopim v aute,je to len kvapocka v mori.. :crazy: je to pohoda..
Kr.P : :good: nelamem si z toho hlavu,lebo to sa na forach deje casto..ale ludia su fajn pomozu/poradia.
jojo: pekne nafarbeny motor bol iba ilustracny obrazok z netu, moj motor je B23E, preto planujem pouzit ten ET distibutor a turbo vstreky, ad vystuzene ramena(vraj su OEM) dufam,ze budu mat nejaky ucinok..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

Urvanej píše:B234FT se nikdy nedělal. blok na B234F je slabej, aby unesl nějaký větší psychický nátlak, proto se, když už někdo tomu chce dát tu energii a peníze, používá blok B230 a 16V hlava. Je tam pak zase problém s napínákem rozvoďáku, kterej u 8V je na makovici a na 16V na bloku, ale je to v pohodě řešitelný.
Taky je potřeba použití 16V pístů, který maji vybrání na ventily. Pak už je jen otázka propočtů a nutnýho ubrázní na hlavě či bloku, nebo výkonovýho cíle a podle toho se pak použijí písty z turba, nebo atmosféry (ne/mají prohlubeň) aby se dosáhlo potřebné komprese.
Tvuj názor je správnej :-)
viem o tom, a rad by som to aj mal, premna za mna aj whiteblock,ale finance to momentalne nedam..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2142
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Nižbor

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od jojo »

Jo, tak! Už jsem ti chtěl závidět tak pěkně vyglancovanej motor... :o
Jednou mi hrábne a turbínovej redblok a 16V kebulí do nějaký dvojky nabastlím a pak se v tom zabiju...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Sergej »

Ak by si chcel whiteblock tak mame :-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

Sergej píše:Ak by si chcel whiteblock tak mame :-)
za 15 korun.. :D
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2142
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Nižbor

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od jojo »

No nekupte to, když je to tak levný. :twisted:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

dorazilo dalsie harampadi..
no hlavne som sa tesil na Lesjofors pruziny -40mm ! 8)
P1100151.JPG
no a flathood.. uz coskoro :Yahoo!:
P1100147.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

nemate nejaky samo domo overeny a ucinny sposob ako vycistit k jet vstrekovace? zatial som do nich lial cistic brzd a prefukol ich kompresorom..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Sergej »

Vstrekovace sa obycajne cistia v ultrazvukovej pracke, male modely na cistenie sperkov nei su vobec drahe, pripadne si postav nieco ako urvanej...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

Sergej píše:Vstrekovace sa obycajne cistia v ultrazvukovej pracke, male modely na cistenie sperkov nei su vobec drahe, pripadne si postav nieco ako urvanej...
nieco ako toto? http://www.inoptik.cz/sk/p/ultrazvukova-cisticka-cd-7810-a
ono tych 35 eur nieje vela, ale co s tym potom spravim?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2142
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Nižbor

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od jojo »

Wow!
Ten šusplech je ze Skandixu?
A horní uložení jsou jakej výrobce?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

jojo píše:Wow!
Ten šusplech je ze Skandixu?
A horní uložení jsou jakej výrobce?
šusplech myslis co? ulozenie ti pozrem vyrobcu(ak tam bude napisane),ale v katalogu som vybral tie,ktore mali v popise napisane ze OEM..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2142
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Nižbor

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od jojo »

šusplech je ten plastovej kryt pod motorem
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Krystof P. »

Máš to pěkný a dobře ses do toho pustil, dávám :good:

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

jojo píše:šusplech je ten plastovej kryt pod motorem
tak ten ,,šusplech´´ je zo skandixu..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

tak este take drobnosticky
P1100162.JPG
redblock a to doslovne!
P1100158.JPG
a ultrazvukovu pracku kupovat nebudem,lebo v priebehu tyzdna berem komplet celu hlavu+ vstreky do hlavneho mesta kde mi to ultrazvukovo vsetko vycistia..
2 jojo: na tie ulozenia som pozeral,ale vyrobca tam nieje. avsak z katalogu som vybral tie pri ktorych bola poznamka EO quality.. boli najdrahsie..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

GDPR_user

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od GDPR_user »

pokud je to febi středové uložení kardanu,tak ho rovnou zahoď

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

martinopel píše:pokud je to febi středové uložení kardanu,tak ho rovnou zahoď
no to je febi stredove ulozenie..preco ho mam vyhodit? :shock:
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Sergej »

Fritzko píše:
martinopel píše:pokud je to febi středové uložení kardanu,tak ho rovnou zahoď
no to je febi stredove ulozenie..preco ho mam vyhodit? :shock:
Asi preto, aby si si usetril pracu s jeho opatovnou vymenou :-)
Cim si ten motor striekal ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 958
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Trnavský kraj, SR

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for

Příspěvek od Fritzko »

vymenit to ulozenie nieje az take pracne, za pol hodku to spravim ak bude treba..
na motor som pouzil sprej duplicolor red heat resistant(300°C)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Zpět na „200“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé