
Jenom upřesním, že ten tmavý blivajz co je v pekáčku, jsem vylil z bufíku.


RTI pomocí FM. Musí to ale podporovat sw navigace. U mě to v CZ nikdy nefungovalo (MY06), v zahraničí bez problémůMichl píše:Starší origo vestavné navigace Volvo používají ve voze datové podklady z DVD disků a pak z harddisku. Nicméně jsem si už několikrát všimnul, že aktuální uzavírky a rekonstrukce silnic jsou v mapě zakresleny červenou čarou, resp. i šipkou, po skončení objížďky pak toto vyznačení z mapách zmizí. Jakým způsobem se tyto uzavírky do navigačního systému dostávají? Napadá mne reálně jediná možnost a to pomocí radia. Má s tímto někdo zkušenost a jak toto prosím funguje?
V mém případě ten motor běhá v režimu: po zahřátí jede pár minut na 3000 RPM, start na maximální výkon (cca 30 vteřin), následně stažení na cca 5500 RPM a po pár minutách cestovní režim v rozsahu 4500 - 4900 RPM až do konce letu.Vapik píše: 02 kvě 2022 06:55 ...
U těch závodních olejů je důležité motor honit v otáčkách, aby se olej dostatečně spaloval, pokud se dá do cestovní motorky je to spíš horší než lepší. Tak to pak zvaž s ohledem na pracovní otáčky toho Rotaxu.
...
Uživatelé procházející toto fórum: jirkaTDI, nebel, peter cz, PetrHP, Vizibable