na 4q při cca 50-55km/h a jízdě do malého kopce mi na udržovačku (nezrychluji) občas houpou otáčky mezi 1600-1800 ot/min (v jiných otáčkách se to neděje) v pravidelných intervalech cca 2 vteřiny (pocit jak při tažení auta na laně). Stačí o mm ubrat nebo přidat plyn (případně hodit řadičku do manuálního režimu) a hydroměnič ihned "zamkne". Přijde mi, jak když by řídící jednotka nevěděla, co má dělat - zda měnič uzavřít nebo nechat prokluzovat. AT nekope, řadí snad normálně (moje první AT). Jen mi přijde, že je každé přeřazení trošku jiné. I v relativně stejných podmínkách jednou zamkne měnič skoro hned, jindy to nechá dvě tři vteřiny zlehka prokluzovat. Když řadím v manuálním režimu, všechny přeřazení nahoru i dolů jsou jak podle kopíráku. Může pomoci adaptace nebo je to OK a do ničeho raději nehrabat?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)