Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Tak to tý moje, měli manažery jak nové, dokonce jsem je sundal a nechal na unibaly na závodaka. No a zbytek už byl total šrot ještě chvíli bych s tím jezdil a vypadly by.

Jasper
Offline
Příspěvky: 808
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jasper »

Pro eliminaci stalych dotazu ze zadnich sedacek: "Uz tam budeme...?" :Search: Prvy cca 3 hod.pak uz bez navodu 30 min. Vypada to dobre,byt zastarale...Ale koupil jsem nove za dobry penize :thumbup:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1825
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tomas78 »

Vapik píše: 03 čer 2022 13:38 Tak to tý moje, měli manažery jak nové, dokonce jsem je sundal a nechal na unibaly na závodaka. No a zbytek už byl total šrot ještě chvíli bych s tím jezdil a vypadly by.
Zajímavé ... možná to bude i tím, že ta předchozí generace P2 mi přijde kvalitnější než předposlední P3. Je to jen můj dojem. Třeba i antikoroze na XC90 P2 mi přijde o dost lepší než na mojí XC60 P3. Tragédie to není, ale rozhodně ani nadstandard.

pospak
Offline
Příspěvky: 230
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od pospak »

:D Staronové McP na 240, velké díky patří Pekelníkovi :beer: + oprava plastu pod motor a další věci, co se během výměny........pokazily
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo

petrben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Košíře
Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od petrben »

Neco malo pokrocile diagnostiky :-). Tece pod sklem. Na sloupku vevnitr ani naznak, a pekne pres pojistky pod volantem na nohy, svin.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 592
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Majkl1 »

Palivový filtr.
Měl jsem trošku bobky, protože to byla pravděpodobně první výměna od výroby, neměl jsem přípravek a ještě tady na fóru pár komentů o ježkovi v kleci a ještě možné zavzdušnění. A nekonec těžká pohoda. Očkový klíč č.32 - povoleno jedním prstem. Víko filtru jsem vyndal hned na první dobrou bez demontáže čehokoli, takže vyměněno za cca 2-3 minuty. Klíčkem jsem nechal třikrát-čtyřikrát nacucnout palivovou pumpou - už při druhém pokusu bylo slyšet zabublání a zvýšený odpor pumpy, takže bylo natlakováno. Start na první otočení. :beer:
Starý filtr černý jak bota (221tis.)
Co mě ale zarazilo byla barva nafty, co vytekla z filtru. Beru zásadně jen a pouze bez řepky (Eurooil). Co si pamatuji ještě z dob minulých, tak nafta měla v PET lahvi lehce namodralou barvu. Ta moje byla žlutá, jak 100% "řepkovice". :crazy:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Weight
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 430
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Weight »

Preplach riadenia a výmena ľavého predného abs krúžku. Počítal som tak 2 hodinky, za hodinu hotovo.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Pepino33
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Pepino33 »

Dneska oživení plastů. Hned to vypadá jako leštěnka. A to bez leštění :D :D
To mi říkal kámoš, že prý můžu vozit svatby.
IMG20220818145740.jpg
IMG20220818145756.jpg
Prokoukla, že?? Jen jsem koupil málo barvy,tak za týden budu opakovat. :D :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8189
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Petr Marek »

Tato červená V70 sluší! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Veneria
Offline
Příspěvky: 61
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Popice u Hustopečí
Vůz: V70 II D5 136kw r.2005

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Veneria »

Komplet brzdy
Predni i zadni kotouce a desky od Bremba.
Obrázek
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5668
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

A to na fotce sou nový kotouče?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Veneria
Offline
Příspěvky: 61
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Popice u Hustopečí
Vůz: V70 II D5 136kw r.2005

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Veneria »

PetrXC70 píše:A to na fotce sou nový kotouče?
Ano, asi tri tydny stare.
Auto ted tyden stalo a prselo tak chytli lysej
Driv jsem nejak nestihal vyfotit a pochlubit se
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005

Carl-Gustaf Sudhoven
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 117
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Trutnov
Vůz: S70 2.4T

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven »

Nejde si nerejpnout. Ale takhle vypadají spíš brzdy před výměnou, sorry.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Dneska opět výměna pravého zadního ložiska. Už potřetí. :%) První jsem dával FAG, to dalo asi 84 kkm a 6let. Pak SKF, to dalo asi 110 kkm a 6,5 roku. Takže teď zase SKF. :crazy:

No a když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem zrovna vyměnil komplet brzdy na celým autě. Kotouče ATE a desky a pakny TEXTAR.

Co nedoporučuju, tak jsou přední pružinky na třmeny od firmy FRENKIT 901180 . Mají blbý tvar a jsou hrozně měkké. Bohužel jsem musel jednu použít, páč se mi povedlo jednu originál pružinku ukroutit a tak jsem si ještě přidělal práci s odvrtáním. No budu se s tím asi muset smířit, páč jedna origo pružinka stojí 530 Kč. :%) :evil: Trochu dost za kousek drátu. Ale nevím co pořídit, páč třeba od ATE je to to samý. :unknown:

Zadní FRENKIT 901123 pasovaly parádně i přítlak mají v pořádku. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

paiu
Offline
Příspěvky: 219
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od paiu »

Taktéž jsem se vyměnil ložisko zadního kola SKF za SKF, pak jsem ještě vyzkoušel podomácku vyrobený klíč na palivový filtr, a službu udělal bravurne
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

S.O.B
Offline
Příspěvky: 162
Registrován: 4 roky
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od S.O.B »

Ukaž ten klíč

paiu
Offline
Příspěvky: 219
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od paiu »

IMG_20220913_131302.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

gordonfreeman80
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od gordonfreeman80 »

Já na palivák u P2 použil pavouka na olejové filtry.....taky to šlo 8)
_________________
Obrázek


V70 2,4 D5, 120 kW; 2004, manuál. Egr off

ren
Offline
Příspěvky: 879
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od ren »

Já jsem ho koupil na Allegru

https://allegro.pl/listing?string=klucz%20do%20filtra%20paliwa%20volvo&order=p

A někdo kdo dělá na laserové páličce by ho asi zvládnul taky. Kdyby někdo potřeboval, půjčím...

ren
Offline
Příspěvky: 879
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od ren »

Tak jsem se plácnul přes kapsu a to vyšší víčko aku jsem koupil origo a nové. Nejlevnější bylo v Kelly...
20220925_095838.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

S.O.B
Offline
Příspěvky: 162
Registrován: 4 roky
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od S.O.B »

Taky mám ulamany uchyty, co to stojí?

ren
Offline
Příspěvky: 879
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od ren »

Stojí to moc, jak jsem psal, nejlevnější jsem našel v Kelly a dal za něj 854,- Kč. Kolik mega by asi stálo Volvo postavené z náhradních dílů...?

S.O.B
Offline
Příspěvky: 162
Registrován: 4 roky
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od S.O.B »

:D :D to jo, to by byla drahá skládačka

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1825
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tomas78 »

Také mám ty úchyty ulámané. Servisák mi tam dal baterii, co byla vyšší a nevešla se, tak jsme nakonec měnili za origo. Kdybych tušil, že se dělá i vyšší kryt ... ;-)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12945
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Tak jsem včera "opravil" ručku na Kájovi... začala nějak podezřele povrzávat cestou ze srazu a občas dokonce přibržďovala. 3x, slovy třikrát jsem to komplet rozebral a složil, než jsem si všiml, že za to může o cca 0,3mm vyjetý kolík, který jistí lanko k mechanismu přepákování. :evil:
Vůbec nechápu, že to vydrželo minimálně 2 roky, co jsem měnil komplet vnitřek. Ale to bude tim, že tu ručku vůbec nepoužívám...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé