To sice nevím, ale zrovna můj Pilštyk ten nápis nemá a nezdá se mi, že by tam někdy dřív byl - povrch tomu nenasvědčuje.
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 926
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
-
Offline
- Příspěvky: 337
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Jednim slovem - parada
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Krása!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Ta dvojí barva pukličky/disky je teda fujky
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
no pokličky asi do stejné barvy nedostanu... Jedině střinkout? No ale pak bych neměl nálepky - máš vzor, který bych si v reklamce nechal vytisknout?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Nemam, ale někde jsem to onehdá viděl na netu ke stažení. Ale pokud je barva komaxit, tak to pukličky nepřežijou
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Disky jsou po repasi. co bylo použito za technologii a barvu, nevím. Nicméně pokličky mohu sám stříknout barvou, která odpovídá ráfkům. Pokud bys našel tu předlohu na netu, prosím, prosím o link. Díky
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Žena kafrala, že nemá jak nabíjet telefon. Tak jsem využil poslední volné místo v palubce. Opět 3D tisk, origo krytka zachována pro případ deinstalace a uvedení do origo stavu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Moc pěkný auto a Hydry to dotáhly k dokonalosti.
Jiná barva pokliček se mi naopak líbí a pasuje to k barvě auta.
Jiná barva pokliček se mi naopak líbí a pasuje to k barvě auta.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Tak jsem si náhodou vzpomněl a vyfotil ti všechny vraky.
96 bez 93 bez 95 stříbrná byla a nakřivo 91 rovně A závěr z toho je ten, že nevim, co kdy a jak má být
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Urvanej díky. Takže je to na mně, co s tím provedu. Zatím to nechávám a uvidím, až mi dojde páska. Buď přelepím, nebo strhnu, nebo nechám?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 884
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Logo na stredovky se da koupit u Kucery, cena je vec jina
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Hehe ted jsie pripomel pana ministra Blatneho. Situace se bud zhorsi nebo zlepsi nebo zustane stejna
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Včera proběhl výlet do Brna do ahifi.cz.
Cílem cesty bylo vyzkoušet, zda se do původního umístění vlezou větší reproduktory.
Vepředu to půjde. Místo 130 mm osadím 165 mm 2 komponentní set Hertz K 165. Na palubku půjdou výškáče ze Hertz T 24., do dveří středobasy Hertz V 165.
Dozadu se vlezou jen 130 mm, takže padla volba na 2 pásmové koaxiály Herz X 130.
No a na zadní plato místo Honzových origo reproduktorů půjdou 3 pásmové koaxiály z řady Cento Hertz CX690. Subwoofer zatím neřeším (snad nebude potřeba), stejně jako rádio. Do toho půjdu až ve chvíli, kdy budu vědět jaké. Chtěl jsem Blaupunkt Madrid 200 BT nebo Blaupunkt Denver 212 DAB BT, ale velké špatné s dostupností
Tak se těším, až to osadím a modlím se, ať za ty prachy je to posun o kus k lepšímu.
V autě jsou 4 repro (další 2 do zadního plata jsem osadil na zkoušku od HonzaA) a zvuk není úplně špatný, jak jsme v některých krabicích slyšel, ale taky nedosahuje kvalit Dynuadia v C30 či Premium Sound z V70. Takže po vytlumení dveří následuje osazení novými repro, pak ještě rádio.Cílem cesty bylo vyzkoušet, zda se do původního umístění vlezou větší reproduktory.
Vepředu to půjde. Místo 130 mm osadím 165 mm 2 komponentní set Hertz K 165. Na palubku půjdou výškáče ze Hertz T 24., do dveří středobasy Hertz V 165.
Dozadu se vlezou jen 130 mm, takže padla volba na 2 pásmové koaxiály Herz X 130.
No a na zadní plato místo Honzových origo reproduktorů půjdou 3 pásmové koaxiály z řady Cento Hertz CX690. Subwoofer zatím neřeším (snad nebude potřeba), stejně jako rádio. Do toho půjdu až ve chvíli, kdy budu vědět jaké. Chtěl jsem Blaupunkt Madrid 200 BT nebo Blaupunkt Denver 212 DAB BT, ale velké špatné s dostupností
Tak se těším, až to osadím a modlím se, ať za ty prachy je to posun o kus k lepšímu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Blaupunk Ti můžu nedoporučit, příjem rádia je slabší, basy nejslabší, který ani loudness ani bass na max nenaženeš (prostě nejsou hluboký) a mikrofon v rádiu je na BT telefonování nepoužitelný (protistrana slyší velmi slabě), ale to je vlastnost všech těchto rádií.
Pokud bys chtěl, můžu Ti půjčit na zkoušku Madrid 170bt. Je sice lesklé a předpokládám, že Tvůj výběr měl i co dočinění s designem, aby zapadl do krabice, no kdyby tomu tak nebylo, tak bych Ti ho za pár stovek nechal...
Pokud bys chtěl, můžu Ti půjčit na zkoušku Madrid 170bt. Je sice lesklé a předpokládám, že Tvůj výběr měl i co dočinění s designem, aby zapadl do krabice, no kdyby tomu tak nebylo, tak bych Ti ho za pár stovek nechal...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Nejlepší rádia dělával Becker a retro design by se hodil, ale netuším jak je to s dostupností.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
@Dural8: díky za info, tím pádem, pokud má Blaupunkt tak špatný hudební výstup, tak jej nechci. Jinak trefa - chtěl jsem ho právě kvůli designu - je v matu a design takový usedlý, což je pro krabici ok. No nic, pak mohu jít dočehokoli nového, bude to hnusně nové, ale zase funkčně vyhovující.
V ahifi mi řekli, že ať na DAB rádio kašlu, že ta anténka, co se dává na sklo, zvládá DAB jen ve městech a doporučili tento Kenwood: https://www.ahifi.cz/kenwood-kdc-x5200bt.html co se mi nelíbilo, tak lesklý vzhled )tady ale asi budu muset ze svých požadavků ustoupit) a hlavně tlačítka byla taková laciná - člověk neměl jistotu stisku.
Co byste mi poradili za 1 DIN rádio? Chci BT pro telefonování, USB port, případně SD kartu pro přehrávání mp3. No a co nejvíce umírněný design... Podsvícení předpokládám, že bude možné nastavit na zeleno či bílo.
Výběr zde či jinde: https://www.ahifi.cz/1-din-autoradia-s-bluetooth/
V ahifi mi řekli, že ať na DAB rádio kašlu, že ta anténka, co se dává na sklo, zvládá DAB jen ve městech a doporučili tento Kenwood: https://www.ahifi.cz/kenwood-kdc-x5200bt.html co se mi nelíbilo, tak lesklý vzhled )tady ale asi budu muset ze svých požadavků ustoupit) a hlavně tlačítka byla taková laciná - člověk neměl jistotu stisku.
Co byste mi poradili za 1 DIN rádio? Chci BT pro telefonování, USB port, případně SD kartu pro přehrávání mp3. No a co nejvíce umírněný design... Podsvícení předpokládám, že bude možné nastavit na zeleno či bílo.
Výběr zde či jinde: https://www.ahifi.cz/1-din-autoradia-s-bluetooth/
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Za sebe můžu Kenwooda doporučit, vlastním jednoho asi deset let a za celou dobu naprosto bezproblémový, jak na CD tak na USB vstup nikdy nezaváhal, zvukově dle mého také výborný.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 7603
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Z Blaupunktů je skvělé rádio Bremen SQR 46 DAB. Dlouho jsem o něm přemýšlel, ale nakonec v obou Dvojkách zůstal originál.
Jinak souhlasím s Basstlem, že Becker je super volba. H Ý R máš jedno zajímavé na prodej v blízkosti domova, jen má lokalizaci pro hnůjdaj...
Jinak souhlasím s Basstlem, že Becker je super volba. H Ý R máš jedno zajímavé na prodej v blízkosti domova, jen má lokalizaci pro hnůjdaj...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 884
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Martine kdybys měl pořádnej motor, tak nepotřebuješ hudbu
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Beckery vypadají v krabicích dobře, ale krom aux vstupu to nemá ani USB, ani BT, slot na karty... (v téhle cenové kategorii - starší) jedině vyřešit BT modulem do auxu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) peter cz dne 27 dub 2022 12:04, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Budu sledovat vlákno, rádio do desítky by mě taky potěšilo. Na Amazon.de jsou taky pěkné kousky. Najde se i retro design, ale většinou to svítí modře, červeně, případně žlutě bez možnosti změnit barvu podsvícení
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
@Laurel: Kenwwod asi bude výbavou i podáním zvuku fajn, ale to zpracování konkrétně modelu KDC X5200BT byl hnus - levný lesklý plast a viklající se tlačítka, kdy jsem nevěděl, zda jsem něco zmáčknul či ne.
@Petr Marek: jo Bremen SQR 46 DAB je super (design, funkce), ten bych bral hned, ale jako fakt 14 tkč za to dát nechci.
@Basstl a peter cz: Becker vypadá fajn, ale když už mám měnit rádio, tak chci opravdu BT telefon a přehrávání mp3 - dávat přes aux další zařízení nechci
@vityjan: no jo no, co naděláš, jiný motor v nerezavé kastli nebyl - ale upřímně, ono se dá i s tou atmosférou v klidu cestovat, jen předjíždíš po zvážení toho, jak moc si věříš Ale brzdou provozu člověk není, jede jak ostatní. Naposled do Buchlovských kopců jsem byl rychlejší a odvážnější než většina v silnějších autech, takže cajk. Hlavně ať to jezdí a nestojí v servise..
J
e to boj, prostě ideál je ten Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB - pokud tedy nehraje tak otřesně, jak o Blaukpunktech psal Dural8
Kuknu na tento Pioneer - nepřijde mi tak lesklý a přijde mi takový uhlazený - barvy jdou samozřejmě navolit dle potřeby: https://www.ahifi.cz/pioneer-mvh-s520bt.html Někdo zkušenost s tímto Pioneerem či jinými Pioneery?
@Petr Marek: jo Bremen SQR 46 DAB je super (design, funkce), ten bych bral hned, ale jako fakt 14 tkč za to dát nechci.
@Basstl a peter cz: Becker vypadá fajn, ale když už mám měnit rádio, tak chci opravdu BT telefon a přehrávání mp3 - dávat přes aux další zařízení nechci
@vityjan: no jo no, co naděláš, jiný motor v nerezavé kastli nebyl - ale upřímně, ono se dá i s tou atmosférou v klidu cestovat, jen předjíždíš po zvážení toho, jak moc si věříš Ale brzdou provozu člověk není, jede jak ostatní. Naposled do Buchlovských kopců jsem byl rychlejší a odvážnější než většina v silnějších autech, takže cajk. Hlavně ať to jezdí a nestojí v servise..
J
e to boj, prostě ideál je ten Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB - pokud tedy nehraje tak otřesně, jak o Blaukpunktech psal Dural8
Kuknu na tento Pioneer - nepřijde mi tak lesklý a přijde mi takový uhlazený - barvy jdou samozřejmě navolit dle potřeby: https://www.ahifi.cz/pioneer-mvh-s520bt.html Někdo zkušenost s tímto Pioneerem či jinými Pioneery?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Nechci to tady plevelit. K těm rádiím ale obecně - mít v autě za cenu rádia zároveň handsfree je určitě příjemné plus. Já osobně jsem rádia díky častejším změnám aut přenášel z auta do auta jak šel čas, takže díval bych se tedy primárně po bezmechanikovém (já osobně) rádiu s minimálně dvěma RC výstupy, multicolor podsvícení, bluetooth a handsfree s EXTERNÍM mikrofonem. Ten Kenwood ho má třeba v balení pokud vím. Jestli ho tam rádio nemá, musí jej být možné alespoň dokoupit. Třeba Sony má mikrofon jak vestavný (asi k ničemu celkem za jízdy), tak externí - ten ale není součástí balení a musí se dokoupit.
Taky bacha, protože některé rádia mají USB i AUX (bluetooth počítám automaticky),ale nemají ten vstup na čelním panelu rádia. To byl třeba můj kenwood 5100 a ten to měl všechno řešené přes vyvedené kabely vzadu. Takže jste si sice mohli dát AUX vstup klidně pod sedačku a USB vstup do schránky před spolujezdce, ale výhodu v tom extra nevidím a u některých aut je to vyloženě problém skrz natěsnanou kabeláž vzadu za rádiem.
Pro někoho taky může být otázkou kolik telefonů napárovaných na bluetooth udrží to rádio v paměti. Kenwood 5100 měl jen 2 mobily...No, žádná sláva, s tím jsem měl občas problém. Protože ani to párování nebylo uživatelsky zas až tak supr a dost to trvalo.
Ale i přes všechno výše uvedené mi na poměr cena/výkon přijde ten Kenwood 5200 dobrá volba. Nabízí toho fakt hodně, když se člověk podívá na ty parametry.
Taky bacha, protože některé rádia mají USB i AUX (bluetooth počítám automaticky),ale nemají ten vstup na čelním panelu rádia. To byl třeba můj kenwood 5100 a ten to měl všechno řešené přes vyvedené kabely vzadu. Takže jste si sice mohli dát AUX vstup klidně pod sedačku a USB vstup do schránky před spolujezdce, ale výhodu v tom extra nevidím a u některých aut je to vyloženě problém skrz natěsnanou kabeláž vzadu za rádiem.
Pro někoho taky může být otázkou kolik telefonů napárovaných na bluetooth udrží to rádio v paměti. Kenwood 5100 měl jen 2 mobily...No, žádná sláva, s tím jsem měl občas problém. Protože ani to párování nebylo uživatelsky zas až tak supr a dost to trvalo.
Ale i přes všechno výše uvedené mi na poměr cena/výkon přijde ten Kenwood 5200 dobrá volba. Nabízí toho fakt hodně, když se člověk podívá na ty parametry.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: S60 GOLD