B230f + b234f hlava
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
B230f + b234f hlava
Zdravím, pohrávám si s myšlenkou v hlavě dát do mojí 940 co má b230f motor b234 hlavu. Auto kdysi už mělo původní motor b234f, ale nyní má klasickej 8v. Tak jsem se chtěl zeptat co to vše obnáší. Jednotky, komplet hlavu, sání, svody, vstriky můžou zůstat origo 8v? rozvody, palivová lišta, lanko plynu a ještě něco ? Budu rad za každou radu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12961
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
B230f + b234f hlava
Největší problém této přestavby je napínák rozvodového řemene. 16V ho má na bloku a 8V na hlavě, takže pokud to nakombinuješ, tak ho nemáš kam dát. Po netu je spousta návodů, jak tohle vyřešit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
B230f + b234f hlava
Pokud me pamet neklame, byly u B234F jine pisty. V zasade se lisily zafrezovanim pro ventily. Na turbokostkach nekdo nabizel k zapujceni pripravek na upravu puvodnich 8V pistu, nicmene ze statu je to ponekud z ruky 

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo 940 b230f
B230f + b234f hlava
Aha, tak to jsem si myslel,že písty mohou zůstat 8v
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12961
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
B230f + b234f hlava
Můžou, ale musí se zafrézovat, jinak
zde.
Celý vlákno Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé