Snad má troufalost nebude odměněna ovocem, ale nezeptat se tak budu celý den poněkud neklidný.
EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
EV: Diskuse o elektroautech
Jak dlouho a kolikrát jsi doplňoval phm? 
Snad má troufalost nebude odměněna ovocem, ale nezeptat se tak budu celý den poněkud neklidný.
Snad má troufalost nebude odměněna ovocem, ale nezeptat se tak budu celý den poněkud neklidný.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
nedoplnoval, pouze vyprazdnoval 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Jak už jsem psal, tak já si tak přesně čísla zobrazit neumim, ale potěšilo mě, že C40 započítává do spotřeby na km i klimu, nebo mi to tak aspoň připadá... a i tak mám za tech cca 3500km 15-16kWh/100km.
Šéf má hybridního tuarega a na elektriku je rád, když se vejde do 30, ale ten se nežinýruje a klimoška mu jede furt... a vůbec, já vlastně ani nevim, jak to ty hybridy počítaji, protože se rozjíždí na benzín, ale rekuperuje elektriku a tu pak počítá do toho jak???
Šéf má hybridního tuarega a na elektriku je rád, když se vejde do 30, ale ten se nežinýruje a klimoška mu jede furt... a vůbec, já vlastně ani nevim, jak to ty hybridy počítaji, protože se rozjíždí na benzín, ale rekuperuje elektriku a tu pak počítá do toho jak???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Tak, aby to vyšlo na hmologaci 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
EV: Diskuse o elektroautech
Známi mal zážitok vo Francúzsku, na dvoch superchargeroch odstrihnuté všetky káble
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
rekl bych, ze tyto "eko"aktivisty nemusi ani nikdo financovat 

-
Online
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Zrovna přebývám nedaleko jednoho superchargeru ve FR, je tady 48 superchargerů, takže skoro jako v celé ČR. Žádný zatím odstřihnutý není, ale po návštěvě centra městečka se nedivím...
Aj DC nabíjení u Lidlu je tady 180kW (50kW u nás).
Aj DC nabíjení u Lidlu je tady 180kW (50kW u nás).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
dobre pocitam, ze by Urvanej se 40tkou ve FR platil za kilometr jizdy po dalnici cca 3kč?
Urvanej píše: 06 čer 2025 08:01 Dneska jsem zkusil po dálnici držet 130, no a lezlo to na dvojnásobek, tzn. cca 30kWh.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 444
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
EV: Diskuse o elektroautech
A třeba s Teslou 3 to bude cca 1,8 Kč (18kwh/100km, 0,39 EUR/kWh). Průměrný diesel 2,2 Kč (5,8l/100km, 1,55 EUR/litr) a průměrný benzin 2,8 Kč (7l/100km, 1,68 EUR/litr).
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Online
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Tesla bude platit:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Koch: hele neplatil, páč takhle rychle nejezdim a elektriku máme jen na jízdy kolem baráku. Dálky jezdíme Bertíkem. Za 3500km jsem ještě nikdy nenabíjel jinde, než v práci (doma doposud 10kWh)
10-90% ženě pokreje celej tejden, pokud někam netrajdá po koncertech.
Co mě štve je 11kW palubní nabíječka, takže tarifem na elektroauto C40 za 4h naráz prostě nenabiju, i kdybych ho měl. 22kW by bylo lepší, ale zase co už, s 25A bych zase 22kW stejně nevyužil, to bych musel vypnout zbytek baráku.

10-90% ženě pokreje celej tejden, pokud někam netrajdá po koncertech.
Co mě štve je 11kW palubní nabíječka, takže tarifem na elektroauto C40 za 4h naráz prostě nenabiju, i kdybych ho měl. 22kW by bylo lepší, ale zase co už, s 25A bych zase 22kW stejně nevyužil, to bych musel vypnout zbytek baráku.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 114
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
Mě zajímalo, co se stane, když se baterie dostane na 0 %. Byl jsem už hodně vybitej, tak jsem to zkusil. Motal jsem se poblíž nabíječky a vyjel jsem to na nulu.
Překvapilo mě, že auto na mě nijak neřvalo, všechno fungovalo normálně. Žádný strašidelný upozornění. Klima běžela, světla svítily.
Další překvapení bylo, že když jsem při jednom procentu dal podlahu, auto normálně vystřelilo, jakoby nic.
Nevšiml jsem si snížení výkonu. Jsem měl vždycky zato, že skoro prázdná baterka prostě neumí dát plnej výkon. Asi umí.
Je mi jasný, že tam mají nějakej "polštář" v tom dojezdu. Ale dál jsem to zkoušet už nechtěl. Je to docela blbej pocit, bejt takhle bez šťávy. Být někde, kde to neznám, v zimě, nedej bože v zahraničí... Fuj
Kanystr s benzínem nějak k autu dostaneš, ale vymlácený elektro je problém.
Když je to vymlácený úplně napadrť, ani se prý nemusí po připojení AC probudit palubní nabíječka. Jedině DCčkem se to nastartuje.
Ale toto by snad auto nemělo nikdy dopustit, vždycky by si to mělo nechat nějakou neprůstřelnou rezervu.
Samozřejmě to byl jen test, normálně to člověk prostě nedopustí.
Tož tak
Překvapilo mě, že auto na mě nijak neřvalo, všechno fungovalo normálně. Žádný strašidelný upozornění. Klima běžela, světla svítily.
Další překvapení bylo, že když jsem při jednom procentu dal podlahu, auto normálně vystřelilo, jakoby nic.
Nevšiml jsem si snížení výkonu. Jsem měl vždycky zato, že skoro prázdná baterka prostě neumí dát plnej výkon. Asi umí.
Je mi jasný, že tam mají nějakej "polštář" v tom dojezdu. Ale dál jsem to zkoušet už nechtěl. Je to docela blbej pocit, bejt takhle bez šťávy. Být někde, kde to neznám, v zimě, nedej bože v zahraničí... Fuj
Kanystr s benzínem nějak k autu dostaneš, ale vymlácený elektro je problém.
Když je to vymlácený úplně napadrť, ani se prý nemusí po připojení AC probudit palubní nabíječka. Jedině DCčkem se to nastartuje.
Ale toto by snad auto nemělo nikdy dopustit, vždycky by si to mělo nechat nějakou neprůstřelnou rezervu.
Samozřejmě to byl jen test, normálně to člověk prostě nedopustí.
Tož tak
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvky: 5724
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Prosím pokud tohle neděláte kvůli diagnostiky tak to u baterii nedělat. A teď myslím obecně jesti to je elektroauto, elektrická koloběžka, nebo dávkovač pro mýdlo. Ten bateriový modul má hodně baterii v serii a když jsou na 0% tak je šance, že některá baterie je pod nulovou hodnotou. Jasně je tam balancer, měření napětí atd, ale nikdy nemáte jistotu, že to stihne ta elektronika vyhodnotit tak rychle, takže se uplně může stát, že článek který má 3,6V a zda se zdravej jde krátce na 3V a začne se poškozovat. Za mě rychlá akcelerace s vybitým autem je to nejhorší co jde baterce dělat. Plus je, že to šlo hned na nabíječku. Ideální by bylo na 100% tím by se články plně vybalancovaly.
Kolik tam ještě bylo by šlo zjistit diagnostikou. Myslim, že Tesla ma service moc kde to píše, ale to si chce zkusit. Jinak běžná jízda do 0% ničemu nevadí.
Kolik tam ještě bylo by šlo zjistit diagnostikou. Myslim, že Tesla ma service moc kde to píše, ale to si chce zkusit. Jinak běžná jízda do 0% ničemu nevadí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
EV: Diskuse o elektroautech
Neviem ako teraz, ale prvé tesly keď ukazovali 0%, ešte mali reálne 20%.
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
EV: Diskuse o elektroautech
Zalezi, jaky typ baterie v aute je. Ale vseobecne vyrobce vi ze lidi jsou blbci takze zamerne dela u baterie rezervy, na obe strany. Takze kdyz ti auto vypina protoze ma nulu tak by jeste clanky nemely byt na nule. Prave kvuli lidske nevedomosti aby se neposkodilo to nejdrazzsi co v e aute je. Je to i obracene. Vyrobce udava kapacitu baterie ale ta je vyssi. Ze dvou duvodu, jedna ji vadi prebijeni to zn nabit na 100 a treba tyden nejezdit. A druhy duvod je ze baterie degraduje a oni si tak chrani zadek kvuli zaruce kdy kapacita nesmi klesnout pod urcite procento za tolik a tolik kilometru a let . Samozrejme ze pokud auto vymlatis na nulu, nechas ho venku vybite pres celou zimu, tak rezervu prekonas, auto je komplet mrtve a musi na oziveni do servisu. A mas potom po zaruce a treba uz i poskozene nejake clanky... Ale to jsou myslim obecne informace. Koupil jsem tchanovi egolfa, jezdi jenom na nakup do blizkeho mesta, nabiji 2x mesicne. Ma nastaveno nabijeni na 80 procent kapacity. Jednou za cas dam auto nabit na 100 procent aby se baterka vybalancovala. Az mu seberou pro stari ridicak pocitam ze s nim budu jezdit do prace. Samo vlastni garaz s elektrikou je podminka mit takove auto. Ale uze se na to tesim, fakt to jezdi paradne a na jezdeni po meste a do prace neni lepsi volba...
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: raolsa