PetrXC70 píše: ↑15 říj 2022 11:09
Já si hlavně myslim, že je to úplně nepodstatná věc(tohle teď řešit)... Koho to zas napadlo?
Tak není to nic zásadního pro běžného člověka, ale věř mi, že např. pro velké firmy, které mají ve flotile třeba 100 aut, pro úřady, pro STK, pro zkušebny i pro zástupce výrobců aut to bude ulehčení práce a o papír méně
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
VTP je naprosto zbytečný doklad, ty údaje jsou uloženy v registru, proč to mít ještě na papíře? Možná je čas se posunou od dob Rakouska-Uherska do 21. století.
Jinak ono to hlavně souvisí s novelou zákona č. 56/2001 Sb. (Zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích) která už měla být hotová před více jak dvěma lety, protože stávající zákon odkazuje na 2 roky neplatnou směrnici EU
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
ale novela se hrozně táhla, probíhal tam boj o veterány, o evidenčky, nebo byl zrovna covid nebo volby
jirka87 píše: ↑15 říj 2022 14:59
Bohuzel u nas je obvykle zvlaste u dovozu v tech TP takovy bordel (zpravidla zapsano tak nanejvys polovina povolenych rozmeru pneu a uz jsem mel i auto,kde byl zapsany jen jeden jediny),ze jakakoliv inovace ci spise jen zmena bude znamenat v nasem ceskem pripade jen to,ze v tom bude jeste vetsi bordel.
Prakticky na kazdem aute jsem musel dopisovat kola,nebo dokonce i pocet mist.
Dale mi neni jasne,jak to budou resit leasingovky, bazary apod, ale tam nejaka cesta bude.
V tomhle se prakticky nic nezmění, vše bude při starém, údaje v registru budou stále stejné, pouze nebudeš mít oficiální VTP, ale dostaneš jen výpis údajů.
Kdo je staromilec a má rád svůj TP, tak může nahlásit ztrátu
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)