2.3 T5 spolehlivost

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

já mám podle fabriky omezovač na 210km/h, ale v OTP je 230km/h
Zatím jsem s tím jel 225GPS a pocitově to ještě snahu mělo, ale začali se mi v kufru nějak nervózně převalovat plecháče, tak jsem zase zpomalil :oops:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

Lukaso píše:já mam omezovač na 210??? :shock:
:shock: Jak dlouho to auto máš, že to eště nevíš jestli jo nebo ne? :green:

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1719
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

no minimálně z lehkýho kopce to ukazovalo na tachu 250...tak si se mi právě zdá že nemám...to jako některý mají a některý ne? ...jsem zmetěn :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1688
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od koch »

taky ho tam nejspis nemam :D

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

daawid píše:
eLzyx píše:za sebe můžu říct, že absolutní pohodlí si představuju jinak (zhruba jako v S80), ale jezdit každý den 200km s C70 nebylo nepříjemné. Sesle dokonalé, podvozek tuhej a tak se dost rázů přenášelo na karoserii, tj. i na posádku. Nikdy se mi nestalo, že bych z toho vylezl zbitej jak pes. Co mi po cca roce začalo vadit - vyšší hluk v interieru, bezrámy ten aerodynamickej hluk tak dokonale neodstíní. Na druhou stranu - bezrámy jsou frajeřinka :twisted:
koukám, že máš v podpisu S60 - můžeš zkusit nějak srovnat C70 a S60 z hlediska komfortu a tak?
teď jsem s S60 začal častěji jezdit a musím říct, že C70 mi seděla lépe. Bylo to chlapštější auto. S60 je pro rozmazlený slečinky. Přeposilovaný až hrůza, podvozek houpavej (mám tam nový stabilizátory i tyčky ... takže rozbitý to není), celkově to auto působí těžkopádně, což v kombinaci s předchozím je jaksi ... divné. Ani ty sportovní kožený sedačky mi nesedí. Mám pocit, že se do nich propadám.

otázka na ostatní S60tkáře ... dá se nastavit účinek posilovače?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1688
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od koch »

eLzyx píše:dá se nastavit účinek posilovače?
jo a sedacky co masiruji koule bys nechtel? slecinko...

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

ty sesle má jeden místní exS60tkář ... přešel k mercedesu. Jooo ty myslej na všechno.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1688
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od koch »

primarne ten kokpit je staveny pro normalne vzrostleho az vzrostlejsiho chlapa 8) a pro slecinky co spadnou do tech sedacek a nevidi pres volant tak ty sedacky se daji zvednout a docela slusne nastavit :D

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

kurňa ten posilovač mě štve, se s tím kroutí, jak kdyby na druhý straně nic nebylo. S C70 se musel s tím volantem hezky poprat (fungoval, parkovat se dalo i malíčkem).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

eLzyxi, na jakých jezdíš momentálně kolech? Až tam dáš něco typu 235/35-18 mělo by ti to trochu zpětný vazby dodat. Aspoň stará 70 tak funguje. Na 15" jsi divák, na 16" začínáš mít kontakt s řízením a na 17" teprv auto řídíš.

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1688
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od koch »

kde chodite na ty moudra a sebevedomi s jakym to tady postujete? :D

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

Chápu, že někomu kdo jezdí s benzínovým autem za 6,5 a nejvíc ho zajímá autokosmetika to třeba může přijít divný 8)

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

dali píše:eLzyxi, na jakých jezdíš momentálně kolech? Až tam dáš něco typu 235/35-18 mělo by ti to trochu zpětný vazby dodat. Aspoň stará 70 tak funguje. Na 15" jsi divák, na 16" začínáš mít kontakt s řízením a na 17" teprv auto řídíš.
16" 205/55. Na Céčku byly akorát (na umírněnou zimní sezonu). Na 17" jsem toho s S60 zatím moc nenajezdil.
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 22 lis 2010 11:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1719
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

dali píše:Chápu, že někomu kdo jezdí s benzínovým autem za 6,5 a nejvíc ho zajímá autokosmetika to třeba může přijít divný 8)
:ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1688
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od koch »

dali píše:Chápu, že někomu kdo jezdí s benzínovým autem za 6,5
teprve to je umeni 8)
zbastlit dokaze kdekdo a kdejakou filcku :Rose:
Naposledy upravil(a) koch dne 22 lis 2010 12:16, celkem upraveno 1 x.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

eLzyx píše:16" 205/55. Na Céčku byly akorát (na umírněnou zimní sezonu). Na 17" jsem toho s S60 zatím moc nenajezdil.
205/55 16 na Perfech mám připravený na zimu a jsou to hrozný žvejkačky.. nebaví mě na tom jezdit :bad: auto je pak takový gumový... dávám je vždycky až když mě počasí donutí jezdit tak připos*aně že je jedno co je na autě za obutí.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

si tak říkám, že jsem si měl připlatit za Pirelli Snowsport, ty držely tvar jak šutr. Tyhle Nokiany jsou jak žvejky.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1688
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od koch »

zvejkacky a kameny, gumove auto, na 15 jsi divak, priposrane jezdeni... (chtel bych videt to nepriposrane)...
nezda se vam ze delate zbytecne z komara velblouda? a to jako docela hodne?

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

je to prostě nepříjemný při jízdě. A když se tu daawid ptal na rozdí mezi C70 a S60, tak kdo jinej by mu objektivně subjektivně mohl říct, co je lepší.
Já říkám, že C70 je na řízení a požitek z jízdy citelně lepší. Na přesun z bodu A do bodu B je pro uživatele(tj ne řidiče požitkáře) lepší S60. Utlumí kde co, včetně odezvy od předních kol, což je pro mě nežádoucí.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1688
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od koch »

jo beru, to ze muzes subjektivne porovnat o tom zadna... narazim na to pejorativni vykreslovani detailu a mluvu plnou divnych metaforickych slovnich zvratu... proste mi to prijde smesne, sorry...

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

koch píše:zvejkacky a kameny, gumove auto, na 15 jsi divak, priposrane jezdeni... (chtel bych videt to nepriposrane)...
nezda se vam ze delate zbytecne z komara velblouda? a to jako docela hodne?
Tak mě prostě ignoruj a řeš si svý mindráky na někom jiným, ju :wink:
eLzyx píše:si tak říkám, že jsem si měl připlatit za Pirelli Snowsport, ty držely tvar jak šutr. Tyhle Nokiany jsou jak žvejky.
Mám Dunlopy Wintersport 3D a jediný co o nich můžu říct, je že jsou tichý. S GY UG7 se mi snad nestalo, že bych nevyjel... s těma Dunlopama jo.

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od jogin3 »

Tak jako rikat, tady ze Nokiany jsou zvykacky, je nesmysl, jelikoz v zime si nehrajeme na frajery ne? :D Nokian ma mekou smes tudiz horsi vlastnosti na suchu nebo ne zdaleka jako na letnich, ale zato na snizku to je parada. jako v zime se neni o cem bavit, bezpecnost na prvnim miste, taky uz sem jel a pri 160Km kdyz bylo 12stupnu jsem proste daval nohu z plynu pac je mam do 190Km, ale zase cim vic ta guma da rychlsoti tim tvrdsi smes, tudiz zase horsi prilnavost za mrazu a snehu. Nebo se pletu?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

na Pirelli jsem měl taky měkoučkou směs, takže nechápu jak je možný, že Pirelli + C70 fungovalo o dost líp jak S60 + Nokian a to ve všech rychlostech. S těma Pirellkama jsem se nebál jet 250, s tímhle končím psychicky u 180. Jestli je to autem nebo gumama ... kdo ví, to už nezjistím.
Každopádně guma o stejné šíři tak jako tak nevyřeší zásadní problém ... volantem se kroutí příliš snadno, není cítit nic ze silnice. Proto si nemyslím, že by S60 byla ideální pro ostřeji jezdícího řidiče. Leda na to obout 17 - 18" disky + 225-235mm gumy. Ale i tak si myslím, že to sotva dorovná pocit z jízdy s C70 s "o řád" užší gumou (tj 205).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od MarekV »

musis brat do uvahy, ze S60 je sportovo luxusne (viac luxusne jak sportovo) ladeny sedan a C70 je proste kupe a tie su ostrejsie. 60tka je auto s ktorym sa dobre svezes a vdaka silnemu motoru aj lahko obehnes co treba ale na rezanie zakrut je isto lepsia 70tka

daawid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od daawid »

eLzyx píše:je to prostě nepříjemný při jízdě. A když se tu daawid ptal na rozdí mezi C70 a S60, tak kdo jinej by mu objektivně subjektivně mohl říct, co je lepší.
Já říkám, že C70 je na řízení a požitek z jízdy citelně lepší. Na přesun z bodu A do bodu B je pro uživatele(tj ne řidiče požitkáře) lepší S60. Utlumí kde co, včetně odezvy od předních kol, což je pro mě nežádoucí.

já jsem za tento postřeh velice vděčnej, protože jakákoliv informace tohoto směru je pro mně důležitá.

chystám se vyrazit někam do bazaru a alespon se svézt, abych mohl učinit finální rozhodnutí.

S60 jsem řídil - jako dobrý, pohodlný, ale (a nejsem žádnej řidič závodník, spíš krajinkář, ale i tak) mi to přišlo takový "obyčejný" - možná bych řekl sterilní. Všechno fungovalo super, jelo se mi pěkně, ale tak nějak mi to přišlo jako nuda. Nepotřebuju driftovat zatáčky, nebo jinak vyhledávat adrenalin, ale u mýho starýho pekáče mám víc pocit, že ho řídím, než u tý S60 - tak sem zvědavej na C70. Už sem ve 2 seděl, ale byly to hrozný pekáče, takže nějakou testovací jízdu sem ani nechtěl podnikat, protože sem si nebyl jistej, jestli by se to za rohem nerozsypalo.

jsem trochu zklamanej z interiéru - ten mi přijde v S60 lepší (působí moderněji) a výhled dopředu sem taky čekal lepší. V s60 jsem si zase připadal, jako když řídím obývák. No chce si to zkusit oboje a pak se rozhodnu.

tzn. jakýkoliv info je pro mně fajn :lol:
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé