245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Nějak mi nejde dohromady ten fuel distributor a redblok (pravděpodobně) B230F. To dáváš dohromady víc věcí najednou?
Zajímavý jsou taky ty zesílený ramena přední nápravy...
Zajímavý jsou taky ty zesílený ramena přední nápravy...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Máš pravdu,proto bude nejlépe,když nebudeš reagovat.Kr.P píše:Proč tady má každej debilní tendenci všechno okecávat ? Kdyby to věděl a chtěl, asi to tak udělá ne ? Každej si to prostě musí vyzkoušet, vy jste taky nespadli učení z višně...

245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
B230F měl LH-Jet ale např B21ET K-Jetjojo píše:Nějak mi nejde dohromady ten fuel distributor a redblok (pravděpodobně) B230F. To dáváš dohromady víc věcí najednou?
Zajímavý jsou taky ty zesílený ramena přední nápravy...

-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
To vím, ale na obrázku vidím pěknej barevnej B230F. Mechanickou stříkačku nevidno. Proto ten dotaz na fuel distributor.
Podle mýho laickýho názoru by nejlepší byl redblok s turbínou a dvojvačkovou hlavou. Jak se to jmenovalo, B234FT?
Podle mýho laickýho názoru by nejlepší byl redblok s turbínou a dvojvačkovou hlavou. Jak se to jmenovalo, B234FT?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
B234FT se nikdy nedělal. blok na B234F je slabej, aby unesl nějaký větší psychický nátlak, proto se, když už někdo tomu chce dát tu energii a peníze, používá blok B230 a 16V hlava. Je tam pak zase problém s napínákem rozvoďáku, kterej u 8V je na makovici a na 16V na bloku, ale je to v pohodě řešitelný.
Taky je potřeba použití 16V pístů, který maji vybrání na ventily. Pak už je jen otázka propočtů a nutnýho ubrázní na hlavě či bloku, nebo výkonovýho cíle a podle toho se pak použijí písty z turba, nebo atmosféry (ne/mají prohlubeň) aby se dosáhlo potřebné komprese.
Tvuj názor je správnej
Taky je potřeba použití 16V pístů, který maji vybrání na ventily. Pak už je jen otázka propočtů a nutnýho ubrázní na hlavě či bloku, nebo výkonovýho cíle a podle toho se pak použijí písty z turba, nebo atmosféry (ne/mají prohlubeň) aby se dosáhlo potřebné komprese.
Tvuj názor je správnej

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
sergej: tych cca 13 ci kolko eur naviac ma nezatial nezabilo, pri tom mnozstve co tento rok utopim v aute,je to len kvapocka v mori..
je to pohoda..
Kr.P :
nelamem si z toho hlavu,lebo to sa na forach deje casto..ale ludia su fajn pomozu/poradia.
jojo: pekne nafarbeny motor bol iba ilustracny obrazok z netu, moj motor je B23E, preto planujem pouzit ten ET distibutor a turbo vstreky, ad vystuzene ramena(vraj su OEM) dufam,ze budu mat nejaky ucinok..

Kr.P :

jojo: pekne nafarbeny motor bol iba ilustracny obrazok z netu, moj motor je B23E, preto planujem pouzit ten ET distibutor a turbo vstreky, ad vystuzene ramena(vraj su OEM) dufam,ze budu mat nejaky ucinok..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
viem o tom, a rad by som to aj mal, premna za mna aj whiteblock,ale finance to momentalne nedam..Urvanej píše:B234FT se nikdy nedělal. blok na B234F je slabej, aby unesl nějaký větší psychický nátlak, proto se, když už někdo tomu chce dát tu energii a peníze, používá blok B230 a 16V hlava. Je tam pak zase problém s napínákem rozvoďáku, kterej u 8V je na makovici a na 16V na bloku, ale je to v pohodě řešitelný.
Taky je potřeba použití 16V pístů, který maji vybrání na ventily. Pak už je jen otázka propočtů a nutnýho ubrázní na hlavě či bloku, nebo výkonovýho cíle a podle toho se pak použijí písty z turba, nebo atmosféry (ne/mají prohlubeň) aby se dosáhlo potřebné komprese.
Tvuj názor je správnej
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Jo, tak! Už jsem ti chtěl závidět tak pěkně vyglancovanej motor...
Jednou mi hrábne a turbínovej redblok a 16V kebulí do nějaký dvojky nabastlím a pak se v tom zabiju...

Jednou mi hrábne a turbínovej redblok a 16V kebulí do nějaký dvojky nabastlím a pak se v tom zabiju...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Ak by si chcel whiteblock tak mame 

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
za 15 korun..Sergej píše:Ak by si chcel whiteblock tak mame

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
No nekupte to, když je to tak levný. 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
dorazilo dalsie harampadi..
no hlavne som sa tesil na Lesjofors pruziny -40mm !
no a flathood.. uz coskoro
no hlavne som sa tesil na Lesjofors pruziny -40mm !


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
nemate nejaky samo domo overeny a ucinny sposob ako vycistit k jet vstrekovace? zatial som do nich lial cistic brzd a prefukol ich kompresorom..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Vstrekovace sa obycajne cistia v ultrazvukovej pracke, male modely na cistenie sperkov nei su vobec drahe, pripadne si postav nieco ako urvanej...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
nieco ako toto? http://www.inoptik.cz/sk/p/ultrazvukova-cisticka-cd-7810-aSergej píše:Vstrekovace sa obycajne cistia v ultrazvukovej pracke, male modely na cistenie sperkov nei su vobec drahe, pripadne si postav nieco ako urvanej...
ono tych 35 eur nieje vela, ale co s tym potom spravim?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Wow!
Ten šusplech je ze Skandixu?
A horní uložení jsou jakej výrobce?
Ten šusplech je ze Skandixu?
A horní uložení jsou jakej výrobce?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
šusplech myslis co? ulozenie ti pozrem vyrobcu(ak tam bude napisane),ale v katalogu som vybral tie,ktore mali v popise napisane ze OEM..jojo píše:Wow!
Ten šusplech je ze Skandixu?
A horní uložení jsou jakej výrobce?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
šusplech je ten plastovej kryt pod motorem
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Máš to pěkný a dobře ses do toho pustil, dávám 

-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
tak ten ,,šusplech´´ je zo skandixu..jojo píše:šusplech je ten plastovej kryt pod motorem
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
tak este take drobnosticky
2 jojo: na tie ulozenia som pozeral,ale vyrobca tam nieje. avsak z katalogu som vybral tie pri ktorych bola poznamka EO quality.. boli najdrahsie..
redblock a to doslovne!
a ultrazvukovu pracku kupovat nebudem,lebo v priebehu tyzdna berem komplet celu hlavu+ vstreky do hlavneho mesta kde mi to ultrazvukovo vsetko vycistia..2 jojo: na tie ulozenia som pozeral,ale vyrobca tam nieje. avsak z katalogu som vybral tie pri ktorych bola poznamka EO quality.. boli najdrahsie..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
pokud je to febi středové uložení kardanu,tak ho rovnou zahoď
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
no to je febi stredove ulozenie..preco ho mam vyhodit?martinopel píše:pokud je to febi středové uložení kardanu,tak ho rovnou zahoď

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Asi preto, aby si si usetril pracu s jeho opatovnou vymenouFritzko píše:no to je febi stredove ulozenie..preco ho mam vyhodit?martinopel píše:pokud je to febi středové uložení kardanu,tak ho rovnou zahoď

Cim si ten motor striekal ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
vymenit to ulozenie nieje az take pracne, za pol hodku to spravim ak bude treba..
na motor som pouzil sprej duplicolor red heat resistant(300°C)
na motor som pouzil sprej duplicolor red heat resistant(300°C)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé