Ahoj,
na mém Volvu S60 D5 2.4 136 kW se po přitažení páčky stěračů pro ostřik ozve jen takové cvaknutí někde za budíky, ale není slyšet motorek. Má smysl řešit pojistku nebo něco podobného, nebo bude v háji motorek? Pokud ano, dá se repasovat?
Dík za pomoc
S60 ostřikovače nestříkají
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 ostřikovače nestříkají
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 ostřikovače nestříkají
Koukni na pojistky u motoru
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 ostřikovače nestříkají
M2l jsem to podobný nedavno. Umřel motorek. Dá se vyměnit buď zlomenejma prstava na autě, nebo sundat nárazník a pak je tam luxusní přístup. Jen jsou dvě verze, teda tři. Kombi/sedan, na jednu stranu stříká dozadu na druhou dopředu, nebo jednosměrnej a pak ještě s ostřikem světel. Nejstarší kombíky měly jedno čerpadlo na předek a druhý na zadek. U ostřiku světel na kombi je jedno čerpadlo na na oboje okna a druhý jen na světla.
Nevim jak ty po FL páčky umíraji, ale asi je to taky možnost.
Konektor z čerpadla jde sundat a napětí změřit za pár minut. Je před PP kolem.
Nevim jak ty po FL páčky umíraji, ale asi je to taky možnost.
Konektor z čerpadla jde sundat a napětí změřit za pár minut. Je před PP kolem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 ostřikovače nestříkají
Tak to byl motorek ostřikovače - nakonec jsem zjistil, že tam jsou dva (nevím, jestli jsou stejné, vypadají ale, že ano) a mám nefunkční oba (druhý je předpokládám na xenony). Nešel mi tam napřed namontovat, než jsem si všiml, že já blb jsem přehlédl, že už z výroby měl na sobě nový motorek gumové těsnění, které zároveň zůstalo v nádobě na kapalinu do ostřikovačů. Díky všem za tipy.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé