Ta tvoje fotka s přeloženou S60 by mi teda hodně znervózňovala, protože má odlehčenej předek a to je sakra špatně. Ale ty 2 nápravy jsou v tomhle ohledu dost velký +, pokud jsou rovný
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
jj, komický bohužel bylo, že tažný auto XC90I, která je to nejtěžší co volvo dělalo a přesto se rozhoupalo... prostě blbě naloženo.
Ta tvoje fotka s přeloženou S60 by mi teda hodně znervózňovala, protože má odlehčenej předek a to je sakra špatně. Ale ty 2 nápravy jsou v tomhle ohledu dost velký +, pokud jsou rovný
Ta tvoje fotka s přeloženou S60 by mi teda hodně znervózňovala, protože má odlehčenej předek a to je sakra špatně. Ale ty 2 nápravy jsou v tomhle ohledu dost velký +, pokud jsou rovný
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Však mě to taky znervózňovalo, ale naštěstí to bylo jenom 2km mimo provoz. Dal jsem to jenom jako zajímavost, že se dá naložit hodně na předek káry a taky je to špatně.
XC90 jsem jezdil pro uhlí a všechno v pohodě, akorát jsem na tu mojí malou káru neviděl. (moje kára je normální jednoosá, na tu z fotky o S60 bych viděl v pohodě, ale ta mi pane neříká). Každopádně ta dvouosá je nebržděná a snížená na cca 420kg nosnost. Nejvíc se mnou jela s 2000kg (2 palety pelet) a dalo se to v pohodě. Tam už bylo třeba hlídat akorát ty brzdy.
XC90 jsem jezdil pro uhlí a všechno v pohodě, akorát jsem na tu mojí malou káru neviděl. (moje kára je normální jednoosá, na tu z fotky o S60 bych viděl v pohodě, ale ta mi pane neříká). Každopádně ta dvouosá je nebržděná a snížená na cca 420kg nosnost. Nejvíc se mnou jela s 2000kg (2 palety pelet) a dalo se to v pohodě. Tam už bylo třeba hlídat akorát ty brzdy.
_________________
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
-
Online
- Příspěvky: 2116
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
když se tu řešilo tažný, já bych naopak na ovci chtěl dodělat. aby z toho byl správnej dělník k baráku.
ani na jednom autě ho bohužel nemám...
koukal jsem po bazarech na inzeráty a nikde jsem nenašel žádný s tipovým listem, volal jsem na místní vrakoviště a tam má všechny bez papíru.
Na jednom inzerátu mi zase chlap řek, že nemá typovej list, ale kopii techničáku od zlikvidovanýho auta.
Otázka tedy zní, bude to stačit, nebo musí být typový list?
koukal jsem po bazarech na inzeráty a nikde jsem nenašel žádný s tipovým listem, volal jsem na místní vrakoviště a tam má všechny bez papíru.
Na jednom inzerátu mi zase chlap řek, že nemá typovej list, ale kopii techničáku od zlikvidovanýho auta.
Otázka tedy zní, bude to stačit, nebo musí být typový list?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 3472
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
A vyplatí se na ovci starší tažné? Já jsem teď montoval zažné kamarádovi na jedničkovou ovci a cena byla do třech tisíc i s typovou elektroinstalací.
-
Online
- Příspěvky: 2116
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Na nový jsem nějak nekoukal, klidně bych ho vzal, jenom jsem šel nejdřív cestou bazaru. Kde jsi to bral?
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-skoda-octavia-sedan-kombi-1996-2005-i-pevne-galia-p116366/?cid=14246
Třeba tady, elektrika k tomu za 550,-
Třeba tady, elektrika k tomu za 550,-
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3472
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Přesně na tom odkazu co postoval Radek.
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Záleží jak se Ti to sejde, když má tažný štítek a dá Ti ho vrakárník za půl darma, zajedeš po namontování do Škodovky a oni Ti vystaví typovej list, pokud je to Škoda originál. Pokud je to jiný výrobce, musíš poptávat toho kterého výrobce, zda Ti vystaví kopii.
Já to udělal na V70 P2, bazarový tažný za 1500,-, elektriku jsem měl předpřípravu, takže jenom dopojit zásuvku a zajel do Průhonic, kde mi za 300,- vystavili kýžený list. Docela jsem čuměl i v té době (5-6 let nazpět) jak to šlo jednoduše.
S tou kopií techničáku bych byl opatrnej, musí se to z toho auta vypsat a na Tvoje napsat - takhle jak to popisuješ mi to zavání tím, že jeden úřad by to mohl udělat ale jiný ne...
Pokud je nový za 3000,- tak bych vůbec nepřemýšlel nad jiným...
Já to udělal na V70 P2, bazarový tažný za 1500,-, elektriku jsem měl předpřípravu, takže jenom dopojit zásuvku a zajel do Průhonic, kde mi za 300,- vystavili kýžený list. Docela jsem čuměl i v té době (5-6 let nazpět) jak to šlo jednoduše.
S tou kopií techničáku bych byl opatrnej, musí se to z toho auta vypsat a na Tvoje napsat - takhle jak to popisuješ mi to zavání tím, že jeden úřad by to mohl udělat ale jiný ne...
Pokud je nový za 3000,- tak bych vůbec nepřemýšlel nad jiným...
_________________
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Ono jde taky o to, že u nového budeš mít veškerý spojovací materiál a vše bude nové a půjde bez problémů namontovat. U bazarového ti můžou prodat jenom holé železo a šrouby budeš těžko shánět.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 2116
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Mluvil jsem servisákem co k němu jezdím. Mám pár dní počkat a něco mi sežene a namontuje. Stejně by mi to přidělával on...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
tak aby rec nestala
dneska jsem si objednal toto https://www.ceskyprives.cz/prives/privesny-vozik-brzdeny-1300kg-nastavba-265m-x-130m-profi-svarovany-ram-zesilena-naprava-1350kg-dph/
volal jsem jim ze bych chtel vetsi kola kvuli nosnosti pneu...daji mne tam 185 R14C a zapisou do TP...coz mne prislo sympaticky
az budou nejake zkusenosti, podelim se
dneska jsem si objednal toto https://www.ceskyprives.cz/prives/privesny-vozik-brzdeny-1300kg-nastavba-265m-x-130m-profi-svarovany-ram-zesilena-naprava-1350kg-dph/
volal jsem jim ze bych chtel vetsi kola kvuli nosnosti pneu...daji mne tam 185 R14C a zapisou do TP...coz mne prislo sympaticky
az budou nejake zkusenosti, podelim se
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 566
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Já rovnou tu zkušenost přidám..
mám dvouosák, 2t doložnost, plochu 2,15x4m (celková délka 5m), "sklopný", r.v. myslím 2021 (full led).. všechny bočnice jdou sklopit/sundat, rohy jdou vyměnit a vystavět celá konstrukce, mám to na hydraulice a k natahování používám manuální naviják...
tím, že jsem ku*evsky liny clovek, tak ani nerozpojuji loznou plochu od konstrukce a hydraulicka ramena mi zvedají vozík i skonstrukcí.. Není dobré zapomenout sklopené zadní plato a zvedat (a odpojit od auta
)
Ale tím, že ho tahám za chuděrkou V70 II TDi, tak hydraulikou přizvedávám právě abych zacvakl "kolečko".. courá se to prostě moc nízko.
Asi nejvice jsem si zaplevelil život, když jsem vozík koupil a nevšiml jsem si chybějícího štítku (upadl) - nechtěli zahájet registraci, rovnou mí zkrátili STK na měsíc (ještě před změnou zákona - dneska STK nahrazuje evidenčku...) A netušil jsem, že tam může být štítek i "papírový" (v mé variantě se jedná o vozík tzv. "domácí výroby")
Dobrá zkušenost, kdy jsem se opět něco naučil, bylo řešení el. zapojení vozíku. Moje V70 nedokázala rozpoznat vozík kvůli nízkému odporu (?? opravte mě) a např. při zapnutí mlhovky/couvacích světel by sama své vypla a byly by použity jen na vozíku. Drbal jsem si s tím dlouho hlavu, než mi to jeden šikovný elektrikář celé objasnil. (Jo a.. STK neuděláte, když neprokážete funkčnost couvacích světel, pokud je jimi vozík vybaven..)
Celkově 2 tuny štěrku na mém vozíku vypadají jako hromádka.. Není divu, že se mi ho už "párkrát" podařilo přetížit o nějakou tu tunu..
mám dvouosák, 2t doložnost, plochu 2,15x4m (celková délka 5m), "sklopný", r.v. myslím 2021 (full led).. všechny bočnice jdou sklopit/sundat, rohy jdou vyměnit a vystavět celá konstrukce, mám to na hydraulice a k natahování používám manuální naviják...
tím, že jsem ku*evsky liny clovek, tak ani nerozpojuji loznou plochu od konstrukce a hydraulicka ramena mi zvedají vozík i skonstrukcí.. Není dobré zapomenout sklopené zadní plato a zvedat (a odpojit od auta
Ale tím, že ho tahám za chuděrkou V70 II TDi, tak hydraulikou přizvedávám právě abych zacvakl "kolečko".. courá se to prostě moc nízko.
Asi nejvice jsem si zaplevelil život, když jsem vozík koupil a nevšiml jsem si chybějícího štítku (upadl) - nechtěli zahájet registraci, rovnou mí zkrátili STK na měsíc (ještě před změnou zákona - dneska STK nahrazuje evidenčku...) A netušil jsem, že tam může být štítek i "papírový" (v mé variantě se jedná o vozík tzv. "domácí výroby")
Dobrá zkušenost, kdy jsem se opět něco naučil, bylo řešení el. zapojení vozíku. Moje V70 nedokázala rozpoznat vozík kvůli nízkému odporu (?? opravte mě) a např. při zapnutí mlhovky/couvacích světel by sama své vypla a byly by použity jen na vozíku. Drbal jsem si s tím dlouho hlavu, než mi to jeden šikovný elektrikář celé objasnil. (Jo a.. STK neuděláte, když neprokážete funkčnost couvacích světel, pokud je jimi vozík vybaven..)
Celkově 2 tuny štěrku na mém vozíku vypadají jako hromádka.. Není divu, že se mi ho už "párkrát" podařilo přetížit o nějakou tu tunu..
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 566
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Jooo, manipulace je naprd, vzdycky zatlacim slzu, kdyz ho nutim do ostrejsich uhlu... vzdycky jedna naprava to bere smejrem.
Jedine, co mi vadi je teziste vysoko :/ a jeste kdyby na to clovek vzal treba dodavku. Brr.
Ale koukam jsi mel lepsi povoz
Jedine, co mi vadi je teziste vysoko :/ a jeste kdyby na to clovek vzal treba dodavku. Brr.
Ale koukam jsi mel lepsi povoz
-
Offline
- Příspěvky: 3601
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Já si takový půjčuju a kvůli manipulaci si raději stačím dolů to malé kolečko na oji, jinak už jsem si taky strhnul záda 

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 5822
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Ta "ruka" je dělaná? Nebo je to nějaká profi z něčeho sundaná? Na to dřevo je superpowl píše: 09 říj 2025 12:40ja uz jsem vyhody dvouosaku nevyuzival a zustaly jen nevyhody - manipulace v jednom cloveku obtizna, pri otaceni ve stisnenych podminkach sem mel pocit ze zuju gumy, vysoka hmotnost prazdnyho atd a taky kdo ma porad sam tak velkej vozejk vykladat
...kulatinu uz stejne nevozim takze jsem chtel neco vic "prirucniho"
IMG_5532.png
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
je to kupovany... https://www.uni-max.cz/pickup-jerab-sx-2-000-a/
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: yebat