jj, komický bohužel bylo, že tažný auto XC90I, která je to nejtěžší co volvo dělalo a přesto se rozhoupalo... prostě blbě naloženo.
Ta tvoje fotka s přeloženou S60 by mi teda hodně znervózňovala, protože má odlehčenej předek a to je sakra špatně. Ale ty 2 nápravy jsou v tomhle ohledu dost velký +, pokud jsou rovný
Však mě to taky znervózňovalo, ale naštěstí to bylo jenom 2km mimo provoz. Dal jsem to jenom jako zajímavost, že se dá naložit hodně na předek káry a taky je to špatně.
XC90 jsem jezdil pro uhlí a všechno v pohodě, akorát jsem na tu mojí malou káru neviděl. (moje kára je normální jednoosá, na tu z fotky o S60 bych viděl v pohodě, ale ta mi pane neříká). Každopádně ta dvouosá je nebržděná a snížená na cca 420kg nosnost. Nejvíc se mnou jela s 2000kg (2 palety pelet) a dalo se to v pohodě. Tam už bylo třeba hlídat akorát ty brzdy.
když se tu řešilo tažný, já bych naopak na ovci chtěl dodělat. aby z toho byl správnej dělník k baráku. ani na jednom autě ho bohužel nemám...
koukal jsem po bazarech na inzeráty a nikde jsem nenašel žádný s tipovým listem, volal jsem na místní vrakoviště a tam má všechny bez papíru.
Na jednom inzerátu mi zase chlap řek, že nemá typovej list, ale kopii techničáku od zlikvidovanýho auta.
Otázka tedy zní, bude to stačit, nebo musí být typový list?
_________________ je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
Záleží jak se Ti to sejde, když má tažný štítek a dá Ti ho vrakárník za půl darma, zajedeš po namontování do Škodovky a oni Ti vystaví typovej list, pokud je to Škoda originál. Pokud je to jiný výrobce, musíš poptávat toho kterého výrobce, zda Ti vystaví kopii.
Já to udělal na V70 P2, bazarový tažný za 1500,-, elektriku jsem měl předpřípravu, takže jenom dopojit zásuvku a zajel do Průhonic, kde mi za 300,- vystavili kýžený list. Docela jsem čuměl i v té době (5-6 let nazpět) jak to šlo jednoduše.
S tou kopií techničáku bych byl opatrnej, musí se to z toho auta vypsat a na Tvoje napsat - takhle jak to popisuješ mi to zavání tím, že jeden úřad by to mohl udělat ale jiný ne...
Pokud je nový za 3000,- tak bych vůbec nepřemýšlel nad jiným...
Ono jde taky o to, že u nového budeš mít veškerý spojovací materiál a vše bude nové a půjde bez problémů namontovat. U bazarového ti můžou prodat jenom holé železo a šrouby budeš těžko shánět.