Jenom upřesním, že ten tmavý blivajz co je v pekáčku, jsem vylil z bufíku.
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Rádo se stalo. 
Jenom upřesním, že ten tmavý blivajz co je v pekáčku, jsem vylil z bufíku.
Bylo toho tam až po výfukový otvor. 
Jenom upřesním, že ten tmavý blivajz co je v pekáčku, jsem vylil z bufíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hm, tak mně se tehdy bufík opravil sám rozdelanim a zase složením... 
Ale pro jistotu už mám náhradní.
Ale pro jistotu už mám náhradní.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tady se vždy najde odpověď na cokoliv, takže se také zeptám - poptávám plně syntetický olej do dvoutaktních motorů (ROTAX 447), co by jste mi doporučili?
Ideálně v nějakém 5l balení ať mám na rok vystaráno, ale to není podmínka
Ideálně v nějakém 5l balení ať mám na rok vystaráno, ale to není podmínka
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Otázka, na kterou neznám odpověď
Do dvoutaktů se mi dlouhodobě osvědčil Motul. V tomto případě by zadání odpovídal Motul 710.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Online
- Příspěvky: 3468
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Alternativa k 710 je ještě závodní Motul 800.
Osobně mám taky velmi dobrou zkušenost s výrobky od Castrolu:
Castrol Power1 Racing 2T a nebo závodní varianta Castrol A747.
U těch kastrolů se cca 10let zpět mluvilo o nějaké várce pančovaného oleje z Polska, ale nevím zda to byla realita nebo pouze krok ke zvýšení odběrů Motul v mojí sociální bublině.
Pak je ještě několik výrobců velmi kvalitních olejů, ale ty nebudu rozepisovat, protože je problematické je koupit a v podstatě jsem nepozoroval rozdíl v porovnání s Motulem a Castrolem.
Osobně jsem ještě nezadřel 2T motor (a že jich bylo hodně) na nevhodný olej) ta kvalita se spíš projeví v životnosti a vnitřní čistotě.
U těch závodních olejů je důležité motor honit v otáčkách, aby se olej dostatečně spaloval, pokud se dá do cestovní motorky je to spíš horší než lepší. Tak to pak zvaž s ohledem na pracovní otáčky toho Rotaxu.
Když tak v rychlosti koukám na obrázky kanálů Rotaxu tak to je variace na Yamahu R5 takže cokoli z výše uvedeného.
Osobně mám taky velmi dobrou zkušenost s výrobky od Castrolu:
Castrol Power1 Racing 2T a nebo závodní varianta Castrol A747.
U těch kastrolů se cca 10let zpět mluvilo o nějaké várce pančovaného oleje z Polska, ale nevím zda to byla realita nebo pouze krok ke zvýšení odběrů Motul v mojí sociální bublině.
Pak je ještě několik výrobců velmi kvalitních olejů, ale ty nebudu rozepisovat, protože je problematické je koupit a v podstatě jsem nepozoroval rozdíl v porovnání s Motulem a Castrolem.
Osobně jsem ještě nezadřel 2T motor (a že jich bylo hodně) na nevhodný olej) ta kvalita se spíš projeví v životnosti a vnitřní čistotě.
U těch závodních olejů je důležité motor honit v otáčkách, aby se olej dostatečně spaloval, pokud se dá do cestovní motorky je to spíš horší než lepší. Tak to pak zvaž s ohledem na pracovní otáčky toho Rotaxu.
Když tak v rychlosti koukám na obrázky kanálů Rotaxu tak to je variace na Yamahu R5 takže cokoli z výše uvedeného.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Vestavná navigace
Starší origo vestavné navigace Volvo používají ve voze datové podklady z DVD disků a pak z harddisku. Nicméně jsem si už několikrát všimnul, že aktuální uzavírky a rekonstrukce silnic jsou v mapě zakresleny červenou čarou, resp. i šipkou, po skončení objížďky pak toto vyznačení z mapách zmizí. Jakým způsobem se tyto uzavírky do navigačního systému dostávají? Napadá mne reálně jediná možnost a to pomocí radia. Má s tímto někdo zkušenost a jak toto prosím funguje?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahoj, nenašel by se dnes v Plzni k dispozici zvedak? Někdy v podvečer, na čtvrt hodky?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Vestavná navigace
RTI pomocí FM. Musí to ale podporovat sw navigace. U mě to v CZ nikdy nefungovalo (MY06), v zahraničí bez problémůMichl píše:Starší origo vestavné navigace Volvo používají ve voze datové podklady z DVD disků a pak z harddisku. Nicméně jsem si už několikrát všimnul, že aktuální uzavírky a rekonstrukce silnic jsou v mapě zakresleny červenou čarou, resp. i šipkou, po skončení objížďky pak toto vyznačení z mapách zmizí. Jakým způsobem se tyto uzavírky do navigačního systému dostávají? Napadá mne reálně jediná možnost a to pomocí radia. Má s tímto někdo zkušenost a jak toto prosím funguje?
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
Otázka, na kterou neznám odpověď
V Německu s tím hlásí třeba i pneumatiku na dálnici. V Čechách je to horší, popis zde : https://www.rds-tmc.cz/ ale zase ne, že by to nefungovalo až tak, jak popisuje Libor
_________________
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
U mě byl problém, že moje stará navi už neměla další aktualizaci, která by zprovoznila RTI v CZ
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
V mém případě ten motor běhá v režimu: po zahřátí jede pár minut na 3000 RPM, start na maximální výkon (cca 30 vteřin), následně stažení na cca 5500 RPM a po pár minutách cestovní režim v rozsahu 4500 - 4900 RPM až do konce letu.Vapik píše: 02 kvě 2022 06:55 ...
U těch závodních olejů je důležité motor honit v otáčkách, aby se olej dostatečně spaloval, pokud se dá do cestovní motorky je to spíš horší než lepší. Tak to pak zvaž s ohledem na pracovní otáčky toho Rotaxu.
...
S mým stylem létání to tak nějak v průměru vychází že mám stejný počet startů jako nalétaných hodin, takže 99% provozu motoru je v rozsahu cestovního režimu.
Roky jsem do toho kupoval plnosyntetiku a i v servisu při "generálce" konstatovali, že motor je krásně čistý a opotřebení neodpovídá předpokládanému hodinovému náletu (nechtěli mi věřit, že ten motor má nalétáno tolik, kolik pravděpodobně má...)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Online
- Příspěvky: 3468
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to potom bude motul 710 nebo Castrol power 1 a budeš spokojen. Mám tady dva závodní motory, které i přes na závodní 2t velké nájezdy jsou prakticky bez opotřebení a karbon nepřítomen. Jen co dva závody sundám válce zkontroluju a jednou za rok prekrouzkuju spíš ze cviku než z nutnosti. A to jsou motory, které krom karteru mají mnou nakreslené pajsly, převodovka spojka klika atd. takže vývoj stylem pokus omyl.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Děkuji za odpovědi

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1200
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Četl jsem článek na garáži * kde se psalo: "...sběrateli Davidu Hubáčkovi se podařilo zachránit původní technický průkaz potvrzující originalitu automobilu..." a napadlo mě - jde nějak legálně získat starý velký TP z archívu úřadu?
V Uherském Brodu jim leží v šuplíku ještě původní "knížečkový" TP od mého Andreje, kde je uveden jako první majitel Federální ministerstvo zahraničního obchodu ČSSR a byl by to fajn doplněk k autu (které má i původní ČS značky). Na úřadu leží proto že ho prý mají povinnost archivovat a tenhle knížečkový TP už byl plný a nevešly se do něj další přepisy majitelů.
Existuje legální možnost jak tenhle starý TP získat, nebo prostě situaci z článku pomohly osobní známosti, nevšední pochopení úředníků a jméno Václava Havla?
Onehdy při přepisu Andreje mi ho sice nechtěli ani ukázat (byť ho z archivu vytáhli a v ruce měli), ale zas jsme řešili čtyřicetiletý bordel špatně vyplněných kolonek TP vzniklých při dovozu auta do ČSSR který do té doby nikdo neřešil, přepis byl po úřední stránce dost komplikovaný (stál mě několik cest do UB)a já jsem rád že se ho vůbec povedlo dotáhnout do zdárného konce a nevyrazili mě i s mými podklady a doklady od Volva dokládající originalitu vozu (navíc ještě v covid době) a tak jsem tam nechtěl ty úředníky moc dráždit.
* https://www.garaz.cz/clanek/ridili-jsme-golfa-po-v-havlovi-a-zpovidali-jeho-zachrance-21006097
V Uherském Brodu jim leží v šuplíku ještě původní "knížečkový" TP od mého Andreje, kde je uveden jako první majitel Federální ministerstvo zahraničního obchodu ČSSR a byl by to fajn doplněk k autu (které má i původní ČS značky). Na úřadu leží proto že ho prý mají povinnost archivovat a tenhle knížečkový TP už byl plný a nevešly se do něj další přepisy majitelů.
Existuje legální možnost jak tenhle starý TP získat, nebo prostě situaci z článku pomohly osobní známosti, nevšední pochopení úředníků a jméno Václava Havla?
Onehdy při přepisu Andreje mi ho sice nechtěli ani ukázat (byť ho z archivu vytáhli a v ruce měli), ale zas jsme řešili čtyřicetiletý bordel špatně vyplněných kolonek TP vzniklých při dovozu auta do ČSSR který do té doby nikdo neřešil, přepis byl po úřední stránce dost komplikovaný (stál mě několik cest do UB)a já jsem rád že se ho vůbec povedlo dotáhnout do zdárného konce a nevyrazili mě i s mými podklady a doklady od Volva dokládající originalitu vozu (navíc ještě v covid době) a tak jsem tam nechtěl ty úředníky moc dráždit.
* https://www.garaz.cz/clanek/ridili-jsme-golfa-po-v-havlovi-a-zpovidali-jeho-zachrance-21006097
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 464
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Je možné niekde kúpiť samostatné tesnenie víčka na nalievanie oleja?
Jasné, že ide. Už som to našiel. To vždy tak býva. Človek hľadá hodinu, položí dotaz a nakoniec to nájde. Díky za pomoc.
Jasné, že ide. Už som to našiel. To vždy tak býva. Človek hľadá hodinu, položí dotaz a nakoniec to nájde. Díky za pomoc.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
1275379, kdekoliv, např. zde https://autodilos.cz/vyhledavani?search=1275379
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
poprosim o radu....starej patrol, dva brzdove okruhy - predek kotouce, zadek bubny, bez ABS. Kazda naprava jedna trubka, pak hadice a na naprave zase trubka a rozdeleni leva, prava. Menil jsem trubky...medeny za ocelovy a na predni naprave hadici (preventivne, ano ja vim
). Po oprave a odvzdusneni je dost mekkej brzdovej pedal, bez citu, jak vzduchovy brzdy, u podlahy to zaflokuje predek ale zadek vubec nebrzdi. Nekolikrat odvzdusneno, nepomohlo. Rekl sem si ok, tak sem asi odpravil hlavni valec. Dneska sem ho vymenil, odvdusneno podtlakem a pedal furt jak kdyz slapu do hovna
Unik kapaliny nikde nevidim. Pred opravou to brzdilo ok, zadek na trave zaflokoval. 
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Špatně odvzdušněno. Pedál může být měkký ze dvou důvodů, pouze ze dvou. Vzduch, anebo měkký trubky/hadičky. (Pokud teda neteče brzdovka ven.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
ja to vetsinou delaval i tak, ze sem proste z odvzdusnovaku natahl hadicku do petky, povolil a nechal samovolne tect, a postupne jen doleval nadrzku. muze to pomoct?
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ale mam taky jednu otazku na zdejsi odborniky.
Mam nad vanou sikmou stenu ze sadrose. loupe se mi tam barva (to asi neni omitka), a strasne me to sere, ale absolutne nevim co s tim. Problem je ze to navazuje na strop. cela stena je nedotcena, jen tenhle kousek, stena jsou tak 2m2. takze skrabat cele vcetne stropu to fakt nechci. nema nekdo nejaky tip co s tim? diky
Mam nad vanou sikmou stenu ze sadrose. loupe se mi tam barva (to asi neni omitka), a strasne me to sere, ale absolutne nevim co s tim. Problem je ze to navazuje na strop. cela stena je nedotcena, jen tenhle kousek, stena jsou tak 2m2. takze skrabat cele vcetne stropu to fakt nechci. nema nekdo nejaky tip co s tim? diky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 3636
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
do koupelny patří zelený sádroš, tohle asi není nebo?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo podtim je zelenej. na zivo je to videt. sadrosi nic neni, jen se olupuje nater
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za mě, odvzdušnění pomalým výtokem k ničemu neni, potřebuješ rychle vyhnat bublinky, jinak brzdovka bublinku dolu nevytlačí. Ono to dneska těma moderníma vychytávkama na odvzdušňování většinou nějak jde, ale stará dobrá metoda dvou lidí šlapka a ventil je podle mě výrazně spolehlivější. Používám tlakový odvzdušnění, protože mi nádobky na všech autech drží velmi dobře a ani pod tlakem nerosí.
V koupelně ti jde pára od vody ze sprchy nahoru a ta malba to nedává. Navíc teda zajímavá barva, která se nevsákla. Rozhodně bych to zatřel co nejdřív, protože se ti tudy bude dostávat do konstrukce vlhkost.
V koupelně ti jde pára od vody ze sprchy nahoru a ta malba to nedává. Navíc teda zajímavá barva, která se nevsákla. Rozhodně bych to zatřel co nejdřív, protože se ti tudy bude dostávat do konstrukce vlhkost.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
zajimavy je ze je to jen u toho mista kde je povesena sprcha, nikde jinde. Myslim, ze je to tim, ze tam proste nacakas vodu jak sprchu davas do drzaku.
Takze oprejsknuty je to uz radu let, mozna i 8
nezhorsuje se to, nic dalsiho nepada, ale uz me to sere
tak premyslim, co s tim.
Takze oprejsknuty je to uz radu let, mozna i 8
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
