Cvakání v rejdu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Cvakání v rejdu
Ne
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Tak jsem uspěšně dorazil do Hr a to bez cvaknuti. Snad to zaskočilo do drážek ,ale jel jsem fakt raďěji jemně. Když už jsem si říkal že xc je vlastně fajn tak zase po pár dnech vyskočila hláška vybitá baterie a to po jizdě pár set km
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Cvakání v rejdu
Čus kluci. Na předek na levo mám prasklou manžetu na vnější kloub, už po několikáté jsem vyměnil za gumovou manžetu (navlékácí) která prt vydrží. Tet otázka, vyteče olej z převodovce když bych vytáhl levou poloosu?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Cvakání v rejdu
nic nevyteče, není to propojeno
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Tak po roce oživím své téma - znovu v Hr a opět cvakání v rejdu. Na triglavu v serpentinách vracáky pravé zatáčky do prutkého kopce při malé rychlosti v záběru cvakání jako prase které vibrovalo i do volantu. Do leva lepší. Na rovném place při kroužení nebo běžné jízdě ok. Posledně to vyřešil šroub co drží poloosu v náboji a pak už ok. Jak jednoduše zjistit jestli není na upadnutí poloosa nebo něco jiného? Možná bych ti na hevírek i přizvedl..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Cvakání v rejdu
v rejdu a v zátahu a ještě cejtit ve volantu... to bude kloub
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Cvakání v rejdu
Ty už to fakt prodej.
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Když v pravé zatáčce tak levá strana?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Cvakání v rejdu
ne nutně
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Takže zkusit přizvednout, zkusit pocukat kolem, poloosou zda nejsou vůle a když ne tak to teď neřešit? Kouknout zda nevyjíždí šroub poloosy..Převodovka by to dělala při zátěži i rovně předpokládám?
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Od cvakání a klepání u Soči najeto cca 2000km a vše ok. Ani při jízdě v rejdu dokola nic, ale tam jsem jel v extrémním kopci i zatáčkách s plně naloženým autem což už mi nešlo nikde zopakovat. Řekl bych že se mi tam i připojoval zadek, ale jestli by to mohlo mít spojitost se mi nezdá. Říkám si jestli prostě poloosa při nájezdu 230tis je už jaká je a projevilo se to pouze v extrému? Já fak nevím jak to vyzkoušet a pak jeď daleko.....
Nezkoušel jsem akorát jestli nemá vůle polosa v ložisku pač mi odešel momenták.
Nezkoušel jsem akorát jestli nemá vůle polosa v ložisku pač mi odešel momenták.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Cvakání v rejdu
Má smysl měnit jen ten venkovní kloub nebo rovnou celou poloosu? Dělal na P3 někdo?
Na S80 se začíná ozývat cvakání v rejdu - schválně ale zkusím to dotažení šroubu, to mě zajímá.
EDIT: dotáhnout jsem zkusil hned. Momenťák hned cvaknul a tak jsem dal ještě těch 90°. Mám dojem, že tak snadné řešení to nebude.
Na S80 se začíná ozývat cvakání v rejdu - schválně ale zkusím to dotažení šroubu, to mě zajímá.
EDIT: dotáhnout jsem zkusil hned. Momenťák hned cvaknul a tak jsem dal ještě těch 90°. Mám dojem, že tak snadné řešení to nebude.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Cvakání v rejdu
Nikdo nic?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Cvakání v rejdu
Jako fakt nikdo neřešil poloosu na P3?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
Cvakání v rejdu
Necvakalo v rejdu, ale řešil jsem neustále cvakaní v nízkých rychlostech. Výměna homokineťáku to vyřešila. Cca 3 měsíce po výměně jedné strany se pak ozvala druhá strana. Od té doby je klid.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Cvakání v rejdu
Díky za reakci. Mám to stejně. Nízké rychlosti a v rejdu v záběru cvakani.
Jakej jsi bral kloub?
Našel jsem Meyle
https://www.carsshop.cz/sada-kloubu-hnaci-hridel-meyle-514-498-0012-1088224.html
Jakej jsi bral kloub?
Našel jsem Meyle
https://www.carsshop.cz/sada-kloubu-hnaci-hridel-meyle-514-498-0012-1088224.html
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
Cvakání v rejdu
Nechával jsem to na servisu a na faktuře bohužel značka není. :/
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
Cvakání v rejdu
Řešil někdo vnitřní kloub (u převodovky) na levé straně?
V 70 II r.v.2005, D5 136kW, manuální 6q
Dával někdo repasovanou poloosu, pokud ano jakou?
Na mém autě vibrace už od 40 km/h.
V 70 II r.v.2005, D5 136kW, manuální 6q
Dával někdo repasovanou poloosu, pokud ano jakou?
Na mém autě vibrace už od 40 km/h.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Sice to je většinou kloub, ale u mne to byl pouze šroub poloosy viz toto téma. Při vyměně poloosy se dá i nový šroub a tak to samozřejmě zmizí i když to fak múže být jen oprava za 100kč a 5minut práce. Doporučuji toto zkontrolovat - přitáhnout jako první a tím to vyloučit.
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
Cvakání v rejdu
Je to opravdu vnitřní kloub, mám to rozebrané.
Tyhle závady už jsem řešil několikrát, takže nějakou zkušenost mám.
Mám objednanou poloosu, ale hrozím se co přijde.
Budu muset asi prodat 240ku, abych udržel tyhle sráče v provozu. Zlatá Fabia I nebo Trabant- jo vím, budete argumentovat bezpečnostní, ale vím o hodně Volvech co majitelům nejedou a jezdí v "obyčejných autech" , takže tak.
Tyhle závady už jsem řešil několikrát, takže nějakou zkušenost mám.
Mám objednanou poloosu, ale hrozím se co přijde.
Budu muset asi prodat 240ku, abych udržel tyhle sráče v provozu. Zlatá Fabia I nebo Trabant- jo vím, budete argumentovat bezpečnostní, ale vím o hodně Volvech co majitelům nejedou a jezdí v "obyčejných autech" , takže tak.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Jj já to psal spíš obecně pro všechny co se sem mrknou - také jsem jich pár měnil, ale tohle se projevovalo identicky jen na poloose nebyla taková vůle. Prostě volvo má vždy něco extra - alespoń to moje..
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé