Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to tý moje, měli manažery jak nové, dokonce jsem je sundal a nechal na unibaly na závodaka. No a zbytek už byl total šrot ještě chvíli bych s tím jezdil a vypadly by.
-
Offline
- Příspěvky: 808
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pro eliminaci stalych dotazu ze zadnich sedacek: "Uz tam budeme...?"
Prvy cca 3 hod.pak uz bez navodu 30 min. Vypada to dobre,byt zastarale...Ale koupil jsem nove za dobry penize 


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1825
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zajímavé ... možná to bude i tím, že ta předchozí generace P2 mi přijde kvalitnější než předposlední P3. Je to jen můj dojem. Třeba i antikoroze na XC90 P2 mi přijde o dost lepší než na mojí XC60 P3. Tragédie to není, ale rozhodně ani nadstandard.Vapik píše: 03 čer 2022 13:38 Tak to tý moje, měli manažery jak nové, dokonce jsem je sundal a nechal na unibaly na závodaka. No a zbytek už byl total šrot ještě chvíli bych s tím jezdil a vypadly by.
-
Offline
- Příspěvky: 230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Neco malo pokrocile diagnostiky
. Tece pod sklem. Na sloupku vevnitr ani naznak, a pekne pres pojistky pod volantem na nohy, svin.

_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Palivový filtr.
Měl jsem trošku bobky, protože to byla pravděpodobně první výměna od výroby, neměl jsem přípravek a ještě tady na fóru pár komentů o ježkovi v kleci a ještě možné zavzdušnění. A nekonec těžká pohoda. Očkový klíč č.32 - povoleno jedním prstem. Víko filtru jsem vyndal hned na první dobrou bez demontáže čehokoli, takže vyměněno za cca 2-3 minuty. Klíčkem jsem nechal třikrát-čtyřikrát nacucnout palivovou pumpou - už při druhém pokusu bylo slyšet zabublání a zvýšený odpor pumpy, takže bylo natlakováno. Start na první otočení.
Starý filtr černý jak bota (221tis.)
Co mě ale zarazilo byla barva nafty, co vytekla z filtru. Beru zásadně jen a pouze bez řepky (Eurooil). Co si pamatuji ještě z dob minulých, tak nafta měla v PET lahvi lehce namodralou barvu. Ta moje byla žlutá, jak 100% "řepkovice".
Měl jsem trošku bobky, protože to byla pravděpodobně první výměna od výroby, neměl jsem přípravek a ještě tady na fóru pár komentů o ježkovi v kleci a ještě možné zavzdušnění. A nekonec těžká pohoda. Očkový klíč č.32 - povoleno jedním prstem. Víko filtru jsem vyndal hned na první dobrou bez demontáže čehokoli, takže vyměněno za cca 2-3 minuty. Klíčkem jsem nechal třikrát-čtyřikrát nacucnout palivovou pumpou - už při druhém pokusu bylo slyšet zabublání a zvýšený odpor pumpy, takže bylo natlakováno. Start na první otočení.

Starý filtr černý jak bota (221tis.)
Co mě ale zarazilo byla barva nafty, co vytekla z filtru. Beru zásadně jen a pouze bez řepky (Eurooil). Co si pamatuji ještě z dob minulých, tak nafta měla v PET lahvi lehce namodralou barvu. Ta moje byla žlutá, jak 100% "řepkovice".

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 430
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Preplach riadenia a výmena ľavého predného abs krúžku. Počítal som tak 2 hodinky, za hodinu hotovo.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska oživení plastů. Hned to vypadá jako leštěnka. A to bez leštění
To mi říkal kámoš, že prý můžu vozit svatby. Prokoukla, že?? Jen jsem koupil málo barvy,tak za týden budu opakovat.



To mi říkal kámoš, že prý můžu vozit svatby. Prokoukla, že?? Jen jsem koupil málo barvy,tak za týden budu opakovat.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 8189
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tato červená V70 sluší! 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Popice u Hustopečí
- Vůz: V70 II D5 136kw r.2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Komplet brzdy
Predni i zadni kotouce a desky od Bremba.

Predni i zadni kotouce a desky od Bremba.

_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005
V70 II D5 AT 136kw r.2005
-
Offline
- Příspěvky: 5668
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A to na fotce sou nový kotouče?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Popice u Hustopečí
- Vůz: V70 II D5 136kw r.2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ano, asi tri tydny stare.PetrXC70 píše:A to na fotce sou nový kotouče?
Auto ted tyden stalo a prselo tak chytli lysej
Driv jsem nejak nestihal vyfotit a pochlubit se
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005
V70 II D5 AT 136kw r.2005
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nejde si nerejpnout. Ale takhle vypadají spíš brzdy před výměnou, sorry.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska opět výměna pravého zadního ložiska. Už potřetí.
První jsem dával FAG, to dalo asi 84 kkm a 6let. Pak SKF, to dalo asi 110 kkm a 6,5 roku. Takže teď zase SKF.
No a když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem zrovna vyměnil komplet brzdy na celým autě. Kotouče ATE a desky a pakny TEXTAR.
Co nedoporučuju, tak jsou přední pružinky na třmeny od firmy FRENKIT 901180 . Mají blbý tvar a jsou hrozně měkké. Bohužel jsem musel jednu použít, páč se mi povedlo jednu originál pružinku ukroutit a tak jsem si ještě přidělal práci s odvrtáním. No budu se s tím asi muset smířit, páč jedna origo pružinka stojí 530 Kč.
Trochu dost za kousek drátu. Ale nevím co pořídit, páč třeba od ATE je to to samý.
Zadní FRENKIT 901123 pasovaly parádně i přítlak mají v pořádku.


No a když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem zrovna vyměnil komplet brzdy na celým autě. Kotouče ATE a desky a pakny TEXTAR.
Co nedoporučuju, tak jsou přední pružinky na třmeny od firmy FRENKIT 901180 . Mají blbý tvar a jsou hrozně měkké. Bohužel jsem musel jednu použít, páč se mi povedlo jednu originál pružinku ukroutit a tak jsem si ještě přidělal práci s odvrtáním. No budu se s tím asi muset smířit, páč jedna origo pružinka stojí 530 Kč.



Zadní FRENKIT 901123 pasovaly parádně i přítlak mají v pořádku.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 219
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taktéž jsem se vyměnil ložisko zadního kola SKF za SKF, pak jsem ještě vyzkoušel podomácku vyrobený klíč na palivový filtr, a službu udělal bravurne
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Online
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ukaž ten klíč
-
Offline
- Příspěvky: 219
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já na palivák u P2 použil pavouka na olejové filtry.....taky to šlo 

-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já jsem ho koupil na Allegru
https://allegro.pl/listing?string=klucz%20do%20filtra%20paliwa%20volvo&order=p
A někdo kdo dělá na laserové páličce by ho asi zvládnul taky. Kdyby někdo potřeboval, půjčím...
https://allegro.pl/listing?string=klucz%20do%20filtra%20paliwa%20volvo&order=p
A někdo kdo dělá na laserové páličce by ho asi zvládnul taky. Kdyby někdo potřeboval, půjčím...
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem se plácnul přes kapsu a to vyšší víčko aku jsem koupil origo a nové. Nejlevnější bylo v Kelly...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky mám ulamany uchyty, co to stojí?
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Stojí to moc, jak jsem psal, nejlevnější jsem našel v Kelly a dal za něj 854,- Kč. Kolik mega by asi stálo Volvo postavené z náhradních dílů...?
-
Online
- Příspěvky: 162
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!


-
Offline
- Příspěvky: 1825
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Také mám ty úchyty ulámané. Servisák mi tam dal baterii, co byla vyšší a nevešla se, tak jsme nakonec měnili za origo. Kdybych tušil, že se dělá i vyšší kryt ... 

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12945
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem včera "opravil" ručku na Kájovi... začala nějak podezřele povrzávat cestou ze srazu a občas dokonce přibržďovala. 3x, slovy třikrát jsem to komplet rozebral a složil, než jsem si všiml, že za to může o cca 0,3mm vyjetý kolík, který jistí lanko k mechanismu přepákování. 
Vůbec nechápu, že to vydrželo minimálně 2 roky, co jsem měnil komplet vnitřek. Ale to bude tim, že tu ručku vůbec nepoužívám...

Vůbec nechápu, že to vydrželo minimálně 2 roky, co jsem měnil komplet vnitřek. Ale to bude tim, že tu ručku vůbec nepoužívám...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé