C70 II 2,4i - sportovní výfuk
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Ahoj,
potřebuji pomoct.
Bude mě čekat tak jako tak výfuk (zadní tlumič). Tohle léto asi ještě dá, ale počítám, že nebude sranda nějaký vymyslet a chci na to být připraven.
Ideálně nějaký nerez. Co nebude extra uřvaný a co přidá i nějakého toho koníka a ostrost odezvy.
Problém je, že třeba v BSR mi nepomůžou a všude jinde se řeší výfuky hlavně pro T5.
Ten by mi možná dodal fajn zvuk...ale vzhledem k rozdílu přístupu zpětných tlaků pro turbo a atmosférické motory bych o výkon spíš přišel, což se mi nechce.
Miluju ten motor nejen pro jeho zvuk který chci ještě podtrhnout, tak i pro jeho lineární průběh, který bych taky rád ještě podtrhl, ne zatrhl
Takže ideálně nějaký celý systém od středu dozadu abych tomu dal krom zvuku i funkci.
A pokud nebude zbytí, tak jen tlumič. Dvě koncovky nejsou nutností, mám jednu schovanou a co se vizuálu tyče nijak mi to nechybí. Ale byly by asi fajn.
potřebuji pomoct.
Bude mě čekat tak jako tak výfuk (zadní tlumič). Tohle léto asi ještě dá, ale počítám, že nebude sranda nějaký vymyslet a chci na to být připraven.
Ideálně nějaký nerez. Co nebude extra uřvaný a co přidá i nějakého toho koníka a ostrost odezvy.
Problém je, že třeba v BSR mi nepomůžou a všude jinde se řeší výfuky hlavně pro T5.
Ten by mi možná dodal fajn zvuk...ale vzhledem k rozdílu přístupu zpětných tlaků pro turbo a atmosférické motory bych o výkon spíš přišel, což se mi nechce.
Miluju ten motor nejen pro jeho zvuk který chci ještě podtrhnout, tak i pro jeho lineární průběh, který bych taky rád ještě podtrhl, ne zatrhl
Takže ideálně nějaký celý systém od středu dozadu abych tomu dal krom zvuku i funkci.
A pokud nebude zbytí, tak jen tlumič. Dvě koncovky nejsou nutností, mám jednu schovanou a co se vizuálu tyče nijak mi to nechybí. Ale byly by asi fajn.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Hoj a dival jsi se treba do VIDA a cekal bych, ze od DP/Catu je ten vejfuck identickej s Turbinama... Alespon u predchozich generaci to tak bejvavalo.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#3 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Zdar! Na atmosféry většinou nikdo sportovní výfuky nedělá-obecně. Tam se moc nepočítá, že to budeš "tunit". A C70II je dost výjimečný auto-je jich málo. Musíš si pomoct sám. Toho protitlaku bych se nebál. Zapomněl jsi, že je tam na začátku katalyzátor-dost velký tlumítko, na který je to z 50% naladěný. Tlumič si vyber podle průměru trubky, přivař koncovku a máš koncovej tlumič jak víno-místa tam bude dost. Samozřejmě tě potom nemine měření, shánění svářeče atd...Ale furt je lepší to udělat z větší části sám, než dát nějakýmu "vykukovi" 30tisíc-za 3 hodiny práce a přitom výsledek nejistý. Protože zvuk výfuku-to je vždycky sázka do loterie. S detaily můžu poradit.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#4 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Tak první záměr byl Simons nebo něco ve spolupráci s BSR.
Tam mě ale právě varovali, díky rozdílnému přístupu k tlakům o výkon spíš přijdu než že ho získám.
A já se rád svezu a miluju projev té atmosféry. Sport. filtr je jemně a příjemně znát. A měl jsem ten samý záměr i s výfukem...ne opačně
Jsem si vědom jaký "unikát" tu v podstatě řeším.
Místa tam bude určitě dost. Podle mě i vedení bude shodné s T5.
Můj zadní tlumič má jednu koncovku a na druhé straně "slepé" rameno. Takže teoreticky moc rozdíl nebude.
Ale bojím se právě toho správného tahu plynů ven, když tohle změním.
Tam mě ale právě varovali, díky rozdílnému přístupu k tlakům o výkon spíš přijdu než že ho získám.
A já se rád svezu a miluju projev té atmosféry. Sport. filtr je jemně a příjemně znát. A měl jsem ten samý záměr i s výfukem...ne opačně
Jsem si vědom jaký "unikát" tu v podstatě řeším.
Místa tam bude určitě dost. Podle mě i vedení bude shodné s T5.
Můj zadní tlumič má jednu koncovku a na druhé straně "slepé" rameno. Takže teoreticky moc rozdíl nebude.
Ale bojím se právě toho správného tahu plynů ven, když tohle změním.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 715
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#5 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
No.... já jsem to, na rozdíl od BSR(nynějších-českých), zkoušel asi 4x na V70II, na motoru B5244 S2-což je dost podobnej motor tvýmu. Zkoušel jsem dokonce i variantu-svody bez katu, holá trubka, žádnej protitlak. A opravdu- výkon do 3500ot. klesnul cca o 25% - bylo to fakt líný(ve vyšších otáčkách ale super). Pokud ale zachováš katalyzátor a potom nějakej sport. tlumič., budeš se pohybovat někde mezi 5% laborováním se ztrátou, zvýšením výkonu. Nehledě na to, že pokud je tvůj origo-starý, zadní tlumič vysypanej, bude se ten nový-průchozí sport.tlumič chovat v tomhle ohledu úplně stejně. Další-opačnou zkušenost mám se středovým tlumičem. Ten, když vyndáš, výkon jde u atmošky naopak nahoru.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Jop, presne tak, pokud bude roura, tak ztratis v nizkech a strednich, ve vysokejch to pujde nahoru.
Proste kdyz tam nechas, co tam ma bejt, tj. po kat vcetne origo, tak co bude za tim uz neni extra zasadni. Max. bych si spocital prumer trubek na danej motor. at neni zbytecne mensi/vetsi. Od boku bych to videl na 2,5".
Co se tyce znacek, tak Simons, nebo nemeckej Fox. Urcite budou mit i neco v duplexu. Samozrejme je moznost si i neco nechat vyrobit s papirem(treba Laityng), nebo bez (stitek se da navarit, neco na nej nabouchat taky a nasledne kyselina/nastrik podvozku zajisti aby ho nikdo nemel tendence zkoumat
Proste kdyz tam nechas, co tam ma bejt, tj. po kat vcetne origo, tak co bude za tim uz neni extra zasadni. Max. bych si spocital prumer trubek na danej motor. at neni zbytecne mensi/vetsi. Od boku bych to videl na 2,5".
Co se tyce znacek, tak Simons, nebo nemeckej Fox. Urcite budou mit i neco v duplexu. Samozrejme je moznost si i neco nechat vyrobit s papirem(treba Laityng), nebo bez (stitek se da navarit, neco na nej nabouchat taky a nasledne kyselina/nastrik podvozku zajisti aby ho nikdo nemel tendence zkoumat
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#7 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
OK.
Simons a Fox mám v hlavě taky... Ale jak říkám, takhle na první dobrou jen pro T5.
A teď ještě jedna myšlenka laika.
Dejme tomu, že od katu dozadu osadím tedy nerez od výše zmíněných značek. Za předpokladu, že se mi nebude moc lišit průměr trubek oproti T5.
Jak moc má vliv na odtah a protitlak rozdělení za zadním tlumičem do dvou vývodů? Že bych jeden z nich zavařil a teoreticky ponechal stejné vedení ven jako mám původně pro 2,4i?
Simons a Fox mám v hlavě taky... Ale jak říkám, takhle na první dobrou jen pro T5.
A teď ještě jedna myšlenka laika.
Dejme tomu, že od katu dozadu osadím tedy nerez od výše zmíněných značek. Za předpokladu, že se mi nebude moc lišit průměr trubek oproti T5.
Jak moc má vliv na odtah a protitlak rozdělení za zadním tlumičem do dvou vývodů? Že bych jeden z nich zavařil a teoreticky ponechal stejné vedení ven jako mám původně pro 2,4i?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Uz prakticky zadnej, aneb neni duvod to zavaret, resp, pokud clovek bude chtit, aby duplex foukal na obouch stranach stejne, tak do nej stejne bude muset sahnout a 1. trubku castecne zaslepit, pacz standartne bude mit mensi odpor a vetsina pofuci skrz ni...
Se muzes zkusit domluvit treba s LPBossem(Praha) - jak to odnej vypada/reference si muzes dojet k Basstlovi, mas to do Teplic kousek
Se muzes zkusit domluvit treba s LPBossem(Praha) - jak to odnej vypada/reference si muzes dojet k Basstlovi, mas to do Teplic kousek
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#9 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
No to klidně můžu, o to mi jde... Nasměrovat se na někoho kdo tomu rozumí a nějak se někam pohnout
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#10 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
A s panem Líbalem z Laityng z Chlumce nad Cidlinou nemáte nikdo zkušenosti než reference?
Jako jeden z mála působí jako člověk co se tím vyloženě zabývá a nemontuje hotové díly výrobců.
Jako jeden z mála působí jako člověk co se tím vyloženě zabývá a nemontuje hotové díly výrobců.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
By me taky zajimalo, akorat dojem prave mam lehce slabsi, mluvil si s nim, ci tez jen na zaklade prostudovani webu? Jako nemam ho daleko, ale zatim "nebyl cas" ani duvod. Az budu, tak asi osobni navsteva a pak se uvidi...Schumi_01 píše:A s panem Líbalem z Laityng z Chlumce nad Cidlinou nemáte nikdo zkušenosti než reference?
Jako jeden z mála působí jako člověk co se tím vyloženě zabývá a nemontuje hotové díly výrobců.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#12 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Právě, že mluvil. Psal jsem email a sám si vyžádal telefon a zavolal.
Je asi 2 měsíce v nemocnici a ještě 2 prý asi bude. Tak možná i nuda tam udělala pro ochotu svoje...
Ale každopádně mluvil a vysvětloval dobře. Vypadá to, že ví o čem. A že nějaké zkušenosti budou určitě. Vypadá to jako něco, co přesně potřebuji... Někdo šikovný se zkušenostmi (i od závodních aut) kdo si to ladí a vyrábí sám a se zákazníkem dolaďuje dle představ.
Je asi 2 měsíce v nemocnici a ještě 2 prý asi bude. Tak možná i nuda tam udělala pro ochotu svoje...
Ale každopádně mluvil a vysvětloval dobře. Vypadá to, že ví o čem. A že nějaké zkušenosti budou určitě. Vypadá to jako něco, co přesně potřebuji... Někdo šikovný se zkušenostmi (i od závodních aut) kdo si to ladí a vyrábí sám a se zákazníkem dolaďuje dle představ.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#13 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Jo presne proto sem planoval osobne, abych si udelal obrazek sam, minulej vyrobce vyfuku na kabru taky nejak pusobil a dalsi auto uz tam nedam
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#14 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
Tak předcházet rozhodně bude, to je jasný.
Beztak nenechám dělat výfuku online, ne?
Ale co jsem hledal recenze tak to vypadá slušně.
Beztak nenechám dělat výfuku online, ne?
Ale co jsem hledal recenze tak to vypadá slušně.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 617
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#15 C70 II 2,4i - sportovní výfuk
A hlavně jsem oslovil a vyhledal několik nadějných výfukářů a tohle vypadá jako jediná šance...
Nikdo jiný mi nedokáže nabídnout, natož vyrobit nic na můj motor. A téměř každý se shoduje v tom, že dávat tam věc určenou pro turbo T5 není ideální.
Nikdo jiný mi nedokáže nabídnout, natož vyrobit nic na můj motor. A téměř každý se shoduje v tom, že dávat tam věc určenou pro turbo T5 není ideální.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek