Cvakání v rejdu - poloosy a vše kolem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Cvakání v rejdu
Ne
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Tak jsem uspěšně dorazil do Hr a to bez cvaknuti. Snad to zaskočilo do drážek ,ale jel jsem fakt raďěji jemně. Když už jsem si říkal že xc je vlastně fajn tak zase po pár dnech vyskočila hláška vybitá baterie a to po jizdě pár set km 

-
Offline
- Příspěvky: 219
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Cvakání v rejdu
Čus kluci. Na předek na levo mám prasklou manžetu na vnější kloub, už po několikáté jsem vyměnil za gumovou manžetu (navlékácí) která prt vydrží. Tet otázka, vyteče olej z převodovce když bych vytáhl levou poloosu?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Cvakání v rejdu
nic nevyteče, není to propojeno
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Tak po roce oživím své téma - znovu v Hr a opět cvakání v rejdu. Na triglavu v serpentinách vracáky pravé zatáčky do prutkého kopce při malé rychlosti v záběru cvakání jako prase které vibrovalo i do volantu. Do leva lepší. Na rovném place při kroužení nebo běžné jízdě ok. Posledně to vyřešil šroub co drží poloosu v náboji a pak už ok. Jak jednoduše zjistit jestli není na upadnutí poloosa nebo něco jiného? Možná bych ti na hevírek i přizvedl..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12909
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Cvakání v rejdu
v rejdu a v zátahu a ještě cejtit ve volantu... to bude kloub 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Cvakání v rejdu
Ty už to fakt prodej. 

-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Když v pravé zatáčce tak levá strana?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12909
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Cvakání v rejdu
ne nutně
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Takže zkusit přizvednout, zkusit pocukat kolem, poloosou zda nejsou vůle a když ne tak to teď neřešit? Kouknout zda nevyjíždí šroub poloosy..Převodovka by to dělala při zátěži i rovně předpokládám?
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Od cvakání a klepání u Soči najeto cca 2000km a vše ok. Ani při jízdě v rejdu dokola nic, ale tam jsem jel v extrémním kopci i zatáčkách s plně naloženým autem což už mi nešlo nikde zopakovat. Řekl bych že se mi tam i připojoval zadek, ale jestli by to mohlo mít spojitost se mi nezdá. Říkám si jestli prostě poloosa při nájezdu 230tis je už jaká je a projevilo se to pouze v extrému? Já fak nevím jak to vyzkoušet a pak jeď daleko.....
Nezkoušel jsem akorát jestli nemá vůle polosa v ložisku pač mi odešel momenták.
Nezkoušel jsem akorát jestli nemá vůle polosa v ložisku pač mi odešel momenták.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Cvakání v rejdu
Má smysl měnit jen ten venkovní kloub nebo rovnou celou poloosu? Dělal na P3 někdo?
Na S80 se začíná ozývat cvakání v rejdu - schválně ale zkusím to dotažení šroubu, to mě zajímá.
EDIT: dotáhnout jsem zkusil hned. Momenťák hned cvaknul a tak jsem dal ještě těch 90°. Mám dojem, že tak snadné řešení to nebude.
Na S80 se začíná ozývat cvakání v rejdu - schválně ale zkusím to dotažení šroubu, to mě zajímá.
EDIT: dotáhnout jsem zkusil hned. Momenťák hned cvaknul a tak jsem dal ještě těch 90°. Mám dojem, že tak snadné řešení to nebude.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Cvakání v rejdu
Nikdo nic?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Cvakání v rejdu
Jako fakt nikdo neřešil poloosu na P3?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 444
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Cvakání v rejdu
Necvakalo v rejdu, ale řešil jsem neustále cvakaní v nízkých rychlostech. Výměna homokineťáku to vyřešila. Cca 3 měsíce po výměně jedné strany se pak ozvala druhá strana. Od té doby je klid.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Cvakání v rejdu
Díky za reakci. Mám to stejně. Nízké rychlosti a v rejdu v záběru cvakani.
Jakej jsi bral kloub?
Našel jsem Meyle
https://www.carsshop.cz/sada-kloubu-hnaci-hridel-meyle-514-498-0012-1088224.html
Jakej jsi bral kloub?
Našel jsem Meyle
https://www.carsshop.cz/sada-kloubu-hnaci-hridel-meyle-514-498-0012-1088224.html
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 444
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Cvakání v rejdu
Nechával jsem to na servisu a na faktuře bohužel značka není. :/
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 144
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
Cvakání v rejdu
Řešil někdo vnitřní kloub (u převodovky) na levé straně?
V 70 II r.v.2005, D5 136kW, manuální 6q
Dával někdo repasovanou poloosu, pokud ano jakou?
Na mém autě vibrace už od 40 km/h.
V 70 II r.v.2005, D5 136kW, manuální 6q
Dával někdo repasovanou poloosu, pokud ano jakou?
Na mém autě vibrace už od 40 km/h.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Sice to je většinou kloub, ale u mne to byl pouze šroub poloosy viz toto téma. Při vyměně poloosy se dá i nový šroub a tak to samozřejmě zmizí i když to fak múže být jen oprava za 100kč a 5minut práce. Doporučuji toto zkontrolovat - přitáhnout jako první a tím to vyloučit.
-
Offline
- Příspěvky: 144
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
Cvakání v rejdu
Je to opravdu vnitřní kloub, mám to rozebrané.
Tyhle závady už jsem řešil několikrát, takže nějakou zkušenost mám.
Mám objednanou poloosu, ale hrozím se co přijde.
Budu muset asi prodat 240ku, abych udržel tyhle sráče v provozu. Zlatá Fabia I nebo Trabant- jo vím, budete argumentovat bezpečnostní, ale vím o hodně Volvech co majitelům nejedou a jezdí v "obyčejných autech" , takže tak.
Tyhle závady už jsem řešil několikrát, takže nějakou zkušenost mám.
Mám objednanou poloosu, ale hrozím se co přijde.
Budu muset asi prodat 240ku, abych udržel tyhle sráče v provozu. Zlatá Fabia I nebo Trabant- jo vím, budete argumentovat bezpečnostní, ale vím o hodně Volvech co majitelům nejedou a jezdí v "obyčejných autech" , takže tak.

_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Jj já to psal spíš obecně pro všechny co se sem mrknou - také jsem jich pár měnil, ale tohle se projevovalo identicky jen na poloose nebyla taková vůle. Prostě volvo má vždy něco extra - alespoń to moje..
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Tak dovolená na obzoru a Xc60 zase nezklamala - začalo lupat při popojíždění, ale tentokrát už značná vůle na levé - krátké poloose u vnitřního kloubu takže výměna nemine a ještě mne tlačí čas.
Jakou koupit poloosu aby byla hlavně kvalitní, ale zase nestála jak origo nebo repas praha a cca 50km max..
Koupit použitou se bojím a měnit klouby také nechci.
Byl by tip na kvalitní druhovýrobu či repas?
Edit - docela tu kupujete zajímavě na Allegru což jsem nezkoušel tak to by také mohla být možnost.
Jakou koupit poloosu aby byla hlavně kvalitní, ale zase nestála jak origo nebo repas praha a cca 50km max..
Koupit použitou se bojím a měnit klouby také nechci.
Byl by tip na kvalitní druhovýrobu či repas?
Edit - docela tu kupujete zajímavě na Allegru což jsem nezkoušel tak to by také mohla být možnost.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Cvakání v rejdu
Tak chlapi nikdo tady nekupoval poloosu ?
Taky nevím proč má každý výrobce jiné rozměry na identický díl - průměr těsnícího kroužku SKF 57,3mm. SNR 57,5mm a délky taky rozdílné.
Fakt nevím co mi tam bude sedět když u stejného dílu nejsou stejné rozměry...
Sem myslel že koupit poloosu v druhovýrobě není složitý proces...
Taky nevím proč má každý výrobce jiné rozměry na identický díl - průměr těsnícího kroužku SKF 57,3mm. SNR 57,5mm a délky taky rozdílné.
Fakt nevím co mi tam bude sedět když u stejného dílu nejsou stejné rozměry...
Sem myslel že koupit poloosu v druhovýrobě není složitý proces...
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
Cvakání v rejdu
Já na svou S60 dával SKF, ale ještě nemám tolik najeto, abych dal reference. Měnil jsem kvůli vibracím.
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
Offline
- Příspěvky: 3309
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Cvakání v rejdu
desetinové rozdíly v aftermarket katalozích s úspěchem ignoruju je to dáno tím, že to tam vkládají jelita co to měří zednickým metrem (ověřeno v praxi
)

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé